Lyrics

Lyrics Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay by Prince lyrics

View lyrics Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay by Prince Listen to Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay online free. Best songs by Prince. Browse songs similar to Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay using our search engine.

Advertisement

How y'all feel? Y'all feel good? Alright now Girl, I know this might seem strange But let me know if I'm out of order For stepping to you this way See, I've been watching you for awhile, now And I just gotta let'cha know That I'm really feeling your style Cuz I had to know your name, babe And leave you with my number And I hope that you would call me someday Now if you want now you can give me yours to, yeah If you don't, well I ain't mad at you, nah We can still be cool cuz...

Advertisement

(I'm not trying to pressure you) Sing it, what? (Just can't stop thinkin' 'bout you) Can't hear you (You ain't even really) ...gotta be my (girlfriend) Oh no (I just wanna know your name) Know it (And maybe)...sometime (We can hook up...) And what? (hang out...) When what? (just chill) Aw baby She called Damn, I'm surprised that you called Cuz the way you walked away I thought that you won't see me no more Since you didn't wanna give me your name Thought that you were...

Advertisement

What? Alright But anyway, what you doing tonight I'll probably be with my peoples If it's cool with you, maybe we'll swing by You can just chill with us Or you can just chill with me Long as you're comfortable And you feel secure when you're with me, see I'm not trying to...(pressure you) What? (Just can't stop thinkin' 'bout you) Sing it (you ain't even really...) even (...gotta be my girlfriend) You ain't even gotta be my girlfriend, oh no Oh yeah yeah Everybody in the house tonight, yo, make some noise Yeah yeah {scatting} Lord Oh babe Yeah, thank you very much I appreciate it Preach your love, y'all

View the video clip of lyrics Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay by Prince for free online in high quality.. Listen to Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay online free. Best songs by Prince. Browse songs similar to Medley: Just Friends (Sunny)/If You Want Me To Stay using our search engine.

Advertisement

New lyrics