Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

Silk more lyrics

Songs with silk more lyrics all the songs about silk more. Get a list of all the new and old songs with lyrics of silk more directly from our search engine and listen them online.

LOSE CONTROL - Silk

... you cry so i'm right here now baby i'm asking you, i'm begging you just give me one more chance baby Baby won't you let me just kiss you down make you spin around ...

MEETING IN MY BEDROOM - Silk

... 're everything that i been searchin for and there's no need for me to search no more come into my room i really really really wanna lay you down come into my room ...

Advertisement

YOU KNOW MY STEEZ (3 MEN AND A LADY REMIX) - GangStarr

... on, catchin rep from the dog pure secure, injectin like the fuckin doctors smoother than silk, more milk than louie pasteur ask yourself, "do you wanna mess wit this?" the specialist, turn ...

YOU KNOW MY STEEZ (REMIX) - GangStarr

... on, catching rep from the dog, your insecure inject like them fucking doctors moving in silk, more milk than louis pasteur ask yourself, do you wanna mess with this? the specialist, turn ...

SILK WORMS - Guns 'n' Roses

Listen motherfuckers to this song that should be heard Thrown down in the gutter, it’s more than you deserve Kneeling fucking virgin, you know that's what you are Pussy for a maggot, ...

ONE MORE NIGHT - Diamond Head

... goodbyes All i want, a night with you One night with you One night with you One more night with you I walk on the wind, the future comes and goes, I'll dance to a ...

NO MORE MOMENTS - Misfits

... won't be leaving You are mine I'm afraid that The end is near No more moments for life We'll still be waiting I'm still waiting for you Your silk dead eyes Tell me, tell me You are mine I'm afraid that The ...

Advertisement

ONE MORE STITCH - Green River

... (4x) Tell the world she's so out of place Like pure white silk on a soiled floor I need one kiss before she breaks One last kiss, nothing more Tore your dress on the cornerstone Ripping a hole in your foundation Such a pretty ...

SEXY SILK - Jessie J

... and count to five (1, 2, 3) Open your mouth for me sugar (Yeah, come on) Just a little more (Yeah) Yeah that's right Whoa Yeah I can feel it baby, can you? Ohhh! Whoa whoa ...

DON'T SAY NOTHIN' - Will Smith

... thing went on hiatus I picked up the art of acting and multiplied papers I chilled on silk sofas chatting with Operah she asked me if it's true that me and Jeff broke ...

LETTER TO MY UNBORN - 2Pac

... 's a new era A nigga's too real, now see s*** too clear See there's more than just this scrilla and this tilt (What else is it dawg?) The velvet and the silk, and makin sure my kittens got they milk (Hoo!) Gotta fill ...

AFRO CONNECTIONS AT A HI 5 (IN THE EYES OF THE HOODLUM) - De La Soul

... , 'cause his nigga's selling crack to the kids) My jeans are brand new, with twelve more In the closet with my silk, and below My 45 pack thick, draw quick If a nigga starts some shibidibidit My crib ...

Advertisement

ALL BLACK - Big L

... young, i ripped mics and i killed beasts And i'm known to milk freaks and hit em on silk sheets No dame can give me a bad name, i got mad fame I'm quick to put a slug ...

ANOTHER MURDER OF A DAY - Tony Banks

... she's checking out the guy whose drunk imagination is climbing up the ladder of her silk clad thigh And the cigarettes are burning up the hours that she killed in another ...

AROUND THE WAY GIRL - LL Cool J

... sugar with your gangsta talkwanna eat you like a cookie when i see you walkwith your rayon, silk, or maybe even denimit really doesn't matter as long as your in 'emyou can break ...

AWAKENING BY STENCH - Broken Hope

... shavings falling in my face, who could stand the smell of this place, how much more can i bear, i've broken through the last layer. Arise from the dead, awoken from the ...

BAD TO THE BONE - Kool G. Rap & DJ Polo

... diamonds than sammy davis I'm more dramatic than _dallas_ is More pretty than a palace is, hands no callouses Give me a clever girl and i'll outfox her The man that rocks her in pure silk boxers So what you want honey a chump ...

Advertisement

BOOMBASTIC - Shaggy

... hair on my chest i'm boombastic rated as the best, the best you should get nothing more, nothing less give me your digits, jot down your address i'll bet you confess when ...

CARRY ON - Bran Van 3000

... down? i've been working so hard. You'll be smooth, i'll be smoother, smoother than silk. let honesty remain my virtue, motherin' is my milk. to push strong 'til the end, ...

CONDUCTING THANGS - Maestro Fresh Wes

... you try to crush me now hear comes a true drop of rhymes my coltivation atracting more brothers then kennedy station resigning i'll refine my lines and poor the metaphore while the ...

CROSS THE BORDER (REMIX) - Philly's Most Wanted

... wigs get split like bananas, trust me keep it butter, call me land 'o lakes got more crack on the streets than cali after earthquakes southwest gon' vouch for this our teams ...

CUT OUT THAT - Anthony B.

... music like before unity open all door cut out that we no in a competition no more no more no more no more cut out that no put the music like before unity open all door Verse 1: mi a ...

Advertisement

DESTROY & REBUILD - NAS

... let out of town to set shot and get filthy rich, its just not no more morals, no loyalty, no more community queensbridge, we gotta have unity (chorus) (nas) i put the name on the map after ...

DIGUISING MISTAKES WITH GOODBYES - Emery

... (through my) we're here together (fingers) We paint the night (every) only to find (silk stand) it's cracked and peeling (takes my) each face revealing (breath a-) what we don't say (- ...

DOWNTOWN CAME UPTOWN - David Wilcox

... downtown came uptown for you I used to think that coke came in a bottle or can silk underwear wasn't right on a man hush puppies and sneakers now it's alligator shoes because downtown ...

DROP THE NEEDLE - Maestro Fresh Wes

... ) then drop it m-a-e-s-t-r-o smoother than smooth can get plus tommorrow i'll be smoother runnin' like silk starin' at the mountains as melodies are built like everest i'm ever ready for the prospade i ...

EIGHTMINUTESUPSIDEDOWN - 36 Crazyfists

... strength? i wish i knew... where do you gain your strength? i wish i knew... She's clothed with the silk waiting to be drained dry and the echoes will come they'll come all around ...

Advertisement

FLAVOR OF THE MONTH - Black Sheep

... naked Play before a crowd only if you wanna wreck it The name is dres, like silk i get slick Drop rhymes like a basehead bic flicks Constantly, yes it's me D-r-e-ssssss So yes, i ...

GET YOUR SHINE ON (REMIX) - B.G.

... a million dollar gang wit a 2 million dollar mouthpiece And quick to lil freak on these satin silk sheets Now playa, rufus playin in the lexus, gangsta got a q-5 If anyone of you broads ...

GETTO STAR - Fatal Hussein

... for hostage Lyrics verbally toxic, spit like doubled edged optics My shit is milk, wearin silk shirts with chocolates Y'all broke and can't cop shit, i get, physically fit On some evil ...

GOT IT LOCKED (VIDEO EDIT) - King Tee

... two That make the king wanna act a fool (remember that?) Playa haters hot, cause i got, more gold than Willie gault an' them, i ain't faultin them But let's talk about sex like ...

HIGH ROLLERS - Ice T

... in diamonds and rope chains they got the blood of scarface runnin' through their veins silk shirts,leather suits,hair always fresh eelskin boots,large hearts,though their sizes vary bankrolls ...

Advertisement

HOW TO ROB - 50 Cent

... out niggas been robbin joe before that's why his ass don't wanna be a playa no more mad at you i'm robbin j.d., fuck you!! pay me!! had da brat with em, shoulda had ...

HOW TO ROB AN INDUSTRY NIGGA - 50 Cent

... whole flipmode on the floor He asked me if i had enuff i told him "gimme some more" Is you feelin this? then wait for the sequel I gotta get kirk franklin for robbin ...

ITS ALRIGHT - Kingspade

... dwell on the past but i cant lie neither i still wanna tap that ask me no more questions cuz i gots no answer i gives a fuck about some tits and a topless dancer [chorus richter ...

LBC AND THE ING - Mack 10

... this out. [snoop dogg] Welcome to the house the d o double g built We got honey cream silk and milk We make that big bank and keep that big shank Just in case ...

LET ME BLOW YOUR MIND - Chamillionaire

... but speakin of shock..how come she calls me silkk the shocker when i drop my silk boxers, oooh it shocked her ladies come to poppa then come for poppa when i come ...

Advertisement

LET YOURSELF GO - Big Daddy Kane

... who's that, what's that It's the man with the silk drawers stuck up his buttcrack Don't even front and try to ask who is this Cause my name rings more bells than a jehovah witness Stronger than listerine, moppin up rappers ...

LIEUTENANT ROAST A BOTCH - E 40

... cock oh yeah Lieutenant, lieutenant, lieutenant, lieutenant roast a botch Lieutenant, lieutenant, lieutenant, lieutenant roast a botch [silk-e] Sherrie stack a grip, sherrie, sherrie stack a Sherrie stack a grip, sherrie, sherrie stack a [e-40] Aten-hut!! ...

LIFESTYLES OF THE RICH AND INFAMOUS - Ice T

... angry frowns into fake laughs i can't be rude cause they wouldn't understand i in't human no more, i'm a superman Chorus you can try but you'll never understand this you can try but ...

New lyrics