Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

Don't try to play me like a cause I been a fool for you lyrics

Songs with Don't try to play me like a cause I been a fool for you lyrics all the songs about Don't try to play me like a cause I been a fool for you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of Don't try to play me like a cause I been a fool for you directly from our search engine and listen them online.

AND WE - Puff Daddy

... " stank like mad hoes (oohhhh) Choppin' it down, cockin' the pound Splat gate, vacate, niggas locking your town [Craig Mack] Hey yo, Don't try to play me for the same, same, same (as we proceed) Last week you did it ...

TAKE IT PERSONAL - GangStarr

... support but you tried to play me like an indoor sport like racquetball tennis fool whatever all i know is you attempted to be clever nevertheless cleverness can't impress cause now you've been expose like a person undressed cause i see through ...

Advertisement

DON'T BLAME IT ON ME - E 40

... They ain't never been subpeonaed to court, or arrested [B-Legit] I tried to tell em like I once told fools what's up Fonzarelli and the Savage get they cash and loss I'm from the coast, where we don't play that kid shit And ...

JUST LIKE ME - Jamie Foxx

... who you fooling? You know I'm way too cool for you To run that game when we play me Trying to do me like I be doing you Say you heard I was screwing her Just like I hear he doing you Why you ...

UNCHAINED - Blood On The Dance Floor

... finger up, cuz you don't own me You've tried to say you're sorry, For the things you've done Tried to play me like a fool, But I know I am not one Try to entrap me with your lies & ...

BORN TO BE A SOLDIER - Mystikal

... , and drive humvees! Chorus x 5 [master p] Born, to be, a muthafuckin soldier The colonel don't play, i'm out that tank Money in the bank, make niggas thank At ease when we rank, salute cause we cap Fools run they trap, soldiers bust caps ...

EXPLICIT LYRICS - Pooh Man

... all signin' money for us, players A brotha like me don't pay to play Girls like wetnose puppies can get a hell away It's only meat on the bone I can fuck it, suck it and leave it alone You control the body ...

Advertisement

GET IN WHERE YOU FIT IN - Too $hort

... this fool, i'm on a rampage breaks out in a damn rage, so don't try to stand, break sit in the range, you'll get maimed, i don't fight fair strike with a mic, in a psyche is a nightmare and i'm always using my dick cause i'm slick ...

HELLRAISER - The Beatnuts

... keep it subliminal Cause i don't play, some say My style's type criminal And we can get down, yo for real Yeah, so whatever kid, do what you feel, sucker! Chorus: repeat 4x [p. les] try to play me close and get ...

ONLY IF YOU WANT IT - Eazy E

... Here's a new track, for all the jacks I'm kickin' it the hardest so gimmie my shoes back So i live when i step it's the pimp And i rep so make a right and get left quick So try to play strong and long gone ...

PRONE TO BAD DREAMS - Point Blank

[voice] Hah...hell what's up fool? It's me your conscience mothafucka... You been making some fucked up moves... I understand you live your life in a journey but if ya Dreams try to fake me you better wake your ass up... What's ...

ROCK IT LIKE THAT - Souls Of Mischief

... that [phesto] It's phes-rock clockin big time doe Witcha small-time hoe Going down like vinyl You know Niggas try to play cool Non-stop comedys All they ever gonna be They never gonna see The light... i ...

Advertisement

SLAP THEM UP - KRS One

... Not a fake, i got more styles than drake's got tasty cakes Gotta be the best gee, don't try to test me You'll get jacked son, even if your name is not jesse Let's be up front ...

WHATCHA GONNA DO - Monifah

... ] You cheat, you lie, you made me cry I don't really like this feeling Deprived me of sexual healing, oh no Stayed out all night, you creeped inside Acting like things is cool Trying to play me for your fool Now ...

AIN'T HARD 2 FIND - 2Pac

... of my time on California crime Watching for thievin I'm cautious it's like I'm barely breathin Puttin a bullet in mutherfuckers give me a reason See me and hope I'm intoxicated or slightly faded You tried to play me now homicide is my only payment ...

AIN'T HARD 2 FIND - E 40

... of my time on California crime Watching for thievin I'm cautious it's like I'm barely breathin Puttin a bullet in mutherfuckers give me a reason See me and hope I'm intoxicated or slightly faded You tried to play me now homicide is my only payment ...

DONT BLAME IT ON ME - E 40

... They ain't never been subpeonaed to court, or arrested [B-Legit] I tried to tell em like I once told fools what's up Fonzarelli and the Savage get they cash and loss I'm from the coast, where we don't play that kid shit And ...

Advertisement

AIN’T HARD 2 FIND - Richie Rich

... of my time on California crime Watching for thievin I'm cautious it's like I'm barely breathin Puttin a bullet in mutherfuckers give me a reason See me and hope I'm intoxicated or slightly faded You tried to play me now homicide is my only payment ...

JAY-Z BEAT - Magno

... so much heat Have you niggas glowing in the dark Don't try to test me, it's gon get ugly ask Bubba Sparxx I keep my guns and my chicks in 2's, like Noah's Ark I abide you niggas, to step up your game ...

BABY DON'T GO - T-Pain

... , bay-bay [Chorus: T-Pain (Fabolous) {unlisted J.D. ad libs}] I try to play cool Actin like what you do don't phase me, don't phase me Meanwhile I'm sittin at home, all alone Tryin to keep myself from goin crazy When I'm in the house ...

BABY DON'T GO; - Fabolous

... , bay-bay [Chorus: T-Pain (Fabolous) {unlisted J.D. ad libs}] I try to play cool Actin like what you do don't phase me, don't phase me Meanwhile I'm sittin at home, all alone Tryin to keep myself from goin crazy When I'm in the house ...

DUMD OUT - Joe Budden

... , don't try me when I'm out I toast somethin' tiny that'll blaow Ain't gotta see Paul Wall, if you want somethin' shiney in your mouth I probably fool cats, cause I don't ride out in some big car In the streets, like I ain ...

Advertisement

DALLAS TO HOUSTON - Spm

... in my amazon Thick bitch, the only way I like them She suck my dick but I'm playing on my trike Weave out of line, so refreshing Man they try to get me for some weed possession I'm mashing and dashing, I ain't clashing ...

DON'T GIMME NO H.A.N. - Barbara

... your card pulled, bitches you all about some bullshit Need to get yo ass beat like a stag, wit a bull whip I don't need no hoes around me but to fuck em Niggas been talkin bout me for havin my back and ...

DON'T GIMME NO H.A.N. - Barbara

... your card pulled, bitches you all about some bullshit Need to get yo ass beat like a stag, wit a bull whip I don't need no hoes around me but to fuck em Niggas been talkin bout me for havin my back and ...

GIR YOU KNOW - JN3

... around you There’s no fool here Girl I don’t want you with me Cause I’m so tired of your games, oh girl Girl you know Been trying to work this on my own While you with your girls Cause you ain’t ...

TAKE ME AWAY - 4th Avenue Jones

... out the hood for it take her away Chop game like it’s wood, cause’ it’s paper to make Pray to God So I’m ready if he take me away With Ahmad Men steady trying to take me away Living is ...

Advertisement

BABY DON'T GO (T-PAIN) - Fabolous

... , bay-bay [Chorus: T-Pain (Fabolous) {unlisted J.D. ad libs}] I try to play cool Actin like what you do don't phase me, don't phase me Meanwhile I'm sittin at home, all alone Tryin to keep myself from goin crazy When I'm in the house ...

BABY DON'T GO - Fabolous

... , bay-bay [Chorus: T-Pain (Fabolous) {unlisted J.D. ad libs}] I try to play cool Actin like what you do don’t phase me, don’t phase me Meanwhile I’m sittin at home, all alone Tryin to keep myself from goin crazy When I’m in ...

BABY DON'T GO - T-Pain

... , bay-bay [Chorus: T-Pain (Fabolous) {unlisted J.D. ad libs}] I try to play cool Actin like what you do don’t phase me, don’t phase me Meanwhile I’m sittin at home, all alone Tryin to keep myself from goin crazy When I’m in ...

YOU BETTER NO WASTE MY TIIME - N-Dubz

... me? Unless you wanna deal with 15 ruffed-up Been through too much breddars that will ride for me, Sit you down and remove all of your designer garments off you silently, So I suggest, Go somewhere else and try to ...

YOU BETTER NO WASTE MY TIME - N-Dubz

... me? Unless you wanna deal with 15 ruffed-up Been through too much breddars that will ride for me, Sit you down and remove all of your designer garments off you silently, So I suggest, Go somewhere else and try to ...

Advertisement

GOOD - LeToya Luckett

... a brotha play you like you "boo boo the fool" and it ain't no sense in steadily beggin' me to come back, see i done already been there and done that, (ok) and you can never, ever play me for the dummy ...

I LIKE - Chingy

... [Chingy Talkin'] What's up lil mama You know I been peepin you out right You look good I'm just tryn to get to know ya It ain't like that Why don't you come round Give me your number We can talk later ...

I LIKE - Chingy

... [Chingy Talkin'] What's up lil mama You know I been peepin you out right You look good I'm just tryn to get to know ya It ain't like that Why don't you come round Give me your number We can talk later ...

2 MINUTES & 21 SECONDS OF FUNK* - Coolio

... y'all can't fade me I know you wanna try to play me and busta's wanna playa hate me I'm one of the dopest niggaz out I guess that's why they hate me Cause I slang hits like niggaz slang cavi I remain like khakis, I guess ...

COOL ON YOU - Ciara

... me. you're out of my life. for now I'll try to play cool on you, but I'm dying. Ooh ooh ooh oohhhh ooh ooh ooh but I'm dying without you Oooooohhhhhhhh, said I'm dying without you Oooooohhhhhhhh, I'm dying without you Oooooohhhhhhhh, don ...

Advertisement

TOO LEGIT TO QUIT - MC Hammer

... and nobody's takin it away (No!) cause hammer don't play that you try to get mine boy you better step back freeze (freeze) cause You don't want none i hustle for my muscle and you look Weak son (real weak) yea ...

SEE RIGHT THROUGH YOU - NSync

... been through What you mean to me You won't do this to me Cause I now see right through you Look into my eyes Tell me what you see I see a man who thought you loved me you played me like a fool ...

YOU OUT IN THE LIGHT - Jessica Gordon

... believe that anything more (more) My heart has been dominated (been dominated) The only way to be good is to be so Cause 'you tell me it will not And I walk like I used to follow Why baby no matter what ...