Lyrics

Baby you drive me crazy you freaky lady lyrics

Songs with Baby you drive me crazy you freaky lady lyrics all the songs about Baby you drive me crazy you freaky lady. Get a list of all the new and old songs with lyrics of Baby you drive me crazy you freaky lady directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

You Remind Me Of Something - R. Kelly Play

... 's got me going crazy Baby you should know I want you real bad And girl I really like your freaky style How can I be down with you? So get a little closer to my ride, baby I wanna get to know you lady And ...

You Remind Me - R. Kelly Play

... that's got me going crazy Baby, you know I want you real bad And girl, I really like your freaky style How can I be down with you? So get a little closer to my ride, I wanna get to know you, lady And hip ...

I Like What You Do - Commodores Play

... ) I like what you're doin' (Like what you do, yeah) (Sugar) Like what you do, yeah (No, no, baby, drive me crazy, never leave me alone) Like what you do, yeah (Baby) Like what you do, yeah (Baby, sweet lady)

Advertisement

Midnight Lady - Marvin Gaye Play

... thing You freaky thing, the way you move you drive me crazy You freaky thing, you freaky thing You make me rock You make me rock You turn me on The way you dance The way you dance Midnight lady ...

Last Drop - Spragga Benz Play

... ..) (You..you..you..you..baby..you..) I want to say.. You say that you want it You say that you need it You say that you like what i do when i do.. What i do to you But it's driving me crazy Coz ...

RUN THA STREETZ - Tupac Shakur Play

... if you call me when you need me 1-800-skypage when you wanna see me cause i can be your man and baby you can be my lady but you gotta give a nigga space or you'll drive me crazy run ...

RUN THA STREETZ - 2Pac Play

... If you call me when you need me 1-800-skypage When you wanna see me Cause i can be your man And baby you can be my lady But you gotta give a nigga space Or you'll drive me crazy Run ...

OBSESSION (NO ES AMOR) - Frankie J. Featuring Baby Bash Play

... morning And my heart is really lonely Just thinkin bout you baby Got me twisted into things And I don't know how to take it But its driving me so crazy I don't know if its right I'm tossin' turning in my bed ...

Advertisement

RUN THE STREETZ - 2Pac Play

... If you call me when you need me 1-800-skypage when you wanna see me cause I can be your man and baby you can be my lady but you gotta give a nigga space or you'll drive me crazy Run ...

Come Home With Me - Big Ed Play

... your hands up if you gettin freaky tonight Now don't be shy see you twirkin over there baby The way you bouncin work your hips drives a man crazy Now you can get real freaky still be a lady So bring it ...

Pink Cookies In A Plastic Bag Getting Crushed By Buildings - LL Cool J Play

... I seen on the tuba." Naw. I'm like your Uncle baby. The style of your beautiful face Drives me crazy. Well can we do ya so Heavy ah D? She said, "You tried to play me Like Big Dad-dy." I said, "I know your ...

Run Tha Streetz - Michel'le Play

... If you call me when you need me 1-800-skypage When you wanna see me Cause I can be your man And baby you can be my lady But you gotta give a nigga space Or you'll drive me crazy Run ...

I Know You Like It - Mr. Criminal Play

... Now switching positions I'll show you what you missing I promise u baby I'm making u scream And we can do all the freaky things that we can do Baby girl yoy ontop of me, me ontop of you If u wanna take a cruise we ...

Advertisement

Run Tha Streetz - The Storm Play

... If you call me when you need me 1-800-skypage When you wanna see me Cause I can be your man And baby you can be my lady But you gotta give a nigga space Or you'll drive me crazy Run ...

I'm So High - Three 6 Mafia Play

... and faded baby 'cause you niggas drive me crazy Still a lady when I'm escalated, faded with my peeps Bobby Brown smokin' niggas know not to even step to me When I'm high I ain't gone lie, I'm feeling freaky up inside You wanna keep ...

Reminisce - Deestylistic Play

... in your arms warm and cuddly left wid no harm, just you tellin me imma be your lady, got me goin crazy wen u callin me yo baby, you goin crazy hav me thinkin bout da times, i hoped to get hav ...

Freaky - First Love Play

... ever Cause you're so freaky Oh oh... First Love's gonna hit ya First Love's gonna get ya First Love's gonna hit ya One, two, three, kickin' You drive me crazy And I just can't help it You sexy lady We ...

Coochie Coochie - Hi-C Play

... , see ya Wouldn't wanna be ya, baby Bend them blocks and, pay me You know how many times, your boy done heard What'chu doin, that's my lady? Huh? That's what she tellin you, man ain't what she said to ...

Advertisement

Freaky Tales - Insane Clown Posse Play

... got Mandy Mandy was young, that I could tell Met her workin' drive thru at Taco Bell First time she blew me uh not so well But this last time baby was hot as Hell There's a fat hottie named Pamalo I was ...

Last Drop - Kevin Lyttle Play

... you youuuuua You you you you baby youuuuu wanna say you say that you want it, you say that you need it you say that you love what i do when i do what i do to youuuu but its driving me crazy ...

OBSESSION - Mas Flow 2 Play

... morning And my heart is feeling lonely Just thinkin bout you baby Got me twisted in the head And I dont know how to take it But it's driving me so crazy I dont know if it's right I'm tossin turning in my ...

Das Me - Brooke Candy Play

... who on top of it, a female with a sex drive Lyrically don't fuck with me, the greatest in the world Live living on my pussy, all my ladies let me hear you I'm a CEO, dream girl, drug dealer Real just like my ...

Laboratory Lust - Circus Of Dead Squirrels Play

... baby, you're making me sweat You're driving me crazy I just can't stay away from you It's like you're wearing big slabs of bacon or something Oh God, I want you so badly I don't know what's wrong with me ...

Advertisement

Cocoa Butter - Craig David Play

... butter Buttering your body Driving me crazy All over you lady Cocoa butter Buttering your body Driving me crazy All over you lady Lay your body down, baby, baby, baby, baby yeah Your gettin used to me The way I work ...

I'm So Hi - Three 6 Mafia Play

... and faded baby, Cause you niggas drive me crazy Still a lady when I'm escalated Faded with my peeps Bobby Brown smokin' niggas know not to even step to me When I'm high I ain't gon' lie, I'm feeling freaky up inside You wanna keep ...

Just Wanna Cut - Trey Songz Play

... a freaky shawty Them tig ol whats and that big ol butt girl i'm tryna get a you know what Come and listen baby I know that it might sound crazy but I just wanna cut Yes I got a lady But girl you drive me so ...

Obsession - Julien Clerc Play

... morning And my heart is feeling lonely Just thinkin bout you baby Got me twisted in the head And I dont know how to take it But it's driving me so crazy I dont know if it's right I'm tossin turning in my ...

Freakin' You - Jungle Brothers Play

... (Let me hang) Do your thing (Do your thing) I can sit right here and watch you, and all of my baby I'm freakin' you baby, drivin' you crazy If there's a butt I'll make it Cause I want you to be my lady ...

Advertisement

Heat - Koda Kumi Play

... me Oh baby won't you come to me ?????? Shake that ass Shake that ass Shake it I like the way you move your hands Oh baby drive me crazy ????? Never stop Shake that ass Shake that ass Shake it ??? ?????????????? ????????? ?????????????? ???????? ???? ????????????? ??????????? ???????????? ??????????? Hey Lady ...

BODY KISS - Isley Brothers, the Play

... you're ready baby (whoop) for me to drive you crazy (whoop) 'bout to make you my lady (whoop) have you screamin' ronald take me now we about to play this game this freaky, freaky game and i'm gonna let you ...

Fancy Dancer - Commodores Play

... twist and turn your body, girl You're like a puppet on a string (yeah) Shake it baby, shake it baby Just like a fox strolling down the block in L.A., ow Drive me crazy, sexy lady You're so bad there's only one ...

Body Kiss - Lil' Kim Play

... you're ready baby (Whoop) For me to drive you crazy (Whoop) 'Bout to make you my lady (Whoop) Have you screamin' Ronald take me Now we about to play this game This freaky, freaky game And I'm gonna let you ...

Representin' - Ludacris Play

... saying? Just wanna keep all your attention baby Yeah, alright, alright, alright, hey It turns me on to know I turn you on, yeah Ok, ok, ok And I love the way I drive you crazy Yeah, alright, alright, alright, hey Sit in ...

Advertisement

Body Kiss - The Isley Brothers Play

... (Whoop) For me to drive you crazy (Whoop) 'Bout to make you my lady (Whoop) Have you screamin' Ronald take me Now we about to play this game This freaky, freaky game And I'm gonna let you win Baby, body kiss ...

Monique The Freak - Ween Play

... girl (Chorus) Ooooooohh Freak! Freaky girl, freaky girl, freaky girl Sexy baby, girl you drive me crazy Let me take you for a drive - let me take you for a drive Sexy baby, girl you drive me crazy My body comes to ...

Let's Make Love (Official Remix) - Deep Side

(feat. Papoose) [Papoose:] Deepside, yall crazy for this one. Somebody bout to have a baby to this song I'm on tracks that they pay me to get on I sit back, but the ladies they sip don Perrion, and I turn my cellie on ...

Let's Make Love (Official Remix) - Git Fresh Play

(feat. Papoose) [Papoose:] Deepside, yall crazy for this one. Somebody bout to have a baby to this song I'm on tracks that they pay me to get on I sit back, but the ladies they sip don Perrion, and I turn my cellie on ...

Bring It On - Jungle Brothers Play

... (Let me hang) Do your thing (Do your thing) I can sit right here and watch you, and all of my baby I'm freakin' you baby, drivin' you crazy If there's a butt I'll make it Cause I want you to be my lady ...

New lyrics