Lyrics

Man songs with man lyrics

Songs with man songs with man lyrics all the songs about man songs with man. Get a list of all the new and old songs with lyrics of man songs with man directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

A Career In Indierock - Turbonegro Play

... fuckin' sweatshirt pull it off. Let me see those tits. Unzip the zipper (slaps the man) Man: Ow! Officer: With your teeth! What the hell d'ya think you are putting your fuckin' hands on me, ...

MONKEY BUSINESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas Play

... A Fancy Car Big Old House And An Alligator Just To Match With Them Alligator Shoes He?s A Rich Man So He?s No Longer Singing The Blues He?s Singing Songs About Material Things And Platinum Rings And Watches That Go Bling But ...

Santa Claus And His Old Lady - Cheech & Chong Play

... , I'm trying to write a song about Santa Claus, man, but it's not comin' out... TC: About who, man? CM: About Santa Claus, man. You know, Santa Claus, man? TC: Oh, yeah, man. I played with those dudes, man. CM: What? TC: Yeah ...

Advertisement

Blow The Man Down - The Seekers

... sights that you see Give me some time to blow the man down With the tinkers and tailors and soldiers and all To me weigh hey blow the man down That ship for prime seamen onboard a Black Ball Give me ...

Man A Big Man - Daddy T Play

... verse much less de patton Dem all a flip go on like dem a de biggest man Biggest deejay with out even one song A roll with crew a par with gang A nuff fassy owl me here call them self don. (Chorus) (verse 4.) Big ...

I Need A Strong Man (The To-To Song) - Aretha Franklin Play

... I can get myself standin' there, shoutin' and testifyin' that "I got a strong man - ooh! - that I can hold on too!" I know you need to have it in me; To be with me just as much as you can, and still know that ...

The Man Song - Bob & Tom Play

Ladies and gentlemen, the man song! (He's the man, he's the man) I don't take no crap from anyone else but you, I wear the pants around here when I'm finished with your laundry, Cause I'm a guy you don't wanna fight, When I say "Jump!" ...

Mad Man Song - Cibelle Play

... walking down a string Mad man walking down a string with reality Mad man walking down a string Mad man walking down a string with reality Mad man walking down a string Mad man walking down a string with reality Mad man walking down her skin ...

Advertisement

The Man Song - Rodney Carrington Play

Ladies And Gentlemen The Man Song (He's the man) (He's the man) I don't take no crap from anybody else but you I wear the pants around here, when I'm finished with your laundry 'Cause I'm a guy you don't wanna fight, when I say jump ...

FWM - Usher Play

... one in this song Can you stay down Fuck with me fuck with fuck with me Boo don't give up on me now Fuck with me fuck with fuck with me Fuck with me fuck with fuck with me Baby ...

Who We Be - Gangsta Boo Play

... your bells The Zima's on the rims are yelling flex are hella rough I'm coming hit man style and leave your pillow filled with slugs Motherfuck watch I huff then I puff wet you up When the mourners gumming on Coke ...

THE MOB SONG - Disney Songs Play

... Kill the beast! [belle:] no! i won't let you do this! [gaston:] if you're not with us, you're against us! Bring the old man! [maurice:] get your hands off me! [gaston:] we can't have them running off to warn ...

SON OF MAN - Disney Songs

... look to the sky, Lift your spirit, set it free, Someday you?ll walk tall with pride, Son of man, a man in time you?ll be. Though there?s no one there to guide you, No one ...

Advertisement

BAD MAN (EN INGLES) - Danger Man Play

... the air cannon eeeeee if you join the main with the bat boy Danger Man I know that can not-e - and envy you die-e - Ask not what happened just listening to the song I know that hurts-e and envy you die nanana ...

My Song - ABiCA Play

... brings it all back You fucking pussy, just be a man gotta take it back, Yeah You feel the bass line, hear the kicks and dirty synth You aint sharing this with nobody am I making sense This is the turn around ...

The Man From Vilna - Abie Rotenberg Play

... if the world had done no wrong. From evening until morning, filling up the shul with song. Though we had no sifrei torah to clutch close to our hearts. In their place, ...

Big Man - Antibalas Play

... your plastic bottles You bake me plastic food Replace my gut with science I throw my thoughts and dreams I build am big man buildings So you can do big man things For all that you do for me For all that ...

Made Man - B.G.

... (aint that cold) Nigga i'm a muthafuckin' made man Fuck with my lil B.G.s and nigga you a dead man Helicopters and choppers is what I save man I'm a paid man 'Til I'm a dead man Nigga I'm a muthafuckin' made man I'm mutha made man (Chorus) 4x Verse:3 B.G. I'm on a level ...

Advertisement

Bitter Mi Blood - Beenie Man Play

... ) wuk Ann Marie till she bawl But mi nah sing a song with Frankie Paul Verse 3: Mister man and mister man nah bow down low Ah mister man amd mister man ah star freak show Nuff ah dem nuh dis mi ...

How U Luv That (Vol. 2 Version) - Big Tymers

... niggaz please You think I'm stuntin' know just wait 'til I come back with them ki's Niggaz fear this, they hate but they don't come near this I don' wrote a song bout these bitches you wanna hear this They say, "Juvenile you muthafucka ...

Same Old Song - Brantley Gilbert

... if we ain't crankin' Hank Sippin' on a little somethin' strong Hey man, you'll see why we can't Quit sangin' that same old song The same old song You heard enough about red dirt Blue collar dollars and hard work ...

The Bluebell Man - Charlie Landsborough Play

... Turnin circles Carousels of thought Can't remember All the things he taught me with his heart He's the bluebell man And his life's a song That's clear and true In a world gone wrong He can see the fire That lives ...

Gotta Be Ur Man - Chris Brown Play

... , I gotta be your man I gotta be your man, I gotta be your man Man, I gotta be your man, I gotta be your man I gotta be your man I know you think it's bullshit what I'm sayin', girl But I'm real with what I'm sayin', girl And ...

Advertisement

The Mean Kitty Song - Cory Williams Play

... away this time I'll snatch him up fast before he can blink and then... Aw man! He's asleep in the sink What is with this cat? I'm confused He's got a bed, but it's never been used In every waking moment ...

On G's - Curren$y Play

... lookin' at me strange, man But I'm no lame, these niggas know what I claim I keep it trill to the jet, I put that shit there on the Jets and Hey, hey, hey on G's Niggas ain't fuckin' with my team at all Fall ...

Method Man & Redman:4 Seasons - Method Man Play

... get loose? (Blaze one) Blaze one (Blaze one) Blaze One Blaze, blaze, blaze one [Method Man] Now four corners, four seasons Four MC's with four reasons to bring this game to its knees And why you down there, suck ...

Travellin' Man - Mos Def

... back home To drop these heavy ass bags up off my backbone Around the world with a catalog of rap songs My baby girl is walkin, been away for that long But no you haven't well ...

Doku Man - N-Dubz Play

... 's like 'I shoot crack and guns' that's cheesy.. -Dappy- Rarrst, Many man I know are livin' in a dream-land.. Thinkin' they can play 2 notes on a keyboard, an come up with a song like ours.. Your mix tape stinks like a fart, My album's a slut ...

Advertisement

Awnaw Remix - Nappy Roots

... up and done it Ah, y'all done up and done it Man y'all done up and done it (Fish Scales) My first song was like forty-eight bars with no hook You hear me flippin thru my pages out my ...

Act Like A Man - Neil Diamond Play

... know you're just a worthless daydreamer But hey dreamer It's time to act like a man Song writin' It's just a little bit frightenin' Like playin' with lightening I'm not complainin' now you understand You get to sing and dance all day Like ...

Dead Man On The Radio - One Block Radius Play

... ' fed up with the way that they owe So they fight back by burnin' holes In undercover cop clothes Those in uniform are all goin' wrong So every night it be the same song Dead man, dead man on the ...

Half Man Half Machine - OutKast

... , he runs in a fucking hurry He tries to plug himself in the mains with his nob And when he's fully recharged he goes out on the rob Half man, half machine What does it mean? What does it mean? Half ...

Fuckin' Wit Dank - Pooh-Man Play

*spoken* (Ant) Hey yo Pooh-man get your lyrics together for this next song man (Pooh) Ant man I gotta fire up this dank first I ain't f**kin with nothing till I hit the dank (Ant) Man you stupid motherf**ker (Pooh) Hey ...

Advertisement

Independent Man - Roberta Flack Play

... move independent man take my hand dance with me independent man dance with me independent man take my hand dance with me independent man I wanna dance he's got the eye of a cat he's got a different style the song may be ...

I Want To Be With You - Silkk The Shocker Play

... when you do decide 2 come home bring me a ring or something ) I might change this bullshit man bye man (O'Dell) Chorus Girl I think i wanna be with you But it's something that I just can't do I wanna be faithful See that's just me ...

The Beer Song - South Park Play

... father: no, i'll call it quits, those things give me the Schlitz drunken man: ha ha ha. men: drink with your family, drink it with your friends man: drink till your fat , stomach distends, beer, is liquid bread its good ...

Skeleton Man - The Axis Of Awesome

... plan With his Skeleton eyes He's Skeleton Man No sorry stop singing, this is stupid Everyone is part man part skeleton Anyone could...whoever is listening to this song could be Skeleton Man Skeleton Man's listening to our song He ...

Title Song - The Black Crowes Play

... someday About a boy who'd always strayed And a girl who took the fog away Man, if it could be that way Then I would come without delay Yes, with a smile on my face And I would not be lost for long If I could ...

Advertisement

The Masturbation Song - The Masturbation Song Play

... made no future plans, So I sit me down and I pull out the little old Man, I ain't got a girlfriend and I don't have a date, But that's alright with me coz I love to masturbate Back in the old days I'd buy some magazines, a six ...

The Murder Mystery - The Velvet Underground

... happy and making them happy With the coy and the stupid, just another dumb lackey Who puts out the one thing while singing the other But the real thing's alone and it is no man's brother (left/right voice) No ...

New lyrics