Lyrics

Song and lyrics search engine | Lyrics Land

Tonight i i lyrics

Songs with tonight i i lyrics all the songs about tonight i i.Get a list of all the new and old songs with lyrics of tonight i i directly from our search engine and listen them online.

I NEED YOU TONIGHT - Backstreet Boys

... heart It doesn't matter if it's wrong or right I really need you, oh I need you tonight - I need you, oh I need you baby I need you right now - It's gotta be this, it ...

TONIGHTS THE NIGHT - Emma Bunton

... French gown Let me pour you a good long drink Ooh baby don't you hesitate, alright Tonight's the night It's gonna be alright Cause I love you girl Ain't nobody gonna stop us ...

Advertisement

SOMEONE SAVE MY LIFE TONIGHT - Elton John

... take me home Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight Someone saved my life tonight So save your strength and run the ...

WAITING FOR YOU TONIGHT - Jennifer Lopez

... arms Waiting for tonight Oh, I've dreamed of this (ohhh) love for so long Waiting for tonight (tonight) Oh (tonight), when you would be here in my arms Waiting for tonight (tonight) Oh (tonight) I've dreamed of ...

TONIGHT - George Michael

... 'd love to see you smile, Who'd love to see you smile. Tonight. Tonight, Just let the curtains close in silence, Tonight. Why not approach with less defiance The man who'd love to see ...

LADY (HEAR ME TONIGHT) - Modjo

... that it's true I can tell by the look in your eyes Refrain: Lady Hear me tonight 'Cause my feeling Is just so right As we dance By the moonlight Can't you ...

DANCE TONIGHT - Lucy Pearl

... money) Dance tonight, toast tonight (Dance tonight) Freak your body baby Dance tonight, toast tonight (Dance tonight, another toast baby) Spend your money baby Dance tonight, toast tonight Freak your body baby Refrein: I wanna dance tonight (Dance tonight) I wanna toast ...

Advertisement

WE'VE GOT TONIGHT - Ronan Keating

... girl Look at the stars now, so far away We've got tonight Who needs tommorow We've got tonight babe Why don't you stay Deep in my soul I felt so lonely ...

WE'VE GOT TONIGHT - Lulu

... girl Look at the stars now, so far away We've got tonight Who needs tommorow We've got tonight babe Why don't you stay Deep in my soul I felt so lonely ...

TONIGHT'S THE NIGHT - Pink

... then again I don't really care Tonight's the night I'm gonna get right Gonna hit the scene with my friends Tonight's the night Imma feel alright, feel alright again Tonight's the night Imma do what ...

AFTER TONIGHT - Mariah Carey

... of time And time again Patientiy i've waited For this moment to arrive Chorus 1: After tonight Will you remember How sweet and tenderly You reached for me And pulled me closer ...

AFTER TONIGHT - REO Speedwagon

... i can make love with you again patience is a virtue i'm finding very hard to understand After tonight, i will never be the same again this time i'm sure that nothing means more than giving ...

Advertisement

AGAIN TONIGHT - John Mellencamp

... ego trip´n again tonight tell the same lies they work all right gonna wear my dancin?shoes out tonight probably make a fool of myself again tonight Chorus: again tonight again tonight again tonight Again tonight again tonight again tonight

ALL MY ROWDY FRIENDS ARE COMING OVER TONIGHT - Hank Williams Jr.

... . i got to get ready, make everything right, 'cause all my rowdy friends are coming over tonight. Do you want a drink. hey do you want to party. hey honey this is ole ...

ANGELS TONIGHT - Gin Blossoms

... between the sheets she can't show that much to me i'd rather drink until i see angels tonight i had a girl i thought was mine i wised up and just in time such wisdom makes these ...

BABY CAN I HOLD YOU TONIGHT - Boyzone

... easily) Like i love you, i love you But you can say, baby Baby can i hold you tonight? Baby, if i told you the right words Oooh, at the right time You'll be ...

BABY, YOU LOOK GOOD TO ME TONIGHT - John Denver

... i¡¯ve had all day usually i put up a fight but baby, you look good to me tonight.¡± well i¡¯m ordinarily very shy but i grinned at her as i ate my pie baby, you look ...

Advertisement

BE FREE TONIGHT - 2 Unlimited

... be free tonight we can make it work out right everyone be free tonight Be free tonight...! be free tonight! be free tonight...! be free tonight! be free tonight...! be free tonight! be free tonight...! be free tonight! Come together ...

BE MINE TONIGHT - Neil Diamond

... lifebut oh how i wish you could be mineoh how i wish you wouldbe mine tonightbe mine tonight tonight be mine tonightwe never knew it for what it was worth it was worth more ...

BE MY BABY TONIGHT - John Michael Montgomery

... you would you ain't you gonna if i ask you, would you wanna be my baby tonight i'm not trying to come on like some rhinestone romeo i'm lookin' for a whole lot more than ...

BE MY BABY TONIGHT - John Waite

... because yeah just because yeah ooh yeah yeah yeah come on be my little baby tonight she's seen everywhere looking like venus too emotional suicide she couldn't give a damn no guess ...

BLEED A LITTLE WHILE TONIGHT - Lowest Of The Low

... while tonight, yeah, i'll bleed a little while tonight, yeah, i'll bleed a little while tonight, yeah, i'll bleed a little while tonight, yeah, i'll bleed a little while tonight, (damn damn the circumstance) yeah, i'll bleed a little while tonight ...

Advertisement

BUSY TONIGHT - Nylons

... you've got a fever say you need a breather but baby please don't be busy tonight (tonight) tonight the heat of our love will light up the night let my love surround you ...

BUT NOT TONIGHT - Depeche Mode

... in the sky reminding me of so many other nights but they're not like tonight Oh god, it's raining and i'm not containing my pleasure at being so wet Here on ...

CALL THE LEGION IN TONIGHT - Centro-Matic

Call the legion in tonight, with their impoverished ways takes a forty hour fight to get us out of this place. ...

CAN´T WAIT UNTIL TONIGHT - Max Mutzke

... something since i met you Chorus: just can't wait until tonight babe till i have you by my side babe just can't wait until tonight babe for being with you Do do do do ...

COME OVER TONIGHT - C Note

... be Baby come over tonight i promise baby girl i'll make it right baby come over tonight i want to be close to you come over come over Tonight Baby come over tonight let me love ...

Advertisement

COME TONIGHT - Charon

... `s the deepest touch it`s the deepest lust and i hope the same for you come tonight my saviour, cry tonight my angel child read the lines i bleed when i leave my heart to you ...

COMING DOWN TONIGHT - 38 Special

... in time Well get ready It's comin down tonight, get ready It's comin' down tonight There ain't no fortress Gonna keep you safe tonight You put on that red dress And come down ...

CRY TONIGHT - Debbie Gibson

... blue when there's someone new a: can't believe there's someone new Chorus: a: i just want to cry tonight d: don't you wanna cry? a: and i know you'll understand all the hurt that i feel inside ...

DANCE TONIGHT - Lucy Pearl Featuring Raphael Saadiq, Dawn Robinson & Ali Shaheed Muhammad

... ) i wanna dance tonight (dance tonight) i wanna toast tonight (toast tonight) i'll spend my money tonight (spend your money) i'll spend my money tonight (spend your money, yeah) i wanna dance tonight (dance tonight) i wanna toast tonight (toast tonight) i'll spend my ...

DO YOU KNOW WHERE YOUR WOMAN IS TONIGHT - REO Speedwagon

... road has led you far into the night. do you know where your woman is tonight? So you think you know where your woman spends her time and you think you ...

Advertisement

DOING IT TONIGHT - Deep Purple

... prospective recreation helps me keep her in my sight i imagine we'll be doing it tonight That's why everybody's sitting around we can't think of nothing better to do there's no ...

DON¡¯T CLOSE YOUR EYES, TONIGHT - John Denver

... how many times i cried for you don¡¯t close your eyes tonight let it be me, not just a fantasy let it be me tonight words and music by richard kerr and frank musker

DOWNTOWN TONIGHT - John Gorka

... you can slip it out of sight since you're devil bound, it's hell downtown tonight he's beard, bone and gristle, the rest is mostly mule he's running from the whistles ...

EASY TONIGHT - Five for Fighting

... , it's not easy tonight. She's in over my head. and it's not easy, it's not easy tonight. she's in over my head. and it's not easy, it's not easy tonight. Shotgun fire. anybody ...

FEEL YOUR LOVE TONIGHT - Van Halen

... feel your love tonight (i can't wait to feel your love tonight) i can't wait to feel your lovin' tonight (i can't wait to feel your love tonight) i can't wait to feel your lovin' tonight, aw no (i can ...

Advertisement

FEELING SAD TONIGHT - Carole King

... , i'm counting on you silly sometimes i'm a fool Feeling sad tonight but everything's allright and we'll find some other place to go feeling sad tonight but everything's allright let's turn all the lights ...

FOR TONIGHT - Flowing Tears

... a while children corroded and all we see is utopian grasp For tonight i feel not sorry for tonight a cigarette for god for tonight don't dare to call me 'cause i'm not here. i'm out for a walk ...

FOREVER TONIGHT - Christian Wunderlich

... you all the love that i've got wanna take forever tonight fill you up, fill you up give you all my love tonight when we close the door all i need is in ...