Lyrics

Bar tap lyrics

Songs with bar tap by lyrics all the songs about bar tap. Get a list of all the new and old songs with lyrics of bar tap directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

I Kissed A Ghoul - Nekromantix Play

... friggen hot I downed my jagger bomb and by then I could hardly stand No wonder my bar-tap is close to a grand I was trying to come up with the perfect pick up line ...

Stinkin' Up The Great Outdoors - Spinal Tap Play

... in the plane, We had another coming down again. We had another in the airport bar, And then some home-brewed stuff in the promoter's car. Here we go, on with ...

Señorita - Tenacious D Play

... ' out of control His name is Larry, oh he's really scary Drinkin' at the fuckin' bar Tap his shoulder, muscles like a boulder Tell him that's he's gone too far He laughs and ...

Advertisement

Señorita (Clean) - Tenacious D Play

... ' out of control His name is Larry, oh he's really scary Drinkin' at the whiskey bar Tap his shoulder, muscles like a boulder Tell him that's he's gone too far He laughs and ...

Room At The Bar - Terry Smith Play

... . There's plenty of room at the bar. Come on in, grab a seat, Right here we ain't bailing people, but you can tap your feet. Now grab a drink and don't stress, We're gonna treat you like a friend, ...

Mister Tap Toe - The Norman Luboff Choir Play

... gal you're gonna choose New straw hat with a candy bar stripe Sharper than an old tin-type, Mister Tap Toe The melon on the vine is ripe, Mister Tap Toe Who you takin out tonight Where did you get ...

The Baker's Dozen Bar - The Thomas Baker Band Play

... far, far, far, far I promise you this my friend You won't forget, The Baker's Dozen Bar A hush fell through the bar room A man stood in the back A low voice began to sing Well it was Mr ...

100 Bars Of Death - Ya Boy Play

... A Hundred If It's A Must I Write That Spit So Much Crack The Feds Got The Mic Tapped. Yeah Holla At Me PERCISE GANG! YA BOY! I Suggest You Keep Me Healthy West Coast ...

Advertisement

Mister Tap Toe - Doris Day Play

... gal you're gonna choose New straw hat with a candy bar stripe Sharper than an old tin-type, Mister Tap Toe The melon on the vine is ripe, Mister Tap Toe Who you takin out tonight Where did you get ...

Callahan's Bar - Jordin Kare

... A time traveler comes in each week and buys a couple beers He drinks them down then taps his belt and promptly disappears Next week, same time he's back again still potted to ...

Candi Bar - Keith Murray Play

... make the Grinch love Christmas How can I manifest her uniqueness in vernacular? (Like a chocolate candi bar) yeah that describes her [Chorus] [Verse] (She looks like a) I seen her at the park on ...

Alcohol And Oxygen - Anadivine

*These come strait from the the CD book, so I know there right* A bar tap divided, With a stare at long eyes to hear ears. Hung on, A question that I might not ...

Get Your Shine On (Remix) - B.G.

... broads Playa, I'm bout to get my shine on Now I'm in Club Whispers wit a $10,000 bar tap Bitches think I'm jokin, stupid ??? in my lap I'm bout to drink some Domm P. fo' I leave this ...

Advertisement

The Baker's Dozen Bar - Benjamin Baker

... far, far, far, far I promise you this my friend You won't forget, The Baker's Dozen Bar A hush fell through the bar room A man stood in the back A low voice began to sing Well it was Mr ...

The Grimey Way - Big Noyd

... to skips Nice to gat clips, a cold cold world to this icy hot shit Scars, Bars, tapping niggaz' shit I'm cuttin' em' buckin' 'em and fuckin' they' bitch They like "who that nigga?" a ...

Room At The Bar - Colt Ford

... . There's plenty of room at the bar. Come on in, grab a seat, Right here we ain't bailing people, but you can tap your feet. Now grab a drink and don't stress, We're gonna treat you like a friend, ...

Room At The Bar - Corey Smith

... . There's plenty of room at the bar. Come on in, grab a seat, Right here we ain't bailing people, but you can tap your feet. Now grab a drink and don't stress, We're gonna treat you like a friend, ...

FOR DA BROTHAZ - Kool G. Rap Play

... it when i get biz for k-von, i'm pledgin Died on 104 northern boulevard, corona, queens legend (tap the bottom of the bottle for the brothers) Keep it real on the street, money, ...

Advertisement

HEAD BOBS - Black Eyed Peas Play

... soothes your body, really really hardcore Double-double ta-ta for a while or for raw Tap-a-tap a skill, it's the whip appeal then Apl-apl coming-coming in with (?) Let's rock this ...

IN THE WIND - Eightball & MJG Play

... see they game so lame i can hear through I hens doggin at the bar actin real nice (real nice) Six pack of hen straight up with no ice tap me twice Did you really want my full attention? Sometimes my mind ...

NOBLE ART - IAM featuring Method Man & Redman Play

... ' crient amen allez sonner l'gong, qu'on sert les gamelles Vla du noble art, nos bars, nos pars, briseur d'bobards sur sol fixe et loin du gotha sur, son élevé aux ...

POINTING FINGERS - Mase Play

... you get hit by a mack truck and don't come around fourty and front and get tapped up cracked up, can't wait 'till this album is wrapped up i'mma take you to a ...

THEY CALL US RUN D.M.C. - Run D.M.C. Play

... be checking i'm wrecking we're never second to none So let's snap and clap and tap, to the to the rap of [jam master jay cuts up various samples to form " ...

Advertisement

THEY CALL US RUN-D.M.C. - Run D.M.C. Play

... be checking i'm wrecking we're never second to none so let's snap and clap and tap, to the to the rap of [jam master jay cuts up various samples to form " ...

TRUMP CHANGE - E 40 Play

... 's just like dinner But cluckheads don't use forks and spoons They use tv antennas Chorus Bar-none, sucked up to nathin, heavy rotation If it wasn't for some of that "tired ...

UP JUMPS DA BOOGIE (REMIX) - Timbaland And Magoo

... so don't you dare diss me Verse 5: timbaland Now i'm gonna make my rap only eight bar On this track maganoo's the star One of my favorite rapper's nas escobar I listen to ...

WHAT YOU GONNA DO - Puff Daddy Play

... this? three niggaz dressed in black Roleys on they wrist, feathers in they hat One tapped me on my back, then pointed at my stack Put my finger on the trigger ...

WHAT YOU GONNA DO? - Puff Daddy Play

... this? three niggaz dressed in black Roleys on they wrist, feathers in they hat One tapped me on my back, then pointed at my stack Put my finger on the trigger ...

Advertisement

WHAT YOU GONNA DO? - The Pretenders Play

... this? three niggaz dressed in black roleys on they wrist, feathers in they hat one tapped me on my back, then pointed at my stack put my finger on the trigger ...

HIT AND RUN - Alkaholiks Play

... let me through the door I never get frisked so i pack a forty-four Straight to the bar, can i get a rum and coke? The whole club was filled with the indo smoke E-swift ...

HURRICANE - Roots, the Play

... mechanical Or works by remote control It was done to all of us, they tapped directly into our soul Either it's sing-sing, or it's bars around your mind There's no where to run, no where to hide In a six ...

THEY CALL US RUN DMC - Run D.M.C Play

... be checking I'm wrecking we're never second to none So let's snap and clap and tap, to the to the rap of [Jam Master Jay cuts up various samples to form " ...

THE SIX STRINGS THAT DREW BLOOD - Nick Cave Play

... his crosses down. O yeah. He got Six Strings. The Six Strings that drew blood. The bar is full of Holy-Joes. A Holy-hole-a-whole-aria. Around the neck of our consumptive ...

Advertisement

WE R WHO WE R COVER - Matty B Play

... whole world's gonna hear me Knock Knock... Who's there? DISNEY.... Tonight I'm flowing hard Taring these bars apart So talk all that you want B Boys and Girls are Stars We are who ...

The Threat - Cory Mo

... Screaming out the sunroof death to y'all You can't kill me, I live forever through these bars I put the wolves on ya, I put a price on your head The whole hood'll want ...

Side To Side - Lateef

... Even though it was my chance to mack I already did my dance, had the reservoir tapped Hit me like a thunder clap, though Can't let somethin' that fat pass BY, why asks ...

Ol' Rosco - Les Claypool Play

... Have you seen ol' Rosco Now they won't let him drive His son takes him bar hopping He slips some drinks on the side His wife's always bragging How he ain't ...

Say Round - Lil Boosie

... Head I gotta hit ya right back, They got trackers on my Beamer and my Nextel tap.(MY SHIT TAP!!) He got dat syrup and dat work man who tellin dat? Swicth dat purple up ...

Advertisement

Bruh... - Lil Dicky

... know it's cold enough to charge like a letterman sale If they gon' stand behind the bars I'm in federal jail I'm going far like a general male On that note I got the fellas saying ...

Rise And Fall - Little Brother Play

... I exchange Cause I can't be a laughin stock homie, that'd be a cryin shame All I need is six bars and an intro Cause I relate to these beats like we was kinfolks And the flow ...

New lyrics