Lyrics

Lyrics LIL' L.O.V.E. by Bone Thugs N Harmony lyrics

View lyrics LIL' L.O.V.E. by Bone Thugs N Harmony Listen to LIL' L.O.V.E. online free. Best songs by Bone Thugs N Harmony. Browse songs similar to LIL' L.O.V.E. using our search engine.

Advertisement

[Chorus: Mariah Carey + (J.D.)] (y'all know what this is is!) can I get a little bit a L-O-V-E? (MC) can ya spend a little bit of dough on me? (Bone Thugs) can I get a little bit a ya T-I-M-E (the lil homeboy Bow Wow) boy if ya wanna make it (MC) could ya gotta give a little bit a.. (what's your perspective?) [Mariah Carey + (Krayzie Bone)] monday we will not, (I'm outta love)

Advertisement

tuesday you had time, (and macked it all) we just break up again you want me to let you back in but tonight I'm like no ohh, uh uh uh ohh, my box has opened my body has all said yes, I hate this mess boy you just ain't no good for me this ain't no way real love should be.. took you back once, took you back twice took you back, three, four, five times they said these streets is over boy youve been close to lies took you back once, took you back twice

Advertisement

took you back, three, four, five times cant see the light, but you, somebody help me! [J.D.] Krayzie! give her a lil bit [Krayzie Bone] now you look from the jump and a nigga was thugged out, but you bugged out, n start trippin flippin' on me all time.. and its been like this all my life..no matter how I try guess it's the thug in me, got my mind on my money man I'm spending my time on the grind tryna shine, I'm concentrating on running thangs I've been tryna hold it down, and you steady tellin' me it's over now she always talk loud, she always leave me but always come back around that's just what we go through, and you know it's so true

Advertisement

every time I slip up she behind me, gon' be right there to remind me [Chorus] [J.D.] Uh yea, haha, just a lil bit, Layzie! give her a lil bit [Layzie Bone] can we take a long walk on the beach, get away from the streets baby girl, me and you need to rendezvous Cancun next week, how that sound to you? I've been meaning to spend a little time witchu I can tell you fed up from all of the promises I've been making lately and I had to deliver but I been so caught in my hustle, tryna make this payment and I shoulda considered your feelings

Advertisement

I shoulda been better about it I shoulda been grown, not childish I shoulda been way more polished but my hustle done paid off, and I'm ready to spoil you..love come look, what cha boy gon do? (gone do), let me make this up to you (to you) [Chorus] [J.D.] Uh, uh, Bow Wow! give her a lil bit [Bow Wow] weezy girl, I can't believe what you sayin' you know you got it, should meet with my fans but every time I get a break I'm layin

Advertisement

where? in your arms all night and day playin' you wont some time, I send you jacob, want sunshine then take a vacation we ain't gon make it if you keep complainin, everybody go through changes love is a dangerous (thing) (why?) it's full of happy and sad faces break it up to make up later, talk it out so it ain't no anger we need more communication, you should have some consideration 'cause you knew from the day we met what, what type of player you was dealing wit. haha [Chorus] [J.D.] Uh huh, uh huh, wish! give her a lil bit [Wish Bone] everything I do, just for me and you, stack a little paper so its never rainy days I got you, but just for me then you got to, understand that I hustle, hustle diamonds things, I gotta hustle, hustle, anything that brings the weight up see a real thug too its in his nature, its in his nature not tryna say that you about that paper, but me and you, yes we like that paper overseas trips, diamonds on the wrists, you must admit, your boy gets that paper I like bossin, girl, girl, but you beside me, slide wit me, slide wit me try and take it away thats when I ride and ride

View the video clip of lyrics LIL' L.O.V.E. by Bone Thugs N Harmony for free online in high quality.. Listen to LIL' L.O.V.E. online free. Best songs by Bone Thugs N Harmony. Browse songs similar to LIL' L.O.V.E. using our search engine.

Advertisement
Wait a moment while we load the video.
Advertisement

New lyrics