Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

Cha cha oh lyrics

Songs with Cha cha oh lyrics all the songs about Cha cha oh. Get a list of all the new and old songs with lyrics of Cha cha oh directly from our search engine and listen them online.

Cha Cha Bitch - RuPaul

... ! (Oh!) Perra, bien perra! Five, six! Cha cha, bitch! [Bridge - RuPaul & AB Soto:] Cha cha, cha cha cha, cha cha cha! Cha cha, cha cha cha, cha cha cha, bitch! Cha cha, cha cha cha, cha cha cha! Cha ...

Everybody Likes To Cha Cha - Sam Cooke

... cha cha cha Everybody likes to cha cha cha They do it One two, cha cha cha, alright One two, cha cha cha And up now, alright back now Alright baby let's cross now and turn now Whoa-oh-oh ...

Advertisement

CHA CHA SLIDE - Casper (Mr. C)

... now y'all (step forwards & backwards, placing one foot infront/behind the other) cha cha again cha cha now y'all cha cha again turn it out(360 turn) To the left(left foot stomp) take it back ...

Cha Cha Cha - Bobby Rydell

... The Hully Gully isn't nothin' When you compare it to the cha cha cha So oh baby come on sway me, drive me crazy Do the cha cha cha-----come on and sing it now (la la la's) Mmmm let ...

Roger (Cha Cha Cha) - Castelhemis

... et la mer aussi Ti-gui-di-gui-di-cha-cha-cha-ouh Ta crème mousse et les vagues aussi Ta-ga-da-ga-da-cha-cha-cha-ouh Voilà Roger Oh qu'il est beau Roger Avec son tuba ...

Cha Cha Slide - Mr. C

... now why'all (Step forwards & backwards, placing one foot infront/behind the other) Cha Cha again Cha Cha now why'all Cha Cha again Turn it out(360 turn) To the left(left foot stomp) Take it back ...

ガムシャラ Cha Cha Cha - News

... ????????????? ??????????? ???????????? ????????????? ??????Cha Cha Cha ??????????? ??????Cha Cha Cha ?????? ??????Cha Cha Cha ??????????? ??????Cha Cha Cha ????? Oh, oh, oh??????????! ????????????? ?????????? ???????????? ????????????? ????????????? ??????????? ???????????? ????????????? ??????Cha Cha Cha ??????????? ??????Cha Cha Cha ?????? ??????Cha Cha Cha ??????????? ??????Cha Cha Cha ?????

Advertisement

Cha Cha Slide - The Gap Band

... now Slide to the right Slide to the left Take it back now why'all Cha cha now why'all Oh yeah Yeah yeah Do that stuff Oh yeah I'm outta here why'all Peace!

Lenny Love Cha Cha - The Soul Of John Black

... moonlight Well, this is a dedication To all those occasions when we had a good time Oh! sangria wine It was always cool to hang Do a cha cha salsa thang We could dance with the moon And play our favorite tunes And ...

Stick 'Em - Cha Cha

... -City to Detroit Rock City They all say the same lines (???????) Get it (Hook) 2X (Cha Cha) "C.-C-H-A"(repeat until fades) Cha Cha None stop Uh huh RockHead, drop that beat Uh. . make these motherfuckas breath to it { ...

Sunglasses - Cha Cha

... ) Yo, yo, yo (D-Dot) Yeah, uh Another D-Dot joint, Cha Cha (Cha Cha) Cha Cha, Cha Cha 1 - I wear my sunglasses at night So I can, so I can Keep track of visions in my ...

That Broad - Cha Cha

... do what they do What? I told you Repeat 1 Now y?ll know if it ain't hot, Cha ain't seen in it V-tinted, whole thing kickin? she's in it She's the one with ...

Advertisement

Il Pulcino Cha Cha Cha - Pulcino Pio

... farò farò farò farò farò farò farò farò farò il cha cha cha oh oh fa farò farò farò farò farò farò farò farò farò il cha cha cha ci provo un passo dopo l?altro farò fa fa alzo l?ala ...

Cha Cha Cha - Raymond Van Het Groenewoud

... nee oh nee, niet met deze jongen And're gewoonten hou ik erop na Ik vul m'n dagen met cactus water geven Ik vul m'n nachten met de cha cha cha Pa para pa para pa Pa para pa para pa Pa ...

Cha Cha Cha D'Amour (Melodie D'Amour) - Dean Martin

... are apart How it hurts my heart So fly away oh fly away And say I hope and pray This lover's melody will bring her back to me Cha cha cha d'amour Take this song to my lover Shoo shoo little ...

Cha-Cha-Cha D'amour - Dean Martin

... are apart How it hurts my heart So fly away oh fly away And say I hope and pray This lover's melody will bring her back to me Cha cha cha d'amour Take this song to my lover Shoo shoo little ...

BEATLES - BESAME MUCHO - Beatles

... CHA BOOM! DEAREST ONE, IF YOU SHOULD LEAVE ME, THEN EACH LITTLE DREAM WILL TAKE WINGS AND MY LIFE WOULD BE THROUGH. OH, BESAME, BESAME MUCHO, OH, LOVE ME FOREVER, MAKE ALL MY DREAMS COME TRUE. UH, THIS JOY IS ...

Advertisement

POCKETBOOK - Jessica Lorien

... hit you with my pocketbook Say it again? Oh Don't make me hit you with my pocketbook Check this out here Looking at my body I bet you thinkin' bout it Don't cha wanna know how i get down (uh huh) Take ...

Sweet And Gentle - Alan Dale

Lyrics of Sweet And Gentle by Alan Dale: Oh, I was sweet and gentle (He was sweet and gentle) Kind of sentimental (Kind of sentimental) No one will deny it (No one will deny it) I was once so quiet And then the magic night I learned to do the...

La Dee Dah - The Four Seasons

... , no, it's true Cause me got you La dee dah, oh, boy Cha cha cha La dee dah, oh, boy Let's go, cha cha cha You're my special angel My be-bop baby My little bitty pretty pet You ...

Pocketbook - Jennifer Hudson

... hit you with my pocketbook Say it again? Oh Don't make me hit you with my pocketbook Check this out here Looking at my body I bet you thinkin' bout it Don't cha wanna know how I get down (uh huh) Take ...

MAKE ME CRAZY - M Ceja with Polaco & Lito MC Cassidy

... , "yes", no me puedo controlar (uh,uh) si tengo mi mente lazy, aveces quiero fumar (cha,cha) you make me turn so crazy, "yes", solamente quiero yo fuma-ar de lo que ...

Advertisement

BEATIFUL (EN ESPAÑOL) - Snoop Dogg featuring Pharrel &

... se lo hace Tienen un vidrio, dejame ponerle en el estado de ánimo y, (¡oh - hooo!) Del lil 'cutie mirando' como un estudiante Pelo largo, wit'cha gran botín de grasa En los días que usted era una niña fue a la ...

SUDDENLY - Main Hoon Na

... man deo keu dae eui keu rim cha cho cha pol soo man it ket hae chweo meol ri seo ta ga oh neun keu dae moh seup poh at seo gap cha gi koo deo peo rin na reul ...

DE MEDIO LAO - Aljadaqui

... pego pero no me importa! Coro. Vengo de medio la´o (de medio lao) y estoy ajuma'o Cha cha!! oh oh uh! de medio lao y no no no no noo! Vengo de medio la´o ( de medio ...

DE MEDIO LAO - Aljadaqui

... pego pero no me importa! Coro. Vengo de medio la´o (de medio lao) y estoy ajuma'o Cha cha!! oh oh uh! de medio lao y no no no no noo! Vengo de medio la´o ( de medio ...

PAPARAZZI - Girls' Generation

... la la Uh la la la, oh oh Uh la la la,la la la la Uh la la la We're the girls,we're the girls generation Cha cha cha cha Kocchi mite baby denwa shiteru Ring-Ring ...

Advertisement

CHIPI CHA CHA - La Materialista

... , cha cha cha. Tu quiere ser como yo , ta' loca no,no,no,no. na,na,na,na (x4) bi bam barrata ta ta , ta ta ta ta ta x3 bi bam barrata ta ta, ta ta ta ta oh ...

FLYERS - Girls' Generation

... ha ha! Come on! We are the flyers! 1, 2, 3 let’ s go! Oh oh oh~ we are the flyers! Oh oh oh~ Narifuri nante ki ni shite cha dame sa (no no boys) Wazurawashii koto ky? dake pasu shi te (pass the ...

Shadows - Amy Grant

... away. Pull us away. (Ha, hu ha, oh no, cha cha. Oh no, gotta keep our watch. Keepin' it under my shadow. Oh no, gotta keep our watch. On my shadow. Oh no, gotta keep our watch. Keepin' it under ...

Paris Latino - Bandolero

... voir Odeur de tabac, de cendriers froids Les parfums sucrés de Miss Cha Cha Cha Oh Miss Cha Cha Cha Miss Cha Cha Cha Miss Cha Cha Cha Que linda esta Au milieu de tout ça, il y a nous, il y a moi Et ...

Rock Wit'cha - Bobby Brown

... and roll and roll and rock Makin' sweet love and don't ever stop Oh...baby I wanna rock wit'cha, baby Ooh...girl, all night long I wanna roll wit'cha, lady feeling's so, feeling's so strong, hey, girl I wanna rock wit ...

Advertisement

That's The Way I Feel About Cha - Bobby Womack

... the situation, girl Dig a little bit deeper That?s the way I feel about cha Oh, that?s the way That?s the way I feel about cha That?s the way I feel about cha (That?s the way, that?s the way) That?s the way I feel about ...

Jeepers Creepers Cha Cha Cha - Brave Combo

... is me, got to put my cheaters on. Jeepers creepers, where'd you get those peepers? Oh those weepers, how they hypnotize! Where'd you get those eyes?

Back In The Mud (Zone 4 Remix) - Bubba Sparxxx

... 's (Rich Boy) Rich Boy, ? fool, ? Tight notes, slick this, bumpin' cadillac Take it to the cha-cha, got your damn top drop Two color flip-flop, tinted red Collipark There's hoes in ...

That's The Way I Feel About 'Cha - Calvin Richardson

... the situation, girl Dig a little bit deeper That's the way I feel about cha Oh, that's the way That's the way I feel about cha That's the way I feel about cha (That's the way, that's the way) That's the way I feel about ...

Black Cards - Cam'ron

... ) Cha-ching cha-ching, cha-ching cha-ching Cha-ching cha-ching, cha-ching cha-ching Verse 2 Cam'ron & Hell Rell: [Pardon me brother, I'm hard in the gutter Plus I'm packin' all the toast, but you hoggin' the butter Oh ...

Advertisement

Here We Go Again - Cha Cha

... drink on (Clumsy with Chrissy Chrissy) These broads are fake, I know, but they gon' face Cha though I'm in a lace condod, ballin' down the Lake Tahoe Fellas with broads is trife now, ...

Ain't Cha - Clipse

... ? Say what? So you can get that hood fame ain't cha? [Malice:] Oh you just gon' take without asking ain't cha? You just grabbin, you ain't earnin for shit, that's too old fashion Look, tulip, I will ...

We Didn't Start The Flame War (Cha Cha Cha) - CollegeHumor

... ! This picture FTW, I'd bone the girl in it I'd bone your mom You bone your palm Oh snap, epic pwnage! We didn't start the flame war Peeps were hatin' on it 'fore I ...

New lyrics