Lyrics

Put your hands up put your motherfucking hands up lyrics

Songs with put your hands up put your motherfucking hands up by lyrics all the songs about put your hands up put your motherfucking hands up. Get a list of all the new and old songs with lyrics of put your hands up put your motherfucking hands up directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Do It Again (Put Ya Hands Up) - Jay-Z Play

... the back bouncin to "Jigga What" You got your hands up and I ain't even stick y'all up Throw the hands up (uh, uh, uh, Everybody get it up) Throw the hands up [Jay-Z](Amil) 12 AM on the way to ...

Throw It Up (Remix) - Lil Jon & The East Side Boyz Play

... , put some more Yak in my mug (come on) So I can throw it up (Lil Jon) Throw it up motherfucker, throw it up Throw it up motherfucker, throw it up Throw it up motherfucker, throw it up Throw it up ...

Throw Your Hands Up - 2Pac

... These mothafuckas goin' to start catchin' lefts and rights and uppercuts I don't give a fuck Put your guns down, let's have fun now Throw your hands up, that's right nigga Old school on you suckas [Verse 1: 2Pac] How many suckas wanna ...

Advertisement

Put Ya Hands Up - Hopsin

... way it's gettin', then I'm sorry, dear Now put ya hands (Put ya hands, put ya hands, put ya hands up,) come on Get ready, 'cause the party's here When you leave this motherfucker you gon' hardly hear You don't like ...

Put Ya Hands Up - Jay Play

... back bouncin to "Jigga What" You got your hands up and I ain't even stick y'all up (E'rybody get it up) Throw the hands up (E'rybody get it up) Throw the hands up 12 AM on the way to the club ...

Put Your Lighters Up - Diesel

... up, put your lighters up Put your lighters up, put your lighters up Put your lighters up, put your lighters up Put your lighters up, put your hands in the air right now (Yeah!) Put your lighters up, put your ...

HANDS UP - Lloyd Banks Ft 50 Cent

Put 'em up, put 'em up, put 'em up, put 'em up Put 'em up, put 'em up, put 'em up, put 'em up [50 Cent (Lloyd Banks)] Hands up shorty when you party with me, we goin' way past ...

HANDS UP - 50 Cent Play

Put 'em up, put 'em up, put 'em up, put 'em up Put 'em up, put 'em up, put 'em up, put 'em up [50 Cent (Lloyd Banks)] Hands up shorty when you party with me, we goin' way past ...

Advertisement

UP IN HERE - Baby Blue Soundcrew Featuring Jully Black

... [dmx] if i gotsta bring it to you cowards then it's gonna be quick, aight all your mens up in the jail before, suck my dick and all them other cats you run with, ...

A Career In Indierock - Turbonegro Play

... . Man: Hey, what is this? Officer: Never mind, you're under arrest. Put your hands up against the wall. Man: Hey! Officer: C'mon, put your hands up against the wall, fucker, don't give me any feedback! Man: What the fuck ...

Do It Again (Throw Ya Hands Up) - Fabolous

... they hands up (Yeah) Throw they hands up (Yeah) Throw they hands up (Yeah) Throw they hands up (Yeah) Throw they hands up [Verse 1] You know how your boy come through on a Friday I'm a smooth operator like Sade I'll put you ...

Up In Here - DMX

... here If I gotsta bring it to you cowards then it's gonna be quick, aight All your mens up in the jail before, suck my dick And all them other cats you run with, ...

Turn Up On Dat - Young Buck

... a bunch of pounds and a lot of coke Made 100 thousand, turned up on these folks I be running up a check, I fuck a lot of hoes Put your bands in your hands, you know how this goes [Hook: Young Buck & (Waka Flocka)] Turn ...

Advertisement

Check Up - Boosie Badazz

... Intro:] It?s for all my niggas getting that check up Put your motherfucking hoods up I wanna see your motherfucking hoods up Nigga lets ride out To all my niggas getting that check up Nigga let?s roll nigga [Verse 1: Boosie BadAzz] ...

Get Crunk (Original Version) - ​brokeNCYDE

... up, what? Put your crowns up, what? Put your crowns up, what? Put your crowns up, what? Put your crowns up, what? Put your mother, crowns up! [Chorus: Se7en & PhatJ] If you're down motherfucker then throw your hands up ...

1 Up Til Sun Up - People Under the Stairs

... the old school, I pollute your whole pool It's the P, motherfucker, recover and retool Like a C & C Factory ([Sung sample:] Everybody dance now!) I glance to my right and strike the cowboy stance Invisible six-shooter, put your hands where I could see 'em Or ...

Put Your Guns In The Air - Tear Da Club Up Thugs

... diminished, you get faded, reduced to dust Raise up off that barracade 'fore we bazook' ya, nuke ya up [Hook: DJ Paul & Juicy J] Put your guns in the air, raise your guns up It's on tonight, somebody gon' die tonight ...

Keep It Low - Afrojack

... [Pre-Drop] Put your motherfucking hands up, hands up Put your motherfucking hands up Put your motherfucking hands up, hands up Put your motherfucking hands up Put your motherfucking Put your motherfucking Put your motherfucking Put your motherfucking YEAH! [Drop ...

Advertisement

Turn It Up - Hopsin & SwizZz

... And after the party, we'll take a new road trip Yo Hop! (Whaddup?) Turn this motherfucker up I'm ready to get buck RIGHT NOW! I'm kinda feelin' the flow, adrenaline doin' the most This ...

Collateral Damage - ​The Wire

... months to get my clearance rate up above 50%, and right now, it stands at exactly 51.6%. Do you happen to know what my clearance rate will be if I take 13 "whodunits" off your hands? 39.4%. M.S.P. COLONEL: Bill, like I told ...

Unstoppable | Purple Lamborghini Hindi Remix - Smoke Rapper (Hindi)

... pe main thukta nhi Fuck Y'all Main Rukta Nhi Main Jhukta Nhi [Outro] Yeahhhhhh.. Its Your Boy Young Smoke Everybody Stands Up Put your Motherfucking hands Up Hands up Put Your Motherfucking Hands Up

We are the party - radio edit - DJ Antoine

... motherfuckers! Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands Up Put Your Hands ...

WHAT'S BEEF - Notorious B.I.G.

... 't goin nowhere (uh-uhh) [Diddy] Yall motherfuckers don't know what beef is [Biggie] Ha ha ha ha ha, check out this bizarre Rapper style used by me, the B.I.G. (b.i.g.) I put my key you put your key in, money we'll be ...

Advertisement

Get It Right - Left Boy Play

... the light From the back to the middle to the front Get high! L-L-Light it up! R-R-Raise that cup! Put your motherfucking hands up! (I know what you want, Baby, I'mma give it to you real good B-B-B-Baby, I'mma give ...

Baby Punchers - Leftöver Crack Play

... so put up your nose and wave off your hand cause your grisly torture and death is being planned (go!) cop-callers your time is up! peace stallers your time is up! bloodsuckas your time is up! mothafuckas your time ...

Tank Niggas - Mr. Serv-On

... rowdy Kicking ass till my shoes get shitty Bullets trigger man city You with me Put your face up with steel make up, yall niggas wanna be pretty [Abel] Sargent at arms, denate bombs, we lyrical warfare Blow ...

Heaven - Nas Play

... they take another brother in a handcuff Even if he innocent nigga get on the car put your motherfucking hands up Thinking I'm a lose it My mom's in chemo Three times a week, yo keep trying but people ...

Warp To The Dance Floor - Permaband Play

... night, pleasure hub is all right Warp to the dance floor Jump up, jump up for the Permaband Warp to the dance floor Put your motherfucking hands in the air like this and Warp to the dance floor Permaband is ...

Advertisement

Part 2 - Petey Pablo Play

... this shit right here (Chorus: Repeat 2x) Time to take them shirts off again (put 'em back up in the air) Represent, represent (put 'em back up in the air) I really need you to mean it, mean it, mean it ...

Raise Up (All Cities Remix) - Petey Pablo Play

... water How's it feel to lose a motherfucker that's real Tell 'em (I TOLD EM!) (Chorus 4) This one's for Chi-town Playas! C'mon and raise up Take your shirt off, and twist is 'round yo hand Spin it like a helicopter (c'mon c'mon ...

Motherfucker - Primitive Radio Gods Play

... your money Don't think, don't blink, 'cause I can't rely on you I sold myself, and I'll sell you with me Don't blink, don't think, that I can rely on you Put up your hands...Put up your hands...Put up your hands ...

Hands Up - Ras Kass Play

... 't care (Hands up) Put your hands in the sky 2-11 nigga, your money or your life (Hands up) Throw your hands in the air And wave them motherfuckers, like you just don't care (Hands up) Put your hands in the ...

The Stick Up (Skit) - Redman Play

... nigga Ladies and gentlemen, this is a motherfuckin stick up! Put your motherfuckin hands in the air! *blam, blam blam* The first motherfucker that move is gonna catch this motherfucker Word up, up the motherfuckin wallet, the jewels The cash, take ...

Advertisement

Whuteva - Remy Ma Play

... motherfucker (Remy) Already told y'all what it is 1-swizzy 2-y'all gon'make me 1, 2 hands in the air !! (Chorus: Remy and Swizz) Put your right hand up, put your left hand up Put your right hand up, put your left hand ...

Your Ass Got Took - Scarface Play

... the court fuckin up Hey, the redneck judge caught a boot A nigga like the Brad cuz a nigga like the brad shoots Don't be afraid my brother, Put your finger on the trigger, close your eyes and squeeze the motherfucker Fuck the ...

Down But Not Out - Screwed Up Click Play

(*talking*) They thought, we was down and out Nigga we up like a motherfucker, on feet Believe that punk, Fat Rat said that (Lil' Keke) I'm in the water trying ...

Laser Guns Up - Simon Curtis Play

... just like the Pentecost did Now hands where I can see them 'cause you all are going hostage I've done this before, now get your face on the floor Then put your motherfucking lasers up and say you want more Because ...

Rules - Southside Playaz Play

... rules with these bitches (don't let em know your hand, putting em all in your bidness) They ain't that special ass, but provide twenty bitches (and keep your mind, on your motherfucking riches) [Mr. 3-2:] These broads be bopping club hopping ...

Advertisement

Beef - The Notorious B.I.G. Play

... 't goin nowhere (uh-uhh) (Diddy) Yall motherfuckers don't know what beef is (Biggie) Ha ha ha ha ha, check out this bizarre Rapper style used by me, the B.I.G. (b.i.g.) I put my key you put your key in, money we'll be ...

Dedicated 2 U - Z-Ro Play

... life Cause I'm the nigga that showed you love It's best you keep your distance from me Even though we once was throwing up the same sign I'll put your bitch ass to sleep, remember I started the click you claim And ...