Lyrics

Song and lyrics search engine | Lyrics Land

They said id never make it to the top cause i came from the bott lyrics

Songs with they said id never make it to the top cause i came from the bott lyrics all the songs about they said id never make it to the top cause i came from the bott.Get a list of all the new and old songs with lyrics of they said id never make it to the top cause i came from the bott directly from our search engine and listen them online.

MAKE IT TO THE END - Stevie Hoang

... of a broken heart I was strong enough to see the hurting part And make it right again Make it to the end Cause the mystery in keeping love is never giving up Here we are Like the candles that was waiting ...

GOTTA MAKE IT TO HEAVEN - 50 Cent

... going through hell I gotta make it to heaven I hope I make it to heaven (50 Cent) When I come through the hood, I don't stop the rapping niggaz Get close enough to smack, get it clappin nigga Pac tried to front so I waved ...

Advertisement

THIS FUCKING SONG - The Janoskians

... waste around You said Id never make it so I guess I gotta prove that I'm the man Treat me like your hobbie And you're telling everybody That you didn't really love me like that I'm about to change my ...

GIMME THE CAR - Violent Femmes

... might never make it to a man Come on dad gimme the car I ain't no runt Come on girl gimme your... Cause i ain't had much to live for I ain't had much to live for Y'know i ain't had much to live ...

IT CAMES FROM THE ABYSS - Impure

... I've watched all the bleeding and tasted that sweet gore to absorb all living that never should be given I lie in wait to rise my claws in agony from the abyss from the abyss Yes, it cames from the abyss

CLICHES - Jimmy Buffett

... , mean what you say she never did make her debut he never made it to class she's 86'd from the chart room he's 29 and pushin' 30 real fast they're funny when they get to rockin' goin' out for ...

THEY CAME FROM THE CITY - Elan

... came from the city Had to get out for a while Now they're sitting on the fields Watching the wind blow our worries away And the band's playing a tune that talks about California And the sky's about to cry There ...

Advertisement

TIE MY HANDS - Lil' Wayne

... baby, gods got a blessing to spare yes, i know the process has so much stress but its the progress that fills the best cause i came from the projects straight to success and your next, so try they cant steal your pride ...

MAKE IT LAST - The Ataris

... to try and make me feel like i'm the one. you were my best friend, and i never ever thought those days would end but now it seems like they are gone. (chorus #2) what more can i say??? ...i never wanted it to ...

FROM THE HEART - The Reason

... we'd finally make them come true 'cause anyhting's possible when i was with you but they kept on sayin we'd never amount to anything... all of the dreams we built up from the ground they never believed them they just tore ...

TAKE IT TO THE HOLE - Lmfao

... this party? (Hell yeah! ) I said do my ladies run this party? (Hell yeah! ) Or do my fella's run this party? (Hell yeah! ) Take it to the hole, take, take it to the hole Take it to the hole, take, take ...

FROM THE HEART - Hoobastank

... we'd finally make them come true 'cause anyhting's possible when i was with you but they kept on sayin we'd never amount to anything... all of the dreams we built up from the ground they never believed them they just tore ...

Advertisement

MAKE IT SO - Granian

... so long, you can't handle it on your own they'll all understand when you're gone that you can never make it come undone do you want to try to make it so Time and again, we're ...

OUR HOUSE - Eminem

... rap, im stupid, id never make it averagin at b+, i need ta sit on my ass n sue people like she does, one time i got food poisonin from a hotdog, mom sued n got $2000 from ballpark, hey ma u gotta ...

TIL I SAID IT TO YOU - Reba McEntire

... throw away a promise i knew wasn't true it meant a little less to me everytime i did it but i never said i love you from the heart til i said it to you You made me tell you the truth and that truth was a total ...

YOU NEVER DONE IT LIKE THAT - The Captain & Tennille

... is blowin' ooh you never done it like that you got me climbin' up the wall my love is growin' yeah you never done it like that you know you make me ten feet tall Ooh ...

GIVE IT TO ME - 50 Cent

... Rover, never sober Hennessy but never soda B-A-N-K dolla sign BITCH! na i aint here to hold ya, let your baby daddy hold his shoulda Banks dont associate with no TRICKS! Ima make it a G-Unit party from the hotel ...

Advertisement

GIVE IT TO ME (FEATURING NELLY FURTADO & JUSTIN TIMBERLAKE) - Timbaland

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

GIVE IT TO ME (FEATURING TIMBALAND & JUSTIN TIMBERLAKE) - Nelly Furtado

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

GIVE TO IT TO ME (FEATURING NELLY FURTADO & TIMBALAND) - Justin Timberlake

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

MAKE IT RAIN (REMIX) - Fat Joe

... change the forecast Your boyfriend is lame, I make it rain on you He never make it rain, like Southern California Where's your umbrella? Now get your raincoat Baby I make it flood, now you gon' need a boat [Birdman:] Fresh to ...

CAN'T HELP IT - Abk

... everytime I turn around I got to deal with fools It's like I gotta bend all the rules to try to take what's mine even if I lose Why you never make it to work on time? (I can't help it!) Why you smoke all ...

Advertisement

GIVE IT TO ME - Justin Timberlake Featuring Timbaland

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

GIVE IT TO ME - Nelly Furtado feat Timberland

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

MAKE IT YOU - Gerard Butler

... you return from the past to love me Tell me that my dream must forget Tell me that you will never leave me Prove me that there won't be slavery So alone you make it you ...

GIVE IT TO ME - Britney Spears Feat Justin Timberlake

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

GIVE IT TO ME - Sims 2

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

Advertisement

GIVE IT TO ME (TIMBALAND, NELLY FURTADO & JUSTIN TIMBERLAKE) (2007) - VMAs

... so give it to me give it to me give it to me [JT] Could you speak up and stop the mumbling I don't think you're getting clear. Sitting on the top it's hard to hear you from way up ...

YOU'RE GONNA MAKE IT - KJ-52

... just starting over Mistakes from your past that just want to hold ya Down to the ground its all on your shoulder You'll never make it now that's what they told ya You start to figure out who really ...

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (COMPLETA) - The Jonas Brothers

... that someone I'll never make it on my own Dreams can't take the place of lovin' you There's got to be a million reasons why it's true CHORUS When you look me in the eyes Tell me that ...

NEVER HAD IT - The Flobots

... never had it But you know how to provide it so you Stand up and call for it Nervous describing what you go through You dont wanna get caught up in all the Things they say to try to ...

MAKE IT RIGHT - Jang Nara

... you the most. Rap) It's all right I've forgotten the days when thoughts troubled my mind. The fights have finally ended, take your stubborn self and go. Never turn around. Truthfully I was tired of you from the ...

Advertisement

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (CORREGIDA) - The Jonas Brothers

... looking for that someone, I never make it on my own. Dreams can't take the place of loving you, There's gotta be a million reasons why it's true When you look me in the eyes, And tell me ...

FROM THE STARS - White Lies

... inches from the wife of the deceased He catches raindrops from his window It reminds him of how we fall From the stars back to our cities Where we've never felt so small Raindrops from his window Making puddles ...

NEVER HAD IT (FIGHT WITH TOOLS) - The Flobots

... never had it But you know how to provide it so you Stand up and call for it Nervous describing what you go through You dont wanna get caught up in all the Things they say to try to ...

FROM THE HEART - Hoobastank

... we'd finally make them come true 'Cause anythings possible when i was with you But they kept on saying we'd never amount to anything.... All of the dreams we built up from the ground They never believed them they just tore ...

GREEN EYES MAKE ME BLUE - The Veronicas

... in flames I'll never make it to the fire escape Your green eyes make me blue How am I to run from you And do you pull me in afraid to let me go I can see the light Your perfect lips ...

Advertisement

FROM THE GATE - Grand Agent

... pistols. see that’s for me to know, for y’all to never learn. study grand, all you gittin’ is a mirror burn. i’m from the same place that you came from. the insane cum of the brains behind the sun. i was thought up ...

GIRL FROM THE GUTTER - Kina

... things you said i'd never do for all the things you said that were untrue for all the times you made me feel alone said i'd never make it on my own Things are lookin' up for me now it seems like ...

LIFE IS WHAT YOU MAKE IT - Nas Featuring DMX

... to blast ,nigga gave me daps said i feel ya can't believe how my life changed from the hood, the first time in my life i can say i did the right thing Chorus: 4x life is what you make it ...