Lyrics

Raining dollar bills lyrics

Songs with Raining dollar bills lyrics all the songs about Raining dollar bills. Get a list of all the new and old songs with lyrics of Raining dollar bills directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Five-Dollar Bill - Amadan

... my last five-dollar bill My city, she is silent, though the ghosts of day remain And she shivers, raped and nauseous in the night And the cobbies splayed between the tracks that glisten in the rain Shed the fog ...

Two Dollar Bill - Andru Bemis Play

... money but a two dollar bill A two dollar bill, a two dollar bill I lost all my money but a two dollar bill I'm on my long journey home Cloudy in the West and it looks like rain It looks like rain, it looks like ...

Sweetest Girl (Dollar Bill) - Wyclef Jean Play

... ) Singin', dollar dollar bill, y'all (dollar, dollar bill, y'all) So I'mma tell you like Wu told me Cash rules everything around me Singin', dollar dollar bill, y'all (dollar, dollar bill, y'all) Singin', dollar dollar bill, y'all (dollar, dollar bill, y'all ...

Advertisement

RAILROAD BILL - Ramblin' Jack Elliot Play

... 's a mighty mean man shot the light out of the poor brakeman's hand Railroad bill, up on a hill lightin' a seegar with a ten-dollar bill. Railroad bill took my wife, if i didn't like it, gonna take my life. Goin' on a mountain, goin ...

Resplendent - Bill Mallonee Play

... we're all resplendent Yeah honey we are all thrift store I'm like a wino with a twenty dollar bill Yeah forever and eternally yours I can make you promises If you don't expect too much ...

Tumbleweed - Bill Miller Play

... he sings straight from the heart And his tip jar just a jungle of worn old dollar bills He makes his rent and grocery in the local bar and grill When he starts ...

Railroad Bill - Ramblin' Jack Elliott Play

... 's a mighty mean man Shot the light out of the poor brakeman's hand Railroad Bill, up on a hill Lightin' a seegar with a ten-dollar bill. Railroad Bill took my wife, If I didn't like it, gonna take my life. Goin' on a mountain, goin ...

Carolina Rain - Ryan Adams Play

... lived on the south side of town Until her landlord showed up with two hundred dollar bills A notice of eviction on the other hand Now she don't live there no more, And ...

Advertisement

Dollar And A Dream - The Mighty Mighty Bosstones Play

... to stay alive and fight I'm sure my numbers underestimate A dollar and a dream, I swear it's not too late I had a dollar I wanted to save Keep in my pocket, I heald fast A dollar bill that I would take to my grave Deep in my pocket ...

Another Day, Another Dollar - TRU Play

... 's a coward I'm all about tha dollar bills that I make It's a day another dolla Another dolla another day [master p] Dolla dolla Dolla dolla dolla bill y'all...x3 Dolla bill y'all Dolla dolla bill y'all Dolla dolla dolla bill y'all [silkk the shocker ...

Like Me - Tyga Play

... my engine on loud, wake the neighbor, honey Life like chocolate when you getting money Rain, rain dollar bills in my dreams B-tches fighting for me like it's Jerry Spring' But is the summer, ...

Railroad Bill - Hobart Smith Play

... out of a ten-dollar bill Oh, ride, ride, ride Railroad Bill, so mean and so bad He whupped his Mammy, shot a round at his Dad One morning, just before day February, one morning, the showers and rain Around the curve ...

I WANT TO PAY YOU BACK (FOR LOVING ME) - Chi Lites Play

... that i want to give you I'm gonna give you a five pound box of love with a million dollar bill on top (million dollar bill on top) diamonds on every corner and a big black pearl for a lock Use my heart ...

Advertisement

MULE SKINNER BLUES - Bill Monroe & His Bluegrass Boys

... back just bring a pint of good rye and a john b.stetson hat lord it's raining here and it's storming on the deep blue sea lord it's raining here and it's storming on the deep blue sea can't no blonde headed woman ...

SIDEWAYS - E 40 Play

... shit for the mob -- for the mob When i make a zillion i resign -- i resign I'm realer than a hundred dollar bill with the line across When christmas come around ask santa claus Santa do you know e- ...

SWEETEST GIRL - Lil' Wayne Play

... tell you like Wu told me Cash rules everything around me Singin' dollar dollar bill y'all (dollar, dollar bill y'all) Singin' dollar dollar bill y'all(dollar, dollar bill y'all) [Bridge: Wyclef Jean] Money, money-money-money Money, money-money-money ...

PIG LATIN - Dillinger Escape Plan

... bread Over the kitchen noise I hear them howl at me A scabby ketchup bottle and a two-dollar bill I guess its time to pay the bill, but you know I never will I'm hungry still... RUN AWAY RUN AWAY RUN AWAY RUN AWAY ...

POP THAT PUSSY - Lil' Wayne Play

... Only in Atlanta yea this is where it is If you into rubber throw a hundred dollar bill Yea shawty fine lil shawty bout that paper So I'm poppin bands I'm out here reppin for ...

Advertisement

THE SWEETEST GIRL - Lil' Wayne Play

... ) Singin' dollar dollar bill yall (dollar, dollar bill yall) See I'mma tell you like you told me Cash Rules everything around me Singin' dollar dollar bill yall (dollar, dollar bill yall) Singin' dollar dollar bill yall (dollar, dollar bill yall ...

Who's The Man? - A.B.N. Play

... ; you still not You not a MC just 'cause you grilled out Johnny's for nothin' droppin' dollar bills out But me I'm a gangsta from head to feet Plus I'm a pimp 'cause these chicks feed my ...

Get Money - Ace Hood Play

... 't be touched Fourty stacks for these shades, no, I can't see much Unless it be the dollars, still talking cash flow Thousand dollar bill, President Fidel Castro Nigga with a attitude .50 and a mac-10 Ross cool as Ice Cube, ...

Fire - Aceyalone Play

... an ar-tist I came here to party out with you and your partners Square as a dollar bill, twice as harder Before I start up, I put my guard up My timeshare's open to whoever ...

I'm So Paid - Akon

... me That's the reason why I had to put the blame on me I rather have them dollar bills rain on me Then let them haters come and make the name of me That's why? [ ...

Advertisement

I'm So Paid (Remix) - Akon

... me That's the reason why I had to put the blame on me I rather have them dollar bills rain on me Then let them haters come and make a name off me That's why [Chorus:] I ...

Im So Paid (Remix) - Akon

... me That's the reason why I had to put the blame on me I'd rather have them dollar bills rain on me Than to let them haters come and make a name off me That's why I ...

Party Animal - Akon Play

... the night Where everything changes like the weather Cause I plan a fly, so high Like them dollar bills when they makin it rain And I lie, get by Seein ma ladies in the club they showing how Feeling so ...

So Paid - Akon Play

... me Thats the reason i had to put the blame on me Id rather have them dollar bills rain on me Than to let them haters come and make a name off me Thats why i ...

Sweetest Girl - Akon Play

... ) Singin' dollar dollar bill yall(dollar, dollar bill yall) Cuz I'mma tell you like wu told me Cash rules everything around me Singin' dollar dollar bill yall(dollar, dollar bill yall) Singin' dollar dollar bill yall(dollar, dollar bill yall ...

Advertisement

Nicotine - Anet

... 't talk now after the tone leave me a message they're ticker taping outside in hundred dollar bills show me a day where nobody's getting killed

I'm Gone - August Alsina Play

... 'er gon blow like wire Rain on her tits round up by where gonna play at Picture rockin' OJ, Shawty name when I'm thirsty Shawty says she don't take shots Margarita then ole Dollar bills and they're stacked up All ...

The Biz - B.o.B Play

... cause I tell 'em what they really wanna hear Slap her on that booty with a hundred dollar bill WHAT!? Nah I'm just playin' man sometimes I kid Just so that my job doesn't get monotonous ...

Mule Skinner Blues - Bill Monroe Play

... back Just bring a pint of good rye And a John B.Stetson hat Lord it's raining here and it's storming on the deep blue sea Lord it's raining here and it's storming on the deep blue sea Can't no blonde headed woman ...

Black Wind Blowing - Billy Bragg & Wilco Play

... on the hill, baby Cotton's pretty thin yonder on the hill It won't clear a greenback dollar bill Baby, sweet thing, darling Work shade and back to the buzzard wing, honey Work shade ...

Advertisement

Clap Hands - Billy's Band Play

... steam, steam, a hundred bad dreams Going back to harlem with a pistol in his jeans A five-dollar bill inside a palladin?s hat And nobody was sure where mister knickerbocker?s at Shine, shine, a roosevelt dime ...

Life Goes On - Bizzy Bone Play

... , takin your class in college, hope I don't fail, I wish I had the mail for the million dollar bill, but that'd be too much like writin the whole situation, and it smells kind of ...

Way 2 Strong - Bizzy Bone Play

... like war, pump like war, pump like war And so, you follow me for triple dollar bill What's your salary? You can holler then go fall when you talk (????????) the general When ...

Dead Street Scrolls - Black Market Militia

... welfare office, thought she was burned We got plans to take the whole hood corporate Dollar bills with my homey's face printed on 'em We neighborhood wino's, the new prophets since Donald ...

Make You Feel That Way - Blackalicious Play

... hey I had that tape Cooling out with ol girl on a fat ass date Find a hundred dollar bill wow man that's great Get promoted at your job up to management Plot a long time ...

Advertisement

Ball Out ($500) - Blak Jak Play

... it out by the sex I got her rollin poppin pills But she got me throwin dollar bills Pretty young thing with sex appeal Got my man on stiff like he's made of ...

Ball Out 500 - Blak Jak Play

... it out by the sex I got her rollin', poppin' pills But she got me throwin' dollar bills Pretty young thing with sex appeal Got my man on stiff like he's made of ...

New lyrics