Lyrics

Only the rugged survive lyrics

Songs with only the rugged survive lyrics all the songs about only the rugged survive. Get a list of all the new and old songs with lyrics of only the rugged survive directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Only The Rugged Survive - Wu-Tang Clan

... up With so much weight and lead, you won't be able to get up It's the season of the vick, bitch, you gettin' hit up With so much weight, so much lead, you won't ...

Boost Up The Family - The Jaz Play

... What does a door mean to you and me? The door's locked and we don't have the key But we do, it's under the rug you think I'm bugged My concept's snug In the pocket, they tell me rock it I say sure ...

To Dethrone The Witch-Queen Of Mytos K'unn (The Legend Of The Battle Of Blackhelm Vale) - Bal-Sagoth Play

... by an ambitious baron who had won the favour of the nobles and mages of the realm. Evading inprisonment and surviving only by her mastery of spellcraft, Zyrashana fled to the satrapies of the east, and nothing more was seen ...

Advertisement

Only 4 My Niggas - Black Knights Play

... doorbells Soon as he open the door, we whip the two's out Everybody hit the floor, scooped up the drugs Pistol-whipped his hoe, he said the money's up under the rug In the master bed room (Check it out ...

Always Look A Man In The Eyes - Master P Play

... it I'll have to beat your ass to the punch cause the stong survive only Hold on bitch this shit bout to hit the ceiling The interference started from the ground up the building Behind mine's I just don't give a fuck ...

The Ceremony - P.R. Terrorist Play

... never think twice, they hop in my ride and slide Only the strong will survive, I'm losin' my mind Hand grippin' the nine, 'nother hand on the wheel Makin' music that the people could feel That's what's up, takin' 'em home ...

Naked Fonk - Del The Funky Homosapien Play

... to dance You big ol' gangsta you Even gangstas boogie Looky here Yeah up under the rug The shit y'all tried to hide, you mugs finin' to get it now D-E-L y'all I'm living foul ...

Doe Or Die - AZ

... way we vanish, everytime they come to can us 25 we get the money live - fuck all that funny jive The streets is our only source to survive And before any teeny-boppers think about tryin to stop us I rather ...

Advertisement

Pain I Feel - Blahzay Blahzay Play

... to reign as they ? To get blessed, East vs. West, we never on that Cause the rugged format you can't get from where you're born at So learn this, to burn ...

The Devil Glitch - Chris Butler Play

... to binding arbitration Sometimes you can fix something by just having one If you're the only one who has one Sometimes you can fix something by just having one more Complete ...

2 Moms - Masterminds Play

... world was hating me So now I'm giving you thanks for the thousands of hugs And those times that you told me not to play on the rug Because sometimes I burned my knees I learned decrease Maturing from a boy to man You ...

Let The Ho's Go - Naughty By Nature

... a tastey Bitches are sweet as a pastry You don't know me homey, from a peach or a pony I'm the Only, now your lyrics look lonely Lyrically fortified, born, I'm immortalised Lightin shit up from Wranglers to ...

Land Mines - No Bird Sing Play

... gunna survive Is hiding behind the cloud cover up in the sky Its painting sillohuettes of guys in suits diving floor forty one Started as a way to have fun So jump Forget about the ripcord Its tucked under the rug ...

Advertisement

2100 - Run The Jewels Play

... your love, shit is bugged Motherfuckers steady getting rich from the blood Love when you beg Trust, I would sooner put a puckered pair of lips to the sun Love will survive Run out under iridescent lights for our lives I will be ...

Things Ain't What They Used To Be - Sin Assasinz Play

... the rug {?} Jump around BUCKTOWN, there the {?} it's at I know the world's +Doggy Dogg+, but stop +Snoopin'+, G ..cause things ain't what they used to be (Chorus and hook) (Justine Simmons) I can't take the memories, of once upon a time It only ...

Channel One Suite - The Buddy Rich Big Band Play

... trunk You couldn't come to the jungles of the East poppin that game You won't survive get live catchin wreck is our thing I don't gang bang or shoot out bang bang The relentless lyrics the only dope I slang I'm a true master ...

Love Life - The Cross Movement Play

... clothes and places to stand again On the Bully, everybody's high strung like a pulley You don't survive unless understand the game fully So as God's aliens and strangers in this place The only way we make it is to stay ...

It Feels So Good - Twista Play

... my homies hooked up some cowards took up when niggas we lust smokin some but the flame tight Trippin off how we survivin the rugged terrain and try to hang tight getting fucked up on gang night Used to be ...

Advertisement

Don't Let The Money Make You - Xzibit

... type shit Make ya step back Soopafly, hit like crack Life is a jet Maintainin' the top figures deliver The raw, rugged likwidation that be runnin' the river Now, whether if a nigga step up Be prepared to kick your rap up ...

This Is The Life I Lead - Daz Dillinger Play

... Tryin' to make somethin' out of nothin' Disrespectin' and cussin', bein' wild The only child, in '95 my brother died It only made me stronger to survive As I walk through it now, bein' ready for whatever Fire with these eyes ...

Diabolic:Right Here - Diabolic (US-NY) Play

... in; urinate in public, In the home of Rakim, Eric Sermon, R.A. The Rugged, Diabolic's dancing with the devil angel dusted, Bring the ruckus; let's rumble in the slums, So I can punch you in the ribs till there punchering your lungs ...

Come Clean - Jeru The Damaja Play

... trunk You couldn't come to the jungles of the East poppin that game You won't survive, get live, catchin wreck is our thing I don't gang bang or shoot out bang bang The relentless lyrics the only dope I slang I'm a true master ...

BITCH PLEASE III - DMX featuring Xzibit, Ja Rule & Eminem Play

... , what-what-what? yeah, it's a toast to the boogie baby uhh, to the boogie-oogie-oogie yeah, y'know! what's crackin dre? [dmx] its my, survival instinct that keeps my head above the water every day i show another how i love a slaughter ...

Advertisement

WHO YOU REP WITT - 50 Cent Play

... flash and floss pour some liquors out to my dogs trapped up north reminisce on the deceased who no longer exist only wishin' we could bring them back with songs like dis old flicks on us chillin' ...

LOVE LIFE - Cross Movement

... clothes and places to stand again. On the Bully, everybody's high strung like a pulley, You don't survive unless understand the game fully. So as God's aliens and strangers in this place The only way we make it is to stay ...

How To Be A Carpenter - Aesop Rock Play

... of Ancestral branch camped on the vessels. Yes and I abide, the laws of the hidden desert survived, And every peasant presenteed it on the crescent less deprived. With the exception of pleasant finale binges on the great endangered interests of ...

Niggas N Trouble - B.G.

... mall I send death threats, and then I fulfill em Two hoes think they'll survive trial bein' a witness but I'ma kill'em My nine milli is the nigga on side of me Hollow points is for devils that wanna follow me ...

Misery - Lennie Moreno Play

... , The only thing united us was money-lacking. Mama told me: to do what I got to do cuz life's a bitch. I made a robbery and I came back with the cuffs, This shit is rough and rugged so I turned out with the puffs ...

Advertisement

Hold Your Head Up - Macklemore Play

... you'll never know How long we'll continue with our loved ones down this rugged road The path veers and it's clear that we must steer alone I've learned if you can't ...

Illusions - Mateo Play

... 's of getting that up So I subtracted it, kid, yo try to adapt to this shit I'm rugged, the Terrorist, rocks gold nuggets Crush your whole fucking shit, you're crushed Could I bumrush, could I ...

Less Than An Hour - Nas Play

... know) But I got to do what must be done [Nas] You on a winning streak You survived the killer streets Now you at the crap table, where the real villains meet Number seven might get you to Heaven You break ...

Beautiful Music For You To Die To - Necro Play

... from my evil beat selection Your autopsy's like wall bounce meat section Kid ya didnt survive a stab to the chest Unfortunately medical science can't always have success (Chorus) Ya don't like listening to death ...

Death Rap - Necro Play

... out my mouth I got my revolutionary ways, fighting to eat For being poor back in the days and surviving the streets Death rap, that's the rap I kick, don't ever confuse it with others, there ain't nuttin' like this Death rap ...

Advertisement

Music For You To Die T - Necro Play

... from my evil beat selection Your autopsy's like wall bounce meat section Kid ya didnt survive a stab to the chest Unfortunately medical science can't always have success [Chorus] Ya don't like listening to death ...

Family - New Model Army Play

... single flats With their very own little welcome rug The shopping mall it is teeming with life Fighting for the goodies on the shelf But there's those funny old people on the escalators Talking to themselves, saying Ch: Give me ...

Dirty Work - Rappin' Ron & Ant Diddley Dog Play

... that bootsy shit work Fucking with them busters and you think that your back's got The only thing that's got my back is this 16-shot black lock And Ron is one ...

Hullabaloo - Regurgitator Play

... i need I'm free to rot my teeth with coca co i utilise The phenylalanic flow to tap the toe and rock it Live i survive by the means i deploy Laugh in the face of the void.. prozac.. enjoy We're on top with ...

Death Rap - Sabac Play

... out my mouth I got my revolutionary ways, fighting to eat For being poor back in the days and surviving the streets Death rap that's the rap I kick don't ever confuse it with others there isn't nothing like this Death rap ...

Advertisement

Come Clean - DJ Andy Smith Play

... trunk You couldn't come to the jungles of the East popping that yang You won't survive get live catching wreck is our thing I don't gang bang or shoot out bang bang The relentless lyrics the only dope I slang I'm a true master ...

Illusions - Dom Pachino Play

... 's of getting that up So I subtracted it, kid, yo try to adapt to this shit I'm rugged, the Terrorist, rocks gold nuggets Crush your whole fucking shit, you're crushed Could I bumrush, could I ...

New lyrics