Lyrics

Song and lyrics search enginelyrics | Lyrics Land

1 o d on life remix lyrics

Songs with 1 o d on life remix lyrics all the songs about 1 o d on life remix. Get a list of all the new and old songs with lyrics of 1 o d on life remix directly from our search engine and listen them online.

Advertisement

Rain On Me Remix Ft/Infa 1 - Ashanti Play

... this here it jus (dont seem right) and sometimes I jus (wonder why) I almost let my life go by Chorus: Rain on me Lord wont you take this Pain from me I dont wanna live I dont wanna breathe ...

BEWTEEN ME AND YOU (REMIX) - Ja Rule Featuring The Murderers & Christina Milian Play

... when we creep, we might never get caught cuz she know i'll put her man on life support picture me and my mami in court, never god i got a street freak, all night ...

CAN IT ALL BE SO SIMPLE (REMIX) - Raekwon The Chef Play

... then?} Outro: Yeah, for real Murderous material stacked up Peace to mazes, for real Meditating on life Gold, word up y'all Crazy fly, dedication, to my people Word up, peace to all ...

Advertisement

DUDE (REMIX) - Shawnna featuring Beenie Man & Ms Thing Play

... see murda, workin that body body got to hurt a, jerkin that body body shawwna from d.t.p. on the remix wine to the beat can't stop i say beenie what's up? [chorus: ms. thing] i want a dude ...

L.O.V.E. (MISSY UNDERGROUND REMIX) (FEAT. ASHLEE SIMPSON) - Missy Elliot

... wanna do me, I'm hot as a jacuzzi Now, me and Ashlee, we rock the mic, right? On the remix we keep the club hyped So niggas up in the cut all night Me and ...

HATE IT, LOVE IT (REMIX) - 50 Cent Play

... Jesus rockin' the laces Mama with me and when she found my pieces I look back on life and think God I'm blessed We the best on the planet so forget the rest [Verse 5 - Young Buck] You know I'm still nice with my ...

TRAVIS BARKER - CAN A DRUMMER GET SOME (FT. SWIZZ BEATZ,LIL WAYNE,RICK ROSS,GAME) (REMIX) - Blink 182 Play

... ) [Lil Wayne] Uh, tune is chillin, ready and willing Nigga I'm eating, happy thanks giving Walking on the ceiling with my running shoes on Life is too short, my money too long Come into my zone, I'm a do you wrong ...

BLAM BLAM (REMIX) - ALEXIS & FIDO FEAT. COSCULLUELA & ÑENGO FLOW - Alexis y Fido Play

... te presento a las tres tipos que no juegan Los más finos de la jerarquía callejera On the remix Ñengo Flow Cosculluela Alexis y Fido This is la corporación Baby Alexis y Fido El científico master ...

Advertisement

Live Big (Remix) - Angie Martinez Play

... please Live big all my shorties you know who you is Spend that though, even on a remix chick And everybody with car keys only big car keys Pull out your car keys ...

Brotha (Remix) - Angie Stone Play

(Angie Stone) Krucial Keys, on the remix, roll with Collangi for life (Alicia Keys) Yeah, ha ha (Angie Stone) Alicia (Alicia Keys) Say what Angie? (Angie Stone) Eve (Eve) Come on Angie (Angie Stone) Roll with a sista for a brotha (Alicia ...

Rain On Me (Remix) - Ashanti Play

... me (rain on me) lord won't you take this (pain from me) i don't wanna live i dont wanna breathe ya I stop and think how life can't be so raw(be so raw)sometimes i just i dont fight no more (fight no ...

Still On It Remix - Ashanti Play

... spend time and time again you just wish this thing would end if im still on it yeah ah ah remix wit nymo ah the inc yeah is for life yeah (fades out)

Dude (Remix) - Beenie Man Play

... see Murda, workin that body body Got to hurt a, jerkin that body body Shawwna from D.T.P. on the remix Wine to the beat can't stop I say Beenie what's up? (Chorus: Ms. Thing) I want a dude ...

Advertisement

Whoa! (Extended Remix) - Black Rob Play

... , man (Whatcha gon' put us up on, man?) Yo, this part two of the raw (We ain't never gonna stop) Okay, y'all know what this is The remix, you know what I mean? (Life Stories) Allright, anything ill you see it ...

Don't Touch Me (Throw Da Water On 'Em) (Remix) - Busta Rhymes Play

... for perspire You ain't a rider, pat'nuh! I'm a crippler Crutch give a hospitalizer, hottest whip driver Heap on my hip, the biggest life or death decider I ain't a rapper or an activist I'm badder I used to run from a cracker named ...

In The Ghetto (Remix) - Busta Rhymes Play

... - my nigga Luda! [Rick James - sampled from "Ghetto Life" + (Busta Rhymes):] When I was a young boy, (REMIX!) growin up in the ghetto! (REMIX!) Hangin out on corners, (REMIX!) singin with the fellas (REMIX!) Lookin for the cute chicks, (Flipmode, bitch) tryin ...

Get It On Tonight (Remix) - LL Cool J

... 't know R. Kelly I calls my man Two L's in Montell, maybe he understand A grown man throwing his life in quicksand Just to feel my tip on your lips and hands Repeat 1 till end

Ruthless For Life (Remix) - MC Ren Play

... saga continues right before your eyes You know why? "why? " [Great Explosion] Cause I'm Ruthless for life [Verse 2: MC Ren] All y'all mothafuckin' G's, nigga like Eric Wright "that's right" You can floss ...

Advertisement

American Life Remix (Madonna F/ Missy Elliott) - Missy Elliott Play

... ] I tried to stay ahead, I tried to stay on top I tried to play the part, but some how I forgot Just what I did it for, and why I wanted more This type of modern life, is it for me? Fuck it Ah, fuck ...

Get It On Tonight (Remix) - Montell Jordan Play

... 't know R. Kelly I calls my man Two L's in Montell, maybe he understand A grown man throwing his life in quicksand Just to feel my tip on your lips and hands Repeat 1 till end

The Life Remix - Mystic Play

... 's the life, the life, the life, the life The life, the life, the life, the life, yo' life My life - our life - it's just the life The life, the life, the life, the life The life, the life, the life ...

Life's A Bitch (Arsenal Mix) - Nas Play

(feat. Az) [Verse One: AZ the Visualiza] Visualizin the realism of life and actuality Fuck who's the baddest a person's status depends on salary And my mentality is, money orientated I'm destined to live the dream for all my ...

Champagne Life Remix - Ne-Yo Play

... , everything's okay Let's toast it up, oh, baby let's toast it up Oh, champagne life I got penthouse property on cloud nine I got the sun, tell its girls the way I shine And reserved for top ...

Advertisement

Murder Ya Life (Remix) - Necro Play

... blood You were a death virgin, now you got fucked for the first time in you life you're dead How you like it? Can't come back ever again you better get ...

Rap Name (Remix) - Obie Trice Play

... Obie roamin So that's two dicks you suck bitch whenever Gucci foamin I got a homin device on life I get there, leave you with my strife, your strifes O. Trice the name, just came to ...

Lots Of Lovin (Remix) - Pete Rock & C.L. Smooth Play

[Pete Rock] Check it out, Lots of Lovin, Pete Rock, CL Smooth, on the remix tip Check it out, come on [CL Smooth] What makes the world go round in your nightgown? I know you're a sight I ...

Can It Be All So Simple (Remix) - Raekwon Play

... then?} Outro: Yeah, for real Murderous material stacked up Peace to mazes, for real Meditating on life Gold, word up y'all Crazy fly, dedication, to my people Word up, peace to all ...

Soul On Ice (Remix) - Ras Kass Play

... truth You want Lexus moonroof, Hennesssy 80 proof Scared to death, playin the game of life.. Soul on Ice [Verse Two] I keep the afterparty swervin, {*inhale*} not quite like Michael Irvin Edumacating urban ...

Advertisement

Who's Talking Weight (Remix) - Red Life

... now he rests in the rex Fresh cess for everyone tonight pull up on the mic make sure the flow is tight witness the once in a life experience joking comedians The act got the ingredients To keep the blunt's sparking ...

Life Remix Ft/Infa 1 - Royce Da 5'9" Play

... gone, it's a lonelier place (Royce) Yo, the whole world is upon you, the pressure is on And you can probably sum your life up the best when you're gone Upon the creation of all men, destiny's born ...

Live Big (Remix) - Sacario Play

... please Live big all my shorties you know who you is Spend that though, even on a remix chick And everybody with car keys only big car keys Pull out your car keys ...

Pain In My Life (Remix) - Saigon

... me Shoulda been influenced by Calvin Broadus, Nasir Jones, and Sean Corey I'm on the road to glory By the time I don't had so much pain in my life I shoulda killed myself Smoked that crack cocaine and swallowed all them pills ...

The Boys And Me (Dance Remix) - Sawyer Brown Play

... me, the boys. --- Instrumental --- Yeah, we talk too slow, drive too fast We're high on life and we're low on gas Tryin' to make the way things are The way things used to be The ...

Advertisement

Dude (The Remix) - Shawnna Play

... see Murda, workin that body body Got to hurt a, jerkin that body body Shawwna from D.T.P. on the remix Wine to the beat can't stop I say Beenie what's up? (Chorus: Ms. Thing) I want a dude ...

Put Some Money On It (Remix) - Slaughterhouse Play

... so everything is autobiographical Weight of the world on my shoulder, the planet on my clavicle {"Put some money on it"} But it don't matter though cause I'ma go get it Life's a bitch and then you get thrown in it ...

Streets On Beats (Remix) - South Park Mexican Play

... -One, Mass 187, Spice 1, Herschelwood Hardheadz, Tolo G. We put the Streets On Beats. D.J. Quik, Big 50 Snipe, Criminal Rage, 20-2-Life, N.W.A. Lil' Kim, Rasheed, We put the Streets On Beats. I be the actual, factual, rap supernatural, blowin' up national It ...

Good Life (Remix) - Sparkle Play

... , get it poppin' or grind out Shorty act up, I put her on time out Relax ma Uh uh uh good life Uh uh uh that's right Uh uh uh good life Uh uh uh I'm livin' that Uh uh uh good ...

Hit On Me (Remix) - Syleena Johnson Play

... The Voice [Syleena Johnson] Just because I'm in love with you Doesn't mean I'm gon' lose my life for you I wanna be free from all this misery Cuz you treated me so hatefully ...

Advertisement

Live Your Life Remix - T.I. Play

... Til the clock stop We gon' post up on the top spot Livin' the life, the life In the brand new city Got my whole team with me Livin my life, my life I do it how I wanna do I'm livin' my ...

In Ya Hood Cypha Remix - Tedashii Play

... here derrty we ain't popping no fifties Aw man, they done let your boy jump on this remix, even in the hood you see me posted with my crucifix If you see us ...

New lyrics