Lyrics

If you're giving up if you're giving up lyrics

Songs with if you're giving up if you're giving up by lyrics all the songs about if you're giving up if you're giving up. Get a list of all the new and old songs with lyrics of if you're giving up if you're giving up directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

GIDDY UP - N'sync Play

... turn this love around (Give it one more try) You see every time you?re thinking about saying goodbye (JUSTIN & ALL) I gotta say (Hold up) I?m tired of all these lies (Hold up) And if you wanna make things right ...

Integrity Staffing Solutions v. Busk: Oral Arguments - The Supreme Court of the United States

... is, if the employer tells to you do it and it's not within these carveouts, it --­­ it is compensable. And the drug testing is another example. The drug testing is compensable. Why? Because your freedom --­­ you're giving up your ...

The Devil Glitch - Chris Butler

... by just showing respect If they deserve it, give 'em some Sometimes you can fix something by just flipping 'em the bird Though that invites retaliation Sometimes you can fix something with just a little paint Cover up those imperfections Sometimes ...

Advertisement

Frankly Speaking: Interview with Rahul Gandhi - Arnab Goswami

... stand up Against it. That's the heart of my politics. Arnab: If you were not a Gandhi, would you be in politics? Some say this is a circumstance thrust on you Mr. Gandhi. You've been thrust into this situation. You're ...

CH 1 - 3 Catcher In The Rye 2018 9B1/9A - J.D. Salinger

... darling, everything's getting so dark in here." "You're nuts. I swear to God," Ackley said. "Mother darling, give me your hand, Why won't you give me your hand?" "For Chrissake, grow up." I started groping around in front of me, like ...

Ms. T Grade 9 Lit. // The Catcher In The Rye: Ch 1 - 3 - J.D. Salinger

... darling, everything's getting so dark in here." "You're nuts. I swear to God," Ackley said. "Mother darling, give me your hand, Why won't you give me your hand?" "For Chrissake, grow up." I started groping around in front of me, like ...

Battle of the Bastards - Game of Thrones

... I can. If the Lord didn?t want me to bring you back, how did I bring you back? I have no power. Only what he gives me and he gave me you. JON SNOW: Why? MELISANDRE: I don?t know. Maybe you?re only needed ...

A Streetcar Named Desire S1 - Tennessee Williams

... I've got in the world, and you're not glad to see me! STELLA [sincerely]: Why, Blanche, you know that's not true. BLANCHE: No?--I'd forgotten how quiet you were. STELLA: You never did give me a chance to say much, Blanche ...

Advertisement

A Streetcar Named Desire [Scene 1] - Tennessee Williams

... I've got in the world, and you're not glad to see me! STELLA [sincerely]: Why, Blanche, you know that's not true. BLANCHE: No?--I'd forgotten how quiet you were. STELLA: You never did give me a chance to say much, Blanche ...

A Streetcar Named Desire (Scene One) - Tennessee Williams

... I've got in the world, and you're not glad to see me! STELLA [sincerely]: Why, Blanche, you know that's not true. BLANCHE: No?--I'd forgotten how quiet you were. STELLA: You never did give me a chance to say much, Blanche ...

Holy Combat (BasedGod Interview) - Frank Ocean

... gotta count for me (Laughter) Frank: You're an author though. Are you gonna write another one? BasedGod: Yea, yes I am. I'm definitely?I already got the title. Frank: You don't gotta give that up right now. BasedGod: The next interview, when ...

The Cost - ​The Wire

... through the dex and H.I.D.T.A., See what comes back. WIG: Alright, I'm gonna check around, see if anybody's working these names you're giving us. And if you full of shit, pal, I'm gonna know it quick. ORLANDO: But, what happens to me ...

Lecture 10: Company Culture and Building a Team, Part I - Alfred Lin

... . And it took a year to do this, that's a long time and you might want to ask why. Well if you just come up with the word honesty, give me a break, everybody wants the culture to be honest, nobody is going ...

Advertisement

It's My Dog Birthday - T-Pain

... can do this all week, baby, this is the beginning ('Ginning) Now put your hands up because you're winnin', tell 'em [Chorus] It's my dawg birthday, yeah (Birthday) We gon' do whatever we ...

Giddy Up - *NSYNC

... love around (Give it one more try) You see, every time you're thinking about saying goodbye [Pre-Chorus: Justin & All] I gotta say Hold up I'm tired of all these lies, yeah, yeah Hold up And if you wanna make things ...

You Can't Hate the Roots of a Tree and Not Hate That Tree - Malcolm X

... to know, are you for him. And if you're for him, he doesn't care what else you're for. As long as you're for him, then he puts you up over the Negro community. You become the spokesman ...

Kissed by Fire - Game of Thrones

... takes JON's sword and starts to run. JON gives chase. JON: Give it back. She stops by the fire and picks up a torch. YGRITTE: Well, I stole it. It's mine. If you want it, come steal it back. She turns and ...

The Kingsroad - Game of Thrones

... be a sworn brother of the Night's Watch. We can go out walking beyond the Wall, if you're not afraid. Catelyn Stark: I want you to leave. Eddard walks into the room, Jon kisses Brandon on the forehead and exits. ...

Advertisement

The Old Gods and the New - Game of Thrones

... the ground, terrified and whimpering. MAN: Please! THE HOUND reaches down to help SANSA up. THE HOUND: You're all right now, little bird. You're all right. She accepts his help and he carries her away, slung over his ...

Loaded Lux vs. Murda Mook (2014) - Total Slaughter

... ?re up here looking like Boudini I thought it was easy, nigga, how about now? I don?t get paid to freestyle, that's confusing Where I?m from if you go off the top thats cause you losing Or a lost nigga, I should leave Mook assuming ...

I Miss You - Bernard Wilson Play

... you, miss you, miss you) Without you I don't know what to do with myself, what to do with my time Hmm Hello Did I disturb you I didn't mean to take up too much of your time but Just thought I'd give you ...

Don't Give It Up - Linda Clifford Play

... ' up to nobody, no how When you're hot, you're hot (That's right, girls, don't give nothin' away) When you're not, you're not When you're hot, you're hot When you're not, you're not ...

Let Me Love You - The Baseballs Play

... perfume, the make-up on his shirt You don't believe his stories You know that they're all lies Mad as you are, you stick around and I just don't know why If I was ya man (baby you) Never worry bout ...

Advertisement

Hands Up If You Wanna Be Loved - Incognito Play

... got it all Glad you're back here, I gotcha back now Intrusted, we got it pat down Put it on me, I'll give it to you back Upgraded to the top line Hands up if you wanna be loved Hands ...

If You Want To Try - Knightowl Play

... Never made and error Infact I'm so fuckin dope I con like Ferra So what the fuck gives you the right To fight a man with the clan So fuckin sick get off my dick ...

I'll Treat You Right - Barrio Boyzz

... it I'll give you love beyond compare If you give me the chance to show you that I care I'll share with you everything that I own And I will never ever leave you alone (Rap) Wait a minute, I heard you're looking for ...

Commin' Up - Above the Law

... big wages make a litte nigga pull rank So O.G's you best think twice if you're tryna' gank Cause if you do end up shit outta luck Yeah, cause he really don't give a fuck Yeah, yeah [Hook] That's how it is ...

Hieroglyphics vs. Hobo Junction Freestyle Battle - Sway & King Tech

... & Hieroglyphics] Ooooooh Now that's an example of a wack Emcee on crack If you listen to that And give it dap, you as stupid as fuck Shut the fuck up With that fake Westside shit Cause y'all be everywhere with Your ...

Advertisement

Real Talk - Dot Rotten

... like a farmer clutching a rifle So what Rinse signed you? We still don't like you That's why you come from afar, give up, you should try to And you said I blocked you from shows but it can't be that So it ...

Who Are You - K-Rino

... positive or negative? Homeless or in a crib? Do you take more than you give? Do you exist or do you live? Are you illiterate or a reader? Are you a follower or a leader? The defeated or the defeater? An aborter or a life ...

After the Bombing / Speech at Ford Auditorium - Malcolm X

... to know, are you for him. And if you're for him, he doesn't care what else you're for. As long as you're for him, then he puts you up over the Negro community. You become the spokesman ...

That To Philosophise Is To Learn How To Die - Michel de Montaigne

... -mens groaning, With deaths and funerals joyned was that moaning. 30 To what end recoile you from it, if you cannot goe backe. You have seene many who have found good in death, ending thereby many many miseries. But ...

Brave New World (Chapter 3) - Aldous Huxley

... , flop, in the middle of the geraniums?the scarlet ones; such a splendid show that summer!                                     "You're hopeless, Lenina, I give you up."                                     "The Russian technique for infecting water supplies was particularly ingenious."                                     Back turned to back, Fanny ...

Advertisement

You Will Win - Michelle Williams

... So gon' and give it up to God, He can use it So don't you give in, YOU WILL WIN... (You Will Win) You're Feeling Like You Wanna throw in the towel (You Will Win) You sure don't Know ...

The House of Black and White - Game of Thrones

... and keep your council, and give my life for yours if need be. I swear it by the old gods and the new. BAELISH: Please, Lady Brienne. No need for such formality. (Brienne gets up) You are Catelyn Stark's sworn sword ...

The Gospel of a Lean VC - Dave McClure

... check investment. This is kind of narrow if you're in a venture capital. I'd be happy to have beers with you about this. But think about it like visual images. You're investing up the curve, so there's three things. Right ...

Lecture 4: Building Product, Talking to Users, and Growing - Adora Cheung

... 't get that initial user feedback. If you're lucky enough to have some money in the bank you might go buy some users but it just whittles out over time and you just give up. It is sort of a vicious ...

STAR TRIP - Congress Of Wonders Play

... . that is provided and they can find us anyway seeing us we?re 200 billion miles off course. Eubangdere what?s going on here? Kwirk lt. eubangdere! if you leave the control room again without telling me! i?ll--i?ll-- Eubangdere urgent ...

Advertisement

STAR TRIP (REVOLTING) - Congress Of Wonders Play

... . that is provided and they can find us anyway seeing us we?re 200 billion miles off course. Eubangdere what?s going on here? Kwirk lt. eubangdere! if you leave the control room again without telling me! i?ll--i?ll-- Eubangdere urgent ...

Interlude 5 - Lauryn Hill Play

... let's give them reality from the door because...you're going to attract love, and the one that really loves you. And then you don't have to pretend and falcify, and you know, keep that posture. You know, you know ...

New lyrics