Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

Baby if you want me lyrics

Songs with baby if you want me lyrics all the songs about baby if you want me. Get a list of all the new and old songs with lyrics of baby if you want me directly from our search engine and listen them online.

WHAT U SEE (IS WHAT YOU GET) - Britney Spears

... see is what you get This is me, hey you If you want me, don't forget You should take me as i am 'cause i can promise you Baby, what you see is what you get I know you watch me when i'm dancin ...

YOU MAKE ME FEEL - Jesse McCartney

... real 'Cause you make me feel I see you watching me baby Your eyes are saying that you, you want me You know I want you too, when you want me bad I say you go ahead cause I show you Baby come on ...

Advertisement

DON'T WANNA LOSE YOU - Gloria Estefan

... now We're gonna get through somehow I don't wanna lose you now or ever Baby I've finally found The Courage to stand my ground But if you want me I'll be around, forever We all make mistakes, we all lose ...

COME WITH ME - Amerie

... that she put aside Baby if you want to I can make it right [Chorus] If I could ever find the words to tell you babe How I felt so deep inside Didn't want to be too bold, didn't want to hate on ...

DONT LET ME BE THE LAST TO KNOW - Britney Spears

My friends say you're so into me And that you need me desperately They say you say we're so complete But I need to hear it straight from you If you want me to believe it's true I've been ...

WOULD I LIE TO YOU - Whitesnake

... 's just because I want you to stay If My eyes tell tell you lies Then, baby, it's just because I want you to stay Would I lie to you, would I lie to you I would do anything that you want me too, But, would ...

IF IT'S LOVIN' THAT YOU WANT (PT.2) - Rihanna

... homie [Chorus:] If it's lovin that you want You should make me your girl, your girl If it's lovin that you need Baby come and share my world, share my world If it's lovin that you want Come and take ...

Advertisement

NOT WITH YOU - Cassie

... If you want me to stay, there's something we gotta do Honesty is a must, I've got to trust, if I'm not with you Hey You know where I belong, if I'm not with you Ain't no place I call home, if I'm not with you ...

IF YOU DON'T LOVE ME - Michael Jackson

... me) Baby baby, baby If you don't love me (If you don't love me) And if you don't want me (If you don't love me) Give it to me (If you don't love me) Baby, baby, baby If you don ...

SING MY SONG - Bob Sinclar

... sexy Oh my baby If you want me Come and sing my song Pretty young babe Cost you nothing Take a chance If you sing my song I got something If you want it You can have it If you sing my ...

IT'S ALL COMING BACK TO ME NOW - Meatloaf

... -baby, baby! If I kiss you like this (kiss you like this) And if you whisper like that (whisper like that) It was lost long ago but it's all coming back to me If you want me like this (if you ...

PLAY HOW YOU WANT - Pink

... In Spanish, English or Reggae But baby, baby Mamita, dame un beso asi. Its all on me But only if the sex for free [Dialouge] Pink: Papi, where do you want me to kiss you at? On your chest? Cuban ...

Advertisement

YOU MAKE ME WANNA SHOUT - Little Richard

... ) I want you to know I said I want you to know right now, yeah! You been good to me baby Better than I been to myself, hey! hey! An if you ever leave me I don't want nobody else, hey! hey! I said I want you ...

I'D LIE FOR YOU - Meatloaf

... wish will be a wish. That i will make come true. And if you want the moon. I swear i'll bring it down to you. Let me into your heart. Believe me baby. Got your name carved on my soul. 'cause your the ...

I'D LIE FOR YOU AND THAT'S THE TRUTH - Meatloaf

... Your every wish will be a wish that I will make come true And if you want the moon I swear I'll bring it down for you Let me into your heart Believe me baby, got your name carved on my soul 'Cause ...

DO YOU WANT IT - Killah Priest

... you want me? (YEAH) If you had me would you freak me? (YEAH) Do you wanna feel me deeply? (HELL YEAH) Then come here and give it to me (UH HUH, UH HUH) Do you want me? (YEAH) If you ...

BABY COME BACK TO ME - Vanessa Anne Hudgens

... Baby V And I can see that you think about me so why do you act like you don't care like all this love between us isn't there I know that you're upset I know I did you wrong I know that you want me ...

Advertisement

STIMULATE ME - Beyonce

... at me Cause I'm not that type, baby [Chorus] I need you to stimulate me You can have me If you want me I need you to stimulate me You can have me If you want me, want me [Verse 2] Take me out ...

WHO DO YOU THINK YOU ARE? - Saint Etienne

... are changing, baby, / who do you think you are? / You tried to push me a bit too far, / and every day sees another scar. / Oh tell me, who do you think you are? / If you want me there, / you gotta care ...

CARRY ME OH CARRIE - Blue System

... Take your chance if you want me tonight Nothing stops, oh my heart, when two hearts collide Carry me, oh carrie, don't you break my heart Oh, we live for love - baby here we start Carry me, oh carrie, oh ...

HIT ME UP - Gia Farrell

... baby baby, let me see ya walk to me talk to me handle me right Farrell I did cause a commotion I can't help but make a scene Hit I ain't lookin for somethin premintent to get at me Me If you want me, you ...

IF MUSIC BE THE FOOD FOR LOVE - Samantha Fox

... of mine Sweet words of love will penetrate me every time I wear my heart upon my sleeve I want you baby, don't ever leave If love is blind, that's all Greek to me 'Cause we'll live a charmed life in perfect ...

Advertisement

YOU JUST HAVE TO BE THERE - M People

... right. I wake up alone and everything is cold and grey. You walk in a room and brighten up a cloudy day. Friends will arrive then they disappear. But if you want me baby, honey I'll be here. 'Cause those little things said ...

YOU CAN JUST GO - Blaque

... wanna know why do you ______(edited out) And why you drink so much too Just wanna know why you can't Be what i want you to be If you want me yeah You know i know You ain't tryin' to change ...

YOU AND ME - Lil' Tweety

... Baby girl just you and me as one having fun [Chorus:] I just want to know will it ever be the way it was before just you and me If I get with you (You and me) will you be true (You ...

DON'T LET ME BE THE LAST TO KNOW - Britney Spears Feat Justin Timberlake

My friends say you're so into me And that you need me desperately They say you say we're so complete But I need to hear it straight from you If you want me to believe it's true I've been ...

CALL ME - Bonnie Tyler

... (My love never dies) Call me, call me Tell me what you feel You light up my life (You light up my life) Love don’t ever die I’ll he there if you want me I’m living with my memories Oh ...

Advertisement

IF YOU LEAVE - Gerard Butler

... uh no baby please don't go And if you leave me now, you'll take away the very heart of me Uh uh uh uh no baby please don't go Uh uh uh uh girl I just want you to stay ...

I'LL BE GOOD FOR YOU - NSync

... a lady so fine yeah I know you want me too It's in your eyes they say you do They're telling me you'll open your heart to me yeah Cause if you want me to I'll sacrifice my world for ...

DON’T LET ME BE THE LAST TO KNOW (HEX HECTOR CLUB MIX) - Britney Spears

... ] c'mon My friends say you're so into me And that you need me desperately They say you say we're so complete But I need to hear it straight from you If you want me to believe it's true I've ...

LOVIN' PROOF - Dusty Springfield

... in the things you do I'm telling you, telling you baby If you want me to believe That I'm the only one you need I need lovin' proof I need lovin' proof Baby, hold me in your arms And tell me something from the ...

YOU KNOW IT - Cher

... a trance In a trance [Chorus:] Pretty baby, but you know it But you know it So if you want me baby Well then show it You know it, you know it Well I love to love you But I'm no fool Seen this ...

Advertisement

IF I WANT TO (FT USHER) - Britney Spears Feat Justin Timberlake

... you can`t - you`re a playa i don`t want you) Yes i can and i will if i - if i want to If i - if i want to baby Ain`t nobody tryna clown you But you`re too damn old to play high school games with me (you ...

TAKE ME FOR A LITTLE WHILE - Dusty Springfield

... if you can't love me forever Take me for a little while So I can hold you, baby So I can make you want me I got to have you baby Don't you know anyway you want me I'm yours Won't you have me baby ...

IT'S ALL COMING BACK TO ME NOW - Marion Raven

... laws allow Baby baby If i kiss you like this And if you whisper like that It was lost long ago But it's all coming back to me If you want me like this And if you need me like that ...

DON'T YOU EVER LEAVE ME - Hanoi Rocks

... Don`t you ever leave me baby Don`t you ever leave me now Don`t you ever leave me baby If you leave me you will kill me now I was forcing myself just walk through the day When all I really wanted to ...

COME HIT ME UP - Gia Farrell

... baby, just a little more baby baby, let me see ya walk to me, talk to me, handle me right I did cause a commotion I can't help but make a scene I ain't lookin for somethin premintent to get at me If you want me ...

Advertisement

DON'T LET ME BE THE LAST TO KNOW - A*Teens ft Britney Spears

My friends say you're so into me And that you need me desperately They say you say we're so complete But I need to hear it straight from you If you want me to believe it's true I've been ...

BABY COME BACK TO ME - Vanessa Anne Hudgens

... Baby V And I can see that you think about me so why do you act like you don't care like all this love between us isn't there I know that you're upset I know I did you wrong I know that you want me ...

HIT ME UP REMIX - Gia Farrell

... baby, just a little more baby baby, let me see ya walk to me, talk to me, handle me right I did cause a commotion I can't help but make a scene I ain't lookin for somethin premintent to get at me If you want me ...

New lyrics