Lyrics

If i see you i'll switch lyrics

Songs with if i see you i'll switch by lyrics all the songs about if i see you i'll switch. Get a list of all the new and old songs with lyrics of if i see you i'll switch directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Imaginary Battle - Scooter Play

... is a battle for U and I If you wanna see the greatest M.C. All you have to do is watching me You told me you were heavyweight You're just as light as a feather! If I see you I'll switch I'm not a nice fella! Your ...

FUCK ME NO FUCK YOU - Mase Play

... to see the paramedics come to pump me While they ot, i'm o.c., i'm out the country 1 - [mysonne] Uh, uh, uh If you love me, i love you The same way you trust me, i trust you The same way you hug me nigga, i'll ...

WATCH YOU THINK ABOUT THAT - Pussycat Dolls Play

... that Oh, baby Tonight we gone switch up: I'll do you, you do me Tonight you gone stay home while I'm running the street What do you, what do you, what do you, what do you think about that, baby What ...

Advertisement

Girls All Around - Lil Wayne Play

... goes out to girls all around the world) Which is my favorite dish But if I taste you that'll probably switch And then we will probably switch (All around the world This goes out to girls all around the world ...

Around The Way Girl - LL Cool J Play

... To all the cuties in the neighborhood 'Cause if I didn't tell you, then another brother would Your sweet like sugar with your gangsta talk Want to eat you like a cookie when I see you walk With your rayon, silk, or maybe ...

Deepest Bluest - LL Cool J Play

... ' meet Hearing terrified screams, they surround my team All you see is trails of blood, even God won't intervene Nightmares of darkness, my appetite is heartless Even if we related, you eliminated regardless In the deep blue underwater walls Half ...

Deepest Bluest (Shark's Fin) - LL Cool J Play

... ' meet Hearing terrified screams they surround my team All you see is trails of blood Even God won't intervene Nightmares of darkness My apetite is heartless Even if we related, you eliminated regardless In the deep blue, underwater walls Half ...

Favorite Flavor - LL Cool J

... we go) we bunny hoppin I hit the switches baby, you keep it droppin It feels marvelous, you in charge of this I hope you ain't heartless but my guard's now regardless [Chorus] [Mary J. Blige + (LL)] (Uhh) All I wanna do Is eat ...

Advertisement

Get Over Here - LL Cool J

... see our paper, haters hating but it's still all good And if you looking for me, you can catch me in my hood Just doing my thing, got the ring bling, don't get it misunderstood Nicolette, LL, on the same ...

New York - LL Cool J Play

... kid straight off they back Now everybody know where all the flavor is at And if theres any drama, I'll be handlin' that I gotta switch to singles and walk to fall back Late-night conference calls and all that Not ...

So Sick (Remix) - LL Cool J Play

... detail even your lipstick Give compliments when your pedicures switch When we're on the mattress you won't care if I'm rich I'll love you deeply, whisper sweetly Even when you critique me you could still reach me Beats me why ...

Straight From Queens - LL Cool J Play

... . I be breakin bouts ya boys your block is full of bums see. You never was too clever stick the fork in you you're done G. The instrument'll rip with the ultimate of all the rappers. Toe to toe whenever ...

Girls All Around The World - Lloyd Play

... goes out to girls all around the world) Which is my favorite dish But if I taste you that'll probably switch And then we will probably switch (All around the world This goes out to girls all around the world ...

Advertisement

Fuck Me? No, Fuck You - Ma$e Play

... to see the paramedics come to pump me While they OT, I'm O.C., I'm out the country [1 - Mysonne] Uh, uh, uh If you love me, I love you The same way you trust me, I trust you The same way you hug me nigga, I'll ...

If That's Your Boyfriend (He Wasn't Last Night) - Meshell Ndegeocello Play

... the busy busy tone You're upset 'cause you're one stuck-up bitch Maybe he needed a change a switch And who am I not to oblige Especially if the man is fly So call me what you like Call me what ...

Puttin' It Down - Mista Madd Play

... switches Wishes you make deep down, to be so tight Won't you go ahead and admit that mista nice on the mic See you a clown, and you don't represent yo town Nigga, if I see you on the west side, I'll ...

Talkin To You - Mos Def

... wit the gloss Don't get lost, bitch-asses who switch fastest When my hits smashes, impacts like whip crashes Fuckin up your face like thick glasses You still can't see shit I'll snatch your faith, your imagination won't believe it ...

Stabbin' You - Mr. Complex Play

... got time to check this rhyme What you say, what, you want me to turn it up Its grabbibg you it's stabbing you all in your mind [Mr. Complex] I'm mean, see I, cut you clean I dissolve your spleen It go, --Sound ...

Advertisement

Switch Positions - Omarion Play

... separate but come together Can't you see that I'm gonna give you everything? Everything that you need What I really feel is Sexual healing is what I am giving you I know that I'm a poke, girl wait Switch positions, switch positions I know that I'm a poke, girl ...

I Don't F* With You - Outlawz Play

... shit we do, Cause we don't fuck with you Verse 2: [e.d.i of the outlawz] Now everytime is see you ass I see the bitch in your eyes And what a lie Ain't no surprise Now you fuck with that sign It's a cold thing ...

Nigga Be Hatin' - Paid In Full Play

... ) [Hook] Mmmm-hmm, niggaz be hating Until they see you coming, and switch up they conversation Mmmm-hmm, haters still hating My records and my rims, in regular rotation Everytime you see me, I'm platinum get thoed And riding candy, with ...

You Know My Name - Paris Play

... ' that music make 'em safe, I cross 'em out with a K Now renegades, disperse, attitudes get worse You'll see these niggas on the news if I burst and get 'em first Servin' all these nut swallowin' followers in they mouth Spittin' ...

Did You Miss Me - Petey Pablo Play

... tell ya'll It about to happen Ayo Baby How we're gonna have the Birdman and the Helicopter Man on the same track Yo Mannie, you cut the fool on this track TQ, I see you boy You out from ...

Advertisement

Who Needs Actions When You Got Words - Plan B Play

... 'll hurt you worse, leavin you feelin dead an buried like your 6 feet under earth, an if actions speaker louder than words how comes i hear you hatin but i never see you burst, you just vex, coz you just wish you ...

I'm A Renegade - Prince EA Play

... broke as fuck, so if I see you you gon' give me mine And I ain't gotta grip the nine Cause I stab haters holding mad paper, like picket signs I spit shit you weren't meant to find If you're content with your ...

You're Fly - Ryan Leslie Play

... fly, take it from me You can be sure, I'll give you what you need Lemme talk to you See I knew you was a dime when I met you on Broadway Told you, you was fly, you said, that's what they all ...

And You Belong - Scream Club Play

... 'll see I'm yours and you can do what you want with me, honestly Putty in your hands I am Shake me, take me, have me, hold me (x2) And now people could wonder who do we think we are if they ...

(When You Gonna) Give It Up To Me (feat. Keyshia Cole) - Sean Paul Play

... no fear and lemme see you bring your body right over here Because you should share it...girl I'll care it.....And I'm gonna give you love so clear It gonna make you shine and once you are mine...we be ...

Advertisement

Switch - Senser Play

... , no lies to fake. If you can't set it straight well then you can't relate the lies you swallow to rules you follow the words so hollow so see you tomorrow full of sorrow. You're gonna say how did ...

Are You Making This Magic? - Some Like It Hot Play

... and switch 'Cause fate's a bitch And plans accordingly? 'Cause he's dapper and he's dashing And all the bars you're crashing Just grow darker with the passing Of my hopes everlasting But if you're waiting Then I'll see ya ...

Why You Wanna Funk? - Spice 1 Play

... I like to see you die real slow So pull that motherfucker out and you'll be buried somewhere S-P-I-C-E-1 of niggas' worst nightmare I set the game from the killers I knew back in the past and I'm tellin you if you fuck with ...

Switch It Up - Sunshine Anderson Play

... urgent Y'all know what it is Time to switch it up COME ON Girl how many more, Times are you gonna wait Up for ol' Boy, to come and see you After he has been, hanging out partying Then he ...

Get You Mad - Sway & King Tech Play

... day in breathin machines Flashin back to being shot and repeatin the scenes On how you just got smoked, and if you do live You'll be too scared to tell it, like a Biggie and 'Pac joke So ...

Advertisement

Sillie Girls - Switch Stance Play

... cared or never gave a shit Flip the switch and quit Put your hands on the wall If I call then you listen If I fall then you pushed me Can't you see Can't you see The dirty that they pull and try ...

Talkin To You - Talib Kweli Play

... wit the gloss Don't get lost, bitch-asses who switch fastest When my hits smashes, impacts like whip crashes Fuckin up your face like thick glasses You still can't see shit I'll snatch your faith, your imagination won't believe it ...

Switch - TLC Play

... to come at me When I need it I'm sure you'll be the first to know But for now, in my plans, no demands I'm gonna have to make a switch Switch Throw his behind in a ditch While my definition states as it ...

Over You - Torae Play

... hard to dismiss, overall I'm content, I got to see you around Since you click, I think I'm probably overall the time that I miss, And that will take attorney you, You yarn if it is, you go to the trip. Just when I'm thinking getting ...

G-Spot - Warren G Play

... ) I let you hang (I let you hang around) so you could see (so that you, could see) You tried to switch (Understand, tryin to switch) the fool out of me (and make a fool, of me) I meant (So I guess I'll have to ...

Advertisement

Switch - Will Smith Play

... , get your crew and The thick body and the rear one too and I'll be right hear waiting on you to See if y'all can do that switch-a-roo Hey, hey That's what I'm talking 'bout, do that thing mama That ...

Coming For You - DJ Clue Play

... in your door 5, 6 man I want those bricks 7, 8 gonna give up dat weight 9, 10 I'll put da glock to ya chin 11, 12 man I'll see you in hell [Beanie] I handle tools like hammers and wratches Gats wit metal attachments, how ...

New lyrics