Lyrics

Rolling over you lyrics

Songs with rolling over you lyrics all the songs about rolling over you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of rolling over you directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Rock 'N' Roll Over You - The Moody Blues Play

... I'm gonna roll over you Like a rock I'm gonna roll over you Like a rock I'm gonna roll over you Like a rock I'm gonna roll over you Like a rock I'm gonna roll over you Like a rock I'm gonna roll over you Rock 'n' Roll over you Like a rock ...

When This River Rolls Over You - The Stands Play

... to the tune, And all your precious stones They won't help keep you afloat Don't say you ain't been told When this river rolls over you Haven't you heard babe how the speechless are storming the stage Carrying the cards ...

Roll Over, You Worm - Imaginary Baseball League Play

Roll over, you worm... After all, it's summertime Won't you see The beauty? Call me Say my name out loud A want? a need? You are served tonight. There is nothing to say... It's saturday. Just listen Listen Listen Just ...

Advertisement

Roll Over Beethoven - The Rolling Stones Play

... blue suede shoes. Hey diddle diddle, I am playin' my fiddle, Ain't got nothin' to lose. Roll over Beethoven and tell Tschaikowsky the news. You know she wiggles like a glow worm, Dance like a spinnin' top. She got a crazy partner, Oughta ...

Ruthie Roll Over - Da Yoopers Play

... RUTHIE ROLL, OVER I THINK I'M DONE! (REPEAT CHORUS) RUTHIE ROLL OVER (roll over roll over) RUTHIE ROLL OVER (roll over roll over) RUTHIE ROLL OVER (roll over roll over) RUTHIE ROLL OVER (roll over roll over) RUTHIE ROLL OVER YOU'RE ...

Roll Over - Holly Valance

... , I'm in control I ain't gonna just roll over You think that I'm here to please ya But you don't even know, oh baby I got you wrapped around my finger I ain't gonna just roll over (roll over) You think that I'm here to please ...

YOU WERE ALWAYS - Roll Deep Crew Play

... were always] trying to tell me i need you [you were always] moaning, groaning, still not knowing [you were always] bredding me and begging me [you were always] pretending that it weren't over [you were always] Dizzee we was tingzing time ...

OVER YOU - Alexia Chellun Play

... we sit alone, together one more time? And I know I should be over you by now And oh, if I could I'd hold you and show you how much I love you babe I've been doing many things like meditating On the now and ...

Advertisement

She's Rolling Over & Over (In Someone Else's Clover) - B.J. Thomas Play

... the year award Spending too much time wheeler dealing Should have seen him slowly stealing You from my side Before my very eyes Shes rolling over and over In someone elses clover And shes happy I hear Now that its ...

Roll Over Beethoven - Billie Myers

... be true Why else would I be here with you Roll over, roll over, roll over, Beethoven Roll over, roll over, roll over, Beethoven Roll over Tell me what did I do to deserve you What did I do Tell me why I like ...

Roll Over - Billy Burnette Play

... I'll know it's true Roll over Roll over and hold me tight Will you remember tomorrow Baby, what you said tonight Roll over Roll over and hold me tight Will you remember tomorrow Baby, what you said tonight When the ...

Roll Over And Die - Bob Mould Play

... 't take this There's only one way out It's over and done, this whole thing Roll over and die tonight And if I couldn't hold you I'd end it all I wish I could have told you why In this world, I've got no other ...

Rock'n'roll Virus - California Coach Play

... I've got the blues, it's worse than havin' a flu, Haven't you had the feeling, when music rolls over you?, I've got the rock n' roll virus, I've got the rock n' roll virus, oh yeah... Isn't it the truth, rock is real ...

Advertisement

Put You On Game - Chamillionaire Play

... , they thinkin they flow is colder til they thinkin they got rolled over, you destiny's child now you feelin it though soldier my nigga you know you over, you really got no flow bro, for pumpin that plastic crack out ...

Roll Over (Let It Go) - Charlotte Hatherley

... what it means No one here's ever come this close But oh when I really miss you most I roll over and let it go I roll over and let it go I'll be forever lost If my lover turns to dust I don ...

Rolling Over The Highway - Chris Foster Play

... towns And I've waved hello to strangers when I've have my window down Rolling over the highway And I would take a trip to anywhere As long as you were with me, I wouldn't have a care Freedom must be wrestled from the grips ...

Roll Over Beethoven - Chuck Berry Play

... She got a crazy partner You oughta see 'em reel an rock Long as she got a dime The music will never stop Roll over Beethoven Roll over Beethoven Roll over Beethoven Roll over Beethoven Roll over Beethoven And dig these rhythm ...

Roll Over Beethoven - Cyndi Lauper Play

... blue suede shoes. Hey diddle diddle, I am playin' my fiddle, Ain't got nothin' to lose. Roll Over Beethoven and tell Tschaikowsky the news. You know she wiggles like a glow worm, Dance like a spinnin' top. She got a crazy partner, Oughta ...

Advertisement

Over You - Mel MacKaron

... the phone, yeah! I cry alone each night over you. Breaking up's the saddest scene in any romance, girl; Stand by me and give our love an unending chance, girl; Rock and roll once told me all the words that were ...

Roll Over Beethoven - Merle Haggard Play

... you oughta see 'em reel and rock Long as she's got a dime they must won't ever stop Roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven Roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven roll over ...

Rock & Roll Over - Mr. Big Play

... colors Put on a new face Love is like a faucet Turnin' off and on Rock & roll over Will the real you stand up Same time next year Life is full of chances It's the lady or ...

Roll Over Beethoven - Nat Stuckey Play

... you oughta see 'em reel and rock Long as she's got a dime the must won't ever stop Roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven Roll over Beethoven roll over Beethoven roll over Beethoven roll over ...

Wurlitzer Prize (I Don't Want To Get Over You) - Norah Jones Play

... sung blue Help me remember you I don't want to get over you A fresh roll of quarters Same old song Missing you through and through I don't want to get over you I don't want to get over you They ought to give ...

Advertisement

What's Come Over You - Paul Brandt Play

... Where's the laughter where's that touch That made me feel you were in love I pray it's just a phase you're going through What's come over you BRIDGE: I can roll with the tide, come in from the rain Turn my back ...

God Is Watching Over You - Phil Joel Play

... believes in you God is watching over you as always You are loved whatever you go through He's right beside you God is watching over you as always And if you think He'll ever leave you You'd better think ...

Tonight I'm Over You - Phone Calls From Home

... bedroom After all the lies roll off your tongue And you stop pretending That you and I belong together now This love?s not worth mending You and I could never work it out this time Tonight, I?m over you Tonight, I?ll see this ...

Roll Over - Pinehurst Kids

So you wanna roll over Youre saying you quit Its too hard to see And no one gives a shit Youll lose all your friends If you dont settle down If theyre all that matters Why they holding you down? Caught ...

Roll Over And Die - Rambo Play

... are streaming south and theyre coming for you. roll over and die. recuding gas mileage is all it would take. for this gluttony you all must pay. your car rolls over as you try to escape. the bear closes in ...

Advertisement

Roll Over Beethoven - Raul Seixas Play

... blue suede shoes Hey little little Gonna play my fiddle Ain't got nothing to loose Roll over Beethoven And tell Tchaikovsky the news You know she winks like a glow worm Dance like a spinnin' top She got a crazy partner Oughta ...

Ruination:Roll Over & Die - Ruination (CA) Play

... we play My pity won't give you a spine And it won't exempt you from trying You've fallen and you don't want up Stand up and fucking fight for it Or lay down, roll over and die... but don't expect ...

Roll Over Beethoven - Status Quo Play

... blue suede shoes Hey diddle diddle, I am playin' my fiddle Ain't got nothin' to lose Roll Over Beethoven and tell Tchaikovsky the news You know she wiggles like a glow worm, dance like a spinnin' top She got a crazy partner, oughta ...

Roll Over Lay Down - Status Quo Play

... table I drank a toast you were the most the night before Roll over lay down and let me in Roll over it's a long way where I've been Roll over lay down and let me in Roll over lay down When I get ...

Roll Over - Stephanie Rearick Play

... has always Divided the quick and the dead Roll over Roll over and take your kicks to the head Like a man Roll over In the most sporting way you can Roll over And there was a man Who had to work ...

Advertisement

Over You - T Bone Burnett Play

... The light blows out I spent a long time looking for you I spent a long time breaking through Gonna be a long time getting Over you Over you Down the road I see the fog roll in As thick as fear As dark as sin ...

Roll Over Me - The Autumn Film Play

... , ill just be here, ill just be here I didn't belong where I played you that song and it rang off the walls through the steeple halls roll over me I'll just sink down I'll just sink down to the bottom of ...

Roll Over Beethoven - The Beatles

... my blue suede shoes Hey, diddle, diddle I'm a-playin' my fiddle Ain't got nothing to lose Roll over, Beethoven And tell Tchaikovsky the news You know she winks like a glow worm Dives like a spinnin' top She's got a crazy partner Oughta ...

Roll Over Beethoven - The Byrds Play

... blue suede shoes Hey diddle diddle, I am playin' my fiddle Ain't got nothin' to lose Roll over Beethoven and tell Tchaikovsky the news You know she wiggles like a glow worm Dance like a spinnin' top She got a crazy partner Oughta ...

Roll Over Beethoven - The Flying Burrito Brothers Play

... She's got a crazy partner, you ought to see them reel and rock Long as she got a dime the music will never stop. Roll over Beethoven, roll over Beethoven Roll over Beethoven, roll over Beethoven Roll over Beethoven and dig these ...

Advertisement

Over You - The Honeydogs Play

... 're stuck in a rut, I know in my gut I wanna be over you I'm going down your crooked road I've paid the tolls Why quit now you say' We're on a roll Give me the strength to walk Out the door and ...

Roll Over Beethoven - The Sonics

... blue suede shoes Hey diddle diddle, I will play my fiddle, ain't got nothin' to lose Roll over Beethoven, rockin' in two by two You know she wiggles like a glow worm, spinnin' like a spinnin' top She got a crazy partner, oughta ...

New lyrics