Lyrics

I heard you like them real niggas well baby ima real nigga lyrics

Songs with i heard you like them real niggas well baby ima real nigga lyrics all the songs about i heard you like them real niggas well baby ima real nigga. Get a list of all the new and old songs with lyrics of i heard you like them real niggas well baby ima real nigga directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

CANNON - Lil' Wayne Play

... The deal is sealed Niggas aint real as will cuz ima cannon And i handle well pedal like ____ And i got the 50 cal mag it's a handheld Im tellin you niggas i pop put a shell in you niggas Ma nice watch'll ...

CANNON REMIX - Lil' Wayne Play

... deal is sealed. Niggaz ain't real as will cause Ima (cannon). And I handle well pedal like cannon dale. And I got the 50 cal mag it's a handheld. I'm tellin you niggaz I pop put a shell in you niggaz, My nice watch'll Helen ...

Talkin That Talk - David Banner Play

... Bark), How Mad That y'all Done Got Me (Got Me) They ain't Keepin It Real Like They Talkin, Pussy Niggas Is All That I See (Chamillionaire Talkin) There You Have It Baby. I'm Hearin y'all But y'all Full Of (That Talk). If ...

Advertisement

DI–PLEASER (FEAT. JAE MILLZ) - Lil' Wayne

... ya toes for my people, if yoh aint f**kin them you aint f**kin me either! ya think ya man hot well me f**kin ?.so ya heard i got gwap wanna kick it like f.i.f.a., everyday christmas cause im smokin that reefa! keep ...

DI– PLEASER - Lil' Wayne

... ya toes for my people, if yoh aint f**kin them you aint f**kin me either! ya think ya man hot well me f**kin ?.so ya heard i got gwap wanna kick it like f.i.f.a., everyday christmas cause im smokin that reefa! keep ...

Big Voice Bigger City - Lloyd Banks Play

... it easy, money make it hard, Get smart you can get it, but it dont make you smarter, The music stop movin, ima make them love a car, On contrary to whatever you heard i am hard, Lyrically vulvar, metaphoric father, Headin ...

Cannon (Remix) - DJ Drama Play

... deal is sealed. Niggaz ain't real as will cause Ima (cannon). And I handle well pedal like cannon dale. And I got the 50 cal mag its a handheld. I'm tellin you niggaz I pop put a shell in you niggaz, My nice watch'll Helen ...

Cannon (AMG Remix) - DJ Drama & Lil Wayne Play

... deal is sealed. Niggaz ain't real as will cause Ima (cannon). And I handle well pedal like cannon dale. And I got the 50 cal mag its a handheld. I'm tellin you niggaz I pop put a shell in you niggaz, My nice watch'll Helen ...

Advertisement

Everywhere I Go - Brian Parker Play

... is well n you don't ever need another womans man that's why you need a thug life bizzy the kid n this the way that ima win Chorus: Everywhere I go everybody know that its around and around meX4 I wanna see you baby sometime ...

BIA' BIA' 2 - Lil' Jon Play

... , fuck you, fuck you [Hook x2] [Too ] Well pour me some Bombay and fire up that bomb It's about time somebody checked you, you bitch ass punk I heard you slapped ya woman cause she told ya the truth Real niggas ...

SUEÑO REAL - Alerta Kamarada Play

... movimiento sentado en la aurora encontre la libertad desperte en el sueño real desperte en el sueño real desperte en el sueño real desperte en el sueño real arboles frente a mi mis hermanos rastas que cantan siento, siento las vibraciones ...

PUT YO HOOD UP - Lil' Jon & The Eastside Boyz Play

... ] who you wit nigga? who you wit nigga? who you wit get crunk, who you wit nigga? [2x] well who run this bitch? we run this bitch! [4x] [chorus] Aye, check dis out i need all my real niggas and bitches ...

PUT YO HOOD UP - Lil' Jon Play

... ] Who you wit nigga? Who you wit nigga? Who you wit get crunk, who you wit nigga? [2X] Well who run this bitch? We run this bitch! [4X] [Chorus] Aye, check dis out I need all my real niggas and bitches ...

Advertisement

WHOEVER YOU LIKE - Lil' Wayne Play

... can do whoever you like You can do whoever you like I said im stepping out with my niggas tonight Its young money xxxxx and You can do whoever you like You can do whoever you like Yea gutta gutta t-streets ...

Y.O.U - Method Man And Redman Play

... i get 'em dripple like lickey falses [chorus]: redman, [meth] Now who a bitch nigga?! [now who a snitch nigga?!] now who the shit nigga?! [now who the sick nigga?!] now who you with nigga?! [with who you with nigga?!] who rock shit ...

CREPT AND WE CAME - Bone Thugs N Harmony Play

... , reachin' for my nine, reachin' for your shit, wish you Would. pumpin' them slugs, put 'em in a bodybag. nigga, down for your cash. nigga, that's your life. nigga, it's like that When my shit claims one through the temple straight ...

REAL WORLD - D Side

... right now But here, here in the real world i miss you madly, in the real world i'm coping badly with losing you what am i to do here in the real world, without you Friends tell me i must not look back there ...

SUPERTRAMP - Jesus and Mary Chain

... time open up and tell me you know that i'm a real believer Couldn't tell a drug from a sin but i could run forever couldn't tell a spike from a pin but i could run forever christ knows if i'm done well he's the only one open up ...

Advertisement

DO YOU LIKE IT DO YOU WANT IT - Puff Daddy Play

... plotting for more, picture this nigga 1 - [both] Do you like it (yeah) Wanna do the things that i do Tell me do you want it (yeah) Wanna know what it's like in my shoes Do you need it (yeah) Wanna see ...

DO YOU LIKE IT, DO YOU WANT IT - The Pretenders Play

... plotting for more, picture this nigga 1 - [both] do you like it (yeah) wanna do the things that i do tell me do you want it (yeah) wanna know what it's like in my shoes do you need it (yeah) wanna see ...

GROUPIE LUV - 213 Play

... nothing at all just enjoy the adventures of the dogg i heard you like my smile my rap, my pimp, my style well it's on you what it do you got to let nate hit it too 'cus when we come ...

JUST LIKE THEM - Swingin Utters

... shut like a lovers war i trusted you and took you in, but in the end you were like the rest you were just like them you were just like them "them" meaning the rotten end you were just like them now ...

DO YOU LIKE IT, DO YOU WANT IT? - Puff Daddy Play

... plotting for more, picture this nigga 1 - [both] Do you like it (yeah) Wanna do the things that i do Tell me do you want it (yeah) Wanna know what it's like in my shoes Do you need it (yeah) Wanna see ...

Advertisement

PUMP IT UP - Missy 'Misdemeanor' Elliott

... ' sho [scratching, beat starts again] [Verse 3 - Nelly] Yeah, ma! I heard you like the magic stick Me? I got the gadget stick, it's like "Go, go, gadget dick" You know, make you climb the walls and shit I make her wanna press pause ...

PUMP IT UP - Missy Elliot Play

... ' sho (*scratching, beat starts again*) [Verse 3 - Nelly] Yeah, ma! I heard you like the magic stick Me? I got the gadget stick, it's like "Go, go, gadget dick" You know, make you climb the walls and shit I make her wanna press pause ...

CHANGED MAN - 2Pac Play

... in them suites? but don't sleep get u hit from your head to feet hey u don't know me i'm fittin' to introduce you to the old me you walk in, explode it and leave reload you don't like a record nigga - buck you ...

DOGGZ GONNA GET YA - Snoop Doggy Dogg Play

... know what the fuck love really mean Nigga you cant buy love at no corner store nigga Love aint got no price tag Snoop i want you to kick this shit to them niggas [snoop] Hmm Money is flowing everything is ...

GET OUT THE CLUB - 50 Cent Play

... he can nigga nigga come 15 niggas, 10 knives i'll leave wit 4 stiches nigga thats not assault, thats a insult you and every motherfucka that roll wit you you bitch ass nigga i'ma see you Nigga is sweet like candy i can ...

Advertisement

I NEED TO BE - Mase Play

... her moms ain't tryin' to hear that you never knew her age And naughty is the only way that bad boy plays Fuck them hoes, have them girls recoverin' for days A nigga like me, i have a girl head in a daze And ...

LIVES ON THE LINE - 50 Cent Play

... and we damn sure ain't friends the games you playin, you get killed like that actin like you all hard, you ain't built like that see me when you see me nigga, one (one) [hook] Y'all niggaz don't want no ...

R.P.M. - Disturbing Tha Peace featuring Twista Play

... now you fuckin with them gangsters, ballers, hoes, hustlers bangers - niggaz that with them real motherfuckers like whoa! [chorus 2x: ludacris] it's real real - on the block i been up for days i gotta keep the steel steel - in case a nigga wanna ...

SOLDIERS - C Murder Play

... Drug dealers real niggas and thugs Cuz i'm bitch i'm a soldier fool i thought i told ya Ammunition fully loaded camoflauged range rover Against all odds tru niggas don't fall nigga we ball Nigga army fatigue nigga weed up in my draws You don ...

THE WAY YOU LIKE IT - Lyte Funky Ones (LFO) Play

... I know the way you like it Let me freak you up Girl you are my destiny Baby i like the way you walk the way you walk the way you talk You you are a mystery Come on baby let me inside ...

Advertisement

WHATCHA GONNA DO? - 2Pac Play

... watch them niggas out the sight of mah night scope cooking white dope got mah nigga 25 to life stretched out trying to have all the better things in life well makaveli a born leader 10 millimeter changing niggas future like ...

YOU WANT WAR - Lil' Wayne Play

... i run up in your house with a tommy gun, what i'm standin' there like all mine run through your click like a weak defensive line doggy fresh [turk] you want war, nigga, let's beef... beef we can do it how ya want, or ...

DO YOU LIKE THE WAY - Sanatana

... to feel But no, it ain't real, it ain't real Oh, do you like the way that it's going down Do you like the way that it's going down Ooh, do you like the way How long, how long will ...

LIFE'S ON THE LINE - 50 Cent

... through, be puttin up a crazy front I stay wit the Mac, cuz niggas tried to blaze me once In the hood they be like, "Damn, 50 really spitted on em" "You heard that shit?" "Yeah, 50 really shitted on em" Beef ...

SOMEBODY'S GOTTA DO IT - Roots, the Play

... frontin' what up cousin? Oh, now it's nothin' Yo, you can't go beyond a point of no returning I flip like my name Turner That's for certain nigga, Ted Turner, Nat Turner, nigga Ike Turner The raw sojourner for truth The mic ...

Advertisement

BRICKS 4 THE HIGH - Dem Franchize Boyz

... my money up, leave the block, wit a profit For you nigga's that like to pop (Pop) You know I got them pills too Getcha you a couple of splitters, have you spinnin like some wheels fool This shit don't stop, I move this ...

CALL ME WHAT YOU LIKE ( IF YOU LIKE ROCK'N'ROLL ) - Puffy Ami Yumi Play

... what you like ( If you like rock'n'roll ) by N/A Well you're texting me on a Friday night But I'm out with the girls, got my hair color right So I just hit erase on my hot pink phone But you just keep ...

New lyrics