Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

I called her on the telephone lyrics

Songs with I called her on the telephone lyrics all the songs about I called her on the telephone. Get a list of all the new and old songs with lyrics of I called her on the telephone directly from our search engine and listen them online.

MEET ME ON THE EQUINOX-DEATH CAB FOR CUTIE - Twilight

... around As gentle as a butterfly she moves without a sound I call her on the telephone, she says be there by eight Tonight’s the night she’s moving in and I can hardly wait The way she moves, ooh-ooh I gotta say Lorelei let’s ...

TEENAGE KICKS - The Undertones

... looks so good I wanna hold you, wanna hold you tight get teenage kicks right through the night come on I'm gonna call her on the telephone and have her over cos i'm all alone i need excitement and i need it bad cause it ...

Advertisement

THE CHIMP AND THE WOMAN - Sean Cullen

... lived alone. nobody called her on, the telephone. she went into the woods one day, found a young chimp, who had gone astray. she took that primate home, so she wouldn't have to be alone. they spent the winter together, warm ...

WALK ON - Boyzone

... , she's gone Better leave the girl alone Walk on, she's gone Don't even call her on the telephone Walk on, move on now You've got to be strong, so they told me But when I see you ...

HALLELUJAH, I LOVE HER SO - Frank Sinatra

... I know, Hallelujah, I just love her so. Now if I call her on the telephone, Tell her that I'm all alone, By the time I count from one to four, I hear her on my door. In the evening when the sun goes down, When ...

IN A WHISPER - Norah Jones

... sometimes when she's at home, and she's all alone she thinks she hears him call her, on the telephone and she says: well, where is the love that you promised? well, where have you gone? i've searched for you, but ...

KEEP YOUR HANDS TO YOURSELF - The Charlie Daniels Band

I got a little change in my pocket goin' jing-a-ling-a-ling wants to call you on the telephone baby, a-give you a ring but each time we talk, i get the same old thing always no hugg-ee no kiss-ee until i get a ...

Advertisement

KEEP YOUR HANDS TO YOURSELF - The Calling

I got a little change in my pocket going jingle lingle ling want to call you on the telephone baby i give you a ring but each time we talk i get the same old thing always no huggin no kissin until i get a wedding ring ...

OFF THE HOOK - Rolling Stones, the

... and turned out the light decided to call my baby on the telephone all i got was an engaged tone it's off the hook it's off the hook it's off the hook it's off the hook it's off the hook Talkin ...

ROCK N ROLL IS KING - Electric Light Orchestra

... she plays it all night long that's all she ever tells me when i call her on the telephone she says feel that jumpin' beat, and git up on your feet she says rock 'n' roll is king Chorus: oh let those ...

TEENAGE KICKS - Busted

... looks so good I wanna hold you, wanna hold you tight get teenage kicks right through the night come on I'm gonna call her on the telephone and have her over cos i'm all alone i need excitement and i need it bad cause it ...

TEENAGE KICKS - Meteor Dragonz

... looks so good I wanna hold you, wanna hold you tight get teenage kicks right through the night come on I'm gonna call her on the telephone and have her over cos i'm all alone i need excitement and i need it bad cause it ...

Advertisement

THE CLOSER YOU GET - Chris Rea

... it's time stop what you're doing meet those drinking friends of mine first lady call me on the telephone she said 'get out and die young but i'm staying at home' now i believe in love, i ...

THE DANGER ZONE - Digital Underground

... pay attention You only need a little bit So you want another hit? Call emergency on the telephone You're in the danger zone ("just lounge you're in the danger zone" erick sermon) 4x Verse one: shock g You're in ...

WHEN A MAN’S IN LOVE - Rod Stewart

... 's serene and contented his feet don't touch the ground he can hardly wait to see her tonight and he calls her on the telephone about a dozen times an hour she's flattered by the avalanche of attention and flowers he tells ...

TEENAGE KICKS - Sharkey Feargal

... . I wish she was mine, she looks so good. I wanna hold her, wanna hold her tight. Get teenage kicks right through the night. I'm gonna call her on the telephone, Have her over 'cos i'm all alone. I need excitement, oh i need it bad ...

DARK IS THE NIGHT - B. B. King

... to me baby, call me on the telephone Yeah talk to me baby, call me on the telephone Yes the blues has got me, and i want my baby home Yes if your baby love you, keep her home and treat ...

Advertisement

SURFERS ARE BACK TENEGE KIKS - La Granja

... , wish she was mine, she looks so good. I wanna hold her wanna hold her tight, get teenage kicks right through the night. I'm gonna call her on the telephone, have her over 'cause I'm all alone. I need excitement, oh I need it bad ...

TEENAGE KICKS - Green Day

... Wish she was mine, she looks so good I wanna hold her wanna hold her tight Get teenage kicks right through the night I'm gonna call her on the telephone Have her over cos i'm all alone I need exitement oh i need it bad ...

THE SAINTS ARE COMING - The Skids

... a house in New Orleands They call the Rising Sun It's been the ruin of many a poor boy, And God, I know I'm one. VERSE 1 I cried to my daddy on the telephone, How long now? Until the clouds unroll and you come down ...

TEENAGE KICKS - Franz Ferdinand

... looks so good I wanna hold you, wanna hold you tight Get teenage kicks right through the night Come on I'm gonna call her on the telephone Invite her over cause I'm all alone I need excitement and I need it bad Cause it ...

TRIPPED - Nasty Habit

... but lies She won me over with the look in her eyes I called her on the telephone To give a little piece of my mind she said baby please hold on Cause someone's on the other line I tripped (Tripped), And fell ...

Advertisement

ALL IN THE NAME OF LOVE - Willie Nelson

... at a time atared off in space as he lost his mind knew who it was on the telephone he saw it all and he felt so alone One dark morning john stood up ...

BLUES AT SUNRISE - Albert King

... -ya) She won't write me no letter she won't even call me on the telephone no, she won't write me no letter she won't even call me on the telephone you know i haven't had no real good lovin' since that ...

BOOGIE FEVER - The Sylvers

... we did, yes we did, yes we did, yeah. (she kept it going strong) doin the bump, bump, bump I called the doctor on the telephone said doctor, doctor, please i got this feeling rocking and a'reeling tell me, what can it ...

CASH ON THE BARRELHEAD - Gram Parsons

... a telephone number on a laundry slip i had a good hearted jailer with a six gun hip he let me call long distance , she said number please and no sooner than i told her, she shouted out at me That'll be cash on the ...

CORDUROY BOY - The Dears

He's got his corduroys on the only ones that he owns he's gonna call her up on the telephone just dial build up that guile he wants to ask her out to partake of a drink he had it all locked ...

Advertisement

FLIGHT OF THE BOOTYMASTER - Ozma

... to break down feels the beat and hits the dance floor i will listen to the radio still i can't hear you on the telephone It's a shakedown so count from one to three and shake your booty 'til the early dawn you ...

KEEP YOUR HANDS TO YOURSELF - Georgia Satellites

... yourselfgeorgia satellitesi got a little change in my pocket goin' jing-a-ling-a-lingwants to call you on the telephone baby, a-give you a ringbut each time we talk, i get the same old thingalways no hugg-ee no kiss-ee until i get a weddin ...

LOVE, LOVE, LOVE - Aaron Neville

... , love, love, love l o v e, l o v e, l o v e was all i saw, it was love, love, love, love and i used to call you on the telephone and i thought, i thought it very funny why you were never home and i used to believe ...

MERICA - Live

... ground Looks like america's dropped her load She tried to call me on the telephone "eveything is fine now the baby's here!" She'll have to handle this one on her own My head's in the ground I can't make a sound ...

MR. TELEPHONE MAN - Dream

... his number (when i dial my baby's number) (i get a click every time) Some strange woman is on the telephone (the telephone) keeps telling me that my baby, he ain't home (that he's not home) he ain't ...

Advertisement

MYSTERIOUS THING - Icehouse

... to break me she knows that it's easy but when the rain is coming in she calls me on the telephone, she says, "where did you get to? so come on i need you" It's a mysterious thing well it's something i can ...

NO MORE MISTER NICE GUY - Kool G. Rap & DJ Polo

... was a star big as madonna I took you out on dates to go eat steaks at benny harner's I called you on the telephone to see what you was doin Took a trip to the zoo and bulls were steady tryina do it ...

SONG OF JOY - Nick Cave and The Bad Seeds

... my wife's it was midnight when i arrived home said to the police on the telephone someone's taken four innocent lives They never caught the man he's still on the loose it seems he has done many many more quotes john ...

THE REAL END - Rickie Lee Jones

... time make him some catfish fry it up in bed don't leave him hangin' on the telephone line but keep him guessing don't tell him where you are keep your old linen ...

THE SHOW - The Roots

... hell She said "aah, my name is maggie but call me michelle" *something in reverse* Check it out, roots crew and yeah, we rock the house, y'nahi'msayin? And when i'm on the mic, there won't be no delayin So bust ...

Advertisement

THE SHOW - Doug E. Fresh & The Get Fresh Crew

... doug e, 'scuse me doug e, 'scuse me doug e fresh, you're on Uh uh on... Verse 3 D: well it started up on 8th avenue When i made up the name called the... G: get fresh crew! D: it was me, my two dj's chill will ...

THEY CALL HER THE CAT - Elton John

She threw back that shiny hair like the mane on a delta queen gonna spend my last dime on a telephone call cos’ she's the wildest thing i've ever seen She was just plain mister once got herself fixed up ...

TWENTY FLIGHT ROCK - Rolling Stones, the

... twelfth i'm starting to sag fifteenth floor i'm ready to drag get to the top, i'm too tired to rock Well she called me up on the telephone said "come on over, baby, i'm all alone" i said "baby, you're mighty sweet but i'm in ...

New lyrics