Lyrics

Oh oh mmm mmm bay bay baby oh lyrics lyrics

Songs with oh oh mmm mmm bay bay baby oh lyrics lyrics all the songs about oh oh mmm mmm bay bay baby oh lyrics. Get a list of all the new and old songs with lyrics of oh oh mmm mmm bay bay baby oh lyrics directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Love In An Elevator - Aerosmith

... . Oh! Good morning, Mr. Tyler. Going... down?" Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm ...

Trains And Boats And Planes - Billy J. Kramer & The Dakotas Play

... you back, back home to me, whoa...oh... Mmm...mmm...mmm...mmm...mmm... Mmm...mmm...mmm...mmm... Mmm...mmm...mmm...mmm...mmm...mmm...mmm...mmm... Mmm...mmm...mmm...mmm...mmm... Mmm...mmm...mmm... The trains and the boats and planes ...

Lil' Freak - Three 6 Mafia Play

... droolin' on my pipeline Give ya boy oral 'til his heart flat line She all mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm

Advertisement

ONE OF THESE DAYS - Feltbeats Play

... one of these days) Fly away Yeah I'll fly away Just one of these days Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm

Come On In My Kitchen (Take 2) - Robert Johnson

... 's goin' to be rainin' outdoors (spoken: Mama, can't you hear that wind howl? Oh how the wind do howl!) You better come on in my kitchen, baby, it's goin' to be rainin' outdoors Nnn, the woman that I love, I crave to ...

Come On In My Kitchen - Peter Green Splinter Group Play

Mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm You better come on in my kitchen, It's goin' to be rainin' outdoors Ah, the ...

Come On In My Kitchen - Todd Rundgren Play

... Some joker got lucky Stole her back again You better come on In my kitchen Baby, it's goin' to be rainin' outdoors Oh-ah, she's gone I know she won't come back I've taken the last nickel Out of ...

Mmm Mmm Mmm Mmm - Crash Test Dummies

... her body She couldn't quite explain it They'd always just been there Mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm But both girl and boy were glad 'Cause one kid had it ...

Advertisement

Breathe - Boyce Avenue Play

... But it's killing me to see you go after all this time Mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm Music starts playin' like the end of a sad movie It's the kinda ...

Breathe - Taylor Swift

... But it's killing me to see you go after all this time Mmm mmm mmm, mmm mmm mmm, mmm mmm Mmm mmm mmm, mmm mmm mmm, mmm mmm Music starts playin' like the end of a sad movie It's the kinda ...

She Kissed The Boy - Buck 65 Play

... He dealt and she felt how the room betrayed her And she kissed the boy Oh you're here, show no fear Tokyo, New York, Bombay, Milano Both looked fearfully at ...

HEADLINE NEWS - Weird Al Yankovic Play

... was missing he couldn't quite explain it it'd always just been there Mmm mmm mmm mmm, mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm, mmm mmm mmm mmm Ahh ahh (there) ahh ahh (were), ahh ahh (there) ahh ahh (is ...

HEADLINE NEWS (EN PORTUGUES) - Weird Al Yankovic Play

... tinha sumido Ele não podia explicar direito por quê Sempre esteve lá Mmm mmm mmm mmm, mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm, mmm mmm mmm mmm Ahh ahh (Ali) ahh ahh (Onde), ahh ahh (Ali) ahh ahh (está ...

Advertisement

Ticket Home - The Bones Of J.R. Jones Play

... the litters grow Mmm.mmm A place a day I can rest a soul Mmm.mmm And I'm almost there Mmm.mmm Yes, i'm almost there I'm almost there... Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Mmm.mmm Summer rain ...

Rejser Mig Op - Barbara Moleko

Mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm mmm I mit stille sind Der hvor man næsten aldrig lukker andre ind Lærte jeg og satse ...

It Makes Me Go Mmm - Jazmine

... making my dreams coming true it makes me go mmm filling up a world where we can be as 1 no more lonely nights since you came around oh i hope that you will always stay that you never ever will burn away ...

Ghanabama - Dirty Projectors

... pee-ay mah pah pah Oh la pee-ay mah mah mah Oh la pee-ay mah pah pah Oh la pee-ay mah mah mah Oh la pee-ay mah pah pah Oh la pee-ay mah mah mah ...

Rain On Me (Full Phat Remix) - Ashanti Play

... ...oh...oh...oh...oh...oh... Rain on me Lord, won't you take this pain from me I don't wanna live, I don't wanna breathe Baby, just rain on me Lord, won't you take this pain from me I don't wanna live, I ...

Advertisement

Rain On Me (Taz & Vanguard Remix) - Ashanti Play

... ...oh...oh...oh...oh...oh... Rain on me Lord, won't you take this pain from me I don't wanna live, I don't wanna breathe Baby, just rain on me Lord, won't you take this pain from me I don't wanna live, I ...

Expialidocious - Pogo Play

... , sing this Never give, and then I'll never be dissing songs Us, sing this Six-oh-two See the light, it's the light Six-oh-two See the light, it's the - Never give, and then I'll never be dissing songs ...

Dear John Letter - Whitney Houston Play

... oh yeah I'm writing this letter baby I can't go through with it Oh no, no, no (Oh no, no, no) I can't, I can't I can't leave, I can't stay I can't go and I Mmm Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm, Mmm ...

Henrietta - Yeasayer Play

... the wind I heard them say... Oh Henrietta, we can live on forever Oh Henrietta, we can live on forever Oh Henrietta, we can live on forever Oh Henrietta, we can live on forever Oh Henrietta, we can live on forever ...

Piano Man (Demo Version) - Billy Joel Play

... with a joke or a light of your smoke But there's someplace that he'd rather be Mmm, mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm mmm mmm, mmm mmm Sing us a song, little piano man Sing us a song tonight Well, we're in ...

Advertisement

Mmm, Mmm, Mmm - Dylan Scott Play

... that's sweet and that pretty things making me Go! Mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm When she's loving me like this all I can say is Mmm, mmm, mmm Huh, huh, uh, Baby got a pink pump shotgun, Showing any boy up ...

Good Friend - Violent Femmes Play

... Good friend, I'd be your Good friend, I'd be your Good friend That's what I would've been Oh but everytime I turn around My heart's on the mend These feelings I have I have to suspend ...

Chance - Big Country Play

... gifts But the only son you ever saw Were the two he left you with Oh, Lord, where did the feeling go Oh, Lord, I never felt so low Now the skirts hang so heavy around your head That ...

A Chance - Les Thugs Play

... gifts But the only son you ever saw Were the two he left you with Oh Lord where did the feeling go Oh Lord I never felt so low Now the skirts hang so heavy around your head That ...

Chance - Stuart Adamson Play

... gifts But the only son you ever saw Were the two he left you with Oh Lord where did the feeling go Oh Lord I never felt so low Now the skirts hang so heavy around your head That ...

Advertisement

Trip Like I Do - The Crystal Method

... best Uh, I want you to trip like I do Oh my God Oh my God this is the best Oh my God this is the best I want you to trip like I do Oh my God I want you to trip like I do ...

This Is Not A Love Song - Turn Play

... song for you This is not a love song This is not a love song for you Mmm mmm mmm mmm mmm mmm Mmm mmm, mmm mmm We're old enough to be enemies There's no point faking your smile Reasons for ...

Pardon À Mes Ennemis - Niagara

... une paix infinie J?ai pardonné oh à mes ennemis J?ai retrouvé oh une paix infinie J?ai pardonné oh à mes ennemis J?ai retrouvé oh une paix infinie J?ai pardonné oh à mes ennemis Yeah yeah yeah oh oh oh... J?ai pardonné j?ai pardonné ...

Visitation Of The Ghost - The Brobecks Play

... solitary host? If you sleep tonight, the visitation of the ghost. Of the ghost! Ghost! Oh yeah! She lines the picture in a pretty row, To create a circumstances that the evidence will ...

Cities In Dust - Junkie XL Play

... out of time Under the mountain, a golden fountain Were you praying at the Lares Shrine? Oh, all your cities lie in dust Oh, all your cities lie in dust We found you hiding, we found you lying Choking ...

Advertisement

KEEPING THE DREAM ALIVE - Freiheit Play

... be over, because we're keeping the dream alive. the game will never be over, mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm mmm.

Lullaby - Peter Koppes Play

... And ??? (raised adorned?) may your true wishes Be the way they're supposed to be Mmm, mmm, mmm, mmm Mmm, mmm, mmm, mmm-mmm It's just the way it's supposed to be

Marbles And Some Gum - The Troggs Play

... 're workin' days ?. As?????.. didn't care You go up with your hand And ? I didn't plan, mmm, mmm, mmm. I never thought the day would come When I was sittin' on my own Thinkin' of days ...

Oh Darlin' What Have I Done - The White Buffalo

... gets me high I think I'm gonna get my fill Of taking lives Oh, Lord, I don't wanna let my baby down Well I just wanna give us something one of a kind Oh darlin', darlin' What have I done? I've been astray from you too ...

Come See About Me - Bonnie Pointer Play

... me) Hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey Mmm mmm Mmm mmm Mmm mmm Mmm mmm Hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey Cryin' baby for you Sighin' baby for you Come see about me Come see about ...

Advertisement

Eventhough - Aaries Play

... it together (Get it together) She'll look for someone better (Yeah, yeah, yeah, yeah, oh) So what I'm sayin', just stop playin' And make sure you treat her right If you ...

Why You Gotta Look So Good? - Mýa Play

... you gotta look so good And I can't get no sleep at night No, no Mmm mmm Mmm mmm Mmm mmm you look so good Mmm mmm Why you look so good The flyest thing that I ever seen (Ever seen) Lookin ...

New lyrics