Lyrics

Both me and you lyrics

Songs with both me and you by lyrics all the songs about both me and you. Get a list of all the new and old songs with lyrics of both me and you directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

ME AND YOU - Zac Efron y Vanessa Hudgens Play

... CAN SEPARATE US NOW GABRIELLA : YEAH HEY! CHORUS: BOTH : ME AND YOU ARE TOGETHER NOW AN LAST FOREVES I GONNA GO CUZ ME AND YOU NEVER GONNA CHANGE US TO ME AND YOU TROY : YEAH ! I GONNA GO TO CANADA GABRIELLA : YEAH ...

HOLD ON TO WHAT YOU BELIEVE - Mumford And Sons Play

... loving things more than their creators I ran away I could not take the burden of both me and you It was too fast Casting love on me as if it were a spell I could not break When it was a promise I could not ...

END OF ME AND YOU - Eric Dill Play

... we do We can fight but we can't make it better It's the end of me and you I figured we'd both change But I thought we'd change together The pain will pass in time, but the loss ...

Advertisement

END OF ME AND YOU - Eric Dill Play

... we do We can fight but we can't make it better It's the end of me and you I figured we'd both change But I thought we'd change together The pain will pass in time, but the loss ...

END OF ME AND YOU - Eric Dill Play

... we do We can fight but we can't make it better It's the end of me and you I figured we'd both change But I thought we'd change together The pain will pass in time, but the loss ...

Me And You - Nada Surf Play

me and you got nothing better to do than to push each other around in our own way i'm gonna divine it i'm gonna figure out the cause why we're both riding up and down on my emotional flaws dig a deep ...

Me And You - Poco Play

... the way it was meant to be You keep me guessin' all the time You play the fool and then you shine Can I meet you in between? 'Cuz you know we could both do without a scene, now I don't mean to ...

Me And You - Tony! Toni! Toné! Play

... wait so long Now that the both of us Really know each other It's time that we Explored one another Don't worry bout a dame thang (Baby Baby) Just me and you (Just me and you) Don't worry bout Michael Don ...

Advertisement

Me And You This Time - Victoria Beckham Play

... to myself) There's so many things (so many things) That me and you both could do (yeah yeah yeah) I can't wait to get with you I need you to make it soon, yeah (uh uh) We did have fun (oh we ...

Me And You - Gretchen Parlato

Walking away from places we knew both Wondering what will happen to me and you Watching the sky for traces of rain both Hoping sunshine leads us through to me and you Clouds this grey won't spoil our day If ...

Me And You - Jake Bugg Play

... where we go We both should believe the path that we chose And I'll hold you with such delicacy No they won't catch you and me It's all over all of the time And if you want to I don't mind ...

Me And You - Kim Richey Play

... 'd both know that isn't true Me and you Me and you I don't let too much get to me I shake it off like rain I've raised the glass in memory to Me and you Me and you Me and you Seems ...

Me and You - Berner

... I love the whole money (I love the ho money) Me and you (me and you) me and you (me and you) Me and you (me and you) me and you (me and you) [Verse 2: Berner] Court in the morning, bought a foreign ...

Advertisement

Me and You - MAX

... we won We'll never give up It's Me And You Against The World I know in my dreams, they say I'm crazy No matter what, when you're around It feels like we both are certain It's the real thing Nothing ...

Me and you - live from the maze, nottingham - Jake Bugg

... us where we go We both should believe the path that we chose And I hold you in such delicacy No they won't catch you and me It's all over all of the time And if you want to I won't mind ...

Me and you - live from the maze, nottingham/2013 - Jake Bugg

... us where we go We both should believe the path that we chose And I hold you in such delicacy No they won't catch you and me It's all over all of the time And if you want to I won't mind ...

This Is What You Do - Me And The Mountain

... , I don't see it, I just feel me lift off the ground, And solder when my senses call, Now senses choose what I do. You pull back and go for the curtains But I both don't and want you to cave in Now I c-c-can ...

Hold On To What You Believe - Mumford & Sons Play

... loving things more than their creators I ran away I could not take the burden of both me and you It was too fast Casting love on me as if it were a spell I could not break When it was a promise I could not ...

Advertisement

If You Died I Wouldn't Cry Cause You Never Loved Me Anyway - Mýa Play

... Something God could only create a union of both me and you on this special day Never once did I take for granted That you've been hurt before So you treated me like a lady and even more So I can't understand why ...

(Even If You Die On The) Ocean - Saturday Looks Good To Me

... up in the least But everybody knows That's the way it goes Even if you die on the ocean Every Wednesday afternoon Me and you bleeding on the newspaper classifieds Dragging out the drinking down for high school kids who ...

I Could Love You So Divine - Stacy Lattisaw Play

... Oh-oh-oh-oh I could love you so divine Both me and you Ooh baby I could love you so divine Let me tell you Oh-oh-oh-oh I could love you so I could love you so divine Ooh baby I could ...

Dane (With You) - Idelle Martinez Play

... dance dance dance dance, makes me wanna dance *Verse 1* when I saw you girl I knew, you were somthing out of a story book and I told my heart that we gotta take one look I imagine both me and you, doing what lovers do ...

Love And You'll See - Jay And The Lovebirds Play

... last for long Still searching for, covering your place Maybe that's where I went wrong (Chorus) You said to me "child of fate just love and you'll see" I need affection that's more than a fix I need an answer that's more than ...

Advertisement

Mess Outta Me - JB And The Moonshine Band Play

... 'cause it don't feel like this is where I ought to be You made promises you broke and you made vows you couldn't keep You made a mess outta me And you talk ? we ain't fighting I still feel That the love that ...

Change On Me - Cynthia

... love was so strong for both me and you You go your way baby, I'll go mine Searching for the love we'll both hope to find If you decide to come back to me I'll be waiting so desperately ...

Me And You - Troy Ave

... a job, I got work that's hard, we both workin' hard But you ain't me and I ain't you You let shit slide, I'm down to ride I got heart and pride You ain't me and I ain't you She savin' up, while she broke as ...

Mess about with my mate let me know wht u think - Me and my mate

... my baseball bat, thinking there fresh with there baseball hat, but decs like dont you know you look like a twat, come at me if you want both lips fat! Can't test my bars broo "lets get ready to rumble" o tight ...

ALL I ASK OF YOU - Sarah Brightman And Steve Barton Play

... ... Say you need me with here, beside you... anywhere you go, let me go too - christine, that's all i ask of you... Christine: Say you'll share with me one love, one lifetime... say the word and i will follow you... Both ...

Advertisement

HOW DO YOU DO - Mouth & McNeal Play

... {male} [just me and you and then we can na-na na-na] {female} just like before and you will say na-na na-na [please give me more and you will think na-na na-na} {both} hey that ...

I WANNA SEX YOU UP - Color Me Bad Play

... it til we both wake up girl you know i'm hooked on you and this is what i'll do I wanna sex you all night you make me feel good i wanna rub you down i wanna sex you up Let me take off ...

MISS YOU - Mariah Carey Featuring Jadakiss And Jermaine Dupri Play

... stagnated us both and now the pain is killing you crazy while all the time in your mind, you knew i was feeling you crazy but kiss is official boo and i'mma come clean you miss me, well i miss you too ...

YOU AND ME - Musiq

... it would be just you and me against the world and if our friends and family if our friends and family can't bear to see us both happy then it will be just you and me against the world, yeah ...

WE BOTH THINK ALIKE - 50 Cent Play

... it come to the hoes Every hood every city all the gangstaz know Front on me and you be gettin' hit up fo sho I make it hot when its 20 motherfuckin' below See ...

Advertisement

THAT'S ALL I ASK OF YOU - Soundtrack Play

... you need me with you here, beside you... anywhere you go, let me go too - Christine, thats all I ask of you... CHRISTINE: Say you'll share with me one love, one lifetime... say the word and I will follow you... BOTH ...

MONKEY BUSINESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas Play

... To, Got To] Damn I Wanna Do Ya Baby Let?s Get Into It Make Moves Like Me And You Was Intimate [Sexy] Let?s Pretend That This Beat Is A Hot Beat Blown With Intimate [Hotness] ...

YOU AND ME - Hermanos Sardelli Play

You and me me and you When we'll be together Me and you you and me I don't know Ohu wahu way (x4) My heart is missing you my baby Why can't we playin' both to one Try keeping true ...

YOU WIN, I WIN, WE LOSE - Ce Ce Peniston Play

... the fact reality, there's nothing to see CHORUS: You win, I win, we lose Cause there's nothing else to choose You win, I win, we lose Cause there's nothing left between me and you I can often tell myself the things that I love ...

ME MATAS (EN INGLES) - Rakim y Ken-Y Play

... I I am the man That to you it makes you sweat we killed those desire to love You kill to me when you watch to me and you do not speak I to me that also you have desire Oh, oh, your ...

Advertisement

BRING OUT THE FREAK IN YOU - Lil' Rob Play

... i like seeing you and i would think nasty thoughts about me and you all them nasty things we can do let me bring out the freak in you there is something i see in you i definately see me and you doing what ...

I CAN'T TAKE YOU HOME - Magnificent

... home, it's straight to the room for me and you You know how we do it, this freaky secret we pursue You know your position, when we in those positions Sometimes you have me wishing, but I won't fin start tripping ...