Lyrics

My own play my own play lyrics

Songs with my own play my own play lyrics all the songs about my own play my own play. Get a list of all the new and old songs with lyrics of my own play my own play directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

MONKEY BUSINESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas Play

... , Ba-Ba-Baw, Ba-Baw Bang) Yeah, Steady, Just Doing My Thang (Steady, Just Steady, Just Doing My Own Thang) I Just Do It (Ha!) I Just Do It You Know My Momma Said To Do What You Know So I´Ma Do ...

Good Morning - Sizzla Play

... to perform, Stop at the stop light hmmm keep my calm People see me and say high Niggas passin by out in their own Good morning to all my kids and my darling Don't you hurt yourself its a warning Life ...

Do Your Own Thing - Union Play

... own thing Do your own, do your own thing Do your own thing, your own thing Do your own, do your own thing Do your own thing, your own thing Do your own, do your own thing Do it! Play ...

Advertisement

You Can't Play With My Yo-Yo - Yo Yo - Yo-Yo Play

... the 90s, for all y'all suckas Aye Jinx, I knew they couldn't fade it You can't play wit my Yo-Yo The simple to a metaphor, make someone to yell on To keep it at a ...

My Own Way - Drowning Pool

... -ey Don't frown and look down If we wanna fight, or we wanna play Fuck fate, it sucks, I make my own luck And it's always my design and It looks like you're the one just waiting till you die ...

On My Own - Grits Play

... my own, on my own) Proof that I rock, (on my own, on my own) But it's kinda scary, (on my own, on my own) Lord, overshadow me, (on my own, on my own) I had to get live, (on my own ...

I Tied My Own Shoes Today - I Voted For Kodos Play

... our shows 'cause we don't live in southern California and everyone hates us 'cause we play ska and ska really sucks I tied my own shoes today with some help from Lee

Play My Song - Ikay

... , When I'm feeling heartbroken, I just play my song, I'm wishing and hoping, the radio would play my song, Cuz my flow is strong. Outro Seems like mi have fi do everything mi self, Spit rhymes, produce mi own music, Just inna di ...

Advertisement

I Play Wow - Jace Hall Play

... down Telling me I ain't shit and I'm on shaky ground But I don't hear that anymore, I got my own damn crowd Middle finger to you all, 'cause I play WOW I play WOW Can't nobody fuck with me now I'm on a quest with ...

ENTIRE ALBUM - Dennis Leary

... !!" i'm only kidding folks. i would never do crack. i would never do a drug named after a part of my own ass. ok folks? kind of a personal guideline in my life. somebody says, "you want some crack?" i say, "i was born with one, pal! i really ...

MY BALLZ - D12 Featuring Eminem Play

... of me, he weighs a brick He's quick and I can't get Marshall hit So I played my position and then don't make a move Been doin' this for years, my team we can't lose And ain't nobody, ain't nobody hard 9 o'clock, I'm gonna punch ...

NIGHT OF THE LIVING DEAD - The Misfits Play

... an unsuspecting human world Inhuman in your midst This world is mine to own, 'cause Well, I turned into a Martian Woah oh oh Well, I can't even recall my name Woah oh oh Times I never hardly sleep at night Woah oh oh ...

Dryspell - Aesop Rock Play

... tired of waiting My name's Polaris My name is canvas My name is lowlife My name's intention My name is every imperfection that plays a part in my dissension My name is carnival My name is posture My name is polarized ...

Advertisement

I Speak My Own Language - Art Rush Play

... a guy buying copies of the soundtrack Proving to himself that mother knows best Cause I speak my own language Maybe you should speak it too We might just share an accent And a language ...

Play The Guitar - B.o.B

... -occurring image where I'm Standing on top of Church's Chicken playing guitar Looked over and I see B.o.B with this strange cigar He's standing on top of Dunkin' Donuts, it's like he own it We at the corner of give it to 'em ...

Back Fade - Brotha Lynch Hung Play

... em from a mile away fronting like they all that shit but like my nigga say depending on a nigga gets a nine in my back so hey I got my own back fade nigga (chorus) (Devil) yeah depending on a nigga gets a nine in ...

My Own Cobain - Limp Bizkit Play

... who really cared Take the pain that's always there Roam around, be nowhere, but in my own Cobain I can't believe it's over I can't believe I'm broken Would someone tell me that it's all ...

On My Own - Lucky Dube Play

... play hide and seek Coz am a grown up man today Am gonna do things my way On my own, on my own, On my own, on my own, On my own, on my own, On my own, on my own ...

Advertisement

Dance On My Own - M.O Play

... Played me twice Still I don't know why I come here Left me standing on my own Never thought you'd be that cold Never mind I'm sure I'll find someone that's just like you Should have left you time ago just like my ...

Man Up - Peach Candy Play

... sums Boy you better man up Boy you better man up For I switch my man up For I switch my man up [Rasheeda:] Maybe you can play them games witcha ya baby momma Lay up in the bed and only pay ...

Closer To Heaven/Left To My Own Devices (Live) - Pet Shop Boys Play

... want to belong I was a lonely boy, no strength, no joy In a world of my own at the back of the garden I didn't want to compete, or play out on the street For in a secret life I was a round head general I could ...

My Own Fear - Re:Aktor

... ... the pain on me... down I have to change... I have to change... I break my beliefs now my heart is stoned I hate everything now everything is for my own I play by your rules and something seems to change Now I'm a real lie, a blinded ...

My Own Hands To Hold - Sara Haze Play

... now I'm out here in the coldWith just my own hands to holdBut where are you Time goes by slowMaking my way through the words you saidAnd I didn't knowYou were only playing with my head Still we go on and on ...

Advertisement

My Life - Slaughterhouse Play

... the post office And so far I don?t really need to own my city Just as long as the D is on my fitted And my sons and my daughter and my wife is along for the ride This is the motherfucking ...

It's So - Slim Thug Play

... shifting till it hurt I watched him grind, fascinated by the cash Patiently waiting, for my time to mash Never tagged along, see I had my own gang We had our own ideas, on how to get this change We did our ...

Call My Own - Sunshine Anderson Play

... playing games I know there is a love out there Somewhere, somewhere for me One that I don't have to share Tender love and care is what I need My own, my own, my own I just want a love that I can call My own, my ...

300 Bars And Runnin' - The Game Play

... cops Or broad day in L.A., I'ma tell Em and Dre This nigga bootlegging my music, ain't nothing for him to say Took me off my own songs, then put it on his tapes So I'ma take him out his house ...

All About My Sfetti - Young Lay

... 't have to worry about Mac Mall harmin Your boyfriend and girlfriend relationship I got my money and my cuddies, who needs a bitch? Mac Mall will never get played I'ma stay Ses ways And you know I'm all about that money That's all ...

Advertisement

My Band - D12 Play

... 10 percent And these guys actin' funny every area code (Eminem: Proof, carry my bag) Bitch, carry your own Can't make it to the stage, security in my way ("Who the fuck are you? Where's Obie and Dre?!") Bizarre: God ...

Devil Got My Soul - Fake? Play

... walls that keep me caged and far away from everything I hear a voice I used to call my own, telling me to take his hand But I can't reach that far When I need to believe ...

My Own Worst Enemy - George Stanford Play

... . The only thing I'll ever need. How can I be strong? When they play my song? How can I be strong? Really turn me on My own, my own worst enemy I can't get enough when you sing to me The people wouldn ...

Remember What I Said - Goodie Mob Play

... , fuck it And run away, I don't want it torn joe I think they gay, don't wanna play my shit up north But that's okay, jealousy can go a long way And what goes around ...

My Own Iona - Horace Wright

... -na, Your dark and dreamy eyes They speak of par-a-dise: My U-ke-le-le, Played the Mauna Lo-a gay-ly, Ha-lo-na's calling me, I-o-na dear, my own. Verse 2- For ev'ry day that I stay, far a-way From ...

Advertisement

Play My Song - Insane Clown Posse Play

... i can lean on Watcha tryin to hear, something about murder, i got that Bloody, bloody, bloody Play my song, bloody, bloody, bloody Whatcha tryin to hear, bloody, bloody, bloody (murder... death... war...) Everyone ...

Mind Yo Own - JT The Bigga Figga Play

... your badge Cause a playa like me gonna kick some ass Brothers in my business better leave it alone And the title of the song is mind your own (yeah that's these five o ass niggaz, JT pop that shit About these ...

Tame Impala & Backwards - Kendrick Lamar

... ' that you're used to I refuse to play the victim, my religion is to move ya Out your power position, my army head-on collision Can't harm me out of my own skin, government need assistance Every time that I zone ...

Bossin' Up (Extended Version) - Kid Ink Play

... vacation, tell a mother fucker I ain't going no where On my own, playing the cards like the game is solitaire, yeah V-v-valet park my whip nigga (uh) Hammer time for my chips nigga Bossin' up, add it up Your girlfriend choosin ...

BLIND WID THE SCIENCE - The Rascalz Play

... the physics Science is fit for the display Forget your novice days cause that's child's play [red 1] The former baracade on the weak, is my crusade (no more, man) Who seeks aid with the trade so i will invade With ...

Advertisement

NAGGIN - YingYang Twins Play

... the headache i really dont want so imma leave her alone cause i can do bad on my own that's why she gon Chorus- every now and then u get mad(huh) sometimes i make u sad( ...

SO CONFUSED - 2 Play Play

... pass you by coz i've seen it happen to people that mattered to me with my very own eyes maybe they were mistaken and i should be waiting, for you to show me a sign ...

New lyrics