Lyrics

You wu lyrics

Songs with you wu lyrics all the songs about you wu. Get a list of all the new and old songs with lyrics of you wu directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F'Wit - Wu-Tang Clan Play

... Vu I'm rubber, niggaz is like glue Whatever you say Rubs off me sticks to you Wu-Tang Clan ain't nuttin' ta fuck wit Wu-Tang Clan ain't nuttin' ta fuck wit Wu-Tang Clan ain't nuttin' ta fuck wit, fuck ...

WU SHUANG - Jay Chou Play

... zhu (Far down the path is the frail Moso bamboo forest) ?????? luan shi dui shang you wu (There is mist above the heap of rocks) ???????? zhe zhong yin ju jiao zuo jiang ...

Never Shit Where You Eat - Popa Wu

... hard and stiff Gotta get my life right, just before I spit Guns with clips, blow you if you ain't legit Drunk nigga comin through with my Pilot lit What? (Hook 2X) (Popa Chief) ...

Advertisement

You're My Everything - Popa Wu

... , then maybe I don't wanna be wrong Cuz you my everything, oh you my everything You my everything, oh you my everything You my everything, oh you my everything You my everything, oh you my everything (King Just) Look at Miss ...

A Better Tomorrow (Wu-Tang Forever) - Wu-Tang Clan Play

... relate No longer, brothers, we unstable Like Kane when he slew Abel, killing each other You can't party your life away Drink your life away Smoke your life away Fuck your ...

And You Don't Stop - Wu-Tang Clan Play

... fresh MC Yo, I'm born to be, MC history Rhyming on time because that's the deal You're only as fresh as your ass feel Other MC's, you are bound to fall Cuz your real world is not a world at all 1 -

As High As Wu-Tang Get - Wu-Tang Clan Play

... on, come on in) Intro/Chorus: Ol Dirty/Osirus As high as Wu-Tang get Allah allow us pop this shit Just like black shoe fit If you can't wear it, well don't fuck with it! Verse One: The Genius ...

Do You Really - Wu-Tang Clan Play

Yo, this is a Wu-Banger two thousand And one noise maker off the hook guerilla anthem This is DJ Kay Slay from around the way And I'll smack the shit outta any one of you DJ's That front on this ...

Advertisement

Do You Really? (Thang, Thang) - Wu-Tang Clan Play

Yo, this is a Wu-Banger two thousand and one noise maker This is DJ Kay Slay, from around the way off the hook guerilla anthem And I'll smack the shit outta any of you DJ's that front on this shit.. ...

What You In Fo' - Wu-Tang Clan Play

... ' to play me like a pair of Lugz Big John Stud, Goldschlager in a golden mug What you in fo'? {*jail interlude*} Streetlife I'm locked down for tryin' to hold my block down since a ...

Wu Banga - Wu-Tang Clan Play

... -five, in one shot Spotlight hits the metal mic, majority stare Heard the Wu snare, while my iris cut down the glare Walk a road the great length you find too long to measure My Clan a make me rhyme like D. Banner ...

Wu-Revolution - Wu-Tang Clan Play

... our children, what kind of a future This is the training thats gonna be given to you By the Wu, brothers and sisters The revolution, the revolution It's time to rise, and take our place ...

Wu-Tang 7th Chamber (Part II) - Wu-Tang Clan Play

... it I be that insane nigga from the psycho ward I'm on the trigger, plus I got the Wu-Tang sword So how you figure that you can even fuck with mine? Hey, yo, RZA! Hit me with that shit one time! ...

Advertisement

Wu-Tang Clan Ain't Nuthing Ta F' Wit - Wu-Tang Clan Play

... it too, with my crew, while we head state to state! Chorus: RZA And if you want beef, then bring the ruckus Wu-Tang Clan ain't nuttin ta fuck with Straight from the motherfucking slums that's busted ...

Wu-Tang Reunion - Wu-Tang Clan Play

... to cheddar If I could take a quote from Obama, change is better I vow to never let you down Remember Meth Tical? In my circle haters was never 'round I'm a boss, hold that together ...

Wu-Tang: 7th Chamber - Wu-Tang Clan Play

... Man) I be that insane nigga from the psycho ward I'm on the trigger, plus I got the Wu-Tang sword So how you figure that you can even fuck with mine? Hey, yo, RZA! Hit me with that shit one time! ...

Wu-Tang: 7th Chamber - Part II - Wu-Tang Clan Play

... Man I be that insane nigga from the psycho ward I'm on the trigger, plus I got the Wu-Tang sword So how you figure that you can even fuck with mine? Hey, yo, RZA! Hit me with that shit one time! ...

When You Come Home - Wu-Tang Killa Bees Play

... come home, we gon' fuck mad hoes son (Don't stress) When you come home, I'mma put you on your toes on (Don't stress) When you come home, my nigga, when you come home (Don't stress) Yeah, Shyheim? New York's Finest

Advertisement

If You Only Knew - GP Wu

... a world of temptation If ya nigga only knew That little trick put your lips at you too Yo, I know this trick named Trina, Trina drives a Beamer Everyday around my way she ...

I'm Not Going Fast (You're Going Slow) - Kitty Wu

... The stations closed Seal the doors Keep your footprints on the floor I'm not going fast, you're going slow You just finished last, that's how I know People fall from rooftops Like heavy grains of snow ...

Spending Black Time With You - Kitty Wu Play

... your hand and then i'll take them back until you understand but i really do stutter when the words are you my blood runs cold when i'm spending black time with you the cleaning of the corners the gathering of trash leaning ...

You Are Not The Driver - Kitty Wu

... dealer No one made the buy No one threw their money at you Pocket's where the fingers lie You are not the pilot Though you have the wings You are not the concrete Underneath our feet Making sure the buildings ...

GRAVEL PIT - Wu Tang Clan Play

... a month [COUGH] Now I'm chokin, smokin, hopin I don't croakin, from overdosin... Hey kid, [walk straight as a I...] Wu and Meth got you open (open), let's ride Can't stand niggas that floss too much Can't stand Bentleys they ...

Advertisement

AI, HEN JIAN DAN - David Tao Play

... ye qu gen sui na ge feng kuang de ren shi wo i love you, wu fa bu ai zhao ni, baby, shuo ni ye ai wo i love you, yong yuan bu yuan yi, baby, shi qu ni bu ke neng ...

WU GAMBINOS - Raekwon The Chef Play

... mogabi, for real Ain't nuttin fraudulent here, we pioneer Commandeer a new frontier, this be the wu yeah Thirty-six chambers of fear, huh, you lost it Information leakin out your faucets, hmmmmm Time to forfeit your crown and leave ...

MRS. ROBINSON - Beatles Play

... , shout about it, whe you got to choose, every way you look at, did you lose, where have you gone, joe the maggio, a nation turn his lonely eyes to you, wu wu wu, what's that you say, mrs. robinson, jokin ...

HOLLOW BONES - Wu Tang Clan Play

... Dipped in fashion Five cherry-faced fagots tried to cash in They keep laughing, Ghost you get ya face bashed in Who gave you these priveledges son? why you maxing? And we.. Feigning to take those move slow I´m hearing how ...

JAH WORLD - Wu Tang Clan Play

... our beats, son, and steal our culture and German Catholics, whitewashing Roman sculptures How dare you try to deny Allah´s intelligence? Kidnap the truth, and destroying the black evidence [Junior Reid] ...

Advertisement

REDBULL - Wu Tang Clan Play

... the game, if it hit we ain´t planned In your business like EPMD So What You Sayin´ You codesignin that bullshit yo man tryin Chaka chaka cha-ta tatat!! Slugs flyin [*Shout-outs ...

ONE BLOOD - Wu Tang Clan Play

... , stone love classical comin back, to attack in black fatigue Wu-Tang and Junior Reid [Junior Reid] You two ta both from Lebanon, ah ya both from Iran You da both from China, ah ya both from Japan One blooood ...

THE MONUMENT - Wu Tang Clan Play

... make a mural out his face up on a damn wall Niggaz play hard and shit; if you know what´s best for you y´all niggaz better safeguard your shit Even though we rep brass knuckle rap Fuck with ...

ZHAO XING FU GE NI - Fei Lun Hai Play

... Holding me!! Wo de tian tang jiu zai ni shou li Cheng shou suo you de yu di Xiang da hai wu bian you wu ji Bao rong ni shi wow en nuan de shi ming Ba rang ni shang ...

SHOW ME WHAT YOU GOT - Lil' Wayne Play

... coulda been in da FIRM, Or, Tha Commision, or a Wu Tang Nigga Tried to tell ya I can kick it like Lu Kang Nigga Got that Sub Zero Flow how you want me ma? Nigga get over here like Scor-pi ...

Advertisement

I CANNOT DIVERT MY EYES OF YOU EN ALEMÁN - High School Musical 2 Play

... finden kann, Jetzt ist alles, was ich sehe, uns Sie sind alles, was ich nie wußte, Daß ich mich bemühte zu finden, Ich kann meine Augen von Ihnen nicht umleiten ...

ZHI DUI NI YOU GAN JUE - Fei Lun Hai Play

wu jie de yan shen xin xiang hai di zhen guang shi cai ce wo shi yu bu zhen you dian fan ren yo you dian mi ren lan man mei tian fen fan ying you ci dun bu gou ...

ZHI DUI NI YOU GAN JUE - FEI LUN HAI & S.H.E - Fei Lun Hai Play

wu jie de yan shen xin xiang hai di zhen guang shi cai ce wo shi yu bu zhen you dian fan ren yo you dian mi ren lan man mei tian fen fan ying you ci dun bu gou ...

WO YOU WO DE YOUNG - Fei Lun Hai Play

... xiang yang Qing chun jiu yao bu yi yang CALVIN Bei ni yong hu mei you shenme bu ke Yin wei wo shi du yi wu er Dang chun tian cai hui le hua de yan se Wo de xiao ...

ZHI DUI NI YOU GAN JUE. - Fei Lun Hai Play

... ti tie jue bu fu yue Wo zhi dui ni you gan jue (Aron y wu) Ti tie que nian ren Ai ku que wen suen You shi tian zhen You shi hen xue er Dui ni shua hen Jiu shi ...

Advertisement

ZHI DUI NI YOU GAN JUE - Fei Lun Hai

Wu jie de yan shen xin xiang hai di zhen guang shi cai ce wo shi yu bu zhen you dian fan ren yo you dian mi ren Lan man mei tian fen fan ying you ci dun bu gou ...

ZHI DUI NI YOU GAN JUE FEAT. HEBE - Fei Lun Hai

Wu jie de yan shen xin xiang hai di zhen guang shi cai ce wo shi yu bu zhen you dian fan ren yo you dian mi ren Lan man mei tian fen fan ying you ci dun bu gou ...

New lyrics