Lyrics

Let him come to you lyrics

Songs with let him come to you lyrics all the songs about let him come to you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of let him come to you directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

I Let Him Get To Me - Beat Happening Play

... down why come they haven't seen me around town cause i let him get to me but he don't let me get to him i let him get to me, he don't let me get to him i let him get to me ...

Talk To You (Lil' Darlin') - Talib Kweli Play

... ') Lil' darlin' Can I talk to you? (lil' darlin') Lil' darlin', lil' darlin' Can I talk? (lil' darlin') Can I talk, can I talk, can I? Lil' darlin' (lil' darlin') Can I talk to you? (lil' darlin') Let him talk to you Set your soul on ...

I Come To You More Than I Give - Kim Burrell Play

... more But with a grateful heart We ouught to pray "Lord let your will be done And if you never give me Another thing I'll just Thank you for forgiving me" CHORUS I come to you More than I give Always with my ...

Advertisement

Let Him Go - Aaron Fresh Play

... You Let Him Go Okay , STOP Wait , Hold Up For A Minute All You Really Wanna Do is Get Up in it Can't You Tell By The Way He Lookin At Your Demin Girl You Need To Quit Em And Come ...

Chains Come Off - Pas Neos Play

... there. Wisdom leads the trees' applause, while He calls each seed up to His cause. "If any desire let him come to the water! come seek the Lord while He may be found!" Only the sick have the driving need ...

Let Him Go - Tamar Braxton Play

... shit He be beggin' for the passion shit Thinkin' 'bout f**kin' you when he jackin' shit, yeah What it comes down to you've the clip, seen him trip Seen the other bitches that he's flossin' with Just make sure ...

All To You - I Surrender All - Don Moen Play

... You And I come to You in faith All to you, All to You, I give it all to You. All to you, All to You, I give it all to You. I give it all to I give it all to You ------------------------ All to ...

Come To Pass - Faster Than Sound Play

... universal but I know That we're defined by what we see looking around. Please let this come to pass this time. Please let this come to pass this time. No different from the last this time. And I will put it ...

Advertisement

Can I Get A Witness - I5 Play

... a witness All I do is dream about him My friends tell me Girl you need to play it cool You've got to let him come to you I can't deny it, can't get him off of my mind Everywhere I go I see ...

Coming Of Age - Jay-Z Play

... in plush leather seats He's sellin weight, I'm sellin eight... balls sixteen tryin to graduate to pushin quarters y'all I ain't gon' sweat him I'ma let him come to me If he give me the nod then these niggaz gon' see I'm tired ...

Let Me Talk To You Prelude / My Love - Justin Timberlake Play

... a man, try to lose him if you can 'Cause the girls real wild, throw they hands up high When they wanna come kick it wit a stand up guy You don't really wanna let a chance go by Because you ain't been ...

Next Move - Keyshia Cole Play

... just as much as I?ve been thinking ?bout you My girls say fight it, let him come to you Now I?m waiting (Now I?m waiting) Anticipating (Anticipating) Who?s gonna get this Can you tell me who?s gonna make the next move? The ...

ALL I WANNA DO IS MAKE LOVE TO YOU (GALA 3) - Operación Triunfo México Play

... morning when he woke All I let him was a note. I told him 'I am the flower You are the seed' We walked in the garden We planted a tree. Don't try to find me Please don't you dare Just live in my memory ...

Advertisement

COME TO ME - Puff Daddy Play

... i want you to come be with me you´re the only one i wanna talk to but i dont wanna rush im here when will you make you move. (chorus) i see you eyein me i want ya why don´t ya come to me ...

LET MY NUTS GO - Lil' Jon Play

... in the club Cause y'all blowin' stress and we blowin' bud I showed him love once and let him come with my crew Now every fuckin' time he tryin' to jump in line Yellin' out, "?? can I get in with y'all?" I ain ...

LET HIM GO - Bob Marley Play

... , oh? (Let him go) You got to let him go (let him go), I beg you let him, let him go (Let him go) Let him, let him go, why, oh? Let him go, I beg you why, oh? Rudie come from ...

LET HIM GO - Jasmine Villegas Play

... time And now come get me a second time I can let you back in, and I can fall for your smile And I can let you get inside my heart this time boy That's why I gotta let him go (Let him go) He ...

ONLY FOR HIM - ONLY FOR YOU - Love Never Dies Play

... And i'll practice every line Hoping desperately to shine Shining only for him Just imagine how they'll cheer At the moment you appear Stepping out before the scrim Let them whoop and let them call I won't hear the crowd ...

Advertisement

Joy To The World - Acappella Play

... heart prepare Him room And heav'n and nature sing And heav'n and nature sing And heav'n and heav'n and nature sing Sing, nature, sing Joy to the World Joy to the World (x3) Scriptural Reference: "I am coming to you now ...

It's Up To You - Altar Boys Play

... Him a try It's all up to you Come on and step on thru Step on thru Oh, oh you're dreaming of a better life And you get so close Yeah, yeah you'll never have a better life 'Till you let ...

Only For Him/Only For You - Andrew Lloyd Webber Play

... I'll practice every line, Hoping desperately to shine. Shining only for him. SHOWGIRLS: Just imagine how they'll cheer At the moment you appear. MEG: Stepping out before the scrim...! Let them whoop and let 'em call, I won't hear the ...

Let Him Go - Animotion Play

... sure He'll come back to you Let him go, let him go Do the things he's got to do Give him the freedom that he needs Even though it worries you Let him go, let him go Have the ...

Sequence 3 - Acclaim New Master - Anorexia Nervosa

... spelling words in an unknown language ... " Time was come to us to call for him !" & " let him come to shower us with his tears" ... Until dusk " Think about this time , when you didn't exist at all !" / Atavistic idolatry " Are ...

Advertisement

Narrow Way To Heaven - ApologetiX Play

... words that show How every man will turn to dust -- but if you let Him in your heart The Truth will come to you at last -- and our Lord warned us where to go And He was God -- He ought ...

Come To My Arms - Avalanch Play

... your actions The Good, The Evil... what a quandary Come to my arms and shed no tears Trust in me little one Let me be your guide And in life you will learn to fly It's like a mirror so much left ...

The Devil Is Busy - Barbara Mason

... away Stay away, don't come near me today No don't you do that The devil sure is busy He's in every city Working on your mind Work a thing He's almost running out of time Don't let him get to you

Dear Self (Can I Talk To You) - Beanie Sigel Play

... what this life got to offer him... A crooked preacher and a church alter**?, A short speech and a long offering?, A deep grave and a short coffin? Oh I get it... you Righteous now (haha)... well let the truth be told, You done smoke every blunt ...

I've Gotta Get A Message To You - Bee Gees

... be through Hold on, hold on I told him I'm in no hurry But if I broke her heart, won't you tell her I'm sorry And for once in my life I'm alone And I've got to let her know just in time before I go ...

Advertisement

Let Him Go - Beenie Man Play

... dooba deng (sing in intro) Chorus: Gal if yuh fed up a yuh boyfriend, let him go And yuh boyfriend a nanga nanga, let him go 'Cause every night him come in nighy nighy inna yuh ears And yuh know seh a gaze ...

This Goes Out To You - Black Moon Play

... ) I need one hundred percent, undivided attention Provided you mention, Black Moon is back And all the questions, like Smif-N-Wessun Changin' their name to Cocoa Brovaz, did it ruin the track? Let's think back, like the song I made So we ...

Let Him Go - Bob Marley & The Wailers

... , oh? (Let him go) You got to let him go (Let him go) I beg you let him, let him go (Let him go) Let him, let him go, why, oh? Let him go, I beg you why, oh? Rudie come from ...

Never Let Him Go - Brenda Lee Play

... only Somewhere out there, someone will care For you and then never let him go, never let him go You may wonder how you know love When the moment comes that You've been dreaming of True love, takes a little ...

Strollin' On The Water - Bryan Duncan

... Where I keep my spirit tied All safe and dry Safe and dry, but so afraid Let me come to you Let me run to you With my heart still beating Beating in my throat With my sweaty palms and mouth ...

Advertisement

Don't Come To Big - Bushwick Bill Play

... But I laughed, that's a small task Told him run on up, nuttin said, nuttin asked Cause I, never renegged on pullin the trig' You ho motherfuckers don't come too big [Chorus] [Bushwick Bill] Back to Juanita, the peter eater This bitch swallowed ...

What Means The World To You (Remix) - Cam'ron Play

... 't trust ya I'm just like a phone bill, if you don't pay me, ain't no conversation And money mean the world to me, that's why this bitch here paper chasin When it comes to the figures I'm way way worse than them hustlin ...

The Only Way To Kill A Ghost - Capital Lights

... even one thing that he did for you. He never let you down but you let him go, then you visit him on Sunday. Is this really what you think it is to live? Cold, wet, and soaking in misery ...

On To You - Carlene Carter

... I would come to my senses Start drowning my sorrows start getting intense [Chorus] Somebody stopped me before I started I got him feeling ? that was the original sin C'mon baby let me spell it out for you I'm O.N.T.O.Y.O.U [Repeat: x3] I'm on to you ...

Come To Bollywood (Boom Shakalan) - Ch!pz

... a boy and girl He loves her, she loves him, a perfect lovers world Perfect love is in the air Let us take you there Boom shakalan, do the one, hey! Come to Bolly-Bolly-Bolly-Bollywood Boom shakalan, do the one ...

Advertisement

It's Up To You - Chalk FarM

... my coffin Let me know The woman cries for her I know How come you never heard me Oh man How come you'd never see You'd just say It's up to you Johnny you must do What you have to do ...

It's Such A Long Way Home - Chris De Burgh Play

... aeroplane she held me in her arms, And then she whispered "Oh dear Lord don't let him come to any harm"; And as we turned to fly away I saw her standing on her own, It seemed her hand was waving ...

New lyrics