Lyrics

See your black dress hit the floor lyrics

Songs with See your black dress hit the floor lyrics all the songs about See your black dress hit the floor. Get a list of all the new and old songs with lyrics of See your black dress hit the floor directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Gettin' You Home - Chris Young

... last too long, When all you can think about, is getting me home, Walking through the front door, Seeing your black dress hit the floor, Uh honey there sure ain't nothing, Like you loving me all night long, And all ...

Hit 'em Get 'em - Black Menace

... a liquor store, Reachin' for niener but comin' up short 'fo you could get the hoe, Now hit the floor and bleed as I proceed to open your chest up, Let's check guts, who's next up? To get wet for tryin' to ...

MONKEY BUSINESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas Play

... Feel The Vibration Of The Bass Charm Put Your Face On The Speaker, Get Your Face Blown Get Up On The Floor, Get Your Dance On Coz Your Backbones Connected To Your Ass, Go On The Ladies All Dressed Up ...

Advertisement

THE DUTCHESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas

... ! Close To You I Just Wanna Be Close To You The Way You Look In The Morning I Can See Your Face And Your Daze The Way (The Way, The Way) Your Silence Always Has So To Say, To Say With You ...

Marionette - Mott The Hoople Play

... sees you Smile in the wings, tell me I please you Call me a king and watch for the wordworm to choke me And you're like a giraffe, the performance is poor Watch the audience laugh as my head hits the floor ...

Take It To The Top - The Hillside Scramblers Play

... niggas, get it poppin', baby) Take it to the top (Niggas get your front on, bitches get your stunt on, come On!) [INF-Black] It's the silent mover, analyst, sharpshooter I parachute in your hood, ride off on a scooter Smookin' buddha ...

Black - Dierks Bentley Play

... black, black, make my world black, black Like your dress on the floor, yeah the one you don't need anymore, Black like a sky with no stars, just find me and fall into my arms Make my world go black, hit ...

The Dogs Of War - Ghostface Killah Play

... ; it's gonna blow He gotta face full of powder and that blue-like snow The explosion threw him twenty feet in the air He hit the floor and his face just stuck in blank stare Hey yo, Tone. Hey yo ...

Advertisement

ADRENALINE! - Roots, the Play

... Once again 'gain Once again 'gain Once again 'gain 'gain Yo, Adrenaline [Black Thought] Yo I'm in the eye of the storm, where the pressure's on And MC's is dressed funny like a leprechuan I chop rappers up like chicken seczuan Sells a squads ...

ACT A ASS - Lil' Wayne Play

... [Verse 3: Lil Wayne] See now when Lil Wayne put that dick down Biznites can't even walk or even sit down Wipe your mouth off and let me hit now That Rum got me feelin' real good The dick hard like ...

SPM:JACKERS IN MY HOME - Spm Play

... this shit is so extreme. I saw em' dressed up in all black wit da mask. And i knew they was coming for the birds and the cash. So i rolled out my bed, hit the floor and start crawlin' And this is ...

JACKERS IN MY HOME - Spm Play

... this shit is so extreme. I saw em' dressed up in all black wit da mask. And i knew they was coming for the birds and the cash. So i rolled out my bed, hit the floor and start crawlin' And this is ...

SUIT & TIE - Matty B Play

... leave it all on the floor tonight And we got fixed up to the nines Let me show you a few things All pressed up in black and white And I see we're dressed in the clothes we like Love is ...

Advertisement

Hooker Got A Boyfriend - Biz Markie Play

... a right, caught money dead in the jaw BOOM with the left and his fronts hit the floor Now I had him, time to put his head for rest So I beat him unconcious and I started gettin dressed Honey all hysterical and screamin ...

D.O.A. Remix - Bone Thugs-N-Harmony Play

... 'em and I never did let up. Fandango you hoes! Opponents they keep their back on the ropes, their faces hit the floor. Suckers ain't nothin' but jokes with their vocals made artificially. I'd rather buck 'em y'all exposed, ...

Act A Ass - Lil Wayne Play

... (Verse 3: Lil Wayne) See now when Lil Wayne put that dick down Biznites can't even walk or even sit down Wipe your mouth off and let me hit now That Rum got me feelin' real good The dick hard like ...

The Do Wop - LL Cool J Play

... real L.L. behind closed doors So tell your buddies you're busy, tell your boyfriend beat it Forget the silk dress,cause you ain't gonna need it Unplug your clock, do away with the light After five minutes or more you ...

Gangsta Shit - Psychopathic Rydas Play

... name is Bullet Soul gonna pierce your brain Sever your spine and leave your limbs dinglin' Dis is gangsta shit, this is all I know So when I show up, open the safe and hit the floor (Yayeah!) Rydas (Whut!) Rydas (Whut ...

Advertisement

The Interview - Sadat X Play

... your plans [Sadat X] I done made up some more shit that I'm sure will hit It's been a long time comin' and I'm sure that I'm due I'm tryin' to keep this thing milk, for those dressed in silk And satisfy the fiends who be dressed ...

What Makes The World Go Round - Shyheim Play

... 't never shine on my block It's like a permanent eclipse The only light is gun spark Fightin on the premissis, that you want to be yours Catch your on the stairs, your floor's eight But, you won't make it past four ...

What Makes The World Go Round - Smoothe Da Hustler Play

... 't never shine on my block It's like a permanent eclipse The only light is gun spark Fightin on the premissis, that you want to be yours Catch your on the stairs, your floor's eight But, you won't make it past four ...

Magic - Soulja Boy Play

... level Soulja tell em i am the shit Your not the shit You are a snitch, ha Im back on deck nigga check my fucking stats SOD got fucking racks got fucking tats im dressed in black like Pow pow pow pow ...

On My Way - The Cat Empire Play

... hear it on the left left Left then the right right You're missing in the west You're missing in the west You're missing in the west You followed the black kite And even in your dreams There ...

Advertisement

This Old House - The Clarks Play

... ' what was mine Black shirt, black boots, favorite pair of blue jeans I saved my coat, I saved my hat But your white dress, gold band, silver frame and photograph Stayed behind the welcome mat I never really liked your cat This old ...

This Old House Is Burning Down Tonight - The Clarks Play

... ' what was mine Black shirt, black shoes, favorite pair of blue jeans I saved my coat, I saved my hat But your white dress, gold band, silver frame and photograph Stayed behind the welcome mat I never really liked your cat This old ...

Santa Rita Weekend - The Coup Play

... homies hand Three in the morning dressed in blue once again My size ten rest upon the concrete floor Heads bob real slow to a freestyle flow I don't know this master plan, can't understand Why there's more black folks in jail ...

Young G's - The Notorious B.I.G. Play

... to my hit hoes, my murder mommies I be smokin' trees in Belize when they find me While you still killin' niggas with punany, like heiny and Cyrus up in Cypress fuck you raw you on the floor with the virus ...

Adrenaline! - The Roots Play

... Once again 'gain Once again 'gain Once again 'gain 'gain Yo, Adrenaline (Black Thought) Yo I'm in the eye of the storm, where the pressure's on And MC's is dressed funny like a leprechuan I chop rappers up like chicken seczuan Sells a squads ...

Advertisement

Guys Ain't Nothing But Trouble - DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince Play

... on the floor Flipped the latch lift the lid Pulled out my smith n wesson Yes my shiny black loaded a 357 Stepped out of the room dressed in shoot of the load And said they all lay me down and hit ...

Do Today - DJ Quik Play

... yeah... [BlaKKazz K.K.:] I like your cinnamon buns dipped in Deréon Feelin the jeans just bustin the seams Make the K fiend, but whatcha game like? Lookin at you baby, I see ya frame right We on the floor with the girls off tequila ...

Goddamn Lonely Love - Drive-By Truckers Play

... ashamed of things that hide behind your dress. Belly up and arch your back. Well I ain't really falling asleep; I'm fading to black. You could come to me by plane, but that wouldn't be the same as that old motel room ...

Jump On Stage - Girl Talk Play

... your hands real high y'all Yea, get down y'all Let me see you, all y'all Hennessy and trees, that's all I need Back it up, don't stop Hit the floor, make it drop Rock the boat, rock the boat, rock the ...

This Is The Remix - Girl Talk Play

... low you scared, you scared Drop dat ass to the floor you scared, you scared Let me see you get low you scared, you scared Drop dat ass to the floor you scared, you scared Drop dat ass HEY shake ...

Advertisement

The Dip - Goodie Mob Play

... she dancing with another niggeroe Somewhere out on the floor She told me Lo snap your finger when you're ready to go So you know I feel great, I can hardly wait Hit the Waffle House and get a chicken-melt plate ...

Marionette - Ian Hunter Play

... sees you Smile in the wings, tell me I please you Call me a king and watch for the wordworm to choke me And you're like a giraffe, the performance is poor Watch the audience laugh as my head hits the floor ...

FOUL CATS - Kool G. Rap Play

... ; mad hot but, not in the mood for losin We hit the strip pickin up clues and We on the heels of this nigga shoes and Out the blue when, we see the chick the nigga screwin Pushin his whip ...

SECRETZ OF WAR - Tupac Shakur Play

... of a mil-ticket Help me get'it See me and pray for options but the pressures nonstop Niggaz get the pistol poppin' And watch they body drop I'm a lethal threat, watch me hit your set Flash on, blast on them bitch ...

Y'ALL NIGGAZ AIN'T FUCKIN WIT US - 50 Cent Play

... Kill Him For A Dollar Its All Hood Game You In The Game Nigga Come To Riches And The Bitches and The Fame See You In The Streets I'll Knock Your Bitch Ass Out G-Unit Nigga And Yayo Home Bitch! G G G G G G G G G UNIT ...

Advertisement

VICTORY 2004 - P. Diddy Play

... Jurassic Park did quick to spark kids who start shit See me, only me The Underboss of this holocaust Truly yours, Frank White [Chorus: Busta Rhymes] We got the real live shit from front to back To my people in ...

Shake Down (Remix) - Akon Play

... He seen too much, but we don't give a fuck Black truck pull up to the door Infa-green night vision lens we can see through the war "Get on the floor" (Chorus: Akon) We back now A bunch of gangsters strapped ...

New lyrics