Lyrics

I dont wanna sleep with him no more lyrics

Songs with i dont wanna sleep with him no more lyrics all the songs about i dont wanna sleep with him no more. Get a list of all the new and old songs with lyrics of i dont wanna sleep with him no more directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Still On My Own - Sway Play

... to rap with a crew called one, We broke up now being solo only shows you who your true friends are when you invite them to shows but they dont show up [Chorus:] I don't wanna hear the cries no more Find ...

Wrong Wit Me (Remix) - Twiztid

... THAT! I couldn't even say anything that was so f**kin furiating. YESH! But seriously they wanna hear you sing. I don't wanna sing no more I just wanna...this is my special track to them. To who? if you have to ask then ...

HOPE YOU NIGGAS SLEEP - Notorious B.I.G. Play

... you bitches know that i ain't to be played with dont have no picks and chooses who get they head split they die quick, fuckin' with turk, wodie get whacked spend a bin with kevin and randy leave ya flat on you ...

Advertisement

STICK N MOVE - Dayton Family Play

... you sleep, that's when we creep. get on your Toes, knock you off your feet, damn, beep, n damn i peep. then I know him or i, so i got him. master mass took my shit, then i Shot him. left him bloody with no money ...

MY BABY - Lil Bow Wow

... that's alright aww baby But that dont change the fact That you fine and you stay crying every night nah baby Girl you got to let him know You can't live like this no more Nah baby Can't you see ...

DYING - Movado Play

... 3: No one knows my struggle They dont know my trouble Son you must go on Because ya momma love you They dont wanna see me rich They wanna see me poor Gangsta 4 life, I see you running Sing some more Chorus ...

WIGGY WIGGY - Spm Play

... bump Tupac or do you bump Biggie? (wiggy, wiggy, wiggy, wiggy, wiggy, wiggy) Do you sleep with your wife or with a nine milli? (wiggy, wiggy, wiggy, wiggy, wiggy, wiggy) [Third Verse (SPM):] I got sacks for sale ...

I WANT A PARTY - The Creep Thing Play

... me if i wanna sweat dream i dont care no anyway i say to him sorry babe Coro X2: I want a party party all the night i wanna party no more sleeping no more question only party party X2: I wanna party Everyday I Wanna party party ...

Advertisement

Baby Baby Baby - Bow Wow Play

... that's alright aww baby But that dont change the fact That you fine and you stay crying every night nah baby Girl you got to let him know You can't live like this no more Nah baby Can't you see ...

My Baby - Bow Wow

... that's alright aww baby But that dont change the fact That you fight and you stay crying every night Oh baby Girl you got to let him know You can't live like this no more Aww baby Can't you see ...

Dying - Mavado Play

... 3:] No one knows my struggle They dont know my trouble Son you must go on Because ya momma love you They dont wanna see me rich They wanna see me poor Gangsta 4 life, I see you running Sing some more [[Chorus ...

Newspaper - The Dayton Family Play

... had me,send the shots out to the journal white bitch's i dont sleep with ya, Motha fuck your story still cuz Shoestring rules the media,Hatdcore say no more fuck you and your newspaper momma should have fought you and ...

No Days Off - The Diplomats Play

... man Still on the block, still doin' what the fuck we do Told you it's no days off You sleep, you gone Yeah (Verse 2) Now I'm sittin in this room stuffed, all boomed up (shit) Not ...

Advertisement

Palm Pilot - The Game Play

... cuz yall aint hot Y'all the only girl group roc-a-fella got Matta fact just dont say my name no more And try to keep your CD outta the 99 cent store Cuz you cant stop ...

GTFOMF - The Memorials Play

... crazy. She would make him call me daily Telling me how much he hated me. I was almost hurt about it But I never really doubted: He would do what ever he likes, Even if its sleep with me at night... And ...

Bad News - Trey Songz Play

... 're just disolvin. Such a mis fortune, triggers such a problem Aint no mathamatics to equate him or to solve him Word is im cold, and they just wanna defrost him Word in my ? turn to songs, turn to awesome Mind on ...

Ghetto Is A Trap - TRU Play

... a kid that's starving and broke And now they wanna try to seize the crack and drug dealin' Know that there will only lead to more and more killing A nigga got a steal deal with the fucking police I dipped in my alias ...

Boss Up - Esham Play

... the ground Got two bitches - one to wipe me up, one to wipe me down I sleep with three women all night, it's like a hardcore porn They got me shakin in my bed ...

Advertisement

Serious - Frayser Boy Play

... no more Niggaz actin curious, but I think they know the score Niggaz actin curious, but I think they know the score Niggaz actin curious, but I think they know the score Yeaaaa! (Chrome) Nigga I been held with a small clientele Niggaz dont wanna ...

Fatal Freestyle - Hussein Fatal

... probly make it pop again but they dont wanna give him no bricks so I just reach in my jacket, go on my waist and give em the fifth yea. your boys back with the proper team when they think Im ...

Mr. Sesame Seed - Insane Clown Posse Play

... shit no more i swear, need the stickey icky green with the bright white glare. "keep steppen". cant sell here. dont need your blunts poppin burning facial hair, i would rather quit smoking then buy ur drama nightmares in my sleep about ...

Afraid - J Moss

(chorus) Not gonna be afraid no more Fear dont live here no more Not gonna be afraid no more Pain just walked out that door That spirit aint here with me God didnt put that in me But the spirit ...

Holla At A Playa - Jae Millz

... my neighbor neighbor YA Holla At A Playa (x4) Lil Wayne Ok Holla at a playa but dont scream at me You dont wanna get whipped So throw some cream at me Whipped cream guts in the whip thats ...

Advertisement

Blackout - Koffee Brown Play

... do when your man is a bum Cant keep a job for more than a month Your friends dont like him and his game is dead You blew it off with him cause hes good in bed Take your keys and throw them ...

Don't Cry Mama - Kumbia Kings Play

... like it should be him right here,close my eyes, visualize, all my loved one's faces, i miss u wanna be with you feel like trading places,would give mah life for yours no questions asked,so i can sleep in peace finally ...

PMW (PUSSY, MONEY, WEED) - Lil' Wayne Play

... it, sealing it, read it I have written down victoria's secret Dont tell nobody, dont shake your body With nobody, not even a finger I will cut it off and let him keep it That as for weezy, baby And at my station ...

PUSSY, MONEY WEED (PMW) - Lil' Wayne Play

... to ill see you at the alter Mrs carter i see you with my daughter or son more than one maybe 5 like the jacksons or john packson just dont let em the fuck up the mansion and daddy will be home ...

Recognize & Realize (Part 2) - Big Noyd Play

... you involved, I know the mobb's On they job When you creep, I know you go deep, no sleep and more heat Peal that cap, he nothin sweet it somethin though You got me serious, now ...

Advertisement

Ghetto B.I. - Channel Live Play

... now Brick soldier now Gun holder now Nigga snath my chain, catch him hold him down Hit him with the hot slugs like over now I know you wanna test rock, what you waitin for I live one-thirty-eight basement door ...

One Night Stand (Take You Home) - Lil Fizz Play

... weekend If You creapin been thinkin bout cheatin Care less who you seeing, I fyou leave him cause I ain't tryin to sleep up I hug up when I done I'm done You lucky if you get two or one Ahh ...

Dumb It Down - Lupe Fiasco Play

... means I'm headless like Ichabod Crane is Or foreplay-less sex is which makes me saneless With no neck left to hang a chain with Which makes me necklace-less like a necklace theft And I ain't used my headrest yet They ...

Faded Too Long (The Ride Freestyle) - Meek Mill Play

... them kids need them toys where santa clause dont see Them boys or Seen them girls around here that's Jack boys down stairs No man with the big bag just man with the big gack Tryin to take his shit ...

Just Blaze, Bleek & Free - Memphis Bleek Play

... you Introduce you to the pimp and the playas Aint no playin cuz im a gangsta, I dont fuck with them hatas And basic, hatin is the part I Ain't feelin Ho's wanna fuck, cuz there's shit that im willin Once they see ...

Advertisement

Wu-Tang Clan:Ghetto B.I. - Method Man Play

... now Brick soldier now Gun holder now Nigga snath my chain, catch him hold him down Hit him with the hot slugs like over now I know you wanna test rock, what you waitin for I live one-thirty-eight basement door ...

Spittin' Fire - S.L.A.B.

... , body bag when they haul niggaz Mob niggaz wanna squab niggaz, weaving and then I'ma bob nigga Naw nigga you ain't fucking with this, Guerilla Maab and untamed Who's to blame, I dont know but you bout to get a hot one ...

Are You A Rider? - Sandman

... father witness, don't intervene no serious business You could easily be a few more notches crossed off the census Hell yeah nigga I'm a rider, tell the feds I said it Y'all aint the only ones with guns with infrared shit And That's straight ...

Die Slow - Shyne Play

... runnin fast like its a relay race, pray once im reachin my weights No bullets (?) (?) and weights He dont know i kill armies Dont tell him when bullets hit him and figure like Tommy Get the picture, sweet dreams when i kiss ya ...

In Da Game - Three 6 Mafia Play

... game and stupid hoe its on Juicy J Just a flodgin ass nigga with a lot of cheese heard he stackin g's everyday pushin plenty keys Nigga dont know me cause I aint no phony and I aint the nigga you can whoop and call me ...

Advertisement

Sweet Robbery (Pt. 2) - Three 6 Mafia Play

... Heavin sin no evidence man you cant fuck with this for you niggaz who wont Wanna give up all of your shit then you gon be a dead bitch you hear him an Then a body droppin in a Ditch they say Im ...

Bitch - D12 Play

... your weave Hit the telly fuck her belly you ain't gotta go weak Plus you wanna be a model you need a lot of more sleep I'm a pimp bitch don't be shy, show me them big tits Your lipstick, I want it smeared ...

New lyrics