Lyrics

Sonta ride for you lyrics

Songs with sonta ride for you lyrics all the songs about sonta ride for you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of sonta ride for you directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Ride For You - Danity Kane Play

... I am by your side There ain't no ifs, buts, or maybes, I'm gonna stay down & Ride For You baby. (Dawn) We've been cutting it close with the backwards & forwards It's rocking ...

Ride For You - Uncrownd Royalty Play

... the verse is...thas cool, youll get touched on the remix, like Papoose. So when you ask who we ride for and die for, homies...but enemies on the floor with their eyes closed. Its a lifestyle of fine bitches ...

Ride 4 You - Afficial Play

... just know that I'm there [Chorus] I'll ride for you boy (My nigga) See I'll die for you boy (My nigga) Throw em up high for you boy (My nigga) And let em fly for you boy (My nigga) [Master P] Them ...

Advertisement

I'll Do Anything For You - Brandy Play

... do (don't know what to do) [HOOK] (Ooh) I'll ride for you 'Cause you're my boo (Ooh) I'll die for you Ooh 'Cause I'm a fool (yeah yeah) In love with you (feel the same way) And I'll do anything that ...

Ride 4 You - Master P Play

... just know that I'm there [Chorus] I'll ride for you boy (My nigga) See I'll die for you boy (My nigga) Throw em up high for you boy (My nigga) And let em fly for you boy (My nigga) [Master P] Them ...

They Will Die For You - System Of A Down Play

... (Puff Daddy) Yeah, yeah, yeah, yeah Well, I'mma ride for you, would you ride for me? Well, I'mma die for you, would you die for me? Obviously, we all know you type of cats Let they man get struck, never ...

Down For You (Part 1) - Jhené Aiko Play

... know its a fact. *I'll be down for you baby I'ma ride for you baby I will be the one you need Give you anything you want, I'll be down for you baby I'ma ride for you baby I will be the one ...

What You Ride For? - Yung Wun Play

... : Fiend] What you ride for? What you die for? BOUNCE! I got some bitches that'll ride for me, die for me (WHOMP!) What you ride for? What you die for? BOUNCE! I got some bitches that'll ride for me, die ...

Advertisement

What You Ride For? - Jadakiss Play

... : Fiend) What you ride for? What you die for? BOUNCE! I got some bitches that'll ride for me, die for me (WHOMP!) What you ride for? What you die for? BOUNCE! I got some bitches that'll ride for me, die ...

MY BEST JUST FOR YOU - Seduced By Suicide Play

... face The beauty of our youth Until the last of my days My best just for you For sure she is my kind She's perfect and she's mine I just can't believe All in ...

I SAY A LITTLE PRAYER FOR YOU - High School Musical A Seleção Play

... it will be To live without you Would only mean heartbreak for me (Lenora) I run for the bus dear While riding it I think of us dear (Juntas Of Us dear I say a little prayer for you (Lenora) At work I just take ...

I SAY A LITTLE PRAYER (FOR YOU) - High School Musical La Selecci Play

... , together, that's how it must be To live without you Would only be heartbreak for me. I run for the bus, dear, While riding I think of us, dear, I say a little prayer for you. At work I just take time And all through ...

RIDE FOR MY NIGGAS - Lil' Wayne Play

... , Young Money, Cash Money, This is, the Drought 3 Ladies and gentlemens, Ya'll know me, You know I ride for my motherfunkin' niggas, Most likely imma die with my finger on the trigga, They tell ...

Advertisement

Hot Enough For You? - A.C.T Play

... ! Mister, Mister Is it hot enough for you? Are you diggin' the action? How are you likin' the ride? You're a payin' patron So is it hot enough for you? Since you're a customer You're entitled to your homicide ...

Ride For My City - Ace Hood Play

[Chorus - Ace Hood] I'ma ride for my city, grind for my city Dare you to fuck with me, the 9 resides with me Ayo! I'm so 9 to 5 4, the heart of my ...

All For You - Amir Play

... body better than the kid. So relax mami just enjoy the ride....papi's gonna break you off proper like. Need you, please you. This good love is all for you. (ritornello) I wanna kiss your body from head to toe. I won ...

Ride For Vengeance - Amon Amarth Play

... a raging heaven The wind howls like wolves at the moon I will seek my vengeance for my son I swear I'll avenge my first born one I ride fast through the woods My friends are by my side Dark Hatred burns in my ...

Kill For You - Anarchy Club Play

... getaway ride It's crystal It's clear Out the door hit the gas and we're outta here And she says Let's go In the car front side on the radio I would not die for anyone but I would kill for you ...

Advertisement

Oh Me, Oh My (I'm A Fool For You Baby) - Aretha Franklin Play

... 't gonna fly I'll find the music there in your eyes Oh me, oh my, I'm a fool for you baby (baby now) (Fool for you) Oh me oh my (I) I am crazy (crazy baby) Oh me, oh my (me oh my) ...

All For You - Atomic Kitten Play

... have to ride it tonight It's all for you If you really want it It's all for you If you say you need it It's all for you If you gotta have it It's all for you if you make ...

I Feel For You - AZ

... between, me and my team, we ill too Respects due, oh I feel for you We got this locked now, pure official, white crystal The hypo get you before the snipe from the pistol It's potent, just one whiff'll have ...

Just For You - Bachman-Turner Overdrive Play

... go along for the ride Just for you -- just for you Ya ya ya ya -- just for you There are so many things I would do D d d d d d -- just for you Woo-oo-oo D d d d d d -- just for you Woo-oo-oo You can be ...

For You - Barnes & Barnes Play

... closer To you Love is three Quaaludes and hot sticky sheets Love is a lady who likes what she eats Love is a ride in the back of my car Love is the hooker who winks from the bar For you Yeah

Advertisement

I'd Sing For You - Bastian Baker Play

... in the US Would be a dream come true? I'll ride the train, the bus, take a plane I'll never stop Just to be with you? I'd sing for you You'd sing for me We'd be sharing all and more We would love ...

Anything For You - Bee Gees Play

... anything Anything for you You know I'd do anything Anything for you You you you You can run with the fun You can tickle my nerves inside In the face of heartbreak, heartache It's gonna be a magic carpet ride Better we ...

Ready For You - Ben Haenow Play

... , let's ride off together Forget about the in-between We could write the ending scene Hey, I already feel much better Knowing I got time to bleed Knowing that you're right there for me You can't hold together 'less you've ...

For You - Bilal Play

... ? For you, I?For you? For you, I Blast the nine? For you! For you, I? Ride or die For you, I?For you For you, I? Please Believe it! I?d Ride or die?For you, I? Id Rob And Steal?.For you, I? For you? For you ...

For You Will Burn Your Wings Upon The Sun - Black Tape For A Blue Girl

... new hopes How can I take our love and find purity? I loved you so desparately I believed your every word Yet I've watched you emerge from other's bed For you have taken my heart and fed it to snakes This girl who ...

Advertisement

Nobody Rides For Free - Blackfoot Play

... to another place But be careful who you borrow from, -Chorus Nobody rides for free I'm livin' my dream Nobody rides for free You have to pay to see If you wanna catch a ride with me. Where I'm comin' from And where ...

This Is For You - Bliss N Eso Play

... Me (Inside Your Stereo) With No Ride, And No Meals Full Of Shrimp I'm Broke, But Hip-Hop Can Make Me Feel Like A Pimp See A Man Who Lives Patient, Handles Displacement Writing Rhymes For You In A Candle Lit Basement (Hook) This ...

This Is For You (Remix) - Bliss N Eso Play

... so differently I'm proud now I'm a conducter of my own modern symphony (Hook x2: Bliss) This is for you, you're the reason I wrote this You're the reason I stand in the rain and get my clothes wet Oh it's just ...

Nothing For You - Blood For Blood

... , I cried I look back and wonder why, I cried for help alone but where were you? Where the fuck were you? I lost something deep inside, years ago alone I cried I got nothing left for you, I got nothing left deep inside Deep inside something ...

Rhode Island Is Famous For You - Blossom Dearie Play

... Wyo-mink A camp chair in New Hamp-chair, that's for me And minnows come Minnesota Coats come from Dakota But why should you be blue? For you, you come from Rhode Island Don't let them ride Rhode Island It's famous ...

Advertisement

I'm A Fool For You Take 2 - Bob Dylan Play

... I just can't receive. Yes, when you're here it's crazy down in love riding all around It's the rain it come down like a me, well it's underground. I'm a fool for you, yes, yes, I'm a fool for you. Well it's lonely in my ...

Falling For You - Busted

... life But I don't seem to mind And there's no stopping you Taking me on a ride I'm I'm really falling for you I hate what you're putting me through What have you done to me now I just can't sleep at night My bed ...

Oh Me Oh My (I'm A Fool For You Baby) - Buster Poindexter Play

... a genie from a cigarette, We'll take a magic carpet ride, We'll tell our smoky friends now don't forget You must keep us side by side, Oh me oh my I'm a fool for you baby. Oh me oh my, I get crazy, I get ...

We Ride For Shady - Ca$his

... this shit, fo'-five on the hip, 'Bout to ride for Shady Y'all niggas ain't hard, y'all niggas ain't real Y'all niggas ain't crazy Bring it on if you want, you don't know the homicides That I've done lately We ...

Obie Trice & We Ride For Shady - Ca$his

... this shit, fo'-five on the hip Out to ride for Shady (yeah) Y'all niggaz ain't hard, y'all niggaz ain't real Y'all niggaz ain't crazy Bring it on if you want, you don't know The homicides that I've done lately ...

Advertisement

Riding For A Fall - Chris LeDoux Play

... know your arms are achin' to hold her. And cowboy even though you're ridin' tall... You're riding for a fall.. Midnight the moons up, hands around your tin cup. The frost settles in on ...

In This For You - Chrisette Michele Play

... is, babe I'm in this for you (I'm in this for you) Take a train or drive We don't need to ride Flashy ain't my style That's what it is, babe I'm in this for you (I'm in this for you) Nothing compares to how ...

New lyrics