Lyrics

Looks like we getting high tonight bayby lyrics

Songs with looks like we getting high tonight bayby lyrics all the songs about looks like we getting high tonight bayby. Get a list of all the new and old songs with lyrics of looks like we getting high tonight bayby directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

We Getting High Tonight - Black Child Play

... the blunts get sparked The 'dro get lit, the hoes get hit, ya know this shit Is the hennesey life, remmy with ice Sticky green, knameen? We gettin high tonight (Chorus) Yeah, word to god (we gettin high tonight) Gangsta ...

We Getting High Tonight - The Murderers

... After dark thats when the blunts get sparked The 'dro get lit, the hoes get hit, ya know this shit Is the Hennessey life, Remmy with ice Sticky green, kna I mean? We gettin' high tonight All my bitches in the ...

We Getting High Tonight - Ja Rule Play

... sparked The 'dro get lit, the hoes get hit, ya know this shit Is the hennesey life, remmy with ice Sticky green, knameen? We gettin high tonight Chorus [Black Child] Yeah, word to god (we gettin high tonight) Gangsta shit ...

Advertisement

Get High Tonight - Busta Rhymes Play

... motion like we floatin on relax ocean All my peeps who feel high Dont want you darkin shades, there's to much smoke up in your eye Keep it swingin listen to all of my bells ringin My get high has ...

We Get High - Devin The Dude Play

... on Yeah, it's about that time We get high We get high We get high We get high (Yo how much is that?) 110 to spend wit' a friend, why not? My shit look like my eyelids are inside out Not ...

Looks Like We Made It - Barry Manilow

... here I am Close to getting tangled up inside the thought of you Do you love him As much as I love her? And will that love be strong When old feelings start to stir? Looks like we made it Left each ...

Let's Get High Tonight - Afroman Play

... my life Bumping my music very loud Limping down the sidewalk so high Slap my brother, let's get drunk tonight Let's get drunk today Let's get high tonight Maybe in the morning Things will be alright I am living under So ...

Looks Like We Made It - Amy Diamond

... now We managed somehow (Yeah) The troubles are done 'n Happiness won (Looks like we made it) Oohh...looks like we made it (Looks like we made it) (We made it) Oohh...looks like we made it (Looks like we made ...

Advertisement

(Can We Get) Freaky Tonight - Mac Graham Play

... can be for real How do I say it now? Chorus Can We Get Freaky Tonight Can We Get Freaky Tonight I Wanna Get Freaky Tonight Can We Get Freaky Tonight Your hair, your lips, your eyes are the perfect combination Couldn ...

It Might Have Looked Like We Were Dancing - Jay Bennett

... might have looked like we were dancin' we're hiding our pain in patterns on the floor we held each other like we were lovers although we lost that privilage many years before i know that once we held loves riches ...

We Get Low - The Dead 60s Play

... down in a frosty street I was looking back for home We get high Before we get low And I was drenched in heat in the city tonight You pull me back and go We get high Well it beats being a rent man ...

We Get High - John Gold Play

... windows Sometimes you have to watch it go Like your own movie Come to California And find your calling One more leaves the war tonight Leave the war And we'll get high Constant, faraway Breaking curses, oh, the anthem ...

Looks Like They Were Right - Lit Play

... And I hate to say it, but It looks like they were right again tonight And I'm probably gonna start another fight We'll get it on Do it wrong But all along It looks like they were right Everybody's got a reason ...

Advertisement

Honey, We Can't Afford To Look This Cheap - The White Stripes Play

... a wig, but I won't steal Yeah, well, honey, we can't afford to look this cheap We need to make it look like we're high class, so we'll haul ourself on, we can't be beat I can't help but wonder, this ...

The Way We Get By - Spoon Play

... way to my heart The way to my heart That's the way we get by Way we get by We get high in back seats of cars We put faith in our concerns Fall in love to Down on the ...

Way We Get By - Spoon Play

... way to my heart The way to my heart That's the way we get by Way we get by We get high in back seats of cars We put faith in our concerns Fall in love to down on the ...

The Way We Get By - The O.C. Supertones

... we get by That's the way we get by Way we get by And that's the way we get by Way we get by, way That's the way we get by That's the way we get by We get high ...

Let's Get High And Watch Planet Earth - Watsky Play

... 'll step into that cyclone Together when we're blinded and our minds erode like limestone And all we can remember's how we make each other feel, then Why don't we get high and watch Planet Earth? Planet Earth, Planet ...

Advertisement

Get High - A$AP Rocky Play

... but I'm gonna get you high now Now that you high, take your clothes off, and lie down [Hook] We get high She said, we smoking reefer Got her open now she hoping we get high She said, we smoking reefer ...

As Long As We Get By - Clara Luzia Play

... fair Though the rape is something she can hardly bear As long as we get by we don't ask why As long as we get high we don't ask why Frances thinks there's someone up above Who cares for him ...

I Get High - Mike Jones Play

... ] (high-high-high), 50/50 he get (high-high-high), Magno he gets (high-high-high), Babyface he gets (high-high-high), H-Town we get (high-high-high), Swishahouse we get (high-high-high), Swishablast we get (high-high-high ...

Standby (Looks Like Rain) - OSI Play

... to mind When I don't say what I mean, yeah. From this far away It kind of looks like rain Get back inside It's coming down. Spoken: Now let me ask everyone to just standby for a ...

Jimmy Gets High - Daniel Powter

... you would rather be alone So Jimmy you get high tonight And Jimmy gets high tonight I must confess I'm a real live wire Jimmy you and me will get along awhile Jimmy gets high tonight Jimmy you lied I'm hoping that soon maybe ...

Advertisement

Everyone's Gonna Get High - Grouplove

... na Na na na na na na Na na na na na na Everyone's gonna get by Everyone's gonna get by Everyone's gonna get by Everyone's gonna get by Woah We don't know what to say So we get high

A Whole Child Ago - Biffy Clyro Play

... bottle bins to prove that I'm sane And I'm not fooling around Looks like we made it I can tell that she'd been flying Looks like we made it tonight Looks like we made it I can tell that she'd been flying I saw her ...

The Hungry Ghost - The Cure Play

All the things we never know we need Looks like we get them in the end Measure time in leisure time and greed And by the time we get to spend A floating bed, a head of stone A home plugged into every ...

Fucked Up - Haystak

... , X pills and (X)anax bars I'm fucked up, uppers downers what ever you like Everybody get high tonight (Haystak) Purple swollen can't quit lickin my lips Heart pounding, feels like it's gonna come through my ribs Tracers of bitches as they pass ...

I GET HIGH - Lloyd Banks Featuring Snoop Dogg & 50 Cent Play

... smoke in here but mr. bouncer man, don't put your motherfuckin hands on me (can i get high) - without you botherin me everybody you see in here tonight's doin the same thing, so why you keep player hatin on me? (can ...

Advertisement

Can I Get High - Lloyd Banks Play

... in here But Mr. Bouncer Man, don't put your motherf**kin hands on me (Can I get high) - without you botherin me Everybody you see in here tonight's doin the same thing, so why you keep player hatin on me? (Can ...

I Get High - Lloyd Banks Play

... smoke in here but Mr. Bouncer man don't put your motherfuckin' hands on me Can I get high without you botherin' me? Everybody you see in here tonight doin' the same thing so why you keep playa hatin' on me Can ...

Get Down Tonight - Shriekback Play

... high - me and you Do the things - yeah do the things That we like to do Do a little dance Make a little love Get down tonight Get down tonight Do a little dance Make a little love Get down tonight Get down tonight ...

I Get High - Snoop Dogg Play

... smoke in here But Mr. Bouncer man don't put your motherfuckin' hands on me Can I get high without you botherin' me? Everybody you see in here tonight Doin' the same thing so why you keep playa hatin' on me Can ...

We Gonna Get High Together - Tampa Red Play

... tight like that We're gonna get high together, yeah, yeah There are you and here am I We would be silly just to sit and sigh Okie tokie darling, you and I Are gonna get high together Every time I look at ...

Advertisement

We Fly High (Remix) - Jim Jones

... Club,Gotta Show Deez Ho's Love Cause Dey Know We Make It Rain,So Dey Show Us Gangsta Love [Verse 6: Young Dro] In My Chevy,Look Like In Skatin' On Ice Like Kristi Ama'gushi Sittin' Up In Da Chevy ...

HOW WE GET DOWN - Underground Rise Play

... 't even gonna get down to how we get down, its so apparent my people already know. Propaganda you could bring your tightest rappa? resurrect the whole earth, and face it. no solar system found can embrace it. look into the ...

WHEN WE GET THEM HOES - 2 Live Crew Play

... When we get them hoes, when we get them hoes, When we get them hoes, we let all the boys fuck 'em! (when we get them hoes, when we get them hoes, When we get them hoes, we let all ...

GET HIGH, SCREW DA WORLD - Lil' Wayne

... Extravagant Crib, I'm On The Toilet Watchin Martin Just Laughin & shyt Don't Know Why I Get High, But I Get High, I Get High Like Every Single Day We Do Shit That Them Other Women Can't, Maryjane What Is It You've Done ...

GET HIGH RULE THE WORLD - Lil' Wayne Play

... Extravagant Crib, I'm On The Toilet Watchin Martin Just Laughin & shyt Don't Know Why I Get High, But I Get High, I Get High Like Every Single Day We Do Shit That Them Other Women Can't, Maryjane What Is It You've Done ...

Advertisement

Let's All Get Drunk - Afroman Play

... women and the beautiful weather, we can both get drunk together. Let's all get drunk tonight. (Hell yeah.) I hope I don't fight with a punk tonight. (C'mon.) Let's all get high tonight. Maybe nobody will die tonight. (C'mon, dance with me baby ...

She Don't Get High - Alan Jackson Play

... 's looking for She don't get high anymore I remember when, she used to breathe me in Back then, she couldn't get enough We'd lay lookin' up at the clouds, I thought we'd never come down She said my love, was like some ...

New lyrics