Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

When I die and mansion in the sky lyrics

Songs with when I die and mansion in the sky lyrics all the songs about when I die and mansion in the sky. Get a list of all the new and old songs with lyrics of when I die and mansion in the sky directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

I See A Mansion In The Sky - Nomeansno Play

... hope to die And if I'm dead when I awake, you'll know it was all a big mistake I lowered the sky and raised the ground, tore from my an awesme sound Lit the eternal torch and cried, i see a mansion in the sky

THUG MANSION (PARADISE) - 2Pac Play

... ? where do niggas go when we die? ain't no heaven for a thug nigga that's why we go to thug mansion that's the only place where thugs get in free and you gotta be a g At thugs mansion Verse 1 a place to spend ...

THUGZ MANSION - Tupac Shakur Play

... ? where do niggas go when we die? ain't no heaven for a thug nigga that's why we go to thug mansion that's the only place where thugs get in free and you gotta be a g At thugs mansion Verse 1 a place to spend ...

Advertisement

Evil - Acid Witch Play

... ? There is no fucking light When your dead you fucking die... Evil... Believe what you can see, worship what is real Witches, greed, lust and hate run the world, that's how I feel A mansion in the sky, that's why you can ...

Vanishing - Bryan Adams Play

... night People all over build mansions in the sky They choke on smoke and watch their dreams go by When the phone stops ringin' love has surely died But the grass is greener babe on the other side Never wanna ...

The Spiritually Immature Mansion - Caribou

... a house that's full of love when I need to escape The deadly places slingin' drugs, in thug's mansion Ain't no place I'd rather be, chillin' with homies and family Sky high iced out paradise in the sky Ain't no place I'd rather be ...

Where The Hell Are We Going To Live? - Levellers Play

... hell are we gonna live where the hell are we gonna live? Some miserable mansion up in the sky walking around in a block a mile high, Tellin' my friends that I'd much rather die where the hell are we gonna live? Well ...

Have You Any Time For Jesus - Mahalia Jackson Play

... busy When you can't think about your soul Soon we gonna summon at the portal, my Lord To the mansion in the sky And you will then sign your depart- your departure And you will then take time to die ...

Advertisement

The Divine Wings Of Tragedy - Symphony X Play

... of Sacrifice Ii. Armies in the Sky Iii. Dies trae VII. PARADISE REGAINED (lyrics: Russel Allen, Michael Pinnella) Looking out on a blue sky I can see a new world arising Like a prisoner unbound I feel the power and the majesty again Looking up ...

I Will Not Go Hungry - Todd Snider Play

... it's raining That day when Jesus calls me home I ain't rich But I'm no poor man I may be down But I won't die There ain't no room for me in this land But I've got mansions in the sky I will not walk ...

Revolution Of The Mind - Ultimate Force Play

... to die Reachin for an ID, the cop said, "Try me" Age 12 in the Amsterdam [? ] at 11, but who gives a damn Now there's a riot, officers deny it And they wish it was quiet But it's not, when will the ...

Perfect Mansions (Mountains Of The Sun) - Virgin Steele Play

... on my lips when I died I will meet her in the sun (Chorus) Death makes us innocent, all truths remain The white ship is summoning, ride the winds of the sky!!! (Chorus) We rise above the world and we soar above ...

Land Of The Free - Die Warzau Play

... starve and why they die Why the man in the mansion Gives them the dirt and him the sky Free in the land of the free Free in the land of the free ? the people When the hand the kills ...

Advertisement

In My Sleep - Joe Budden Play

... with my kinfolk Learn how to build me a house with no win - dows.. and that's when I think I saw a ribbon in the sky, but it wasn't from an in - tro... cuz where I'm at, there's no rumors or gossip, but still got ...

THUGZ MANSION - 2Pac Play

... ? Where do niggaz go when we die? Ain't no heaven for a thug nigga That's why we go to thug mansion That's the only place where thugs get in free and you gotta be a G .... at thug mansion [Verse One] A place to ...

Bugatti (Remix) - Ace Hood Play

... my ride, like I'm racin' In the sky, like a plane It's Gang or die Ain't no lames up in my circle Ain't no ho shit in my eyes Throwin' money in the air Poppin' bands and let it fly Where I'm from ...

Contender - Acoustic Junction

... a house that's full of love when I need to escape The deadly places slingin' drugs, in thug's mansion Ain't no place I'd rather be, chillin' with homies and family Sky high iced out paradise in the sky Ain't no place I'd rather be ...

Watchdog Water Dragons - Bliss N Eso Play

... a mansion for my mother Phat houses all around the world for my brothers Flowers in the pavment A world that sings Studios in every basement And girls with wings (Chorus: x4) Me in my room writing rhymes To listen when you ...

Advertisement

Spray Yourself - C-Bo Play

... ya nigga on the wall) (Nigga and stick the motherfuckin Ten up in your drawers) (Spray Yourself) [Yukmouth] Alright Ready to talk yourself marching I be startin a war so just marching Parking the ??? in front of the mansion Fuck apartments Fuck ...

What Means The World To You (Remix) - Cam'ron Play

... -huh) And everything'll stop in the winter when I cop in the winter Come to your block in a drop in the winter Chinchilla top in the top of the drop in the winter Gotta make it hot in the winter ...

Taking Off - Clipping. Play

... 's taking off Party in the sky Thug mansion was real as it turns out These gangstas ride rockets They taking off, taking off, taking off, they taking off What is in the mind of a motherfucking killer when he chillin' on ...

Letter To Pun - Cuban Link

... the sky Blow somesmoke in the air so we both can get high At night I hold my rosarys tight and hope to get by Close my eyes and ask the lord why he chose you to die Though, I believe in ...

What Means The World To You (Remix) - Ludacris Play

... -huh) And everything'll stop in the winter when I cop in the winter Come to your block in a drop in the winter Chinchilla top in the top of the drop in the winter Gotta make it hot in the winter ...

Advertisement

The Glide - Method Man Play

... Rae Tipping these tricks, dripping for pay And knowing half them bitches is gay T.M.I. blowing tree in sky, we on the job So be abvised, that wack niggaz, needing apply S.I., represent til we die, this track is pitching to fry ...

Vertigo - Mini Mansions Play

... that vertigo Oh you need me, a cancer from the sky Burning alive, too cool to die Oh you move me, crescendos cuff the link She's on the verge, I'm on the brink What's the line, where's your mind, what's it for ...

Herbaholics - Phi-Life Cypher

... you think that angels sound angelic reaching for the high notes? Cos in the heaven they're getting high cos up in the sky is where I blow my smoke Take a toke and get shocked like an electric volt two thousand ...

Brother's Keeper - Raekwon Play

... that pistols on us C-4's better I'm callin up some B-More killers To come and bleed you As sure as the sun's in the sky you'll surely die You washed up, fuck your people Your money ain't as long as mine ...

Real Money - Robbie Fulks

... A snuggle-bear and a toothbrush, some shirts in a paper sack A tube of Mama's red lipstick hidden in the crackerjacks I been in the backseat all day long dreaming 'bout the land of kings Tall mansions in the Georgia pines, the rustle of ...

Advertisement

Young Roscoe - Roscoe Play

... da ill flow and everybody know that Young Roscoe Tabasco Desoto (c'mon) I luv it when they jiggle it like J-Lo Scodie get them bizzle wiggle it like "Hello!" Why do we die? Hands up to the sky Roll it up ...

Superman - The Game Play

... a speedin' bullet When I pull it Motherfucker you can blame it on Superman [Outro] Yeah motherfuckers Me and Just Blaze in this motherfucker Sky High on you niggaz Yeah I'm from Compton Stop askin' me if I still live in the hood, nigga ...

Battle Born - The Killers Play

... 're a hilltop mansion So, how'd you lose the light? Was it blown by the wind In the still of the night? You're up against the wall Up against the wall There's something dying on the street When they knock ...

Rap Phenomenon - The Notorious B.I.G. Play

... or East coast, squeeze toast Leave most in the blood they layin in, what, what? The rings and things you sing about, bring 'em out It's hard to yell when the barrel's in your mouth It's more than I expected, I thought ...

Watertown Tennessee - Tom T. Hall

... Sometimes he gets as high as me in Watertown Tennessee Hey Watertown Tennessee ( slide guitar ) When I get to heaven if I ever do die I'm a gonna cut me a hole in the sky Sittin' in a mansion and all I'll see is Watertown Tennessee ...

Advertisement

Reduced To Silence - Wisdom Play

... you now When the clouds swimming in the sky Try to hide the sun Low fellows, folly in their eyes Forth as they come Spiteful and guilty creatures Multiply, never die Don't be afraid, the angels Keep the Wiseman alive ...

Beautiful - Young Jeezy Play

... Man, that ho beautiful I got a condo up in the sky 'Fore I fake it, I'd die Foreign bitch, no lie Man, that bitch beautiful Came up in the projects, dreamin' 'bout them mansions Wit' the coke white walls, flow like bowlin' balls ...

Whoever Wins In November - David Rovics Play

... latest corporate slave Whoever wins in November The children will die In the ghettoes of Oakland and Beneath the Iraqi sky The nuke dumps will widen And the forests will burn Until the time comes When we finally learn That ...

Opportunity Cost - G-Eazy Play

... and get high Rock star life taking a toll on me like I'm asking to die Going on tour for 6 months, hug moms right after she sigh Look up wish me luck when you see that plane pass in the sky No ...

Step Off - Grandmaster Flash

... sense of all this mess I'm the power of the sun that shines in the sky And i'm the only M.C that'll never die So just rock and don't stop 'til you hit the top But when you se Melle Mel you ...

Advertisement

Pyramid Building - Hilltop Hoods

... Is like trying to get to White light in the sky, we're flying forever And never getting anywhere aside from whatever... [Hook x4:] The more I want, then the less I'm free So when I see every thing I got That's enough for ...

Piggy Pie - Insane Clown Posse Play

... pie There's nothing like the sound when you hear a piggy die I might use a knife, (No!) I might use an ax, (yes!) The carnival's in town, come and get your piggy snacks! The carnival's in town, come and get your piggy snacks ...

New lyrics