Lyrics

Panties off lyrics

Songs with panties off lyrics all the songs about panties off. Get a list of all the new and old songs with lyrics of panties off directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Take Yo' Panties Off - Mac Dre Play

... if you feelin' mile high And you wanna take a ride Baby let me take yo' panties off (Vital) It's a Friday night and I'm feelin' horny Hopped out the whip with two chicks on ...

TAKE IT OFF (DIM THE LIGHTS) - Pharell Williams Play

... before) Take it off now girl, take it off (I´m a master, baby wit´cha bra) Take it off now girl, take it off (I can help you slide those panties off) Take it off now girl, take it off (Damn, that bootie ...

TAKE IT OFF (DIM THE LIGHTS) - Pharrell Play

... again) Take it off now girl, take it off (I'm a master, baby wit'cha bra) Take it off now girl, take it off (I can help you slide those panties off) Take it off now girl, take it off (Damn, that bootie ...

Advertisement

Take It Off (Dim The Lights) - Pharrell Williams Play

... before) Take it off now girl, take it off (I'm a master, baby wit'cha bra) Take it off now girl, take it off (I can help you slide those panties off) Take it off now girl, take it off (Damn, that bootie ...

Pull Them Panties Down - Too $hort Play

... you must be lost Let that monkey out, go 'head do your thang Take them panties off, and let that pussy hang If we was at my house, I don't play that I'd get ...

Pull Them Panties Down - Kool Ace Play

... you must be lost Let that monkey out, go 'head do your thang Take them panties off, and let that pussy hang If we was at my house, I don't play that I'd get ...

Break U Off - Kool Keith Play

... (It ain't even Halloween) [Chorus: Kool Keith - repeat 2X] Girl take it off, shake shake shake it off Move your pom poms, bikinis and your panties off Rub on the lotion, baby oil nice and soft (Come here baby, I'ma ...

GIMME THAT NUT - Eazy E

... we started tah kiss now my dick's on hard ya know what i'm thinkin' took tha panties off and the pussy wasn't stinkin' pulled off my draws and we started to begin now tha pussy's wet so my dick slides ...

Advertisement

GIMMEE THAT NUTT - Eazy E

... we started tah kiss now my dick's on hard ya know what i'm thinkin' took tha panties off and the pussy wasn't stinkin' pulled off my draws and we started to begin now tha pussy's wet so my dick slides ...

SHUFFLE OFF TO BUFFALO - Don Bestor Play

... to buffalodon bestor i'll go home and get my panties,you go home and get your scanties,and away we'll go; mm!off we're gonna shuffle,shuffle off to buffalo.to niagra in a sleeper,there's no honeymoon that ...

SMOKE FOR FREE - Dayton Family Play

... and get that pussy wet So put the kids to sleep and take them fuckin panties off The buddha's crossin, i'm tossin, and i'm the forcin (foreskin) Runnin shit like a pimp told you hoes i ...

MOTHERFUCKER - Queers Play

... made her really sucked She asked me if I minded going down- Motherfucker She pulled her panties off we went to town- Motherfucker She said that guy's not even your real dad- Motherfucker ...

AMUSEMENT PARK - 50 Cent Play

... (Oh it's like that?) Yeah it's like that [Chorus:] Shorty you ain't gotta take ya panties off just pull em to the side If you wanna ride on the roller coaster baby ...

Advertisement

DO YOU WANNA FUCK? - Tom Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

DO YOU WANNA FUCK? - Tom Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

DO YOU WANNA FUCK? - Tom Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

TOM KAULITZ - DO YOU WANNA FUCK? - Tom Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

DO YOU WANA FUCK - Tom Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

Advertisement

DO YOU WANNA FUCK ME - Bill Kaulitz Play

... kissin' , tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning n' I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and feel my head with ...

PLAYGROUND - Lil' Rob Play

... back that ass up with a little wiggle Ooh girl, you turn me on Kick your panties off but keep your heels on (keep your heels on) Foreplay will keep you smilin Keep ...

GET RETARDED - The Warriors Of Destruction Play

... boy grind that big fruity thang against the wall damn take them dirty little cheap panties off put yo tight string loose thong on, just get it rough from the back because ...

WETTER - Lil' Wayne Play

... Throw da p-ssy at me Ya p-ssy lips smilin I make da p-ssy happy Take your panties off The p-ssy lookin at me I'm the p-ssy monster Now get the p-ssy ready I like to ...

WHEN YOU FEEL LONELY (TEK OFF YOUR PANTY) - Movado Play

... dem door Give her di curtain she ah ball seh it hurting After mi tek off yuh panty nuh listen wah yuh man seh And when you feel lonely I want you hold and ...

Advertisement

WHEN YOU FEEL LONELY (TEK OFF YOUR PANTY) - Movado Play

... dem door Give her di curtain she ah ball seh it hurting After mi tek off yuh panty nuh listen wah yuh man seh And when you feel lonely I want you hold and ...

WAYNE ON ME - Lil' Wayne Play

... throw that pussy at me the pussy lips smilin i make that pussy happy take your panties off the pussy is looking at me im the pussy monster I like to kiss, she likes ...

PANTIES - Nictofobia Play

... turn it on don't like your t-shirt, take it off don't like your skirt, take it off too and let's get start this pussy party (Coro) so get off your fucking panty cause I like your naked body 2 Two hand smoke ...

FIRST DATE - 50 Cent Play

... Then I pull my dick out and I say kiss me You bout to laugh your little panties off You only get one date, you better clear this roll They wanna ride in fancy ...

FIRST DATE - 50 Cent Play

... Then I pull my dick out and I say kiss me You bout to laugh your little panties off You only get one date, you better clear this roll They wanna ride in fancy ...

Advertisement

RAP MONSTER - EXPENSIVE GIRL - BTS (Bangtan Boys) Play

... get? down for today Take it off now girl just take it off (I?m a master, baby with your bra) Take it off now girl just take it off (I can help you slide those panties off) Dim the lights down baby, dim ...

Ya Neden's Haunted - ABK Play

... can jibber-jab We'll head upstairs and I'll give it a stab She took her panties off and the door shut behind me Oh yeah, her neden's haunted, don't remind me Her ...

Goon Sex - Ace Hood Play

... what im finna do Take ya to da room lay ya body down Rip ya panties off lick my tongue around Eat tha pussy till i start ta feel my tongue drown Man i ...

Let's Roll - Adina Howard Play

... said, The way im coming in my bed, slowly, harder, faster Im gonna slip my panties off, I hope your man enough to get me off, Victoria has no secrets tonight, Just you and me sexing all night, (I've never seen ...

Black Ballerina - Ariel Pink Play

... , man? C'mon don your doggie collar Bet your bottom dollar C'mon take your bra and panties off Yeah, juicy Belladonna Pardon Mrs. Dolly Parton Condoleezza, turn me on Bet your bottom, Dolly ...

Advertisement

Not For Long - B.o.B

... n*gga, I'mma pop up in your browser, aye So go on get your body wet Panties off We ain't made it to the lobby yet Put you on game girl so it's ...

Pants Come Off (Do The) - Bad Catholic Schoolgirls Play

... so fine, in no time you'll be out of your panties with your hands down mine and now i'd like to pass the mic to T do the pants come off ST: professionally get down on ya knees, i got enough dick ...

Bow Wow & Omarion:Take Off Your Clothes - Bow Wow Play

... suppose to you need some assistance girl I'll show you Help You remove that bra off you shoulders Take them panties and drop them low Hop on top like a real girls suppose to you need some ...

Take Off Your Clothes - Bow Wow

... 't be afraid head and strip for me Strip for me! [Bow Wow x2:] Take them panties and drop them low Bald Top like a real girls suppose to Ya need some assistance ...

Femme Fatale - Britney Spears

... up into ya dungin I brought some treats I know that you gon love em Come eat m panties off of me Do whatever you feel comes naturally Cuz I wanna let my hair down Is ...

Advertisement

40 Oz - Brokencyde Play

... ' And i'ma get up in those jeans with those knees open Now take your panties off girl (hand me the forty ounce!) Take your sweater off too (hand me the forty ounce!) I'm about to show you what your boyfriend can ...

Do You Wanna Fuck - Byz Play

... kissin', tongue kissin' Nothings missin' I touch your pussy You are moaning 'n I wishin' That I rip your panties off on the bed, in the room That I'm acting real though and fill my head with ...

New lyrics