Lyrics

Ludacris get lit lyrics

Songs with ludacris get lit lyrics all the songs about ludacris get lit. Get a list of all the new and old songs with lyrics of ludacris get lit directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Get Lit - Ludacris

... going home (When the liquor get up in me) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Ah shit Get lit (get lit) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Ah shit I'm talking 1 shot, 2 shots ...

IDGAF - Ludacris

... damn crib just go in hoe mode Yea the lights go dim and the candles getting lit and I pour some fuckin drinks Aye, did Luda really fucked yo girl? What you fuckin ...

SCREWED UP - Ludacris featuring Lil' Flip Play

... zig-zag's and golden wraps got my mind gone drugs don't affect my work, i still get my grind on (chorus) [ludacris] i'm leaning like the tower of pisa, the syrup squeezer come close to my stash, and ...

Advertisement

B.O.T.S. Radio - Ludacris Play

... side Y'knowmtalkinbout, but what man don't? So how can I break this down to her? Ludacris, how do you feel about this particular situation? [Ludacris] Yeah, get your money right ladies, learn to sign your own checks But don't call me ...

Everybody Drunk - Ludacris

... up, and i toke it up, eyes are lil red, and my throat lit up, i don give up, and i don give in, you don get high nicca, don get in, but wont cha friend cus he wont my friend, and never ...

Gimme Dat - Ludacris

... my Louis kicks on my fifth right? Dirty lame look at me wrong? Tell 'em get right Light reflecting off the Bentley watch, now I'm lit right? 6's on the candy Range just so I can sit right Hotter if ya chick nice ...

Grass Is Always Greener - Ludacris

... and starting missing them movies Left these hoes to settle down with just one chick Get with one chick started missing them groupies Stop drinking for a year and I was all sober ...

Screwed Up - Ludacris Play

... , Zig zags and golden wraps got my mind gone, Drugs don't affect my work I still get my grind on. Chorus ~Ludacris~ I'm leanin like the tower of pisa, the syrup squeezer, Come close to my stash and ...

Advertisement

Spur Of The Moment - Ludacris Play

... your dental floss What does bein mental cost? If you ain't knowin you already lost [Ludacris] So stay with me, and let's get tipsy Rememberin the days on the block sippin whiskey Runnin 'round grinnin, runnin 'round sinnin ...

Stand Up - Ludacris Play

... ya big ass, lemme see something Tell ya little friend he can quit mean mugging I'm lit and I don't care what no one thinks But where the fuck is the waitress at ...

Stand Up (Remix) - Ludacris Play

... Dave Meyers Y'all drop 20 G's on the Sprewell rims I give that money to another to get some real spins [Chorus: Ludacris] + (Shawnna) [Outro: Ludacris] + (Shawnna) Stand up! (uh) stand up! (yeah) Stand up! (uh) stand up! (uh) Stand up ...

Undisputed - Ludacris Play

... , Got jewels on my pinky, jewels on my wrist Iconic status and his name is Ludacris, Bitch please, you messin wit some real O.G's, Wit million dolla whips dat I ship from overseas, ...

What's Your Fantasy - Ludacris Play

... on the roof, roof, tell your boyfriend not to be mad at me Chorus: Ludacris: I wanna get you in the bath tub With the candles lit, you give it up, 'til they go out Or we can do it on ...

Advertisement

Fire - Potluck Play

... When I go to tha club and I rock tha bitch Everybody wanna take anotha hit and get lit Humbo County bud is tha shit I'm a rap this zero voodoo Makin' all these girlies, hoohoo ...

Fire - UnderRated Play

... When I go to tha club and I rock tha bitch Everybody wanna take anotha hit and get lit Humbo County bud is tha shit Imma rap this zero voodoo Makin' all these girlies, ...

Tomb Of Boom - Big Boi Play

... tomb Embryo to newborn, you can feel me in the womb Cool, ooh that's cool Ludacris, yeah, I keep a glock in case you like to leak a lot Meanwhile, crankin' the volume knob ...

Tomb Of The Boom - Big Boi Play

... ] HA! Ludacris, yeah I keep a glock, Case you like to leak alot, Meanwhile, crankin the volume knob up on my Speakerboxxx, "So here-e-aye!" Get the FUCK on the ground, It's just a phrase you might hear strolling through the A-TOWN! ...

Brown Sugar (Raw) - Black Star Play

... , my man Kanye murdered the beat Yo the rhymin's on me, coutesy of Kweli It's +ludacris+ how I'm +disturbin the peace+ (Mos Def) Yeah, you ain't burnin the street Look at how ...

Advertisement

Gimme Dat - Bobby V Play

... my Louis kicks on my fifth right? Dirty lame look at me wrong? Tell 'em get right Light reflecting off the Bentley watch, now I'm lit right? 6's on the candy Range just so I can sit right Hotter if ya chick nice ...

Gimme Dat - Chingy Play

... my Louis kicks on my fifth right? Dirty lame lookin' at me wrong? Tell 'em get right Light reflecting off the Bentley watch, now I'm lit right? Sixes on the candy range just so I can sit right Hotter if ya chick ...

Brown Sugar (Raw) - Mos Def Play

... , my man Kanye murdered the beat Yo the rhymin's on me, coutesy of Kweli It's +ludacris+ how I'm +disturbin the peace+ [Mos Def] Yeah, you ain't burnin the street Look at how ...

Tomb Of The Boom - OutKast

... ] Ludacris, yeah I keep a glock in case you like to leak alot Meanwhile, crank the volume knob up on my Speakerboxxx Get the fuck on the ground Is just a phase you might hear strolling through the A-Town ...

Ring The Alarm - Philly's Most Wanted Play

... the alarm.. Somebody ring the alarm [Verse 1: Mr. Man] You better run fore this gun get used off, no doubt Be +Ludacris+ for you niggaz not to +Roll Out+ Either that, or being poped, like Smashmouth How ...

Advertisement

What's Your Fantasy - Shawnna Play

... mad at me [Chorus: x2] I wanna get you in the bath tub With the candle lit you give it up till they go out Or we can do it on stage of the Ludacris concert Cause you know I got sold ...

Drink Wit Us - Tha Alkaholiks Play

... mean we can twist like Chubby Checker Blunt so fat you'll need a pyrotech' to get it lit Yeah, this the way that West coast rock shit I'm the pilot in the plane, drinkin ...

Pacific Coast Remix - DJ Quik Play

... hen be And hemp be the beats we flip thee and we pimps thee simply [Ludacris] So stay with me, and let's get tipsy Rememberin the days on the block sippin whiskey Runnin 'round grinnin, runnin 'round sinnin ...

Stand Up (Remix) - Kanye West Play

... a THICK, young lady to pull One sure shot way to get them out of them pants Take note to the brand new dance Like this [Chorus: Ludacris + Shawnna] [Ludacris] Go on with your big ass, let me see something Tell ...

Get Lit - Ludacris

... going home (When the liquor get up in me) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Ah shit Get lit (get lit) Get lit (get lit) Get lit (get lit) Ah shit I'm talking 1 shot, 2 shots ...

Advertisement

GET LIT (FEAT. FAT TONY) - Asap Rocky Play

... with somthin' But it's nothin', and we roll one With the 'tussin, and we gon' get [Hook:] Get get get get, Lit lit lit lit [x4] It's about to go dowwn, drunker than a bitch Afterparty with my niggas slumber party ...

Get Lit - A$AP Rocky Play

... with something But it's nothing, and we roll one With the 'tussin, and we gon' get [Hook] Get get get get, Lit lit lit lit [Verse 1] It's about to go down, drunker than a bitch Afterparty with my niggas slumber party ...

Sit Up Get Lit Up - Snypaz Play

... give that shit up silly bitch You besta duck cause if you sit up you gets lit up nigga [Chorus] Sit up and get lit up like a candle you betta back up See its a westside scandel so nigga scrap up ...

Get Off Me - Ludacris

... What Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oohhhh Chorus Ludacris Get Off Me But I'm On You All Day Get Off Me I Don't Think You Wanna Play Repeat 2x Ludacris You Wanna Rush Me You Can't Touch Me Trust Me ...

HIGHER - Twista Featuring Ludacris Play

... cutta, in the back of tha club wit' purple and the black chronic, twist and ludacris get fucked up... (chorus) Pass me the ______ let me smoke my ______... (outro: wildstyle) yeah, ...

Advertisement

Get A Hold - A Tribe Called Quest Play

... me, see my name's not dick The Tribe is the crew that makes your mics get lit Like the Fourth of July on some firework shit My record company be on some ...

Let's All Get Drunk - Afroman Play

... when I'm drunk and when I'm high, I don't give a damn 'bout a DUI. Let's just get lit, dance like a nitwit, try to talk to the women that we can't get with. Me and my staff make everybody laugh. If the beer runs out ...

We Getting High Tonight - Black Child Play

... you come quick, love to let the gun spit After dark that's when the blunts get sparked The 'dro get lit, the hoes get hit, ya know this shit Is the hennesey life, remmy with ice Sticky green, knameen ...

Hit 'em Get 'em - Black Menace

... smoked out, The ghetto's where I dwell, dumpin' shells up out the window, Smokin' indo, get lit and treat my homies like my kinfolk, I been loced since day one, I'm true to self ...

Get Out The Way - Classified Play

... .. I'm a scream at the top of my lungs. Spit shit till it's off with the tongue. Get lit ride off in the sun so don't trick cause you crawl And I run shit it's ...

Advertisement

And Starring... - Ludacris Play

... : Fuck you! DJ Drama: MMM-MMMM-MMMM-MMMMM... Ludacris: I can get a fuck to you DJ Drama: MMMMMM-MMM-MMMMM... Ludacris: Fuck that ended shit DJ Drama: MMMM-MMM-MMMM... Ludacris: Get fuck off to me, it's out DJ Drama: MMM ...

Game Got Switched - Ludacris

... 69 and start suckin' When Organized drop the tracks then start duckin' When Ludacris get in the bed start fuckin' [Girl:] You wanna be startin some'n Get out the booth and lemme tell y'all the truth, we kick down doors ...

New lyrics