Lyrics

I can stop making love everytime you touch me lyrics

Songs with i can stop making love everytime you touch me lyrics all the songs about i can stop making love everytime you touch me. Get a list of all the new and old songs with lyrics of i can stop making love everytime you touch me directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Everytime We Touch - N-Dubz Play

... side Cause everytime we touch [Verse 1:] Wake up with you next to me I'm thinking how can this be God is true blessing me This's destiny Me and you were meant to be Where I touch you You know I love you But ...

Touch From You - Papa San

... Only you can give me living water Show us how to love eachother Take away my burddens from me. Take away my burddens from me Me want ya touch me soon, why touch me little later. Neva stop touchin me ...

Sexy Noises Turn Me On - Salt-N-Pepa Play

... ???? I love it when she caress me ears with her tongue Cannot find words to tell her "Oh, me have fun" And everytime she touch me and she start rub me down It drive the body crazy when she make sexy ...

Advertisement

Cant Help Falling In Love With You - F4 Play

... qi Cuz I can't help falling in love with you (Rap) Vanness*** Everytime I look u straight into your eyes I can't explain this feeling but i stumbled in my mind The touch of your hands and the touch of your lips Make the temperature ...

The Way You Make Me Feel - Honeyz Play

... make me wanna right (wanna right, wanna right) You make me wanna right Baby go pick up the phone Tell your girl you won't be home Coz she don't love you like I do boy I'm lovin' you, I'm lovin' you Touch me ...

Die In Your Arms - J Rice

... arms I wouldn't mind 'Cause everytime you touch me I just die in your arms Oooh, it feels so right So, baby, baby, please don't stop, girl Basically I'm saying here I can't live without my baby Loving you is so damn easy for ...

Die In Your Arms - Jason Chen

... I wouldn't mind 'Cause everytime you touch me I just die in your arms Oh but it feels so right So baby baby baby please don't stop, girl Basically I'm saying here I can't live without my baby Loving you is so damn easy ...

Touch - Josh Abbott Band Play

... to make you happy I wanna feel your touch again (chorus) Lets just lie here together, Chasing forever I can't get enough of your love Pray never love the sweet and defenseless* I can never get enough Everytime we touch Can't stop staring ...

Advertisement

U HEARD ME - 50 Cent Play

... more chedder ya heard me? [chorus] [50 cent] 50 make it crazy in the club i'm speaking clearly so you can hear me i come through niggas always show me love i'm speaking clearly so y'all can hear me niggas want beef, y'all ...

YA HEARD ME - 50 Cent Play

... more chedder Ya heard me? (Chorus) (50 Cent) 50 make it crazy in the club I'm speaking clearly so you can hear me I come through niggas always show me love I'm speaking clearly so y'all can hear me Niggas want beef, y'all ...

THE DUTCHESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas

... Cuz I'm Fallin In Love You Got Me Slippin, Tumbling, Sinking, Fumbling Clumsy Cuz I'm Fallin In Love So In Love With You Can't Help It The Girl Can't Help It (Repeat 3x) Can't Breath When You Touch Me, See Butterflies So ...

Illusion - Benassi Bros. Play

... love And when we get together The time is running I'll be a dream that you'll remember Over and over If only you try me, if only you touch me I wanna be your illusion Be your illusion To make you ...

I Belong To You - Blazin' Squad Play

... it makes me wanna sing (I give you all my love) and everytime I think about your love it drives me crazy. (Kenzie) Hold up a minute yo wait turn back the clock, coz girl I miss you bad I think about you non-stop ...

Advertisement

Love Is Wicked (Remix) - Brick & Lace Play

... above (Ohh Baby) And I don't know what to do, I can't stop loving you But it's cool 'cause I know you're the truth, so I can't deny to myself That I'm crazy over you, now my heart beats for two And it just ...

Luven Me - Nelly Play

... be there to give you whatever you want (Don't stop ever lovin me) I said whatever you need (Don't stop ever lovin me) 'Cause y'all my niggas for life you know (Don't stop ever lovin me) You can always smoke with ...

Stop, Drop & Roll - Next Play

... ' You make me shiver in a touch when we rub I'm heatin up, Hot for you love What's his name (Say It), Let's get to freakin' There ain't no speakin', Just heavy breathin' I can't be waitin', come on let's go Baby stop ...

Give Me A Call - Pauline Play

... me a call I want you baby, I need your touch Been holdning on but, I can't let you go nooh You're a part of me (But all I do is walk away) I wanna tell you, how I feel Nothing can stop me, from loving you ...

When We Pull Out - S.L.A.B. Play

... them 4's can't stop nothing But believe I'm gangsta strutting, and ain't gotta touch nothing Just pushing buttons, on the face of my remote As I ride cough and choke, cause I'm gone off that killa smoke But on my note, so you haters ...

Advertisement

Fuck Faces - Scarface Play

... them thick ass thighs See I love these kind cause they ain't with that Bullshit Get a nigga off in the room and pull shit Girl stop licking right there you killing me Go ahead and touch it right there and fell ...

Oxygen - Spice Girls Play

... 're the smile on my face. Everytime I breathe in, Brings me warmth from within. When you touch me I start believing, Loving is like oxygen. You're in every breath I take, Imagine a life without love, I'd be so afraid(sooo afraid) Cos ...

I Love It - The Beatnuts Play

... it (JuJu) When we bang hardcore Make you slam on the hard floor And do a backspin on the cardboard I love it (Psycho Les) Show me your love Jump from 20 stories above so I can write my name in your blood ...

Postcards (You Can't Stop) - The Blizzards Play

... goodbye Yeah, I'm still here I'm the hand that is touching you Everytime you shed a tear Yeah, I'm still here I'm the air that you're breathing The heart that is beating The pain that you're feeling The love that fills your soul

I Know You Love Her - Too $hort Play

... and fell in love wit a tramp Face lit like a bug, everytime you see her She takin off her clothes and you can't wait to eat her So good, you wanna stay wit da freak If you could you would fuck ...

Advertisement

My Angel - Wezley Coshare Play

... that i feel, everytime you tell me you love me, i feel it (right now) Babes i can feel (right now) In my heart I can feel it (right now) It's the way that i feel everytime that we kiss or make love, (right now ...

Southside Can't Stop - Z-Ro Play

... 't stop Going platinum, everytime another tape drop (Z-Ro) It's the return of Z-Ro the Crooked, busting heads strictly for cash Taking out contracts on hatas, with my beam and a mask You can run you can hide, but it ain't no ...

Can't Help Falling In Love - F4 Play

... qi Coz I can't help falling in love with you (Rap) Vanness Everytime I look u strainght into your eyes I can't explain this feeling it's blowing up my mind The touch of your hands and the touch of your lips Make the temperature ...

Ghetto Love - Hell Razah Play

... fuckin bullshit everyday Everytime I try to talk to you, be on that shit (Chorus - all) Love, love, love, love, love, love, love (x2) Love, love, love, love, love, love, love, love Love, love, love, love, love, love, love (Baghdad) Most ...

She Spoke To Me - Javier

... my eyes (chorus) Can't stop thinking 'bout the way she, Makes me crazy, and everytime we, touch it's such a feeling that i, can't fight, can't hide whats deep inside i, won't stop it's too hot i can't take it, Can't lie, theres no ...

Advertisement

Love All Night - Jeremih Play

... upon a star Don't tell me to gooo, cause I wont stop. Until the morning comes Raise the sun Yeaaaah that's when you know We made loveee all night All night All yeah were about to make love All night All night ...

SHAKE IT - Sakis Rouvas Play

... can't stop I would trade my life for a night with you driven by desire make that move on me it's time for you to see that my world's on fire Shake,shake,shake,shake,shake it mi amor crazy for love ...

HOT AND WET - 112 Play

... games are you ready) I love it when you?re on top of it So spread it (slim: won?t u just give it to me, girl we can do it) Hot and wet Girl u make me wanna sweat When u touch me like ...

FOLLOW MY LEAD - 50 Cent Play

... the test Everytime I drop, Im burnin' hot I dont care If she loves me or loves me not As long as I enjoy the time that we spent I dont care, baby we could f**k and be friends Matter fact we can do it ...

FOLLOW MY LEAD (CORREGIDA) - 50 Cent Play

... I apologize" Cross my fingers, God forgive me for tellin lies Like Janet Jackson said, I miss you much I really wanna feel your touch, and smell your scent Baby I can pass the day Watchin you model lingerie I wanna spend the night tonight ...

Advertisement

SHAKE IT - Sakis Rouvas Play

... can?t stop? I would trade my life for a night with you driven by desire make that move on me it?s time for you to see that my world?s on fire!!!!!!! Shake, shake, shake, shake, shake it mi amor Crazy for love ...

VOODOO DOLL - 5 Seconds of Summer Play

... Ohh [x2] Won?t you please stop loving me to death I can feel you watching even when you?re far away from me, I can feel you touching even when you?re nowhere to be seen Everytime I see you, I don't know why ...

VOODOO DOLL - 5 Seconds of Summer Play

... Ohh [x2] Won?t you please stop loving me to death I can feel you watching even when you?re nowhere to be seen, I can feel you touching even when you?re far away from me Everytime I see you, I don't know why ...

No War (Obama) - Barrington Levy Play

... right, then tell me what are you speaking about Rhyming and refocused watch the look up on your face-na-na-NA! And spread a little love, whole heap-a people inna di place-na-na-NA! See everytime we step in ...

Cannonball - Bec Hollcraft Play

... , gotta fly Everytime I touch the sky, And I can't feel the answer Push it up, break it down, I'm so high can't touch the ground And I'll just take my chance yeah What's hiding in your attic? What makes you feel ecstatic ...

Advertisement

Cannonball - Becca Play

... , gotta fly Everytime I touch the sky And I can't feel the answer Push it up, break it down I'm so high can't touch the ground And I'll just take my chance yeah What's hiding in your attic? What makes you feel ecstatic ...

Hit Me Up Angel - Bei Maejor Play

... angel Show me love hit me up thats all i need babyyy If you ain't know man she begins where i grow up My mama always told me I would blow up Now we getting in free when we show up Everytime we ...

New lyrics