Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

My potna lyrics

Songs with my potna lyrics all the songs about my potna. Get a list of all the new and old songs with lyrics of my potna directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Dat's My Potna - Potna Deuce Play

... spot with no sequels I switches up with my peoples [CHORUS x2: all] Yeah, dat's my potna, doe Yeah, yeah, dat's my potna, doe Yeah, yeah, dat's my potna, doe Yeah, yeah, dat's my potna [VERSE 2: Chezski] Funk Slave flavors being ...

Funk Ride - Potna Deuce Play

... kick it or lounge I'm in a circle of funk and never out of bounds And then my potnas say what to do now Cognac to the head, boo-yaw I heard the competition flowin ...

Funky Behavior - Potna Deuce Play

... to cut and bounce like that The yak was fat, but I forgot my hat But still I gotta leave with my dick on bruise Dat's my potna, them my fools Automatic causin havoc, though Cause that funky behavior got me way ...

Advertisement

Let U Tell It - Potna Deuce Play

... couldn't wait till I was older At that point didn't think about carryin A fat gat, all my potnas, they be buried in And now I'm my twenties and I'm like fuck I got the rabbit's foot searchin for the right luck And house ...

My Shit Bang - E-40 Play

... it and I breathe it I tell it like it is and I call it how I see it My potna used to be sharp but now he on fefe 'What do fefe mean? ' Methamphetamine I can't ...

GHETTO COWBOY - Bone Thugs N Harmony Play

... "hey man i'm glad you made it safely, now let's go have some fun. and this my potna powder, he's a young gun. Powder pete "howdy." Krayzie "mighty glad to meet ya son. oh ...

IN THE NAME OF RAME - 3X Krazy Play

... good, but y'all would Wanna live like shade Get strapped in the game, an take my potna 'fo his last days Think you've got it made? Nigga ain't no runnin back ...

IT'S ALL BAD - E 40 Play

... a lot of womens at the shootin range Domestic violence but here's an old ghetto myth My potnas auntie scold her boyfriend with some hot grits I'm from the G-E double T-T to the oh no ...

Advertisement

ITS ALL BAD - E 40

... a lot of womens at the shootin range Domestic violence but here's an old ghetto myth My potnas auntie scold her boyfriend with some hot grits I'm from the G-E double T-T to the oh no ...

Scottie 15 - Andre Nickatina Play

... jeans and her ass was the fattest ooh it's jenine she licked my dick clean come right away she got a twomp sac of weed nigga I'm sippin my potna's got the tay' stay sippin' talkin about money,hoes,hustlin' and pimpin ...

Angelic Wars - Backbone Play

... Ya know what I'm sayin' Who gives a damn about catchin' a charge It's been a while since I seen my boys One time for my potnas who got out today Back on the grind, did that time, got that hide-away ...

Angelic Wars - Cool Breeze

... Ya know what I'm sayin' Who gives a damn about catchin' a charge It's been a while since I seen my boys One time for my potnas who got out today Back on the grind, did that time, got that hide-away ...

Hollywood - Cydal Play

... I stole Always hella bold But I make no progress, never reachin no goals My potnas they used to, smash and bash Talkin trash wit no remorse cappin on my raps Even worse than that to make me feel low They drunk ...

Advertisement

Stay Ballin' - Lil' Flip

... again, me and Yuk' gon ball, oh boy,oh boy [Big Shasta (Lil' flip):] All my potnas got loot too, yeah (Hell yeah we got loot too man, what you think?) Said I'd ...

Choo Choo - Lil' O Play

... much And I can't count the number of bitches that can lick my two nuts Two sluts no bras equal(=) manaja twois Then turn them all to my potnas lean of them like bar World wide super star we ain't hand ...

Way 2 Saucy - Mac Play

... is running deeply, I'm like Silk (baby) Cause they wanna Freak Me I'm in the zone with my potnas, blaze a spliff and make a wish Grab the chopper and make a hit I ain't even trippin' though, ...

All It Takes - Mac Dre

... bit of game goes a long long way [Verse 1] Cuddie I dont sleep much, 'cause when I close my eyes I hear cries from my potna's who lost they lives Visions of bloody brutality's reality Gotta stay focused and hope it ...

Opening Doors - Mac Mall Play

... hard for the fuckin' police On the real it was a straight conspiracy Feds set my potna up don't want the town hearing me They got my folks in the system, thought I was washed No record, no money, no hoes on ...

Advertisement

Way 2 Saucy - Mac Mall Play

... running deeply, I'm like Silk (baby) 'Cause they want to Freak Me I'm in the zone with my potnas, blaze a spliff and make a wish Grab the chopper and make a hit I ain't even trippin' though, ...

We Can Never Be Friends - Mack 10 Play

... it An all they need to prove is that I fired somethin' Or hit 9 lil' children My potna got killed & they say I'm the gunman You fuckin' right I know him & fuckin' right I ...

We Could Never Be Friends - Mack 10 Play

... it An all they need to prove is that I fired somethin' Or hit 9 lil' children My potna got killed & they say I'm the gunman You f**kin' right I know him & f**kin' right I ...

Meal Ticket - Master P Play

[Master P] My potna gave me $50, put me in the game, I been slangin weed then I moved up to ...

The Exclusive - MED Play

... that its Astro Black season I'm in demand I'm down with D-I-T-C, that's diggin in them cakes And my potna Lord Such we always get crazy dates I hit it right cause what goes around comes ...

Advertisement

In The Name Of Rame - Mike Marshall Play

... good, but y'all would Wanna live like shade Get strapped in the game, an take my potna 'fo' his last days Think you've got it made? Nigga ain't no runnin' back ...

Meal Ticket - MJG Play

My potna gave me fifty dollar, put me in the game I been slangin' weed then I moved up ...

For My - Nelly Play

... the dilly-D partna Slip me on a mask hit the Benz wit three choppers wheezy-wee potna (Nelly).....Four karats in my ear, five around my knuckle Six wrap the wrist, check the belt buckle Leave them wit it look like ...

Can U Dig It? - Potna Deuce

... me I hear the chitter-chattin 'Ah, that's just another muthafuckin nigga rappin' Nuh-uh, nah, potna, you don't know me I like to run back on the track and flow slowly So ...

Cool Thang - Potna Deuce Play

... Kick in your little chocolate castles what I plan to be I know you [?] the Indo surroundin my lungs When my tongue says I'm sprung on your Jungle Jim I'm just wonderin if you wanna hear some Cool ...

Advertisement

Feel Da Pressure - Potna Deuce Play

... , partner - fingers in the gat- partner Whole album, check out the sound, partner So mister - Potna Deuce in the house and it's time to - Rube Nigga, cough it up, so we ...

Playa Down - Potna Deuce Play

... on the triple [?] Ain't got time for the diggers with the zipper schemes Can't let my mail land in my big hand I'm in the game sinkin like quick sand Play her good, never would go ...

Poppa Gotta Bran' New Freak - Potna Deuce

... speak to ya... [CHORUS] [VERSE 2: Rube] Poppa got a brand new freaky deak You see, all my young potnas wanna sneak a peek Cause she got the cool grill with the cool trunk That be ...

Strivin' - Potna Deuce Play

... the devil wants to intervene And now it's on to the fullest extent Crew potnas poolin together, pool players payin the rent Uh, and watchin my back for them hookers with the hoe hook But you can't play a playa, read ...

Tramp Bitch - Potna Deuce

... I'm treatin you tramp bitches like prostitutes Tramp bitch, and that's the truth Tramp bitch, it's Potna Deuce [VERSE 1: Beesh] Now I'm tryina get paid in the large way I want the real butter ...

Advertisement

The Exclusive - Quasimoto Play

... that its Astro Black season I'm in demand I'm down with D-I-T-C, that's diggin in them cakes And my potna Lord Such we always get crazy dates I hit it right cause what goes around comes ...

Dirty Work - Rappin' Ron & Ant Diddley Dog Play

... life Can't talk about $hort, you're brand new on the mic Me and all my potnas got bitches, fool And I be spitting on the mic about the shit we do I be a ...

How The Gangsters Do It - Rappin' Ron & Ant Diddley Dog Play

... I say raps and remember that I stay strapped So what you lookin' at? It's me and my potna' Diddley I'm ready to bust and plus I got my chopper wit' me So settle down, don't get to juiced up 'Cause pooh-butts get ...

You Ain't Heard Shit Yet - Rappin' Ron & Ant Diddley Dog Play

... what I'm saying? Saying what's up to all my potnas in East Oakland, California Crazy-assRegis from 89th Avenue My potna Ace, my homeboy FT You know how we doing it, my potnas Sunny and Shine Just kicking it, doing this ...

The Picnic - Richie Rich Play

... We're all in a park so who cares about silence Loungin', you know what I'm sayin'? My potna Kirk, he's at the keyboards playin? And it?s on, we've got the barbecue And ...

Advertisement

Runnin' Out Da Crackhouse - Spice 1 Play

... a barbecued nigga I had a pocket full of ?ane and a bloody gat I went insane when they blasted my cutty mack He was my potna lackin (?????) But I don? think he?l be alive for too much long I dropped the glock with a ...

Do U Potna - T.I. Play

... house shoes Call the dealership... like yall tricked me Then why the hell you put my engine where my truck be I'm throwin franklins... I don't need ones Smoke a pound every week like I don't need lungs ...

New lyrics