Lyrics

Baby if you want me to ooh i do si do lyrics

Songs with baby if you want me to ooh i do si do lyrics all the songs about baby if you want me to ooh i do si do. Get a list of all the new and old songs with lyrics of baby if you want me to ooh i do si do directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

THE DUTCHESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas

... Do I Do? Ooh, Ooh, Ooh, Oh This Body?s Temple Of Doom Whoa-What Can I Say? To-Ohh-Ohh Oh Make All Of This Go Away You Know I?m Coming For Ya You Si Im Gonna Get Ya X8 Glamorous If You ...

LETRAS DE MC AESE- SWAG GIRL - Mc Aese Play

... a G this real call me when your man ain't ther I'llove you when you need it baby that's the deal No lies but lye in that bed while I show you a great time and If you want to fight shawty that's fine ...

SWAG GIRL - Mc Aese Play

... a G this real call me when your man ain't ther I'llove you when you need it baby that's the deal No lies but lye in that bed while I show you a great time and If you want to fight shawty that's fine ...

Advertisement

V.I.P. - Bro'Sis

... gotta show me what ya got (ooh yeah) You gotta play to win if you're gettin' in In this party's V.I.P. V.I.P. are you ready to heat it up Let's hit the switch And drop the top So baby come and ...

Attack Of The Name Game - Stacy Lattisaw Play

... picture that (Right where it's at) Now we got it, try and see If you can do some names with me How about Slick Rick Slack it back, I gotta Slack attack I gotta Slee Sly Sloe the ...

Shake That Thing - De La Ghetto Play

... when you, ooh ooh Mueve to cuerpo nadie te lo hace como yo And if you feel what i feel, girl i want you to know En mi mente, to' lo dias recuerdo la vision Si yo te toco tu me toca ...

GONE - Aventuras Play

... girl, baby girl you're.. gone no-ooo....gone I don't want to make excuses baby won't change the fact that you're gone no no pero si algo es verdad mi amor siempre me rindo a tus pies el tiempo pasa ...

GONE - Grupo Aventura

... girl, baby girl you're......gone No-oo.........gone I don't want to make excuses baby Won't change the fact that you're gone no no Pero si also es verdad mi amor (coro) Siempre me rindo a tus pies El tiempo ...

Advertisement

Gone - Aventura Play

... girl, baby girl you're.. gone No-ooo....gone I don't want to make excuses baby Won't change the fact that you're gone no no Pero si algo es verdad mi amor Siempre me rindo a tus pies El tiempo pasa ...

Freak With You - Menudo Play

... (All night) And if we ride, I'll take you off your feet tonight (Hey, let me talk to you) As I come closer, you can feel my glaring Feel like I cant stop staring Come close, I want a taste Ooh, girl, dont make ...

Mr. Good Stuff - Nonchalant

... want to see a smile upon your face 'Coz the things you seem to do, keep me runing back to you But it seems your love won't stay in just one place [rapping] 'Coz see I'm lookin for the good stuff, ooh ...

Close The Crackhouse - Professor X Play

... gonna do?" Here's my mother suckin up my brother Little sis holdin my mail, I'm in jail for the blow Cryin if you ddin't know [Shock G & Humpty Hump] A: you burn that shit, you can't be a friend to me B: if you ...

Silly Of You - Salt-N-Pepa Play

... on, uh, yeah Uh, if ya want some, come and get some Well it's silly of you (To think that I) Would ever take a dive (Can I keep it live) And if you think you're qualified (To speak on this) (Well ...

Advertisement

MAMA KIN (EN ESPAÑOL) - Guns 'n' Roses Play

... ? What you gonna do? I been lookin' everywhere said I, I been lookin' for you Because you don't want my love, no, no You wanna sati-satisfaction Oh yeah, oh yeah, oh yeah You don't need my love You got to find yourself ...

Silently - Maxwell Play

... tell me Si...lent...tly Tell me Si...lent...ly My baby... Love the way you Heart With your mind and Heart My body's so Few in control You got to know I'm willin' to show you if you want to ...

Eddie & Chavo Guerrero:We Lie, We Cheat, We Steal - Eddie Guerrero Play

... to be here (ooh papi ? me contigo) [E] We have muchas mamacitas (I want to sit up front) [both] Eddie and Chavo get all the chicas! [Chorus x2: w/ ad libs] [over Chorus] [C] Hey baby, let me clear off the seat for you ...

Do The Oz - John Lennon Play

... Do the oz, baby Spread it all about, ow! Do the oz Uh, uh D'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do D'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do D'do - d'do - d'do - d'do - d'do - d'do ...

I Do - Cataldo

... , I do, I do, I do, I do I do, I do, I do, I do, I do I do, I do, I do, I do, I do I do, I do, I do, I do We were burning boys and girls With sweaty hands and sticky hair In disarray You pulled me close as I was skin to ...

Advertisement

Oh September - Mirah Play

... to shred The picture's made us change our view We sleep on blankets in the living room It's our work, we're so involved Sorry, we turned the phone off, if you called Meet me at the back shack, baby ...

Oh! September - Mirah Play

... to shred The picture's made us change our view We sleep on blankets in the living room It's our work, we're so involved Sorry, we turned the phone off, if you called Meet me at the back shack, baby ...

Water's Warm - Arrah And The Ferns Play

... that maybe since you're leavin' you can make amends Well I'm mad, you better be believin', I'll stop you in your tracks When you're only half awake I try to predict What you'd do to me if I carve my name ...

Do It - DJ Black Play

... do it like me but you all wrong Now watch me Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it Do it And if you ...

Holy Calamity (Bear Witness II) - Handsome Boy Modeling School

... witness If you never been [Incomprehensible] Bear witness Holy calamity, scream insanity All you ever gonna be's Another great fan of me, ho, ho, ho, ho Ca, ca, ca, ca, gr, gr, gr, gr, break Do it, do it, do ...

Advertisement

Singalong - Karen O Play

... song It's an old favorite melody It's your own, don't be long You could be wrong, sing it anyway Lose control, I don't know But I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do I do

I Do - Roscoe Dash Play

... long baby You just your makeup on the waistline of my draws I mean oh you can be the inspiration for my next song Just motherfucking do with me and bust jimmy johns I'm the bomb dot com Shout out to my ...

French Kiss - Hyuna

... on do my body Do it do it do it do it do it do it Do it do it do it do it do it do it ? ?? ???? ???? ?? ? ?? ??? ?? ??? ? ?? Do it do it do it I want you to kiss me boy ...

A Little Bit Of Ecstacy - Amber Play

... do ya A little bit of ecstacy A little bit of you and me A little bit of search for free A little bit of ecstacy Tell me that you want me Tell me that you need me Tell me that you want me ...

Do Ya? - The Owls Play

... me Do ya,do ya,do ya Do ya,do ya,do ya Do ya,do ya,do ya Do ya,do ya,do ya Do ya,do ya,do ya I think I might blow your poor house down I think you ...

Advertisement

Myspace - Yung Spade Play

... to my place You can watch me gyrate Take a picture of me...then put me on myspace Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do ...

Pch Avenue - Jeremy Buck And The Bang

... too fast, I didn't see you I said: I Do Not - Do Not - Do Not - Do Not -Do Not - Do Not - Do Not - Do Not - Do Not - Do Not - Do Not - Do Not - Do Not Know..? I was going to fast, I didn't see where ...

Tell Me - Diddy Play

... same Tell me if you want it I know you gonna like it (I know) So tell me how you want it (tell me) And you dont have to fight (you know) Cuz baby you're invited (baby) I know you gonna like ...

Woman's World - The Jags Play

... my girl just to ask if I could take her out To see a picture show, or maybe walk about She said, "Yeah, can you pick me up at eight o'clock?" I said, "I can make it earlier if you want" I turned up looking ...

Do It - Guy Play

... gon' make it happen baby, just don't spill the glass... I want one wish just to get with you, on every corner, smashin' true... Uhh, ask Guy, they gon' tell you the same, I wanna do it 'til I do it 'til I blow ...

Advertisement

Walking On Sunshine - Jump5 Play

... a waiting for you I don't want you back for the weekend No back for a day (want you back for the weekend, back for just) 'Cause baby I just want you back And I want you to stay (and I want you to stay) I'm walking ...

You've Got My Number (Why Don't You Use It!) - The Undertones Play

... you home It's not far If you wanna wanna wanna wanna wanna have someone to talk to Do it, do it, do it, do it Do it, do it, do it, do it Do it, do it, do it, do ...

Do It - Rollins Band

... sick man, so good you got to do it, do it D-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-do it, do it Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it Don't lie about it - Do it Why give a fuck ...

Do I Owe - Jackie Jackson Play

... to you Thank you Do I owe my life to you Do I owe for loving me like you do Do I do I do I Do I do I do I Do I do I do I Do I do I Do I owe my life to you Do I owe for loving me ...

Do It - Fate Play

... That's my game You oughta do the same Do it, do it, do it Do it, do it, do it Do it, do it, do it Do it, do it, do it I gotta tell everybody to do it 'Cause there ...

Advertisement

Rockin' High - Fedde Le Grand Play

... stars, I can't come down Buy it, rate it Exclusive music making, that's what we do now (We do now) Tie me up, 'cause I am flying To the stars, I can't come down Buy it, rate it Exclusive music making, that's what ...

Tramtáryje - Buty Play

... Tramtáryje Do Tramtáry..., do Tramtáry..., do Tramtáryje , Do Tramtáry..., do Tramtáry..., do Tramtáryje. Do Tramtáry..., do Tramtáry..., do Tramtáryje , Do Tramtáry..., do Tramtáry... Mraky letí nízko nad zemí, Letí rychle, hlava se mi to?í, se mi, Mraky letí nízko nad ...

New lyrics