Lyrics

Throwt your hands up lyrics

Songs with throwt your hands up lyrics all the songs about throwt your hands up. Get a list of all the new and old songs with lyrics of throwt your hands up directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

PUT YOUR HANDS UP - Eightball Play

... it, non-fictional Deliver the bomb shit, straight irresistable Without a pistol, i'll make you put your hands up So everybody in the place put your hands up Chorus Stompin', and pimpin' and mackin' and actin' Bad when a nigga rappin' Get ...

PUT YOUR HANDS UP - Nelly featuring Whitney Houston Play

... famous miss. whitney houston! Everybody in the house put your hands up, ya wanna ride ya on mesadies put your hands up, if you like the simple things put your hands up, i aint got no tri tribulation, if ya wanna ...

THROW YOUR HANDS UP - Missy Elliot Play

... all night If you got beef you got to take it outside Throw your wrists up and let me see your eyes shine Throw your hands up if you like to get high To make a phat beat so we can ...

Advertisement

GET YOUR HANDS UP - Stacey Ferguson Play

... this is the jam y'all Come on down and dance y'all Have a ball y'all Throw your hands up [HOOK] [VERSE 3] Black eyed peas will announce Some things that you can't avoid You need ...

LAST FOREVER (THROW YOUR HANDS UP) - Michael Musso Play

... how to get down, and all i need is a piano in my track now throw your hands throw your hands throw your hands throw your hands up (whoa ohoh, whoa ohoh) cause you can't cause you can't cause you can't cause ...

PUT YOURE HANDS UP - 50 Cent Play

... black James Bond, nigga I?m a Don I do what I want, when and where I want [Hook] Put your hands up, put ?em where my eyes can see What?s up, you know you wanna party with me Let?s f-ck, we wilding in the place ...

Throw Your Hands Up - Aaliyah Play

... Throw your hands up And if your not foul Let me see your hands up And you are protected and you know it Throw your hands up If R.Kelly's records shot Let me see your hands up If your body ...

Bounce (Throw Your Hands Up) - Alex Play

... down Ladies, ladies, throw your hands up Fellas, fellas, throw your hands up I just wanna make you move I just wanna make you bounce (rap) Ladies, ladies, throw your hands up Fellas, fellas, throw your hands up I just wanna make you ...

Advertisement

Put Your Hands Up - Benny Benassi

... is complete I keep on rolling on my feet Just put your hands up to the sound And turn around, round, round Put your hands up Oh yeah, put your hands up Yeah, yeah 1, 2, 3, 4 1, 2, 3, 4 Oh yeah... oh yeah I like shaking all ...

Put Your Hands Up - Black & White Brothers Play

... air Put your hands up in the air Put your hands up in the air Put your hands up in the air Put your hands up... Put your hands up... Put your hands up... Put your hands up... I-In the ...

Put Your Hands Up - Bomfunk MC's

... you?? from Radio Mafia Nuff respect to ?? It's about the time you can live without your mama, go! Put your hands up (x4)

Put Your Hands Up - Bro'Sis

... here to share A never ending story Ah baby won't cha give it to me Put your hands up in the air Good times are here to share I really know, I really know Ah baby ...

Hold Your Hands Up - Cascada

... your hands up, I miss you, I miss you (tonight) Hold your hands up, I'll find you when I look inside Hold your hands up, I miss you, I miss you (tonight) I'll find you when I look inside, Hold your hands up, Hold your hands ...

Advertisement

Move Your Hands Up - Clubraiders Play

... to right We've got the power To dance today and every night Move your hands... Move your hands up Move your hands up Shake your body to the right I feel the rythm, i feel the rythm of the night Move ...

Put Your Hands Up - Marcha Play

... on my feet So people listen to the sound Round round round round round Put your hands up Oh, yeah put your hands up Yeah yeah My satisfacion is complete I keep on rolling on my feet Just put ...

Put Your Hands Up - Matchbox Twenty

... And don't you ever fade away And put your hands up Better put your hands up Gonna put your hands up Don't you ever fade away Gonna put your hands up Gonna put your hands up Until the sun rise

Put Your Hands Up - Miranda Cosgrove Play

... , Everybody's ragin', ragin' crazy, Put your hands up, Put your hands up Everybody's dancin', dancin' crazy, And we never stop, we never stop, Everybody's ragin', ragin' crazy, Put your hands up, Put your hands up, I like you and you like ...

Throw Your Hands Up - Interlude Featuring Lil' Kim - Missy Elliott Play

... all night If you got beef, you got to take it outside Throw your wrists up and let me see your eyes shine Throw your hands up if you like to get high To make a phat beat so we can ...

Advertisement

Put Your Hands Up - MJG Play

... it, non-fictional Deliver the bomb shit, straight irresistible Without a pistol, I'll make you put your hands up So everybody in the place put your hands up Chorus Stompin', and pimpin' and mackin' and actin' Bad when a nigga rappin' Get ...

Put Your Hands Up - Nadine Play

... your hands up Put your, put your hands up Put your hands up Put your, put your hands up We feel our best And I'm done with stress Let's get together Put your hands up Put your, put your hands up ...

Put Your Hands Up - Nadine Coyle Play

... your hands up, put your, put your hands up Put your hands up, put your, put your hands up We feel our best and I'm done with stress, let's get together. Put your hands up, put your, put your hands up ...

Put Your Hands Up - Nerina Pallot Play

... it Whatever you do, I'm on it Whatever you want, you've got it Just put your hands up Put your hands up Put your hands up Say you won't stop giving me love 'Cause I need you to feel me, feel ...

Come Out With Your Hands Up - Over It Play

... . Hello? Hello?? I know you're in there. Now is the time to come out with your hands up. We've got the whole place surrounded. Neighbors are dialing the nine and the one, ...

Advertisement

Throw Your Hands Up - Rihanna Play

... throw your hands up Throw your hands up come on throw your hands up And if the DJ is rockin this club (Ladies, come on) Throw your hands up come on throw your hands up Throw your hands up come ...

Reach Your Hand Up High - Sesame Street

... the sky Reach just a little higher and you may catch a butterfly So reach your hand up high Your hand up high Up on your toes Stretch your fingers Stretch for the apple above you Reach for the person who loves ...

Put Your Hands Up - Stretch Play

... keep all that stuff for a night now baby Listen to me Put your hands up All you people like to do the boogie-woogie Won't you stand up? All you people like to do the boogie-woogie I like to see ...

Throw Your Hands Up - Tank Play

... get your hands up with me all night Get your hands up get your hands up Get your hands up get your hands up Get your hands up get your hands up Get your hands up get your hands up ...

Don't Throw Your Hands Up - The Cat Empire Play

... time can move slow You've only got two arms on your shoulders Don't throw your hands up only to cry Don't throw Don't throw Don't throw your hands up only to cry I went to the mountain what did I see ...

Advertisement

Throw Your Hands Up - The So So Glos Play

... 't you pick up your phone Throw your hands up DJ We got verbal shotgun shells You better change up your rotation You best put your hands up now, DJ This is a call up, this is a stick up We are calling ...

Put Your Hands Up In The Air - Danzel

... your hands up in the air Put your hands up In the air Put your hands up (yeah, yeah) In the air Put your hands up In the air Put your hands up in the air Put your hands up ...

Throw Your Hands Up - Elephant Man Play

... throw your hands up Throw your hands up come on throw your hands up And if the DJ is rockin this club (Ladies, come on) Throw your hands up come on throw your hands up Throw your hands up come ...

Hands Up...Now Get Your Hands Up - Fatman Scoop Play

... head, get your hands up Get your hands up, get your hands up If you're not a chicken head, get your hands up Get your hands up, get your hands up All the independant women get your hands in the ...

Put Your Hands Up - Fatman Scoop Play

... , oh, oh You got a $100 bill put your hands up You got a $50 bill put your hands up You got a $20 bill put your hands up You got a $10 bill put your hands up Single ladies, I can't hear y'all (Uh ...

Advertisement

Put Your Hands Up 4 Detroit - Fedde Le Grand Play

... your hands up Put your hands up Put your hands up for Detroit Our lovely city Put your hands up Your hands up Your hands up Your hands up Your hands up Your hands up Your hands up Your hands ...

Get Your Hands Up - Fergie Play

... this is the jam y'all Come on down and dance y'all Have a ball y'all Throw your hands up Black eyed peas will announce Some things that you can't avoid You need to ba- ...

Throw Your Hands Up - Freeway Play

... " Watch these rappers follow my pattern, yeah! [Chorus 2] [Outro - Freeway - 2X] Now everybody throw you hands up (hands up ...) Now throw your hands up (hands up ...) Throw your hands up (hands up ...) Now throw your hands up (hands up ...)

Put Your Hands Up - Inna

... And keep on trying Live like nothing last too long Don't give it up No Put your hands up Dream until the morning Put your hands up Love is everything you've got 'Cause the sun Will keep on rising ...

Put Your Hands Up In The Air - ItaloBrothers Play

... on, wave it and wave it around Come on, come on, put your hands up in the air Try it if you dare Wave your hands up in the air Come on, come on, try it if you dare Come ...

Advertisement

Throw Your Hands Up - Jump5 Play

... sound of noise increasing A little piece of heaven now This is the sound! (chorus) Throw your hands up and make some noise Everybody get live and jump for joy When I say reach, you ...

Throw Your Hands Up (Remix) - Jump5 Play

... sound of noise increasing. A little piece of heaven now. This is the sound! {Chorus} Throw your hands up and make some noise. Everybody get live and jump for joy. When I say reach you ...

New lyrics