Lyrics

Funny you should ask lyrics

Songs with funny you should ask lyrics all the songs about funny you should ask. Get a list of all the new and old songs with lyrics of funny you should ask directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Funny You Should Ask - The Front Bottoms Play

... But I'm older now and know that I should It's funny you should ask 'Cause I don't remember It's funny you should ask I coulda been a contender It's funny you should ask No I will not surrender It's funny you should ask 'Cause I don't remember

Funny You Should Ask - Jackson Browne Play

Well it's funny you should ask me how I feel As the scenes before my eyes begin to reel I can't remember how long I cried I can't remember how hard I tried Turned my thoughts away from you Like I had something else to do ...

IF YOU SHOULD LOSE ME - Lil' Rob

... you should lose me, you'd lose a good thing If you should lose me, you'd lose a good thing If you should lose me, oh yeah You'd lose a good thing If you should lose me, oh yeah You'd lose a good thing You ...

Advertisement

Alan Jackson & Jimmy Buffett:It's Five O'Clock Somewhere - Alan Jackson Play

... At a moment like this I can't help but wonder: What would Jimmy Buffett do? Jimmy Buffett Funny you should ask, Alan Jimmy Buffett: I'd say, "Pour me something tall and strong Make it a Hurricane before I go ...

Scrap Metal - Bitch And Animal Play

How do I feel? Its funny you should ask I stopped looking then just crashed And everything shattered, including the light Much never mattered, nothing ...

You Knock When You Should Come In - Clifford T. Ward Play

... you everything you asked for I like to think I gave a little more But you've given back the things we cared for And now you've got this funny thing about the door. You knock when you should come in You ...

If You Should Lose Me - Lil Rob Play

... you should lose me, you'd lose a good thing If you should lose me, you'd lose a good thing If you should lose me, oh yeah You'd lose a good thing If you should lose me, oh yeah You'd lose a good thing You ...

Castaway - Seabound Play

... unlike pleasure Wears no mask But what about trust? It's funny you should ask A force inside me craved to love you But I preferred to close my eyes And now you're gone And I turn out to be the one That ...

Advertisement

Young Girl's Heart - Steve Miller Band Play

... about what's good and what's bad Romantic moves we won't have to score Like you were saying what you really want Ah, it's funny you should ask me now It was all right there in the story I just read I'm hard ...

Bitchin' Camaro - The Dead Milkmen

... here is that we get to the part where you ask me how I'm gonna get down to the shore. - Oh, how you gettin' down to the shore? - Funny you should ask, I've got a car now.. - Ah wow, how'd ya get ...

Willard - John Stewart Play

... of glass Standing by the trash Willard's coloured bottles in a line Soldiers of glass It's funny you should ask But they're the only friends he has to pass the time But they're ...

NOT TODAY - The Transplants Play

... times gettin' worse, and it's only begun. I push a cadillac, gold biarittz I got everything you want, don't ask me for shit. I fucked your girl. You should ask about me. Thought it couldn't get worse, it's as bad as can be. Hypocrite ...

I'll Take You There - Big Daddy Kane Play

... here To deliver a message to everyone everywhere So listen up party people cause this you should hear It's a story of a far-away atmosphere That you will find very rare and far beyond compare All is sincere and rather debonair So ...

Advertisement

I Know Me - Call It Arson

... when I grow up I don't want to be I guess it's to late , just wait and see. You think its funny you should, you think its funny you would. I'm not asking for pity. I don't care. And I'm leaving this city, so there.

Status - Chaser Play

... same thing. The fortunate ones? We all end up the same. What is life? It's a funny thing that you should ask; Just a series of moments that pass With a pat on the back and a reason to laugh. ...

Hold You Down - Childish Gambino Play

... Mostly 'cause a lot of black kids think they should agree with that If you're a father you should stick around if you could 'Cause even if you're bad at it you'll get Tiger Woods Or M.J. We warriors, we ...

You Ain't Gotta Lie To Kick It - Silkk The Shocker Play

... , type of nigga that get a Benz wanna change the sign from a 3 to a 6, now ain't that funny, or should I say ain't that nothin, shit where the hummer, where the money, shit where the 600, ...

I Wanna Love You (But You Make Me Sick) - The Lookouts Play

... knots and it?s not that much fun So what?s the big deal my friends all ask me You?ve got a beautiful girlfriend you should be happy She?s brilliant she?s wise in good taste too And I have to admit that ...

Advertisement

Our Darling Daughter You Are, Little Cecilia Marie - The Prize Fighter Inferno Play

... grave I'm a pretty girl, funny Out from the woods A light burns in shadow A notice to a girl with a gun (Kill again) So count to sleep My dearest Martha (Should no one know) You know you should But you won't leave Arthur (Kill ...

Our Darling Daughter You Are, Little Cecillia Marie - The Prize Fighter Inferno Play

... , I will bury his grave, I'm a pretty girl, funny. Out from the woods a light burns in shadow, A notice to a girl with a gun. So count to sleep, my dearest Martha, You know you should, but you won't leave Arthur, Would it not be ...

Not Today - Transplants Play

... times gettin' worse, and it's only begun. I push a cadillac, gold biarittz I got everything you want, don't ask me for shit. I fucked your girl. You should ask about me. Thought it couldn't get worse, it's as bad as can be. Hypocrite ...

Obssesed - Trey Songz Play

... disrespect ya I never even met cha She never even mention your name I don't know why you mad at me You should ask your girl She gave the ass to me Stop harassing me Why ...

Watching You Go Crazy Is Driving Me Insane - Van Hunt Play

... me... I pressed my luck, asked for a cup of Jesus's blood, 'cause it tastes just like grape juice... He said, "Go home, funny man, enjoy while you can, 'cause we're coming to save you..." Watching you go crazy is driving ...

Advertisement

I Put You On - Da Brat Play

... showboat and ask if did he You ain't pretty bitch You just popular cause them niggaz done hit it If it wasn't for him icing you down from ear to ankles Wouldn't nobody check for you? So you should thank ...

You Crack Me Up - Huey Lewis & The News

... 's funny; they don't know you like I do You crack me up you twisted wreck Shouding in the parking lot, think you'll give it one more shot Better hope they'll cash a check You break me up You better ask ...

Ride The Wind - James Gang Play

... hole Now I know we can't get there But you won't know unless you try We should all be headin' somewhere If you ain't movin' Then you should ask why It's a great life If you don't weaken It's a great life If ...

Feeling This Way - Kris Allen Play

... time And a long way to go to realize I've been standing in the wrong line Funny that you should ask how I'm doing 'Cause today just seems like a fight All the castles I made turned into ruins ...

A GIRL LIKE YOU - Cliff Richards Play

... star we're in love, just by chance i ask of you, would you like to dance fancy dancing, with a girl like you *funny how love can come to a lonely heart i'm a boy, you're a girl i guess that's a pretty good start 1. here ...

Advertisement

ANY LAST WORDZ - Eazy E Play

... now Im back in the news,no clues,but yet another murder. you should of Heard The nigga squill when i Stuck his ass,i had to grin cuz its funny nigga fuck his ass. he aint Tha last and surely aint ...

FUCK U MAN - Kool G. Rap Play

... big your gynecologist might fall the hell in. Got damn! i hit the ham right; Honeybuns, you can ask my three sons, i got the dick right out the van dyke. I'm fuckin' naked girls with ...

KICK IN THE DOOR - Notorious B.I.G. Play

... dark it get When ya marked with death Should i start ya breath Or should i let you die In fear you start to cry, ask why Lyrically, i'm worser Don't front the word sick You cursed it, but rehearsed it I drop unexpectedly ...

WE ALL DIE ONE DAY - Obie Trice featuring Eminem & G-Unit Play

... to be scared a real nigga gonna do whatever he has to a man is a last thing you should fear it ain't considered a crime unless they catch you we all die one day [obie trice] niggaz when i step up in a bar, faggots ...

WE ALL DIE SOMEDAY - Eminem featuring Dj Muggs, Obie Trice & G-Unit Play

... scared a real nigga is gonna do whatever he has to a man is the last thing you should fear it ain't considered a crime unless they catch you we all die one day [obie trice] niggas when i step up in the bar ...

Advertisement

ASH - Nields Play

... Lisa says she'll buy me bras and maybe I should join a spa or take Lamaze It's funny how you never know exactly when you're asked to grow, exactly when you take the load or head up on your own ...

THE KIDS - Sims 2 Play

... , drugs are bahhhd (uh-huh) and if you don't believe me, ask ya dahhhd (put that down) and if you don't believe him, ask ya mom (you can ask) She'll tell you how she does 'em all the time ...

THE LAST LAFF - Lil' Rob Play

... on the same page, not even the same chapter You shouldn't have been a rapper, you should have been an actor You pinche levas got me dying, dying of laughter You think it's funny, we'll see who's still laughing after ...

So In Love With You - A.K.-S.W.I.F.T. Play

... 's all about the truth Gina down the street rolling in a black Beema, with blonde hear I asked "Did You See It?"Gina loved to tell me all about your business,Hangin out with Murph, ...

W.R.O.H - Ab-Soul Play

... antics and funny shit you do for the cameras don't get aired here They can't see you Wave your title to this tidal wave, we do And you don't appear to be a peer to me, for real You should kneel ...

Advertisement

Get Money - Ace Hood Play

... slow The good life beats side of my condo You know the name ask Jermaine on cut though Wooh, you talking funny, but you fucking with the franchise I decide how much you form the shit we let ride I gave niggas ...

Fumes - Aesop Rock Play

... fashioned around the aspirin his cabinets, asked her to read it expecting flattery after the fact, this is an exact imitation of how she react: "you ain't shit man, your story's a joke, you should package it with a last smoke and ...

New lyrics