Lyrics

Don't touch mother fucker think twice lyrics

Songs with don't touch mother fucker think twice by lyrics all the songs about don't touch mother fucker think twice. Get a list of all the new and old songs with lyrics of don't touch mother fucker think twice directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Don't Touch Me While I'm Sleeping - Kelly Osbourne Play

... work And shoved his face in the wall "I hope you had a good time mother fucker Now it's time to say goodbye to your balls" So don't touch me while I'm sleeping babe I'll just wake up and break your neck It ...

HEAVEN - Uncle Cracker Play

... your teeth up from the fuckin pavement Is that kracker with a c No kracker with a k Kracker mother fucker all god damn day You could take gratiot south, but that's a real rough route You' ...

Double Dragon - The Adventures Of Duane And BrandO Play

... you'd better run think twice about where you're hidin'. Big cats eat mice. My tiger-style is devastatin'. You know you love it brother don't be hatin'! Kick, punch, it's all in the method. Not mother-approved but totally ...

Advertisement

Holla Back (Holla Boston) - Hangmen 3 Play

... HANGMEN And its like that [Verse Three:] Mr. Wolf solve problems The problem is You mother fuckers dont know who the hell you fucking with Im one-third Made Men One-third ...

Sweat Ya Perm Out - Katt Williams Play

... her fuck till it hurts, then cash me out, bitch. I'm a keep smokin', and tell these mother fuckers I'm from East Stoken, I'mma knock some raws and try to stay rich. I know she got ...

10,000 Bars - Lil Wayne

... everyone of you bustas to suffer Fuck with me I?ll touch any fucker you got love for The Sqad?s a motha ? shut your dicksuckers Kick up the ruckus, find your mother stuffed in nature [Interlude] Oh I can?t do that one Ok ...

Luxor Temple - Army of the Pharaohs

... [Verse 2: Vinnie Paz] Official Pistol Gang click it and spark I swear y'all mother fuckers made bitchin' an art Vampire, y'all mother fuckers stick through the heart I don't rap over beats Vinnie rip 'em apart I smell fear, y'all was bitch from ...

Danny Glover (Remix) - Trae tha Truth

... I bet your bitch hang up the phone, you be callin' her back Go hard as a mother fucker Getting head from a couple broads in this motherfucka Ain't no more fuckin credit cards in ...

Advertisement

Tell Me Why - Vanilla Ice

... a father I'm a kill a mother fucker if they touch my son or my daughter If I have a seed they supposed to bury me Not me bury them but that's not how it always how it is Uh-uh I think twice now about having ...

Greasy Lake - T. Coraghessan Boyle

... -fucker, mother-fucker,? as if it were a battle cry. (What happened next? The detective asks the murderer from beneath the turned-down brim of his porkpie hat. I don?t know, the murderer says, something came over me. Exactly.) Digby poked the ...

Deep Water - Deadwood

... . HICKOK (evenly) He meant me harm. TOM (dying, to Hickok) You killed my brother you mother fucker. HICKOK And now I killed you. Tom dies. Bullock's come beside Hickok -- BULLOCK (to the others, ...

Leaving Heaven - Eminem

... had to split We'd do backward flips, looking back at it I think that would fit with the definition of not having shit Couple that with the fact my mother was batshit Pop was a sack of shit, yeah, he died, but ...

The Shining - Stanley Kubrick

... . DOCTOR moves to sofa and sits down - WENDY sits in chair cam.R. DOCTOR Mrs. Torrance, I don't think you have anything to worry about. I'm quite sure there is nothing physically wrong with Danny. ...

Advertisement

Hardhome - Game of Thrones

... even if you?re not there ? JON: You have my word. I?ve given orders. KARSI: Don?t think you?re gonna be there to enforce those orders ! Karsi heads back to helping people ...

The Red Woman - Game of Thrones

... , then enters it. CERSEI: Do you remember the first time you saw a dead body? JAIME: Mother. CERSEI: All I could think about when she died was what would happen to her now. Every day, every night, ...