Lyrics

Lazy song tagalog vesion lyrics

Songs with lazy song tagalog vesion lyrics all the songs about lazy song tagalog vesion. Get a list of all the new and old songs with lyrics of lazy song tagalog vesion directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Lazy Song - Fingerbang Play

... , I need to go on writing, But in the end I'm happy, I've finished composing another new song..... My first lazy song......... Now the guys are really upset with me............

The Lazy Song Remix - Cody Freeland Play

... I'm not doing anything No, I'm not gonna do jack squat But in case you all forgot I'm lazy, lazy, lazy, lazy, lazy I'm not gonna do any damn thing Cause all I wanna do is sing La, la, la, ...

How To Write A Love Song - The Axis Of Awesome

... words to music And there's some kind of rhyme structure involved (Meaningless Whisper) I know it's lazy song writing but I dont care Cos I sleep on a big pile of money at night girl You ...

Advertisement

MOTHER NATURE'S SON - Beatles Play

... she flies, Find me in my field of grass --Mother Nature's son. Swaying daises sing a lazy song Beneath the sun. Mother Nature's Son.

Mother Nature's Son - Alex Baroni Play

... she flies Find me in my field of grass Mother Nature's Son Swaying daisies sing a lazy song beneath the sun Mother Nature's Son Mother Nature's Son Mother Nature's Son

Room Spins - Balloon Ride Fantasy

... endless sea It's no wonder That I've been Sailing for hours it seems Beyond the lazy Songs that play A ringing in my ear It's the sound of your Eye beams Invading my ...

The Lazy Song - Bruno Mars Play

Lyrics of The Lazy Song by Bruno Mars: Today I don't feel like doin' anything I just wanna lay in my bed Don't feel like picking up my phone so leave a message at the tone 'Cause today, I swear, I'm not doin' anything Ah, I'm gonna kick my...

Mother Nature's Son - Chihiro Onitsuka

... doo-doo Find me in my field of grass Mother Nature's son Swaying daisies sing A lazy song beneath the Sun Doo-doo doo doo doo doo Doo-oo doo doo doo Doo ...

Advertisement

Crystal Eyes - Lake Play

... note Then she smiled, shook her head and was gone And the wind it sang a lazy song That in real could never have been She was humming to the melody As the ...

Bring 'Em In - Mando Diao

... a kind" Oh Yeah! Alright! Tough looking star, painted in black, smoothed in white cream Sing lazy songs, lyrics haven't been the same without it And when the lunatics are coming in the ...

Mother Nature's Son - Paul McCartney Play

... doo doo Find me in my field of grass, mother nature's son Swaying daises sing a lazy song beneath the sun Doo doo doo doo doo doo doo doo doo doo doo Doo ...

Early Times - Poco Play

... Somebody said we'll make it crazy And the leader passed it on He got lazy Songs they got to slippin' and Right hand man took to trippin' and The leader passed ...

Mother Nature's Son - Sheryl Crow Play

... , du tu Find me in my field of grass Mother Nature's Son Swaying daisies sing A lazy song beneath the sun Tu tu, yeah yeah yeah Ooo Ooo Ah, Mother Nature's Son

Advertisement

Mother Nature's Son - The Beatles

... she flies Find me in my field of grass Mother Nature's son Swaying daisies sing A lazy song beneath the Sun Yeah, yeah, yeah Mm, Mother Nature's son

Mother Nature's Son - The King's Singers Play

... she flies. Find me in my field of grass--Mother Nature's son Swaying daises sing a lazy song beneath the sun. Mother Nature's son.

P Is For Penelope - This Is Ivy League Play

... What are you keeping on the inside? Let me know Penelope Sing a lazy song and call it Penelope Sing a lazy song and call it Penelope Sing a lazy song and call it Penelope Oh, you never answer the phone unless you ...

The Lazy Song - Goot Play

Lyrics of The Lazy Song by Goot: Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone 'Cause today I swear I'm not doing anything I'm gonna kick my feet...

Mother Nature's Son - Gryphon Play

... she flies See me in my field of grass Mother nature's son Swaying daisies sing a lazy song Beneath the sun Born a poor young country boy Mother nature's son All day long I'm sitting ...

Advertisement

Mother Nature's Son - Harry Nilsson Play

... flies. Oooo ? Find me in my field of grass, Mother Nature's Son Swaying daisies, sing a lazy song beneath the sun. Oooo ? Mmm ?

Lazy Song - Jason Chen

Lyrics of Lazy Song by Jason Chen: Ft. Gerald Ko Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed Don't feel like picking up my phone So leave a message at the tone Cause today I swear I'm not doing anything Uh,I'm gonna...

Mother Nature's Son - John Denver Play

... du du Find me in my field of grass Mother nature's son Swaying Daisies sing a lazy song beneath the sun Du-du-du du du du-du-du-du du du du ...

The Lazy Song - Kidz Bop

Lyrics of The Lazy Song by Kidz Bop: Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed Don't feel like picking up my phone So leave a message at the tone 'Cause today I swear I'm not doing anything I'm gonna kick my feet...

Lazy Bums - Lazy Bums Play

... ? she hopes she's not disturbing She's here to come along to help me sing my song Hoopa hoole hoole hoole... hoopa hoopa hoole hoole... Hoopa hoole hoole hoopa pa... Hoopa hoole ...

Advertisement

SAME SONG - Same Song Play

... i busted in and i was goin legit clark gable back in oakland its the same old song sport these shorties, same freckles and hat drinkin the same 40's [humpty hump] hypothetical, political, ...

THE MOB SONG - Disney Songs Play

... marching into battle Unafraid although the danger just increased [mob:] raise the flag Sing the song Here we come, we're fifty strong And fifty frenchmen can't be wrong Let's kill ...

VEN A LAZY TOWN - Lazy Town Play

... ELLA Y ZIGGIE AMIGOS SERAN CON PIXIE, STINGGY Y TRACY ESTAN JUNTOS TE DIVERTIRAN VEN , VEN, VEN A LAZY TOWN COMENZARAS EL DIA MUY BIEN MUY ENTRETENIDO ES LAZY TOWN ES PARA QUE TE VAYA MUY BIEN

BIENVENIDOS A LAZY TOWN - Lazy Town Play

... ella y ziggie amigos serán con pixie, stinggy y tracy están y juntos se divertirán ven , ven, ven a lazy town comenzaras el día muy bien muy entretenido es lazy town es para que lo pases muy bien

BIENVENIDO A LAZY TOWN - Lazy Town Play

... eya y sigui amigos seran con pixil estingi y trixi estan y juntos se divertiran. coro : ven ven a lazy town comenzaras el dia muy bien muy entretenido es lazy town es para que lo pases muy bien .

Advertisement

THESE LAZY TOWN - Lazy Town

... FRIENDS WITH PIXEL ZIGII, STINGY, and Thrace have fun TOGETHER AND ARE VEN VEN VEN A LAZY TOWN begin the day very well, very entertaining EN ...

THESE TO LAZY TOWN - Lazy Town

... WITH PIXEL ZIGII, STINGY, and Thrace, have fun TOGETHER AND ARE GO , GO , GO TO LAZY TOWN begin the day very well, very entertaining EN ...

LAZY TOWN ENTRADA - Lazy Town Play

... se divierten ponte en marcha a villa pereza porque el dia empieza ya si algo en lazy town te causa hasta el miedo un rato nada mas durara

BIENVENIDOS A LAZY TOWN (EN ESPAÑOL) - Lazy Town Play

... se divierten Ponte en marcha a Villa Pereza Porque el dia empieza ya Si algo en Lazy Town se causa estrañeza Un rato nada mas durara...

ESTAS EN LAZY TOWN - Lazy Town Play

... , se divierten ponte en marcha a villa pereza, porque el dia empieza ya , si algo en lazy town te causa extrañeza , un rato nada mas durara

Advertisement

SIMPLE SONG - Ryan Beatty

... knows that it's the jam, And it goes a little something like, Lalalalalalaa, It's just a simple song, Lalalalalalaa, Everybody sing along, Lalalalalalaa, lalalala, yeah. It's just another crazy friday night, All my ...

Sing Song Sally - An Pierlé Play

... said Silly Sally Heads straight to heartache It's too bad Silly Sally asked for a heartache Lazy days in the sun It doesn't matter if your battle's won It's fun Living life ...

Write Your Own Song - Asleep At The Wheel

... feelings a moment too long We're making you rich and you're already lazy So just lay on your ass and get richer or write your own songs Mr. Purified Country don't you know what the whole things about Is ...

Song With No Meaning - Barclay James Harvest Play

... left so soon No word or reason why All feelings born can only die Lazy days passing by With memories you just can't hide The song flows on you can't pursue Your words don't mean a thing The mood's too hard ...

Put It In A Song - Big D And The Kids Table

... 't know where I went wrong Tried to make them all strong Would you put it in a song? So I went and wrote the words right down A man and a damned found a topic fair ground ...

Advertisement

Lazy Life - Blank & Jones Play

... And all my island ice teas are long. We found a perfect place to spend our Lazy Days. Stressfree without a trace. ? Just can't ya embrace. When the sun goes down it's fine. ...

Lazy River - Bobby Darin Play

... in the shade of a tree. Throw!, away your troubles, baby, dream a dream of me. Up a lazy river, where the robin's song Wakes a brand new mornin' where we can roll along. There may be blue skies up ...

New lyrics