Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

Me and tell me lyrics

Songs with me and tell me lyrics all the songs about me and tell me. Get a list of all the new and old songs with lyrics of me and tell me directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

S.O.S (RESCUE ME) (RIHANNA) - Fama ¡A bailar!

... , so now I'm losing it. (Verso 3:) Boy you know you got me feeling open and Boy your loves enough with words unspoken I said boy I'm telling you, you got me open, I don't know what to do it's true, I'm going crazy over you ...

S.O.S (RESCUE ME) (RIHANNA) - Fama ¡A bailar!

... , so now I'm losing it. (Verso 3:) Boy you know you got me feeling open and Boy your loves enough with words unspoken I said boy I'm telling you, you got me open, I don't know what to do it's true, I'm going crazy over you ...

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (NICHOLAS JONAS) - The Jonas Brothers

... place of loving you, There's gotta be a million reasons why it's true. When you look me in the eyes, And tell me that you love me. Everything's alright, When you're right here by my side. When you look ...

Advertisement

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (COMPLETA) - The Jonas Brothers

... , I just gotta let you know I never wanna let you go, 'Cause when you look me in the eyes, And tell me that you love me. Everything's alright (it's alright), When you're right here by my side (by my side ...

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (COMPLETA) - The Jonas Brothers

... , I just gotta let you know I never wanna let you go, 'Cause when you look me in the eyes, And tell me that you love me. Everything's alright (it's alright), When you're right here by my side (by my side ...

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES * - The Jonas Brothers

... , I just gotta let you know I never wanna let you go, 'Cause when you look me in the eyes, And tell me that you love me. Everything's alright (it's alright), When you're right here by my side (by my side ...

WHEN YOU LOOK ME IN THE EYES (CORREGIDA) - The Jonas Brothers Play

... place of loving you, There's gotta be a million reasons why it's true When you look me in the eyes, And tell me that you love me. Everything's alright, When you're right here by my side. When you look ...

SCREAM - Fermin Gallegos

... the shadow Come into the light You tell me I'm wrong Then you better prove you're right You're sellin' out souls but ya I care about mine I've got to get stronger And I won't give up the fight With such ...

Advertisement

SOJA - TELL ME - SOJA

... I sing Come on tell me, tell me tell me, anything And I will believe you Tell me, tell me, tell me not to go And I will never leave you Tell me, tell me, tell me I'm yours Tell me that you're ...

JUST TELL ME - Toots And The Maytals Play

... true Then I will know just what to do Just tell me that you're in love with me And I will know that you want me dilligently There is nothing in this world that I wouldn't do for you There is nothing ...

Tell Me You Love Me - Amerie Play

... Baby, I'm gonna make you love me So just tell me you love me Tell me you love me Tell me you love me Just tell me you love me Ladies, if you love him and your lovin' so good But ...

Look At The Stars And Tell Me More About The Mountains - Andthewinneris Play

... don't trust yourself It tastes so sweet when you stare at me And it feels so small to lose my identity It's shocking too much makes me feel supreme And it feels so small to lose my identity It's shocking ...

Wan' Know Me - Apache Indian

... lon Wan no me, when me tell each and everyone Wan no me, Trinidad wan fe no me Wan no me, Japan them dead fe no me Wan no me, France and over Germany Wan no me, wan no the ...

Advertisement

Do Me! - Bell Biv DeVoe Play

Take a good look at me Tell me do you like what you see Do you think you can Do you think you can do me Kiss me pretty baby And touch me all over Girl what makes you think you ...

Don't Tell Me I'm Wrong - Brian Joo Play

... Don't tell me Don't you tell me, no Don't tell me Don't you dare tell me And don't make me deny what is true 'Cuz I am over you Don't tell me I'm wrong Don't tell me I'm wrong Don't tell me I'm wrong ...

Please Tell Me Why - Bryan Malpass Play

... tell me why. You make me laugh. You make me cry. You bring me down. You get me high. Please tell me why you?re everything to me. Please tell me why. I?m having that same ol? dream again. And only ...

Tell Me That You Want Me - Carte Blanche Play

... And all I want is you Tell me that you want me Tell me that you need me here tonight Promise that you'll hold me 'Cause I just wanna be with you for life Tell me that you want me Tell ...

Let Me Go - Club Nouveau Play

... A love like mine is very hard to find I'm tired of the games I want the truth and nothing else So tell me what you want Or are we one or should I walk away I just want to know ...

Advertisement

Me And My Jealousy - Lee DeWyze Play

... so cold Nothing left of me just me and my jealousy Just me and my jealousy You said there really isn't much to say But we'll be better off this way So tell me is it better while you ...

The Way You Make Me Feel - Lil Rounds Play

... the town Just kiss me baby And tell me twice That youre the one for me The way you make me feel (the way you make me feel) You really turn me on (you really turn me on) You knock ...

Tell Me What You Want - Loose Ends Play

... you want I ain't psychic, I can't read your mind, oh baby Tell me what you want 'Cause I ain't psychic, I can't read your mind Every night I dream of being by your side And [Incomprehensible] I feel so lost 'cause I wish I was your guy ...

Do You Think Of Me - Mariah Carey Play

... me? (oh-oh-ooo) Hey, tell me babe, 'cause I need you babe Really want you baby, oh baby, and oh When the nights are dark and cold Do you think of me? (oh-oh) Do you think of me? And ...

You've Been Cheating And Telling Me Lies - Niche Play

... you ain't been true Ain't got no love for you You've been cheating and telling me lies You've been creeping while I'm sleeping at night And you've been chasing every girl in sight You've been messing around ...

Advertisement

He Hit Me (And It Felt Like A Kiss) - Nicole Dollanganger Play

... bum red" And then he hit me and I was glad Walked over in my knee highs and sat in his lap Smiled wide for him and purred like a little cat He said "Tell me what you want me to do ...

Tell Me Where You've Been - Patto Play

... where you been Has it all been a dream Do you want me to wake up Wake up and tell you what I've seen Exactly what I've seen Tell me where you been You've been away so long I've been ...

Kiss Me And Kiss Me And Kiss Me - Perry Como Play

Kiss me an' kiss me an' kiss me An' kiss me again dear! Hold me an' tell me you love me Again and again dear! Don't let me go, Let me know that I'm your one an' only I want to remember ...

Bricks On Me - Plies Play

... a whole 36 round my muh fuckin neck.aint gotta hit da trap, got bricks on me.while da jackers lerkin and da fez want me.and these bitches want me. and it gotta be da bricks. keep big fire on ...

You're Telling Me Lies - Question Mark Play

... did I say to change your mind? And give me the brush You better stop, girl You better stop now You're telling me lies You're putting me down You stand to make me cry You better stop, girl You ...

Advertisement

You're Telling Me Lies - Question Mark And The Mysterians Play

... better stop You better stop girl You're telling me lies You're putting me down You're starting to make me cry What happened last night You was so real And so much in love What did I say to ...

Give Me The Meltdown - Rob Thomas Play

... keep, lay down Just lay down, here, close to me And tell me what you want from me And I said Hey now, give me the meltdown Take it out on me this time around Oh no, it ain't over now ...

Bring It On Home To Me/You Send Me - Rod Stewart Play

... honest you do, honest you do Honest you do, let me tell you When I get home you're always there for me And I know that you're gonna send me Honest you do, honest you do, honest you do I know ...

Carnal Repercussions Cd - Salt The Wound Play

... hand and a twist of the wrist. This is bigger than you or me. Tell me you love me. Tell me you love me. Tell me you love me. Tell me you love me. Tell me you love me. Tell me ...

Body - Sean Paul Play

... shes see the feed stage to the fullest extent Girl, don't tell me fi not a Clark Kent Shoulda know seh me fly straight never bent Shoulda know seh me well experienced Other little guys them can't make ah that Girl ...

Advertisement

Watch Me (Whip / Nae Nae) - Silentó Play

... on and do it for me Now watch me whip (Kill it!) Now watch me nae nae (Okay!) Now watch me whip whip Watch me nae nae (Want me do it?) Now watch me whip (Kill it!) Watch me nae ...

Luv Me Baby - Sleepy Brown Play

... As long as I can help her wit a few Bill Belamys And she ain't even tellin' me I'm the only dertty she dig And if she do I'ma tell em how we better off bein friends Hook [Murphy Lee, (Jazze Pha & ...

Ya Heard Me - Soulja Slim Play

... You lay down the law, then I regulate, ya heard me I spreaded the whole world with some soulja love, ya heard me And I done negoticated with some thugs, ya heard me I had to let 'em know bout who run shit, ya ...

Please Take Me Home - The Bird And The Bee Play

... ? Tell me how you missed me while you kiss me I?ve been gone for much too long Going crazy, making babies keeping house and singing Fill me, fill me, fill me Fill me, fill me, fill me Fill me, fill ...

Walk Walk - The Call

... to show Hear me, hear me Hear me in this hour Help me, Help me Help me climb your tower Walk, walk, walk with me And tell me everything you know Walk, walk, walk with me Tell me all I need ...

Advertisement

Look At Me - The Crickets Play

... What's gonna happen to you When you've broken too many people's hearts And can't find anyone new Say say look at me and tell me About that twinkle in your eye Is the twinkle in your eye meant for ...

Tell Me Now - The Gufs Play

... If you tell me now Come on and tell me Tell me that you love me Tell me that you need me I won't let you down And if you show me Show me that you love me And hold no ...

New lyrics