Lyrics

For cheatin on you lyrics

Songs with for cheatin on you lyrics all the songs about for cheatin on you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of for cheatin on you directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

CHEAT ON YOU - Mase Play

... ma, i only chase doe We can lay for tonight but in the mornin I get shirley murrdock, i hope your door slam lock, i'm gone Chorus Outro: mase Yo, you can't think you gonna be cheatin and the girl ain't gonna Cheat Just ...

Cheatin' On Me - Band Ohne Namen

... spend your days with no feelings for me or might it be that every minute you'll be seethin for me breathin for me, grievin for me, you're cheatin on me You know you're drivin me insane with ...

Drinkin' Smokin' Cheatin' - Brandy Clark Play

... kind of urge I ain't been cheatin' But if I was cheatin' That's right, I'd be cheatin' on you I am just a dreamer Thank God, I ain't been cheatin' 'Cause if I was I'd be losin' you I ain't been drinkin', smokin', or cheatin' 'Cause if I was, I'd be ...

Advertisement

When It Comes Down On You - Burrito Deluxe Play

... it comes down on you Quit lyin' and cheatin' It's time to come clean If you keep on deceiving What you sow Is what you will reap What do you do When it comes down on you There's nowhere to ...

Cheatin' - Liberty City Play

... For at least a little while (baby) And I wanna ask you What's goin' on (What's goin' on) And I wanna ask you Why you doin' me wrong But this ain't the right time To make a scene, girl Cos I'm out here cheatin' on ...

Cheat On You - Lil' Cease Play

... ma, I only chase dough We can lay for tonight but in the mornin' I get Shirley Murdock, I hope your door slam lock, I'm gone (Repeat 1) (Mase) Yo, you can't think you gonna be cheatin and the girl ain't gonna cheat Just like ...

Table For Two - Little Brother Play

... ) Strictly for the...Fedora crowd. Get your scarfs out Get your handkerchiefs ready. Yeah [Verse One] [Big Pooh] I'm pushin' work to the side baby I know I drive you crazy I'm surprised you don't even hate me You say I'm cheatin' on you It ...

Cheat On You - Ma$e Play

... ma, I only chase dough We can lay for tonight but in the mornin' I get Shirley Murdock, I hope your door slam lock, I'm gone [Repeat 1] [Mase] Yo, you can't think you gonna be cheatin and the girl ain't gonna cheat Just like ...

Advertisement

Have Mercy - Nivea Play

... already could Have mercy, mercy, mercy on me For cheatin on you I don't know what I was thinking Cause nobody could do me like you Have mercy, mercy, mercy on me For cheatin on you I don't know what I was thinking Cause ...

Stop Cheatin' On Me - Shanice

... for no fool Either get it right or get your butt cut loose Stop cheatin' on me Stop cheatin' on me Stop cheatin' on me Stop cheatin' on me Cheatin' on me Say that I want you Say that I need you ...

Cheatin' On Me - Tampa Red Play

... for the best I know, you been a-cheatin' on me Get it now You ain't the gal you used to be You used to mean so much to me You had me blind but now I see I know, you been-a cheatin' on ...

Cheatin' On Me - The Cowsills

... , yes it's true And I keep waiting for one little kiss But you've sure lost the spark That we had at the start And I know you've been out Out cheatin' on me Why am I lonely, why am I sad If ...

What's Wrong With You - Todd Snider Play

... the time how I'm walking the line for you Every time I see you though you treat me like I'm cheatin' on you Hey hey hey, mama what's wrong with you ? What's wrong with you, what'd I do You think I wanna be with every ...

Advertisement

Cheatin' On Me - Dean Martin Play

... for her fun) I may forgive but sure as you live Some day you're gonna be sorry you cheated on me Hah little kidding You're gonna be sorry sorry you cheated on me (Cheatin' baby cheatin' baby) (Both) You ...

Cheatin' On We - Field Mob Play

... get-ta, wha! (Tasha:) Ooooooh, Smoke I hate you! (hate you hate you hate you hate you) (Chorus: (2x)) When you were cheating on me I was cheating on you We both was cheating on we So what the fuck we gon ...

I Find You Cheatin' On Me - Hank Thompson

... little white lies A secret love you're hiding behind the heart that beats for him While you're kind with me you're fighting you got me way out on a limb I find you cheatin' on me but this is the ...

Cheat On You - Jay-Z Play

... ma, I only chase dough We can lay for tonight but in the mornin' I get Shirley Murdock, I hope your door slam lock, I'm gone [Repeat 1] [Mase] Yo, you can't think you gonna be cheatin and the girl ain't gonna cheat Just like ...

Cheat On You - Junior M.A.F.I.A. Play

... , thanks ma, I only chase doe We can lay for tonight but in the mornin I get Shirley Murrdock, I hope your door slam lock, I'm gone [Chorus] Yo, you can't think you gonna be cheatin and the girl ain't gonna Cheat Just like ...

Advertisement

Cheatin' On Me - Kandi Play

... you all my love Repaid me with your lies Not checkin' for your games Don't wanna hear your alibis And now I'm out the door 'cause I just can't take it no more Cheatin' on, cheatin' on Cheatin' on, cheatin' on me ...

THE WAY YOU WANT ME - 98 Degrees Play

... understand That I'll be here for you Just the way you want me to Won't throw no shame on you Don't wanna put you through Those lives you've lived before Coz I can give you more Baby take my hand ...

YOU PLAYED YOURSELF - Ice T Play

... up another way to get money for a jumbo when you go to sleep you count five-o's lyin' and cheatin', everybody you're beatin' dirty clothes and you're skinny cos you haven't been eatin' you ripped off all your family ...

THE WAY YOU WANT ME TO - 98 Degrees Play

... understand That i'll be here for you Just the way you want me to Won't throw no shame on you Don't wanna put you through Those lives you've lived before Coz i can give you more Baby take my hand ...

DO FOR LOVE - 2Pac Ft. Eric Williams Play

... Cause now i know you've been cheatin, i'm a sucka for love ... damn, sucka for love... sucka for love ... sucka for love Chorus Now he left you with scars, tears on your pillow and you still stay As you sit and pray ...

Advertisement

DO FOR LOVE - 2Pac and Jon B. Play

... Cause now i know you've been cheatin, i'm a sucka for love ... damn, sucka for love... sucka for love ... sucka for love Chorus Now he left you with scars, tears on your pillow and you still stay As you sit and pray ...

THINGS THAT MAKE YOU GO HMMM - C & C Music Factory Play

... makin' love in radical spurts Mysterious calls and the phone goes click You say to yourself i'm gonna hit him with a brick Ain't no way he could be cheatin' on me I wonder who bought him those bvd's Dressed to a t to hang ...

CHEATING ON ME - B.O.N Play

... that every minute you'll be seethin' for me, Breathin' for me, grievin' for me, you're cheatin' on me You know you're drivin' me insane with all the things that you'resayin' And then you're drivin' me ...

No Matter What - Aretha Franklin Play

... can't Break down No matter what they do You need to love me I ain't out there cheatin' On you, you need to trust me Wanna see you happy, never blue You need to love me And just love me And ...

Leaving (Always On Time Part II) - Ashanti Play

... a lie and never the truth Now as for me, I'm movin' on You'll always be, my baby Baby, I just gotta let you go for now Thought I could take it for a while Maybe you'll make it back around Baby, I just ...

Advertisement

Look Who I'm Cheating On Tonight - Bobby Bare Play

... woman who's waitin' in a room alone for me By now I'll bet she's restless she's already poured the wine and dimmed the lights But I'm here at home beside you and look who I'm cheatin' on tonight I guess that I'd forgotten the warm ...

Bobby V:You're My Girl - Bobby Valentino Play

... Like that first day of summer, when the flowers bloom I'm telling you... Im through with pimp juice and them thangs Switchin them, hittin them, cheatin them thangs You the only one deserving this ring 12 carrot rock with the rose ...

Things That Make You Go Hmmm... - C+C Music Factory Play

... makin' love in radical spurts Mysterious calls and the phone goes click You say to yourself: "I'm gonna hit him with a brick" Ain't no way he could be cheatin' on me I wonder who bought him those BVD's Dressed to a T to hang ...

Things That Make You Go Hmmmm.... - C+C Music Factory Play

... makin' love in radical spurts Mysterious calls and the phone goes click You say to yourself, "I'm gonna hit him with a brick" Ain't no way he could be cheatin' on me I wonder who bought him those B.V.D.'s Dressed to a T to hang with ...

Cheat On Her - Cuban Link

... shes gonna cheat on you Cuz shes ?gettin nasty? wit ya best friend ?Nate? Or ya brother too (Verse 1 - Cuban Link) Aiyo excuses excuses I'm sick of this bullshit its useless You're ruthless, you accused of me cheatin But where ...

Advertisement

One Night Stand (Take You Home) - Lil Fizz Play

... centerfold Pent House with a dress code Bikinis and your open toes And I'm here for the weekend If You creapin been thinkin bout cheatin Care less who you seeing, I fyou leave him cause I ain't tryin to sleep up I hug up when ...

Cheatin' - Little Brother Play

... play around and tell lies while you are not at home Sorry girl, you busted now, I saw the number on yo' cell phone, you cheatin' (Chorus) You was cheatin' (yes you was), caught you creepin' (yes I did) To the window ...

You And Me - LL Cool J Play

... ? This block foul as hell You said my ex be beatin on me He mad jealous even though he be cheatin on me{he be cheatin on me} Mmm, I said miss, let me tell you somethin bout who's makin major ...

Handcuff Your Hoes - Luniz Play

... -u-u-ff your hoes (your hoes) (Yukmouth) Hey Mrs. Big Butt (why you always cry?) She fight all the time (Oh my, my, my) He's been cheatin' on you, but don't worry, please dry your eyes Just take a ride with smoke ...

Love Is All We Need - Mary J. Blige Play

... too fly for you All up in your mix then in somebody else six Quick to put your name in some murder one shit I'm not the one cheatin' on you or beatin' on you 'Cause I'm laid back you thought that ...

Advertisement

Don't Want To Lose You - Messy Marv Play

... i see the way he treat ya nigga allways wanna put his hands on you and beat you love you can try ya hardest but its never enough nigga feelin like you cheatin cause it was never no trust How could ...

Break Ups 2 Make Ups - Method Man Play

... I heard that he be beatin on you, I seen him at the club cheatin on you, witcha best friend, got you stressin And used up, pull your shoes up, all you need's affection but you're headed in the wrong direction ...

New lyrics