Lyrics

Hey young nigga pimp to this lyrics

Songs with hey young nigga pimp to this lyrics all the songs about hey young nigga pimp to this. Get a list of all the new and old songs with lyrics of hey young nigga pimp to this directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

WHAT HAPPENED TO THAT BOY - Baby Featuring The Clipse Play

... , you know let's get this money (get the money) hey nigga i smell somethin', coke'll leave plastic bitch get money motherfucker however you want it you can get it pimp from gangster to blood nigga, take it how you want ...

Concrete Jungle - Above The Law Play

... my homegirl, Mimi She just broke up with her man Hey I always say if you can't break a nigga, then shake the nigga This next song is goin out to all the players Somethin new from Above the Law called concrete ...

This Is The Way I Live - Baby Boy Da Prince

... pushin' big wheels I stack my money, lay low, and chill Don't need to work hard, that's the way I feel, I feel, I This is the way I live Hey, hey, it's the two-seat rider with the ketchup inside Red pepper paint must ...

Advertisement

What Happened To That Boy - Birdman Play

... , you know Let's get this money (get the money) Hey nigga I smell somethin', coke'll leave plastic bitch Get money motherf**ker However you want it you can get it pimp From gangster to blood nigga, take it how you ...

Radio What Happened To That Boy - Birdman Play

... , you know Let's get this money (get the money) Hey nigga I smell somethin', coke'll leave plastic bitch Get money motherfucker However you want it you can get it pimp From gangster to blood nigga, take it how you want ...

Pimps, Playas -N- Hustlers - Chino Nino Play

... , I'm on fire with the Hot Boyz and Big Tymers You ain't never seen no niggas like this big balling-ass rhymers I use to roll up, this is a hold up ain't nothing funny Stop smiling consider that move with Cash Money ...

Geto Highlites - Coolio Play

... pieces for sex Be your own good ride Right right These are the geto hilites Young niggas going to school to be a doctor Late night sounds of gunshots and helicopters Be your own good ride Right ...

Tell It To The Judge - Crucial Conflict Play

... Verse 2: Cold Hard Hey I'm sorry to become What a motherfucker became It was the way that I was raised In this motherfucking game Try to tame myself But it wasn't no help Hell yeah a nigga snapped Had to keep my fucking rep ...

Advertisement

Cheat On Yo Man - Pimp C Play

... you wanna get ahead baby, Stick to the plan, if you wanna get ahead, hey, i'll show you (Pimp C) Verse 1: I aint really tryin to break you and yo nigga up, i'm just tryin to get paid and put some dick up ...

Cut It Out - Pimp C Play

... bitch Don't you see the leather seats The way we grip the wood pimp Goin hard on it, while I signed on it Suppose to buy the hood, this is all grind money Poppin tangs on it, throwin grands on it ...

My Angel - Pimp C Play

... dedicate this song to my momma, knahmtalkinbout? Happy birthday momma (hey momma, sheeeit) happy birthday Through all the bullshit niggaz tryin to kill us, yup Yeah, y'knahmsayin? Uhh The false divorces, child support court (that's right), all that Nigga droppin ...

On Your Mind - Pimp C Play

... time (take ya time) I'm just tryna put this dick off in ya mind (mind) Go hit ya spine like a Viking supposed to Keep ya nigga in ya life or let a young nigga mold you We stayin prayed of paper, the ...

Something To Ride To - Too $hort Play

... that I'm in So lets start riding till this mother fucker ends And hit the main strip, where the hoes be hanging Spitting some game and trying to throw that thang On any young nigga with some ends A mobile phone and ...

Advertisement

Pimp The System - Westside Connection

... you it might look easy baby But you gonna have to work hard To get to this point See you at the top (Ice cube) I never pimp a ho, nigga pimp for CEO Be my He-e-ro, make em outta ze ...

The Day They Make Me Boss - Young Bleed Play

... figure All these years if I pull this trigger With niggas chestin up like their nuts got bigger Cause bitches still hollerin thugs and my niggas Fore score about 24 years ago just a pimp ho Momma told me how the game ...

My Girl - Young Dro Play

... one bitch man They see me with 3 or 4 man {who the f**k this nigga think he is} They wanna kill theyself man{is that my bitch with his bitch} Pimp Squad Click man They dont say that shit for nothing man ...

$$$ Girlz - Young Gunz Play

... far (Juelz) Yo I went from bad girl to rich girl That girl, to this girl I ain't care if that girl was his girl That girl would get twirled Rapped up in a pimp swirl I was layin my mack down, for shizzerl ...

$$$ Girlz (With Juelz Santana) - Young Gunz Play

... far (Juelz) Yo I went from bad girl to rich girl That girl, to this girl I ain't care if that girl was his girl That girl would get twirled Rapped up in a pimp swirl I was layin my mack down, for shizzerl ...

Advertisement

19815$ Girlz - Young Gunz

... far [Juelz] Yo i went from bad girl to rich girl That girl, to this girl I ain't care if that girl was his girl That girl would get twirled Rapped up in a pimp swirl I was layin my mack down, for shizzerl ...

19976$ Girlz - Young Gunz

... far [Juelz] Yo i went from bad girl to rich girl That girl, to this girl I ain't care if that girl was his girl That girl would get twirled Rapped up in a pimp swirl I was layin my mack down, for shizzerl ...

20473$ Girlz - Young Gunz

... far [Juelz] Yo i went from bad girl to rich girl That girl, to this girl I ain't care if that girl was his girl That girl would get twirled Rapped up in a pimp swirl I was layin my mack down, for shizzerl ...

Go Getta (Remix) - Young Jeezy Play

... mi corazon simon ese And that _______ James and pimp c _______ So you can take that to the grave or the bank We in the (Chorus) (Verse 3) (Jadakiss) You niggas is to frail We the snake on them New snail ...

All About My Sfetti - Young Lay

... when I ride you'll never know But if it's over some dough, Young Lay is quick to let it go And let him know, nigga, that this is loc side Home of the mack, playa pros, squares run and hide ...

Advertisement

That's All - Young Thug Play

... ace in this place Ten thousand dollar vase in his face Bring them racks out the safe Go to church like Mase Put a mask on my face Beat the case and buy a case and he dead Fuck a nigga bitch, that ...

CATCH UP - Ludacris Featuring F.A.T.E. And Infamous 2-0 Play

... hot the ballin' don't stop just drop more g's on drink and drugs live it up young nigga cause it's gon' catch up Chorus (f.a.t.e.) now wit the help of hen and coke i grab ...

PAID DUES - Eightball & MJG Play

... hoes better recognize Eightball & mjg...been ten toes down in this game Since we were two young playas in a one horse town Then hopped to a muthafuckin grasshopper Nigga my life would have been done got cut off... If my ...

SIPPIN' ON SOME SYRUP - Three-Six Mafia Play

... I'm choking on that doja sweet and sipping on that sizz-erp [DJ Paul] Niggas scared to flaunt it, some niggas they want it want it Some niggas they join it joint it, but I be fucked up up on it Well ...

I SMELL PUSSY - 50 Cent Play

... Baby wipes and cans of Infamil Moter bike and grams of fish scale It's a 9 to 5 niggas with no frills Turnin' young niggas with princables to old men with debts And all the prank calls was death threats that bitch had ...

Advertisement

GANGSTA AND PIMPS - Lil' Wayne

... Escalade [Lil Wayne] I'm just pimping Baby you got a rule for me Put your mink on and slide in a cool for me Hey you gotta get high and go low for me It's Cash Money young money never know money It ...

GANGSTAS AND PIMPS - Lil' Wayne Play

... Escalade [Lil Wayne] I'm just pimping Baby you got a rule for me Put your mink on and slide in a cool for me Hey you gotta get high and go low for me It's Cash Money young money never know money It ...

LOOK AT DA GRILL! - 8Ball & MJG

... my pimp mobile) This for my niggaz who don't give a fuck (look at the grill on my pimp mobile) [t.i.] (hey! grand hustle bad boy south lets ride nigga) Chevy super clean, two or three screens Watch a nigga be to the ...

Crewed Up - Atmosphere

... sideways, y'all niggas will Throw lyrics my way instead of the highway Now getting ran over by cars and Land Rovers We starred, you sub par, maybe send your man over Pardon, you going step to this Spit phat, not ...

Bet I - B.o.B Play

... I feel that soul Bet I go Bet I bench these niggas like Ray, sit down bro! Bet I know, everything about this game Bet I know my role Plus they know when I come to the court this is my sport B dot o, B So, bet I go ...

Advertisement

Pill Poppa - Big Moe Play

... Some Mo Shit Thinkin About ... Pimp They Got Me On Some .... Shit Cause One Day You Here, Da Next Day You Gone Yall Been Heard This Song But It's Time To Hit Home And Say Hey Yeah I'm On Da Bright ...

Whatcha Know - Boss Hogg Outlawz Play

... like a pimp, cause I'm not your savior Paint wet like a sailor, when I'm flipping in gator Turn the page on you haters, never trusting you traitors All these hoes trying to date us, see we richer with vapor Young nigga getting money ...

Been Doin' This - Bow Wow Play

... of million I'm gon' stop? Let them niggas gon' hate 'cause they got to What I care about you Hey, you know I been doing this for years Other niggas saying wait, I ain't got to Other niggas cop two And you know I been ...

Pushin' - Bun B Play

... , shit sold (Young Jeezy) Ay, no matter how hard it get you know I'mma? Real talk, real niggaz do real things you know they? (CHEEAAA) You already know, free Pimp C nigga (LIFE NIGGA) U.G.K. for motherfuckin' life, U.S.D.A. nigga, C.T.E. nigga (CHEAA) You ...

Paid Dues - Cee Lo Green Play

... hos better recognize Eightball and MJG, been ten toes down in this game Since we were two young playas in a one-horse town Then hopped to a muthafuckin' grasshopper Nigga, my life would have been done got cut off If my ...

Advertisement

Roll Call - Ciara Play

... Am callin you out You better make a move Answer to this roll call Roll call [x2] You got what I want What I want [x2] [Lil' Wayne:] Um ok they call me young carter and I'm big-dog That's right I'm off the chain ...

What Happened To That Boy - Clipse Play

... , you know Let's get this money (get the money) Hey nigga I smell somethin', coke'll leave plastic bitch Get money motherfucker However you want it you can get it pimp From gangster to blood nigga, take it how you want ...

New lyrics