Lyrics

She calls me from the phone lyrics

Songs with she calls me from the phone by lyrics all the songs about she calls me from the phone. Get a list of all the new and old songs with lyrics of she calls me from the phone directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

She Call Me God 2 - Fred the Godson

... my, Miami Cuban goin' off (woo!) The streets still say I'm hard And if her phone off, I bet she still call me God, ahh [Chorus] (A gift sent from above, oh yeah) Ah, she call me God y'all... (And surely my heart ...

All The Way Gone - The Game Play

... em something to see We gonna be all the way gone We gonna be all the way gone (Wale) She call me all the time, I ain't no regular Joe I be staying at the Roosevelt more than Marilyn goes I'm messing bitches ...

She Likes Me - The Rangers Play

... that she like me, she love me, she like it like mic it Call her a light switch yea I turn her on She hate it when I'm gone I tell her kiss me through the phone She brag to all the girls that ...

Advertisement

Nine Lives - The Time Play

... . I'd want a lover that controlled my mind. Someone who knows about the heavenly sin. How to kill with love again, again and again. When she calls me on the phone, she'll ask if I'm alone. Standin' at my door, lookin' mega ...

Jerry's The Name, Sociology's My Game - Trophy Scars Play

... if I were you) I would keep the truth For them and you She called me on the phone And all I heard was the bang, bang, bang! The radio hit the floor And I could tell that she wanted more I'll let you ...

The Orient And The Gatsby's Slew Of Choices - Justin Vernon

... enough alone, You were right, I'm wrong. Couldn't leave the well alone, She called me on the phone. It was just to let a friendly cry. My middle aches, can you make me fly? So many thoughts in so little time, Cos ...

Feet On The Ground - Cornmeal

... my delight she called me on the phone, And said I miss you madly and I need you badly, baby when are you comin' home? She's got to be an angel sent to me from heaven up above. 'Cause she's always on ...

The Orient. And the Gatsby's Slew of Choices - Justin Vernon

... well enough alone You were right, I'm wrong Couldn't leave the well alone She called me on the phone It was just a little friendly cry My middle aches, can you make me fly? So many thoughts in so little time 'Cause ...

Advertisement

SCP-2190 - The SCP Foundation

... with my father. She never tried to contact me until I was 19. She called me on the phone, and I was so surprised because I thought she did not know me or care for me. She told me she had found a husband ...

THE UNLOCKING - Roots, the Play

... hard, you gonna be calling me God" So he proceeds to poke and prod with clumsy finger and wack sex slinger "Condoms make me last longer," wrong, cause her motions of snatch, however detached from the situation cause his pre ...

CRY ME A RIVER (50 CENT REMIX) - Britney Spears Feat Justin Timberlake Play

... about it? You told me you loved me, Why did you leave me all alone? Now you tell me you need me when you call me on the phone. Well,girl, I refuse, you must have me confused With some other ...

She Thinks Um Hot - Lil $am

... on girl gimme that number ill pick you up in that baby hummer call me on the phone now talkin grown now you say you wanna see me say you home alone now unh im too young for relations but ...

She Thinks Um Hot - Lil Sam Play

... on girl gimme that number ill pick you up in that baby hummer call me on the phone now talkin grown now you say you wanna see me say you home alone now unh im too young for relations but ...

Advertisement

Your Girlfriend - Nobodys

... she called me on the phone. she wants to see me cause she's at home alone. i told her no cause you're kind of a friend of mine. but... man i gotta tell ya the truth. i wanna steal your girl from you ...

The Turndown - People Under The Stairs Play

... she didn't call me last night She got mad loot, no jobs, and plus a high renter Cellular phone to check the Pac Bell message center, Which she does too much, and I'm really not with it She tells me that she ...

9 Lives - Prince Play

... I'd want a lover that controlled my mind Someone who knows about the heavenly sin How 2 kill with love again, again and again When she calls me on the phone She'll ask if I'm alone Standin' at my door lookin' mega-fine ...

Hang Up - Regurgitator Play

... he's got a hang up got a hang up (x8) i got a hang up got a hang up (x4) she called me on the phone and said: i'm all alone my body's breaking down and can i come around ...

Pop Destroyed The Scene - Rookie Of The Year Play

... a good reply. Seven six five four three two one times She picked up the phone and screamed, "I wish you would die!" Screamed "why why why, do you call me all the time?" Screamed "Why why why do you meddle in ...

Advertisement

Behind Closed Doors - Spice 1 Play

[Verse 1] She call me on the phone breathin and moanin I'm seein phone call, sayin she wet, hot, and alone and Baby we could corleone it and fuck till the sunrise in the mornin I'm cocked strong, a gang of condoms, and I'm feelin ...

Phone Booth - Teairra Marí Play

... no more Can you come and get me from the phone booth She's telling me to break up Cause you ain't gonna do nothing but hurt me Come get me from the phone booth It's raining, I'm crying Damn I hope he ...

Skinny Jeans - The Bigger Lights Play

... 's got fifteen bucks left to her name And the road to call her own She sleeps alone on city streets And calls me on the phone to say "I miss you all the time. You're all I've got to stay ...

The Unlocking - The Roots Play

... hard, you gonna be calling me God" So he proceeds to poke and prod with clumsy finger and wack sex slinger "Condoms make me last longer," wrong, cause her motions of snatch, however detached from the situation cause his pre ...

The Scabs:Staysha Brown - The Scabs (US) Play

... Take it from me the girl's trouble I'm talking about styling Staysha Brown The funkiest booty in town Styling Staysha Brown the best disco dancer for miles around I tried to call her on the phone I couldn't leave her alone She had ...

Advertisement

When Parliament Convenes - The Stone Coyotes Play

... window Callin' down to the street "I'll find you on the corner You know - where we always meet The Doctor, he just called me on the phone Who's that in the alley? Dog snoopin' for a bone I'm goin' out, Mama I'll ...

The Gift - The Velvet Underground Play

... make me feel like throwing up" Marsha started to pat herself under the chin, an exercise she'd seen on television "God, don't even talk about that" She got up from the table and went to the sink where she picked ...

Think It Over - The Winery Dogs Play

... smile because you think I'm a fool, and I am you're standing on the corner down the street from the bar You call me on the phone and tell me you're not that far But you just miss my car you ...

Let Me Take You Home - Theologians Play

... want to bring you down Hey! But if you want to make me happy You could let me take you home The night is beckoning so Why don't you call me on the phone? Yeah, call me on the phone

Black Jack Mama - Townes Van Zandt Play

... I go I got a Nashville woman, Lord She called me on the phone Tells me to leave them Houston girls alone Roll me over easy, mama Oh, roll me over slow Do your best to please me, Lord And I'm bound to take ...

Advertisement

He Said She Said - Giggles

... And I waited all night long Then you called me on the phone And you said you were not coming back home Because of rumors that you heard My tears rolled slowly from my eyes When you said my love was ...

Foul From The Street - JT The Bigga Figga Play

... butt stranded Councelor, councelor can I use the phone? Now he kinda scared and he wanna call home No type of guy that's in no type of teaches ... tried to warn him but she seems she couldn't reach her ... Goin' to ...

Cry Me A River (50 Cent Remix) - Justin Timberlake Play

... about it? You told me you loved me, Why did you leave me all alone? Now you tell me you need me when you call me on the phone. Well,girl, I refuse, you must have me confused With some other ...

Says She Loves Me - Aer

... you from, What's good with you? (Yeah) When she's drunk, she calls me a punk She blow the phone up, She don't know what's up When she drink that jack, she won't call back When she off that rum, She acts ...

Nasty Bitch - Bust Down

... 't got nothin' to tell her braw Because that ain't nothin' fo me and nothin' to be gettin' into braw But the other night she called me on the phone (Mike) What it dat? (Bust down) I'm tellin' ya But I had nuttin ...

Advertisement

Friend From The Apple Store - Cal Chuchesta

... Oh no! No! It's my friend from the Apple Store I never seen him, I swore and I swore And I wanna see a warrant, what you take me for? I picked up the phone, five was the time called (867-5309) That's my friend's number ...

Trust Us, We Lie - Call The Cops

... Thought you'll see me so deprived From love I'll feed you lies tonight What was the point of leaving me behind What was the reasonthat you see him Then you call me on the phone at night When you ...

That Ain't Me - Changing Faces

... be treated Never let you down I'll always love you Everytime you feel alone You call me on the phone And one thing I know for sure I'll always love you Baby, baby Do do do ...

I Was The One - Da Brat

... changed when I started to rap, jealousy kicked in, she wouldn't be my friend, she wasn't even lookin' out for me then, she didn't even have time to call me on the phone to say hello so good-bye, good-bye ...

The 13th Message / Livin' in a Zoo - Public Enemy

... bop, Cop Killer in a 16 wheeler They call me over the phone, che-che-checkin' me out Takin' my time to find a brother droppin' the dimes And lookin' over the zone of the murder that Hardcore Livin' like Cube said ...

Advertisement

Leave Me Alone - Mac Dre

... knowing what was going on, Kilo called me from your phone Now its on! Bitch you wrong, you won't leave me the hell alone [Hook: Mac Dre] Leave me alone Will you, bitch leave me alone Can you, bitch leave ...

Why I Gotta Wait?? - Flynt Flossy

... is trouble, F Floss should have ran She call me on the phone and she want me for her own (Baby) Little does she know that I know about Ton She let my boy bone on the scent of his cologne Now ...

New lyrics