Lyrics

Dont you fuckin look at me lyrics

Songs with dont you fuckin look at me lyrics all the songs about dont you fuckin look at me. Get a list of all the new and old songs with lyrics of dont you fuckin look at me directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Look At Me Now Remix - Chris Brown

... it down I'm so young money if you got eyes look at me now bitch [Hook] Look at me now, look at me now Oh, I'm getting paper Look at me now Oh, look at me now Yeah, fresh than a muthaf-cker

Look At Yourself - Mr. Ivan Play

... dont come on me when I start to gettin rich You said I was a failure motha fucka TAKE A LOOK AT YOURSELF BITCH! [Hook: B-32] Take a look, take a look at yourself bitch Take a look, take a look at yourself bitch Take a look, take a look ...

My Sweet Dreams - Necro Play

... shall become poison swallowers (Chorus) Sweet dreams will make you bleed Who the fuck are you to look at me? I'll bash in your skull and send you to heaven skeeze Everybody's looking to die soon Necro wants to use ...

Advertisement

Look Like - Plies Play

... chatted too I aint selling dope baby im selling Hope you can see that im a star then get ur telescope My shawty mama always looking at me sideways I keep on pulling different cars Up in her driveway they see a nigga bread ...

Remember Me - Tyga Play

Now you niggas gon' see I'ma G. Bet chu bitch gon' remember me. Needs no muthafukin' intro as I walk with the swagga like I'm 6'4. Skinny nigga doe, fresh like mentos. Look at me real close, rap nigga been in Vogue. Ha! But I ...

GOT YOUR MONEY - Ol' Dirty Bastard Featuring Kelis Play

... , dirty, baby i got your money dont you worry, i said hey, baby i got your money Yo! so i glanced at the girls, girls glanced at me, i whispered in thier ear, wanna be with me?, you wannna look pretty though, in my video ...

LIVE AT THE GARDEN 95 - Kane, Scoob, Notorious B.I.G., 2 Pac, & Shyheim Play

... cb4 set up a contest, i'm comin, i'm takin the dough they wouldn't pick you even if you had a afro so dont try me, you better walk by me i'll do you like the first part in menace ii society like cypress hill ...

LIVES ON THE LINE - 50 Cent Play

... 't like a nigga, i don't pretend to i'll have the paramedics wrap your fuckin head like a hindu look, i ain't goin nowhere, so get used to me og's look at me and see what they used to be i'm that nigga that sold coke ...

Advertisement

LIFE'S ON THE LINE - 50 Cent

... 't like a nigga, I don't pretend to I'll have the paramedics wrap your fuckin head like a Hindu Look, I ain't goin nowhere, so get used to me OG's look at me and see what they used to be I'm that nigga that sold coke ...

DESESPERADO - Los TNT Play

... desperado with my people fuckin bitch, que te pasa?? Ready for th night, ready for the sex, 99 position with my lady no flex boom, boom, boom, explotion in the bed, i kill you baby, look at the feat juerga, fine ...

SHE SAY SHE LOVES ME (FEAT. 8 BALL, BUN B) - E 40 Play

... our son, 24/7 hustlin the object to not being broke again,let me get ya whole pay check one time when i couldnt pay the rent, now look at ya baby benz with the lil tv and the crazy rims,big ...

300 SHOTS - 50 Cent

... ' around with a Dodo that's a No-No Momma taught me better than that you go to go home Look at me now, a product of poverty I cant watch the way I gotta decide a me The 'hoods fulla hurt but that was a robbery Critics ...

PRIVATE DANCER (WHY I LOVE YOU) - Lil' Wayne Play

... I Send her home to u and I'm threw And look at u U fuck wit her U crazy They call me Weezy Baby She don't forget the baby And u don't get the baby U crazy Chorus Yeah So dont play wit it get straight 2 it Cuz ...

Advertisement

YOUR LIFE'S ON THE LINE - 50 Cent Play

... I don't like a nigga, I don't pretend to I'll have the paramedics wrap your fuckin head like a Hindu Look, I ain't goin nowhere, so get used to me O G's look at me and see what they used to be I'm that nigga that sold coke ...

Paranoid - Afroman Play

... be destroyed (echo) I avoid the cops I use a decoy you see my mother fuckin driver he's a white boy as I bail down the street with my khakis creased everybody looking at me look like the police havin conversations with my gang asailants ...

Whack Rappers - Afroman Play

... get to make a cd i dont know man look at 50 Cent he dont move his mouth when he rap man he be rappin like Mike Tyson or somethin you know what im sayin he dont move his mouth (mumbling) open ...

Breathe Deep - Arecee Play

... , you astounded Look at what I found bitch, this'll keep ya grounded Breathe,BreatheBreatheBreatheBreatheBreathe deep Breathe deep baby "Your always trying to run away aren't you like a little girl" "Why don't you run away like a little girl again" "I just dont ...

Bleeding - Audio Riot Play

... bleeding and black and blue I hope your proud of little old you. Your wife in the corner tears down her face Dont even look at me you fuckin disgrace Speak out now and make yourself be heard Youll go through ...

Advertisement

Where The Gangstas At - B-Legit

... of snow And for the right doe have your head chopped Tag the drug, bitch you fuckin with thugs No time for pleasures, I got mills to buy judges They rush us, tryin ...

We Still In This Bitch - B.o.B Play

... shit Boy it's been 11 years of this shit Look at me now still in this bitch I stand tall no cant fall You pussy ass niggas can't touch it g See me don't speak ain't nothin g I'm in my zone nigga don ...

I Am The King - Bone Thugs-N-Harmony

... If you ain't lived a thugs life Wanna roll just like us Wishin they had my car, my home, my Broad, my cloths, my thoughts, my Flows Why do anybody wanna be a thug? Shit I just dont know They look at the ...

Do You Wanna Ride - C-Murder Play

... , I'll touch ya up Cause I look at ya'll like sittin ducks Boy don't you understand that I'm the man wit the plan, wit beacoup benjamins and alotta ghetto fans At first you was tellin me to keep it trill But ...

In Your Face (Censored Version) - Children Of Bodom Play

... -racking force Oh my god, here's a fight Never siege, never riot, must defy When you look at me, what do you see Another trophy like a fuckin dead beat Close your eyes, take a step inside? Insanity and normality is not what ...

Advertisement

When I'm Gone Remix - Chuckie Akenz Play

... Im On The Grind Wish I Could Turn Back The Time So Instead Im Living Crime, Dont Look At Me Like Im Jus Stupid How The Fuck Can U Judge My Life If U Never Been Through ...

Can't Live My Life Without You - Clika One Play

... Tell wuts matter wit you Tell me why you mad at me Tell me if I can Baby I can be your man Do you really understand That I'm doing all I can But the snitches and the bitches Are fuckin up my plans ...

Fuck That Sucka (INTRO) - Lil B Play

... to look at me crazy Two thousand twelve niggas still look crazy Damn Basedgod you then muthafuckin made it Tour any city you can go hella places Lookin' at my black car, bitch I made it (BasedGod) Suck my fuckin dick ...

Beat This Pussy - Lil Boosie Play

... dis man ,my juvey in da yard wit my draws in her hands, my girl looked at me said you dog as nigga,finna put dis knife i yo mutherfuckin liver(no u ain't)I couldn't say shit ...

Iron Chest - Lil Boosie

... the fuck trippin) Iron chest charlie Verse 2: SHELLS Whatchu Think you a beast cause you smoke weed and tote heat Well here I go like mystikal I heard you was looking for me (here I go) Its beast mode from the bottom to the ...

Advertisement

U Would If U Could - Mystikal

... down the toilet And if you eva come at me wrong with a mike Imma throw you in the gutter I cant be scared these niggaz And they disrespect me cuz im from New Orleans We dont play that shit When these ...

I Don't Care - Natas Play

... [MASTAMIND] No I don't care no more No I don't care if niggaz stare at me Look at my face, I ain't happy Bitch what you wanna come at me with? Not that same shit, see I'm shameless And I hang with that mentally derranged ...

Who Needs Actions When You Got Words - Plan B

... i've got talent, it's jealousy, you only hatin coz you havnt, the more i blow the more you hate me wiv a passion, bitches suck on my dick an people follow me like fashion, well I dont believe the hype, well thats all ...

Nappy Hair & Gold Teeth - Playa Fly

... be in to the fuckin ball Blunja stay up in the air Fuck the square its not good for me Everything growing green is good But Newports gone tear my teeth Heres a seldom look at me cause thats just not ...

I Got Your Money - Say Anything Play

... look good and not be bummy, Girl you better gimmie that money Hoo!! CHORUS: Hey, dirty, baby I got your money Dont you worry I said hey, baby I got your money X2 Yo, so I glanced at the girl girl glanced at me ...

Advertisement

How I Love You - Sheek Louch

... givin u the attention i origanally planned Then u stopped fuckin wit me and left me alone People only seein u wit Jada and P U even went around town started doggin me bad It was my fault you no, i couldnt even get mad I had to ...

You Dont Really Want It - Snow Tha Product Play

... body with the flow, C3PO Lost track of all the fuckin Sour D we roll So high, Major Tom can?t reach me, bro Shh, yo don't spend your time in, you don't really want it So everybody suck my dick without ...

Message To The Black Man - Tech N9ne Play

... on my records If you at my shows Y'all dont no I'm about to become boss and Take control [3rd verse: Tech N9ne] I wouldnt be bitchin if I didnt want you around me The way you write me up as a demon astounds ...

Fuckin Wit A Psycho - X-Raided Play

... ya and let you be a (dead homie) Show me that you're a lunatic like show and ya might live when ya fuckin wit A psycho [Chorus: x2] Dont fuck with a crazy Motherfucker Dont fuck with a (a motherfucking Psycho) Dont fuck with a b- [Verse ...

Scary Movie - D12 Play

... put yo mamma in a bag and look at me now please dont say how somebody shoot me in the chest you would all say wow keep talkin' bout me and you gone learn i aint no fuckin' ass lil ass girl

Advertisement

Little Pretenders - Dogs Play

... Story Put the fuckin knife away or they'll bang you up for The rest of your days He looks at me with the Devil in his eyes 'are you on My side or are yu mechandised'?! I dont need yu ...

Thisishalloween - Dot Dot Curve Play

I am the freak that you fuckin' stare at I am the freak that stares right I am the freak that you want to smack I am the freak that just dont care Letra de ThisIsHalloween : I am the freak that you fucking scared bitch. I ...

New lyrics