Lyrics

If its all right i wann lyrics

Songs with if its all right i wann lyrics all the songs about if its all right i wann. Get a list of all the new and old songs with lyrics of if its all right i wann directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Fool With It - B.G.

... long that's how get draw attention And if I get popped again, I'm headed to penitentiary So I stick and move, hit and miss, handle business, get in the wind Gimme a week, I sell it all, I'm right at my connect again Nigga know my ...

If You Were My Bitch - The Murderers

... lets get right Murderers throw in for life We gettin high tonight Whether you know it or not baby I get head in the drop baby Ridin' down Sunset baby I've been somewhat of a freak lately Baby girl if you was ...

If You Were My Bitch - Ja Rule

... lets get right Murderers throw in for life We gettin high tonight Whether you know it or not baby I get head in the drop baby Ridin' down Sunset baby I've been somewhat of a freak lately Baby girl if you was ...

Advertisement

PICK UP THE PHONE - Tyrese Featuring Ludacris & R. Kelly Play

... my twin glock 40's And all my x girlfriends, wipe your smile six cars and seven cribs, how yall like me now? i had to turn off the ringer just to hear ya moan but if its ya man, pick up the ...

ON THE LINE - Outfield Play

... ?s going on All right I guess I?ve got a lot of hesitation I?m gonna give it some investigation (chorus) I keep thinkin? that I?m gonna need a rocket Just to calm me down But you keep telling me everything?s gonna be fine I don?t wann be your ...

WHITE GIRL - Lil' Wayne Play

... us for tha fever then, goin' down in Cleveland (Yuh!) Yeah I put my taxs on it, you ain't wann' it? - Leave it then! (Haha!) Niggas cryin 'bout that drought, 'cause I'm out doin' shows 87-32, nigga I rocks ...

The Onslaught - Black Moon Play

... my lord this is the warnin sign for y'all B.D. wann ball; is you feelin me? Let me know somethin And if you see me lookin sober, let me smoke somethin Pump it up like D, film me like Spike Lee Bodycount ...

And When I Die - Blood, Sweat & Tears Play

I'm not scared of dying And I, don't really care If it's peace you find in dying Well then, let the time be near If it's peace you find in dying Well then dying time is near Just bundle up my ...

Advertisement

Ride - C-Murder Play

... cocked Surrounding the block, opening up shop With a bundle of rocks in my socks Niggas wann beef If it come to that dogg, I'm down with it Stank a lick for the fetti Get the cash and clown with ...

Pick Up The Phone - Ludacris Play

... my twin glock 40's And all my X girlfriends, wipe your smile Six cars and seven cribs, how yall like me now? I had to turn off the ringer just to hear ya moan But if its ya man, pick up the ...

No Fun (Remix) Feat. Desertstorm, New Mariah, Da B - Snoop Dogg Play

... I dont wanna let go And though I should I cant leave you alone Cuz its all disahonest caught up in the mist Of you n I ..cannot resist..headddonnn.. Boy if..I..do..the things u want me to..the way I used to do Would you ...

On The Line - The Outfield

... a sign And if you wanna take a ride with me Better call me up - leave a message on the line You keep telling me he don't got a clue about anything But I keep thinking that he knows it's going on all right I guess ...

Pick Up The Phone - Tyrese

... my twin glock 40's And all my X girlfriends, wipe your smile Six cars and seven cribs, how yall like me now? I had to turn off the ringer just to hear ya moan But if its ya man, pick up the ...

Advertisement

Hit The Dance Floor - Unk Play

... da way she drop it Wobble and shake it Make make me wann get naked you betta do it don't fake it Now break it down bring it down Girl throw yo back at it do yo dance on da ...

Untouchables - DJ Kayslay Play

... , ration it, all this is tailor made stuff That's me fuckin' with crackers Chef got a iller mood, real deal dude A hundred bar marksman, shoot up the booth and move What you wann' do, lose? I bet all my niggaz right now ...

It's Time To Kiss - Fred Schneider Play

I'll kiss you if you kiss me ... right now I've known you now for many years We're together every day Sharing thought, sharing lives, saying all there is to say Time to get down on the bearskin rug in ...

Vicious Heart - Gun Play

... 't know what you're trying to hide I wanne live, wanna breathe, wanna function I'm only doing what I think is right I don't mind if you think I'm crazy Everybody has the right to a little fame All I need is to see you happy I don ...

Got 'til It's Gone - Janet Jackson

... don't know what you've got 'til it's gone Q-Tip: Now you are realizing when the nights go long, right Campaign for me to stay When you know that I'm gone, right You act all wild When I tell you to settle ...

Advertisement

Better Me - Joe Budden

... wit' me They say I switched up on 'em an' did a three-sixty. 'Cause I don't burn it down But to me it's commonsense - You wann' see the otherside, gott' turn aroun'. Show 'em your game face - I tell 'em we was ...

On My Grind - Joe Budden Play

... , too many dead homies. (Or...) plus, wit' all the money I invest Everyday a nigga die for less! (So...) so, if a nigga wann' go ta' war, wave hi ta' Death I mean He lives right next ta' me, so He ain't a threat ta ...

Blowe - KRS-One Play

... -1, yeah so... Hook: Redman: Say blowe KRS-1: If you really want true skill Redman: Say blowe KRS-1: If you want the hip hop to build Redman:Say blowe KRS-1: We rock it all year round Redman: You better cool the ...

ICE CUBE KILLA - Cypress Hill Featuring Shag Play

... 're going through east side family, nigga what you wanna do? [shag] eastside! that's right nigga! east muthafuckin' side 'til' we die, nigga! fuck all you punk ass niggaz! cube 187 mack 10 187 any other unk ass nigga who ...

WHATCHA GONNA DO? - 2Pac Play

... grind my team be on role proceed with the onslaught indeed they on top they all marks and its an outlaw holocaust When i got the sawed-off Niggas gettin' halved off Yer, nigga beware ...

Advertisement

Kiss, Kiss - B. Scott Play

... floor Verse 1: I don't care who's wrong tonight I just wann make it right Rather tell you eye to eye Ooo, I love it when we fight Cause we get to make it right Rather tell you eye to eye So get up ...

Monday, Tuesday, Wednesday (The Proposal Song) - Baby Boy Da Prince

... walkin through the sand, I'm in a situation where I finally understand, I'm on the rite path, I'm goin the right angle, And if ya keep it up, girl you can be my main boat. Girl I wanna hold you, Never would replace ...

Best Of What I Got - Bad English Play

... Rocking the neighborhood Something that you read about in headlines I feel the heat for you I wann rock you 'round the clock You get the best You get the best of what I ...

'85 - Bay City Rollers Play

... energist They got some macho Don't cut on me this time Cuz I don't wann nutso Where will you be in '85 What will you be if you're still alive What will you be, (who will you be) You won ...

Soap Opera - Cam'ron Play

... you...could let me in I know that love...it would begin If only I...could rap to you I know this love...would capture you, yeah! Dont you wann ride? (x4) (Cam'Ron) Oh it aint over part 2! Uh! Ghetto soap opera ...

Advertisement

Browntown Baby - Cappuccino Play

... jetzt ein Pfosten, machst do hier so weiter, oder wann do Penis Ich ess Dich weg wie'n Smartie Air Knee ist I'm Haus, check die All Star Party Dee, Sam & All Star Crowd Let me hear you say Browntown, Browntown ...

Brown Skin Girl - Chris Brown Play

... ..waa crush yuh, but gal dem nuh right fi yuh..I got th right timing. Gi yuh any style yuh require mek yuh temperature hotta, mek yuh noe bout sexual healing. wann give it to ya physically and metaphysically,listen to ...

Comin' Home With Me - Cuban Link

... , what I'm packin if frightnin Have that ass flashin faster than lightnin, come on [Chorus] [Cuban Link] Me and my crew up in the club, and it's ladies night Drinking, smoking on that bud, and we gettin right Shorty pulled up ...

Fuck Westside Connection - Cypress Hill

... 're going through west Side family, nigga What you wanna do? [Shag] westside! That's right nigga! East muthaf**kin' side 'Til' we die, nigga! F**k all you punk ass niggaz! Any other punk ass nigga Who wanna take this beat We ...

Ice Cube Killa - Cypress Hill Play

... 're going through East Side family, nigga What you wanna do? [Shag] Eastside! That's right nigga! East muthafuckin' side 'Til' we die, nigga! Fuck all you punk ass niggaz! Cube 187 Mack 10 187 Any other punk ass nigga Who ...

Advertisement

Gangsta Gangsta Remix - Lil Scrappy Play

... my muthafuckin' hand on my fuckin' gat Aye, yall muthafuckas betta git back Yea, all tha young ladies call me +Get It Mayn'+ I don't know if yall lames gon' undastand You can see the phat stacks off, in my pants ...

Oh La La - Monrose

... make me sign ooh la la Take it down low, teach me all the things that I don't know And you don't rush baby take it real slow No one minute man This girl right here is a marathon fan You gangster ...

Friends - Nate Dogg Play

... ' just fine I've been ponderin' lately, lately A lot of different things on my mind It seems lately my friends list Done took a slight decline And if you wanna know the truth man, man Them wasn't no friends of mine (Warren ...

I'm Not Tryna Hurt You - One Chance Play

... I Know It Only Hurt If I Stayed Feel Me That's Why I'm Walking Away! Oc Common. [Chorus:] Baby I'm Not Tryna Hurt Ya, I Know You Got Love For Me But I'm Not Tryna Hurt Ya (This Is Something You Could Feel Right Here) Baby ...

Down Bitch - Plies Play

... bitch over der aint right well dat bitch gotta bounce Fuck a bonnie and clyde That shit aint on our mind We keep it 1000 If yhu 100 den yu aint even our kind Every bitch wann live like this But ...

Advertisement

Warzone - Dj Desue Play

... folds when the nigga Ruck pulls the snot nose Wait Ruck, chill what the deal, it's all love though Look into my eyes you can tell that somethings change When a gun and ...

I Don't Like That - Hussein Fatal

... sister at the comfort suite got her pregnant and everything,and he aint even claim it I do it for any price right now just name it 10 years ago he rapped with Pac, he still think he famous though Ima ...

New lyrics