Lyrics

I'm gonna fuck her right outta my head lyrics

Songs with i'm gonna fuck her right outta my head lyrics all the songs about i'm gonna fuck her right outta my head. Get a list of all the new and old songs with lyrics of i'm gonna fuck her right outta my head directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Right Outta My Head - Paul Kelly Play

... (I'm gonna fuck her right outta my head) I'm gonna drink this whole town dry (I'm gonna fuck her right outta my head) Dry (I'm gonna fuck her right outta my head) Dry (I'm gonna fuck her right outta my head) Dry (I'm gonna fuck her ...

Mine Eyes Have Seen The Glory Of The Coming Of The Lord (On My Mother's Face) - Pink Retarded Clouds Play

... the faces of the sheep who take his word He shot a load of empty hope right on my mother's face Fuck his holy grace All of the crucifixated retarded ones yeah They instill ignorance in their ...

Murder, Murder, Murder - Twiztid Play

... knife outta my belt And jab it in her stomach, Again and again And now she's screamin like I care But I could give a fuck less, Before she dies I grab her by her blood soaked hair, And tell her shit's gonna be ...

Advertisement

Blow My Buzz - D12 Play

... if you talk I'm gonna Fuck you up Just don't say shit and we'll be cool Outro: We'll be cool We'll be cool if you don't talk right now. I'm just tryna smoke my weed Smoke my weed. I'm tryna ...

I'm Outta Here - Diamond D Play

... Totally upset and they keep making threats Word is out that they want my head Said it's my fault that their little brother's dead I can understand so I play down low And stay outta town til things die down And now I'm

Closer To My Dreams - Dolla Play

... blessed her twice Might dress her in white jump tha broom and throw rice Yeah right fuck a bitch is wat i'm screaming to tha grave Look im married to tha mula hallejah im paid Tha move that i made got my penthouse ...

My Life - Kutt Calhoun Play

... down okay" Since everybody wanna open their mouths (Surprise) I got a big dick for her Swallow this and get outta (My life) Instill it in your head, and learn It's just me! I never cared to share concerns About what y'all doin ...

HOME INVASION - Ice T Play

... you gonna tell me to run my motherfuckin' life? bitch! you dont even know who the fuck you are! you talkin' about you don't like rap, you don't like how i dress! yo! fuck you and pops! i'm outta here! both of ...

Advertisement

MY DRINKING CLUB - E 40

... , you won't be the same The drinkin club, we can't slow down main We're gonna drink you all, we got a monster pit That's right B: i wanna get high, i wanna get loaded And tuck, throw up, and drink again Repeat a, first ...

SPOT RUSHERZ - Raekwon The Chef Play

... ? Just come pullin off her as her drawers Worrrd Fuck that bitch though, knowhati'msayin? shoulda, on the real Yo yo tonight feel like a nigga gonna get burnt Yeah yeah It's like you hear something tomorrow right Some like yo ...

STICK N MOVE - Dayton Family Play

... fuckaz to stick n move n get tha fuck outta there. I see lots of people gots to die tonight fuck (fading). (bootleg) part 2, 19 muthafuckin 96, bootleg tha Muthafuckin' rap kapone, ghetto e, & my nigga shoestring, gonna Stick n move & bust up ...

THE SET UP (REMIX) - Obie Trice Featuring Jadakiss, Lloyd Banks, Nate Dogg & Redman Play

... down too (yeah) they're hungry and they're plannin' to profit so i get all my hoodrat head with my hand outta my pocket they scheme, but the cannon'll stop it thinkin' i'm offpoint cuz i blew about a grand ...

THUG LUV - Bone Thugs N Harmony Play

... we wanted was harmony, been bombin' 'em, yell up Outta my ghetto, i won't settle, get on my level. they can't stop me And pop me. nigga, they got me? fuck no. little pac Gets schizophrenic, let's manage to damage all ...

Advertisement

8 MILE ROAD - 50 Cent Featuring Eminem Play

... apart Being torn in my limbs By each one of my friends Enough to just make me wanna jump outta my skin Sometimes I feel like a robot Sometimes I just know not what I'm doin I just blow My head is a stove top I just ...

Everybody Jones - Aaron LaCrate Play

... Jones How many pairs of Louis Vuittons do I have to have Before Jim Jones is gonna fucking talk to me I like, I wanna give him his own hashtag or something Like Jim Jones ...

Toll Booth Willie - Adam Sandler Play

... , you know, considering yer a fuckin' idiot!" (Pays toll and drives off) Toll Booth Willie: "Go fuck yourself you son of a bitch! I'll come right outta the booth and fuckin' whack ya, you fuckin' prick!" (Another car approaches) M2: "Hey, hey ...

Tollbooth Willie - Adam Sandler Play

... , you know, considering yer a fuckin' idiot!" (Pays toll and drives off) Toll Booth Willie: "Go fuck yourself you son of a bitch! I'll come right outta the booth and fuckin' whack ya, you fuckin' prick!" (Another car approaches) M2: "Hey, hey ...

Horny Ponycorn Horns - Atmosphere

... -huh) Murs and Blueprint, they play their horn (Yeah) Crescent Moon, he plays his horn (Right) "Lift Her Pull Her", they played the horn Eyedea and Abilities, they play their horn (What?) Los Nativos, they ...

Advertisement

Say Hey There - Atmosphere Play

... for forever Everybody lookin' at me like I don't know better Instead I gotta run if I'm ever gonna forget her 'Cause I've always been a go-getter (So whatever) I say hey there, we don't play fair ...

Calm Down - Axe Murder Boyz Play

... ' to make it's way in I gives a fuck if you feel what I'm sayin' I'm over-powered in the head by emotions A terrifying sadness with panic explosions I tried prayin', but I conjured a demon It's head popped outta my chest and started screamin', You, you ...

Fuck Up The Fun - Azealia Banks Play

... 'Fore I reach and that thing go BRRRRRRRRRAAAAAHHHHH! [Talking:] What? Hahahaha Fuck outta here ya'll little internet ass bitches Like I really do this Like nigga's is in Tokyo right now Like come on ya'll bitches is still on Myspace ...

A Kiss - Bad Meets Evil Play

... 's tailgating still bating These bells are my maiden call and I'm here, bell's raiding and tell Lady Gaga, she can quit her job at the post office, she's still a male lady Wouldn't fuck her with her dick you heard, the verdict ...

Creepin On Ah Come Up - Bone Thugs-N-Harmony Play

... . When a nigga bail, how the fuck he gonna tell if a nigga don't dwell in the same shit? Climb to the roof, and I'm peepin' out the scene, and there's no one I can spot. So I get my ass down, walked around to ...

Advertisement

Victory 2004 (Album Version) - Busta Rhymes

... matter what, we air tight And when you hear somethin, make sure you hear it right Don't make a ass outta yourself by assumin My music keeps you movin, what are you provin? You know that I'm two levels above you ...

My Swag - Chingy Play

... listen, hey, fuck them haters Oh, you like Shennel, I can take you to meet her Heels and sandals, baby, you done wearin' sneakers Business I handle, heads turn when they see us And if they don't know, we gonna make 'em ...

Figure It Out - Chino XL

... ass in this rap genre I'm hip hop's Jim Morrison, reincarnated like Dali Lama Neanderthal, outta my cave fighting raptors Trying not to lose my head like John The Baptist Mastered this, crafted this game for almost two decades But I'm stronger ...

Letter To Pun - Cuban Link

... your back through the stormy weather For that, I will never forget her Times are tougher then leather As for me, things could be better I needed to clear my head up Thats why I had to write you this letter Since you ...

Daddy Luv U - Lil Boosie Play

... a g And all I do his holla at him And he get right, and he sit back He act like he gonna cry, then he wipe his fuckin eyes Some of my family members wont accept him, dey cold hearted But dat ...

Advertisement

The Rock The Party Remix - Lil' Kim Play

... , how'd she do that? Pretty headed woman, with her fine self Bow-legged cutey with her tight legs Tryna get outta here with her friend in the black dress Spread her hoochie coochie on my sun beam bread Now I been ...

Victory 2004 (Album Version) - Lloyd Banks Play

... matter what, we air tight And when you hear somethin, make sure you hear it right Don't make a ass outta yourself by assumin My music keeps you movin, what are you provin? You know that I'm two levels above you ...

Get A Lil Head - Mack 10 Play

... to fuck, I like to get my dick sucked (uhuh) She gave me head while baby stashed her fingers in her butt (Nasty bitch) I told her "Baby, if you wanna be my honey (be my honey) you gotta suck my dick ...

The Set Up (Remix) - Obie Trice Play

... down too (yeah) They're hungry and they're plannin' to profit So I get all my hoodrat head with my hand outta my pocket They scheme, but the cannon'll stop it Thinkin' I'm offpoint cuz I blew about a grand ...

The Rock The Party Remix - Petey Pablo Play

... , how'd she do that? Pretty headed woman, with her fine self Bow-legged cutey with her tight legs Tryna get outta here with her friend in the black dress Spread her hoochie coochie on my sun beam bread Now I been ...

Advertisement

Step Up Front - Positive K

... ] Well uhh, boom batter, sissies don't matter Sorry homeboy my pockets is gettin fatter The chain gets thicker, the records come quicker Your girl keeps comin around I'm gonna stick her So plan your prevention I'm the best in your dimension Don ...

Spot Rusherz - Raekwon Play

... ? Just come pullin off her as her drawers Worrrd Fuck that bitch though, knowhatI'msayin? Shoulda, on the real Yo yo tonight feel like a nigga gonna get burnt Yeah yeah It's like you hear something tomorrow right Some like yo ...

Dirty Work - Rappin' Ron & Ant Diddley Dog Play

... and I'm thinking of jacking tonight Another killer cause my money ain't stacking too right Down on my luck, I'm stuck cause my pockets is flat Yeah I got my gat, so why the fuck do I have to stop why I act? I got one ...

Love Like This - Scroobius Pip Play

... this I'd-a grabbed a fucking scalpel I'd-a slit my wrists in the goddamn delivery room Hell I'd-a jumped back in the womb love be the shit that's gonna seal my doom. [x2] now just suppose I was to juxtapose my soft right cheek against your ...

Livin' Like I'm Dyin - Tech N9ne

... can picture me partyin like its going outta style. I, I feel like im the best who done did it, most under rated and hated, but if I die than so be it, then in my head I'm the greatest. It ain't a bitch I ain ...

Advertisement

Rock Yo Head - Tech N9ne Play

... I'm gonna Rock Yo Head! [Chorus] Rock yo Head, to the beats, yeah Everybody rockin, understand what I said Rock yo Head, Rock yo Head Stop my bread I'mma rock yo head! Nigga Rock yo Head, Rock yo Head Rock yo Head ...

Sex, Drugs, Money & Murder - The Dayton Family Play

... Started Askin Me Questions Bout My Sex Life Do I Share Needles With Heroin Heads, How Many Bitches Have I Had In And Outta My Fuckin Bed Givin Me Head Visions Of Tearin Her Up, Cuttin Her Up Ghost-Like, Gaspin For ...

New lyrics